Als voetbal cabaret wordt haak ik af.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij wil je carrière in de cabaret nieuw leven inblazen?
Wat is dezequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Die poll op de frontpage
Ik wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:48 schreef Cavaliers het volgende:
Erg teleurstellend dat ik, als Chili-clubwatcher, geen wedstrijd van hen heb gekregen van ONLO.
Voor hem ja, niet de indruk dat wij er wat aan missen.Vind Wijnaldum inmiddels beter dan hem.quote:
Immers als vervanger.quote:
Wijnaldum? Die kan er echt niks vanquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor hem ja, niet de indruk dat wij er wat aan missen.Vind Wijnaldum inmiddels beter dan hem.
Heb je een verklikker van de brug af moeten gooien ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net betonblokken moeten tillen. Het arbeidersleven is niks voor mij. Ik blijf wel moderator.
Lief dagboek.
Broer helpen met zonnepanelen. Ik ben te goed voor deze wereld. Geheid spierpijn morgen ondanks mijn indrukwekkende fysiek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je een verklikker van de brug af moeten gooien ja?
Kom je nou zaterdag ook?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Broer helpen met zonnepanelen. Ik ben te goed voor deze wereld. Geheid spierpijn morgen ondanks mijn indrukwekkende fysiek.
Dat zijn dan verdomd fikse paneeltjes geweest als zelfs jij er moeite mee had. Wil hij geheel Nederland gaan voorzien?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Broer helpen met zonnepanelen. Ik ben te goed voor deze wereld. Geheid spierpijn morgen ondanks mijn indrukwekkende fysiek.
Omdat die weg is, net zoals dit account overigens na zaterdag.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:21 schreef Elan het volgende:
Waarom post Don niet gewoon onder zijn oude account
OK hallo danquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef Bombel het volgende:
[..]
Omdat die weg is, net zoals dit account overigens na zaterdag.
Maar waaromquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hoef geen details maar mag ik vragen waarom. Bang dat mensen zakelijk of privé in je pohi gaan zitten pluizen snuizen of zo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:26 schreef Bombel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |