Ja, ook mijn gedachte, maar dat is toch vaak als baby's de eerste tandjes krijgen, of ook bij het wisselen? Kan me dat bij Sjakies niet herinneren, maar ja die is noooooit ziek, zwak of misselijk. Die buffelt gewoon door, die krijg je niet kapot.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Zou het misschien verband met elkaar houden, ud, tandjes en diarree? Klinkt misschien raar maar dat was wat me het eerste te binnen schoot. Beterschap voor haar in elk geval!
Ja, ik zat ook al een beetje te twijfelen. Bij eerste tandjes sowieso ja. Maar als het tegelijkertijd komt, lijkt het eropquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:30 schreef ueberduitser het volgende:
Ja, ook mijn gedachte, maar dat is toch vaak als baby's de eerste tandjes krijgen, of ook bij het wisselen? Kan me dat bij Sjakies niet herinneren, maar ja die is noooooit ziek, zwak of misselijk. Die buffelt gewoon door, die krijg je niet kapot.![]()
En dank je!
Ze heeft er zelf niet veel last van volgens mij, maar het is gewoon lastig als ze alles eronder heeft zitten. Dan moet eentje de armpjes vasthouden en de ander haar verschonen, anders graait ze zo met de handjes erin en dan zit het echt overal.
Vooral als je eigenlijk lekker ligt te slapen, of net wil gaan slapen zoals gisteravondquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:41 schreef Rewimo het volgende:
al is het inderdaad een vervelend klusje dat verschonen.
Niet echt bevorderlijk voor je nachtrust neequote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:56 schreef ueberduitser het volgende:
Vooral als je eigenlijk lekker ligt te slapen, of net wil gaan slapen zoals gisteravond. Meisje was klaarwakker, dus maar lekker even bij mij gelegd na het verschonen, samen tv kijken in bed. Het was alleen rond 1-en dat ze pas weer aan slapen toe was, en aangezien mij wekker gewoon standaard rond 6-en gaat, was dat wel weer een lekker kort nachtje.
Nee, en als je dan ook nog een droom hebt die je niet wil hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet echt bevorderlijk voor je nachtrust nee
Ja, ik ken het...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:23 schreef ueberduitser het volgende:
Nee, en als je dan ook nog een droom hebt die je niet wil hebben![]()
(had hem al eerder gehad en gelukkig had ik het door toen de droom begon, dus ik kon hem wat de andere kant op sturen. Maar was nog niet prettig, helemaal omdat je weet wat er gaat gebeuren)
Ah sneu voor je meisje! Maar fijn dat je het even vermeld!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:36 schreef Books1 het volgende:
Ueber, hier een dochter met een immuunprobleem die nog steeds snipverkouden word en diarree/zure ontlasting heeft bij het wisselen. Nu de laatste twee kiezen die doorkomen en daardoor al twee weken aan het kwakkelen.
Dus het kan wel degelijk.
Ja hč, dat vonden wij ook alquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:48 schreef Rewimo het volgende:
Het ziet er goed uitHeb even op de website gekeken. Mooie school om te zien en ruim opgezet ook
Goed over nagedachtquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:17 schreef ueberduitser het volgende:
Ja hč, dat vonden wij ook al
Edit: sowieso is het hele complex daar goed gedaan. De Kindergarten zit daar, waar ze nu heen gaat, het Therapiezentrum en de Früforderung en volgens mij de Familienentlassende dienst ook. Alles bij elkaar, ideaal eigenlijk.
Vindt ze muziek leuk? Misschien kun je daar iets mee?quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:57 schreef ueberduitser het volgende:
Morgen is meisje jarig en wordt 6 jaar, we kunnen echter geen enkel leuk geschikt cadeautje vinden.![]()
Kleertjes genoeg, knuffels genoeg, speelballen, rammelaars, lichtknuffels. We hebben het allemaal al. Voel me zooooo slecht dat we gewoon niks leuks meer kunnen vinden
Ik probeer even met je mee te denken want het is ook gewoon lastig:quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:57 schreef ueberduitser het volgende:
Morgen is meisje jarig en wordt 6 jaar, we kunnen echter geen enkel leuk geschikt cadeautje vinden.![]()
Kleertjes genoeg, knuffels genoeg, speelballen, rammelaars, lichtknuffels. We hebben het allemaal al. Voel me zooooo slecht dat we gewoon niks leuks meer kunnen vinden
Voorlezen hebben we een poosje gedaan, maar aangezien meisje echt 0,0 respons geeft zijn we daar mee gestopt. Op de Kindergarten doen ze dat nog wel regelmatig.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:23 schreef livelink het volgende:
Houdt ze van voorgelezen worden, UD? Misschien is een mooi voorleesboek dan iets.
Muziek cd's in overvloed en er staat een leuke roze radio op haar kamer. Daar luistert ze wel regelmatig naar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:23 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Vindt ze muziek leuk? Misschien kun je daar iets mee?
Een lavalamp?
En ik weet het voor mijn kinderen ook vaak niet hoor. Gewoon een mooi feestje morgen is ook![]()
check, maar werkt helaas niet. Meisje zit in een stoel vastgesjord en vindt douchen helemaal niet leuk. Ik heb beide handen nodig om haar te douchen en zelf kan ze er niets mee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:30 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Ik probeer even met je mee te denken want het is ook gewoon lastig:
- Iets van een watersproeiertje voor in bad/onder de douche
check, maar hebben we in overvloed.quote:- een cd met (korte) verhaaltjes of muziek.
check, zie eerste.quote:- Lekker geurende echte meisjeszeep met een leuke badspons en vrolijke handdoek
die heeft ze nog nieuw, maar dat is een crime bij haar, wil ze echt niet op hebben.quote:- een stoere zonnenbril
quote:- een bellenblaasmachine Heel leuk en rustgevend om naar te kijken.
drinken doet ze niet zelf, hebben we een speciale beker voor. En bordje gebruikt ze niet, altijd een schaaltje.quote:- nieuwe drinkbeker en bordje
Dank voor de input!!!quote:Verder kom ik ook even niet qua inspiratie want ik vind het als lurker heel lastig om in te schatten in hoeverre ze bepaalde dingen wel of niet kan.
Dat gaat wel lukken, we vieren haar verjaardag zondag. Maakt voor haar niet uit of ze het nu morgen of zondag krijgt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:57 schreef livelink het volgende:
Hopelijk gaat het lukken om die nog te krijgen. Gaat het verder lekker met je meisje?
Dank!quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:06 schreef Suikertante het volgende:
De lavalamp is ook een leuk idee Cathmar!
Alvast gefeliciteerd UD
Ja gelukkig wel zeg. Ze kwam ook zelf met het idee omdat het lastig was een afspraak te plannen met meerdere mensen. Dit was gewoon de beste oplossing, "aber sehr unkonventionell" volgens haar. Het was ook een vergadering van niks zoals je kunt lezen, dus het zou erg zonde zijn geweest daarvoor mensen naar huis te sturen en nogmaals op te laten komen draven.quote:Op woensdag 6 mei 2015 09:52 schreef Gaoxing het volgende:
Wel weer prettig dat de Förderkomission kennelijk wel zo efficient was dat ze zich wel wilden verplaatsen.
Dat is het zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |