Je hoeft geen details te weten maar wil weten waarom, is toch wat moeilijk zonder details, ik vind het ook wel jammer hoor niet zozeer als mod maar wel als userquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoef geen details maar mag ik vragen waarom. Bang dat mensen zakelijk of privé in je pohi gaan zitten pluizen snuizen of zo?
Hoe bevalt je nieuwe auto eigenlijk, ik mis je wel als mod man die GGMM kan er echt geen klote van
Ik zou Dven ook eens moeten laten stervenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoef geen details maar mag ik vragen waarom. Bang dat mensen zakelijk of privé in je pohi gaan zitten pluizen snuizen of zo?
Hoe bevalt je nieuwe auto eigenlijk, ik mis je wel als mod man die GGMM kan er echt geen klote van
Doodverwensing, TR gemacht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou Dven ook eens moeten laten sterven
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou Dven ook eens moeten laten sterven
Omdat heel FOK! mijn prive inmiddels kent en mijn prive FOK!quote:
Oh.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat heel FOK! mijn prive inmiddels kent en mijn prive FOK!
Ik mis je vaderlijke wijzheden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef Bombel het volgende:
[..]
Omdat die weg is, net zoals dit account overigens na zaterdag.
Moet altijd zo veel uitleggen over mijn geweldige leven wanneer ik weer eens van m'n zolder afkruip en er toevallig iemand beneden in de woonkamer zitquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh.
En je bespreekt hier geheime zaken die de echte wereld niet mag weten of zo?
Zeg jij het maar. Ik kan best even langskomen maar dan wel verkapt anoniemquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef Bombel het volgende:
[..]
Omdat die weg is, net zoals dit account overigens na zaterdag.
Sorry ik ben aan het werk en zit op fok mobiel.quote:
Jij aan het werk??quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry ik ben aan het werk en zit op fok mobiel.
Heel erg ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-vernield-graf.dhtml![]()
![]()
![]()
![]()
Al een paar maanden weer hoor.quote:
Snap ook niet waarom ze hem dan vernielen in plaats van pikkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel erg ja.
4000 euro voor een steen, wat veel
Dat zijn redelijk normale prijzen voor een gepersonaliseerde steen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heel erg ja.
4000 euro voor een steen, wat veel
Ik ruik weer handel vanuit het oostblokquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn redelijk normale prijzen voor een gepersonaliseerde steen.
Eigenlijk niet, maar normaal als in: dat rekenen ze in die branche.
Dat heb je dan toch zelf allemaal blootgegeven en zal niet lang duren voordat je het weer doet met een nieuwe account, is toch ook niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, sommige dingen zijn via toevalligheden bekend geraakt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb je dan toch zelf allemaal blootgegeven en zal niet lang duren voordat je het weer doet met een nieuwe account, is toch ook niet zo'n probleem.
Dat valt nogal mee volgens mij. Tenminste dat eerste, dat laatste weet ik niet natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |