Ja gelukkig wel zeg. Ze kwam ook zelf met het idee omdat het lastig was een afspraak te plannen met meerdere mensen. Dit was gewoon de beste oplossing, "aber sehr unkonventionell" volgens haar. Het was ook een vergadering van niks zoals je kunt lezen, dus het zou erg zonde zijn geweest daarvoor mensen naar huis te sturen en nogmaals op te laten komen draven.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:52 schreef Gaoxing het volgende:
Wel weer prettig dat de Förderkomission kennelijk wel zo efficient was dat ze zich wel wilden verplaatsen.
Dat is het zekerquote:
Echt Duits jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 11:15 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Ik snap het wel hoor, dit moet gewoon gebeuren ook al is het in ons geval een duidelijke zaak.
Protokoll ist Protokoll!![]()
![]()
![]()
En lekker dat ie was!!! Meisje heeft er ook heerlijk van gesmuld en het was geweldig mooi om haar er van te zien genieten.quote:
Ssssttt, jullie weten van niks tochquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:16 schreef livelink het volgende:
En heb je nu de geheimhoudingsplicht niet geschonden?
Wel fijn dat als iets overduidelijk is, dat ook gewoon direct benoemd wordt. Ik heb het idee dat dat in Nederland wat moeilijker ligt. Daar moet eerst uitgebreid onderzocht worden voor hoeveel procent meisje nog wel in staat is deel te nemen in de reguliere Grundschule
Hoihoi! Ik zie je reactie nu pas trouwens.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:10 schreef Poekie1993 het volgende:
Volgens mij heb ik ueberduitser vandaag gezien, met L. en gezin(supermarkt in C.?)
Wat is L. een mooie meid zeg, ze zag er heel vrolijk uit
ja hè, hebben dus ook weer een nieuwe stoel voor d'r. Autostoel is aangevraagd, wachten op goedkeuring.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat onlangs nog op je blog te kijken
meisje wordt groot!
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:06 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
ja hè, hebben dus ook weer een nieuwe stoel voor d'r. Autostoel is aangevraagd, wachten op goedkeuring.
Wordt trouwens weer tijd dat ik de blog eens update
In WGR is een crowdfundingtopic. Daar kunnen ze misschien helpen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:15 schreef ueberduitser het volgende:
Even een vraagje, hoe denken jullie over donatiesites/crowdfunding?
We hebben als droom ooit meisje eens te laten zwemmen met dolfijnen. maar aangezien dat een enorme bak met geld kost en we dit echt niet zelf bij elkaar gaan krijgen, lijkt me zo'n donatie-site misschien wel wat.
Met de knutsel-webshop van moeders duurt het nog 15 jaar ofzo voordat we het geld bij elkaar hebben, dus schiet niet echt op zeg maar.
En waarvoor zou je gaan? Een internationale site of een Nederlandse site?
Iemand trouwens suggesties voor zulke sites? Wat is de populairste bijvoorbeeld?
Het is vast veel mooier en specialer in een blauwe zee bij een Tropisch eiland, maar dit kan ook gewoon in het dolfinarium voor 130 euro. Misschien kan je eens bellen wat er mogelijk is voor je meisje!quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:15 schreef ueberduitser het volgende:
Even een vraagje, hoe denken jullie over donatiesites/crowdfunding?
We hebben als droom ooit meisje eens te laten zwemmen met dolfijnen. maar aangezien dat een enorme bak met geld kost en we dit echt niet zelf bij elkaar gaan krijgen, lijkt me zo'n donatie-site misschien wel wat.
Met de knutsel-webshop van moeders duurt het nog 15 jaar ofzo voordat we het geld bij elkaar hebben, dus schiet niet echt op zeg maar.
En waarvoor zou je gaan? Een internationale site of een Nederlandse site?
Iemand trouwens suggesties voor zulke sites? Wat is de populairste bijvoorbeeld?
Wat ontzettend lief van je! Ik zit er toch wel sterk aan te denken. Moet nog even borrelen...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:42 schreef Books1 het volgende:
Ik zou meteen wat doneren omdat ik het jullie gun om even met zijn viertjes op een tropisch eiland samen met jullie jongetje en meisje te genieten en te zwemmen met jullie meisje.
Dat is leuk, wist ik eigenlijk niet. Zal eens een balletje opgooien hier. Curaçao is natuurlijk ideaal, maar dit is misschien wel een goed begin!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:00 schreef Troeta het volgende:
[..]
Het is vast veel mooier en specialer in een blauwe zee bij een Tropisch eiland, maar dit kan ook gewoon in het dolfinarium voor 130 euro. Misschien kan je eens bellen wat er mogelijk is voor je meisje!
http://www.dolfinarium.nl(...)-water-met-dolfijnen
Dikke plus 1!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:42 schreef Books1 het volgende:
Ik zou meteen wat doneren omdat ik het jullie gun om even met zijn viertjes op een tropisch eiland samen met jullie jongetje en meisje te genieten en te zwemmen met jullie meisje.
In Frankrijk zit er ook Marineland http://www.marineland.fr/en/meet-the-animals dan hebje wat meer kans op een lekker zonnetje. Misschien zitten er ook parken in Spanje bijv. maar ik kan even niks vinden.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:47 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief van je! Ik zit er toch wel sterk aan te denken. Moet nog even borrelen...
[..]
Dat is leuk, wist ik eigenlijk niet. Zal eens een balletje opgooien hier. Curaçao is natuurlijk ideaal, maar dit is misschien wel een goed begin!
Let wel op dat het 'dolfijnen zwemmen/ontmoeten' bij veel parken niet mogelijk is wanneer je op wat voor manier dan ook lichamelijk of verstandelijk beperkt bent.quote:Op zondag 14 juni 2015 10:20 schreef Troeta het volgende:
In Frankrijk zit er ook Marineland http://www.marineland.fr/en/meet-the-animals dan hebje wat meer kans op een lekker zonnetje. Misschien zitten er ook parken in Spanje bijv. maar ik kan even niks vinden.
Succes met de zoektocht en een donatiesite is een heel goed idee!
Inderdaad, heb eens even zitten kijken, maar daar kan het dus met meisje absoluut niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:04 schreef Dyre het volgende:
Bij het Dolfinarium en Marineland bijvoorbeeld die nu genoemd zijn zou het allebei al niet kunnen.
quote:Op zondag 14 juni 2015 11:04 schreef Dyre het volgende:
Ik denk dat je toch meer op zoek moet naar organisaties en parken die dit soort dingen specifiek voor beperkte kinderen doen. Met faciliteiten waardoor je bijvoorbeeld zelfs met stoel en al in het water kan. (ik weet zo uit mijn hoofd niets te noemen, maar die zijn er zeker)
Dank voor de tips! Iedereen trouwensquote:Op zondag 14 juni 2015 11:04 schreef Dyre het volgende:
Overigens is een donatiesite een prima idee voor dit soort dingen Ik zou denk ik wel voor een Nederlandse gaan, en goed beschrijven wat er met het geld gaat gebeuren. (ook wanneer niet het volledig gewenste bedrag opgehaald wordt bijvoorbeeld)
Mensen zijn vaak toch een beetje terughoudend omdat soms niet helemaal duidelijk is wat er nou exact gebeurt met hun donatie. Door dat duidelijk aan te geven neem je al een hele grote drempel weg
Inderdaad, een frisse nieuwe kijk op haar was ook niet verkeerd. Denk je zelf dat je goed bezig bent...quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:03 schreef lady-wrb het volgende:
zo dan! er wordt zo te zien aardig doorgepakt op school!
natuurlijk zijn jullie als ouders goed bezig. alleen hebben de professionals waarschijnlijk meer ervaring en openingen naar mogelijkheden dan jullie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:20 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Inderdaad, een frisse nieuwe kijk op haar was ook niet verkeerd. Denk je zelf dat je goed bezig bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |