Nee helaasquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
weet je er nog 1?
Wel met voldoende ruimte en niet te duur.
Ik heb net een nieuwe hoorquote:
Hey rhubarbje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
Een naamtopic voor Fascination
Even in posten hoor
Even serieus, he, geen aanval: waarom typ je moguh ipv mogguh? Dan spreek je het toch verkeerd uit? Of was het alleen om mij te stangen?quote:
Hai!quote:
Maakt ie ook cappucino?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
Net mijn koffiegodentap getest.wat een ding. Doei hoofdpijn.
Omdat het een uitgerekte g is zoals met de k in bv weken vs wekken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even serieus, he, geen aanval: waarom typ je moguh ipv mogguh? Dan spreek je het toch verkeerd uit? Of was het alleen om mij te stangen?
Hij maakt allesquote:
Ja, dat klopt toch juist niet? Alsof je "mogen" zegt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat het een uitgerekte g is zoals met de k in bv weken vs wekken.
Hopen dat het wat wordt danquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, heb toevallig vanmorgen weer gereageerd op 1 en hoop dat het iets gaat worden.
Omdat ik het zo typquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Even serieus, he, geen aanval: waarom typ je moguh ipv mogguh? Dan spreek je het toch verkeerd uit? Of was het alleen om mij te stangen?
Nee particulierquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hopen dat het wat wordt dan
Via loting of wachttijd?
[..]
Omdat ik het zo typ
Ik heb sowieso het liefste dat mensen 's morgens niks tegen me zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind "Goedemorgen" ook stom; als of je iemand verplicht om een goede morgen te hebben.
"dat maak ik zelf wel uit" als antwoord daarop vind ik nog erger!quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind "Goedemorgen" ook stom; als of je iemand verplicht om een goede morgen te hebben.
Oké.quote:
oh, dat doe ik dus wel. ook tegen de tom tomquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
"dat maak ik zelf wel uit" als antwoord daarop vind ik nog erger!
Naar TomTom luister ik altijd, die blijft namelijk aandringenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh, dat doe ik dus wel. ook tegen de tom tom
Bijvullen bij de ketelquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
Halp, mijn watermetertje aan de verwarming loopt steeds terug, straks heb ik geen warm water meer. hoe moet je dit bijvullen? komt de woningbouw dit maken?
Hoe? papa deed iets met de slang van de douche ook.quote:
Ik noem elke navigatie Tomquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:39 schreef S95Sedan het volgende:
TomTom, die dingen zijn haast antiek toch.
Je hebt een vulkraan zitten op je ketel, daar sluit je een tuinslang op aan die je ook weer op de kraan/douchekraan aansluit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe? papa deed iets met de slang van de douche ook.
dan roept ie `ga bij de volgende' en dan roep ik JAHAquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Naar TomTom luister ik altijd, die blijft namelijk aandringen
Prefereer je de vrouwen- of mannenstem?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan roept ie `ga bij de volgende' en dan roep ik JAHA![]()
oh vandaar, nou ik bel wel naar die mensen, dit is toch geen doen dat ik dit voor altijd moet vullen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een vulkraan zitten op je ketel, daar sluit je een tuinslang op aan die je ook weer op de kraan/douchekraan aansluit.
je kunt bij mij niet kie*en.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prefereer je de vrouwen- of mannenstem?
Maar hij is pas bijgevuld dus?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh vandaar, nou ik bel wel naar die mensen, dit is toch geen doen dat ik dit voor altijd moet vullen.
ja al 4 keerquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar hij is pas bijgevuld dus?
Dan heb je ergens een lek ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zei je nou een obsceen woord?quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef rival het volgende:
Toen ik je net kreeg zat je niet lekker in je vel. Na wat aandacht en liefde van mijn kant bloeide je op tot een prachtig exemplaar. En wat hebben we genoten samen
Maar aan alles komt een einde... onze wegen scheiden vanaf vandaag... het ga je goed. ik ga je missen!Must. Not. CrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat gaat hier wel. Brabant hequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat klopt toch juist niet? Alsof je "mogen" zegt.
pest me nietquote:
Ik antwoord meestal met, " wat jij wilt"quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan roept ie `ga bij de volgende' en dan roep ik JAHA![]()
oke, dus ik vertel dat ik bij moet vullen en een lek hebquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik ff bellen ja, dat is niet goed.
Ik heb een hekel aan die dingen, die TomTom werken nooit zoals het moet dus dat zal ik die van mij niet aan doenquote:
Die dingen werken bijna altijd exact hoe het zou moeten werken.... Alleen in oekraine ging het finaal mis....quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die dingen, die TomTom werken nooit zoals het moet dus dat zal ik die van mij niet aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |