Ja waarom niet.quote:
Je moeder weet je FOK!naamquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
Ooit een keer een gigantisch mooi KLB-topic geschreven over de vriendin van mijn moeder die achter me aanzat. Maar ze had hem gevonden op FOK!
Sindsdien ben ik al iets voorzichtiger
Dat is toch alleen maar goed dat ze weet hoe je over haar denktquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
Ooit een keer een gigantisch mooi KLB-topic geschreven over de vriendin van mijn moeder die achter me aanzat. Maar ze had hem gevonden op FOK!
Sindsdien ben ik al iets voorzichtiger
Weet niet wat zieker is je moeder die je FOK!naam weet of het feit dat je moeder jouw posts napluistquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moeder weet je FOK!naamDat is best kut ja.
Mmmm dat laatste is nog erger inderdaad, tenzij je 12 bent of zo en Dven is dat volgens mij niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet wat zieker is je moeder die je FOK!naam weet of het feit dat je moeder jouw posts napluist
Potential fuck verziekt. Dat is nooit goed.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar goed dat ze weet hoe je over haar denkt
Toen misschien welquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm dat laatste is nog erger inderdaad, tenzij je 12 bent of zo en Dven is dat volgens mij niet.
De vriendin van je moeder?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Potential fuck verziekt. Dat is nooit goed.
Was je zo desperate dan of was dat wijf een enorme milfquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Potential fuck verziekt. Dat is nooit goed.
Niets mis meequote:
Zo oud was ze niet. 29 ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Was je zo desperate dan of was dat wijf een enorme milf
Hangt er natuurlijk vanaf, leeftijd interesseert mij ook niet maar toen ik 15 was vond ik 25 al oudquote:
Ik was 21, zij 29. Ik val sowieso vaak op vrouwen die wat ouder zijn dan dat ik ben. Of een stuk jonger. Vreemd genoeg nooit vrouwen van rond mijn eigen leeftijd gedatequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf, leeftijd interesseert mij ook niet maar toen ik 15 was vond ik 25 al oud
Herkenbaar +1.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien zoek ik een moederfiguur of een paparol
OK dat is te doen maar had je er maar niet zo over op moeten scheppen, als dat zo nodig moet doe het dan ernaquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was 21, zij 29. Ik val sowieso vaak op vrouwen die wat ouder zijn dan dat ik ben. Of een stuk jonger. Vreemd genoeg nooit vrouwen van rond mijn eigen leeftijd gedate
Leuke ui Karquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moeder weet je FOK!naamDat is best kut ja.
Het was een mooi topic. Ik was bijzonder goed in het schrijven van mooie topics. Het was ook echt beklagenswaardig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dat is te doen maar had je er maar niet zo over op moeten scheppen, als dat zo nodig moet doe het dan erna
Ojee, we vissen in dezelfde vijverquote:
wat ik zeg eerst doen, dan schrijvenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Het was een mooi topic. Ik was bijzonder goed in het schrijven van mooie topics. Het was ook echt beklagenswaardig.
Sindsdien houd ik mijn mooie topics voor me, wat zonde is voor deze commune.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |