abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150021738
Dank jullie wel allemaal :)

Het was inderdaad geen makkelijke beslissing maar we konden hem ook niet zo laten liggen. Je wilt het beste voor je kinderen en de kwaliteit van het leven zou er waarschijnlijk niet bij zijn. Er was grote kans op langdurig aan de beademing naast de hersenbeschadiging van het zuurstofgebrek.

Ik bedenk mij net dat wij het destijds steeds hadden over het gevecht tussen gevoel en verstand, je weet wat beter is, maar je gevoel wil er niet aan.

We merken nu ook dat het helemaal niet vanzelfsprekend is dat het goed gaat, iedereen kent wel iemand (of ze zijn het zelf) die iets meegemaakt heeft. Je hoort alleen de goede verhalen en de rest wordt niet zomaar met de buitenwereld gedeeld.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:17:39 #202
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150242775
:W

Ook de mail van Cliniclowns gehad? Wij gaan naar de voorstelling in Deventer, samen met een bevriend gezin, misschien zelfs 2 gezinnen.

Vanavond hebben we een ouder-info-avond op de Vechtetal Schule, waar meisje in september naar toe gaat.

Meisje heeft wat last van diarree, nu al een week ongeveer,(echt niet leuk om er midden in de nacht beiden uit te moeten om haar helemaal te verschonen) :{
Ook gaat ze haar tandjes wisselen, dus we houden haar even zeer goed in de gaten. Een tandje onder voor zit helemaal los en de nieuwe zit er al onder/achter, maar ik durf/kan hem er nog niet uit te trekken. Als hij volgende week er nog niet uit is/wil moeten we maar naar de tandarts, dan mag die ze eruit halen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 maart 2015 @ 11:25:39 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_150243050
Zou het misschien verband met elkaar houden, ud, tandjes en diarree? Klinkt misschien raar maar dat was wat me het eerste te binnen schoot. Beterschap voor haar in elk geval! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:30:21 #204
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150243227
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Zou het misschien verband met elkaar houden, ud, tandjes en diarree? Klinkt misschien raar maar dat was wat me het eerste te binnen schoot. Beterschap voor haar in elk geval! :*
Ja, ook mijn gedachte, maar dat is toch vaak als baby's de eerste tandjes krijgen, of ook bij het wisselen? Kan me dat bij Sjakies niet herinneren, maar ja die is noooooit ziek, zwak of misselijk. Die buffelt gewoon door, die krijg je niet kapot. :P
En dank je!

Ze heeft er zelf niet veel last van volgens mij, maar het is gewoon lastig als ze alles eronder heeft zitten. Dan moet eentje de armpjes vasthouden en de ander haar verschonen, anders graait ze zo met de handjes erin en dan zit het echt overal. :N
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 maart 2015 @ 11:41:37 #205
13151 crew  Rewimo
pi_150243603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:30 schreef ueberduitser het volgende:

Ja, ook mijn gedachte, maar dat is toch vaak als baby's de eerste tandjes krijgen, of ook bij het wisselen? Kan me dat bij Sjakies niet herinneren, maar ja die is noooooit ziek, zwak of misselijk. Die buffelt gewoon door, die krijg je niet kapot. :P
En dank je!

Ze heeft er zelf niet veel last van volgens mij, maar het is gewoon lastig als ze alles eronder heeft zitten. Dan moet eentje de armpjes vasthouden en de ander haar verschonen, anders graait ze zo met de handjes erin en dan zit het echt overal. :N
Ja, ik zat ook al een beetje te twijfelen. Bij eerste tandjes sowieso ja. Maar als het tegelijkertijd komt, lijkt het erop :D Gelukkig maar dat ze er niet echt ziek van is, al is het inderdaad een vervelend klusje dat verschonen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:56:16 #206
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150244028
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:41 schreef Rewimo het volgende:
al is het inderdaad een vervelend klusje dat verschonen.
Vooral als je eigenlijk lekker ligt te slapen, of net wil gaan slapen zoals gisteravond :{ . Meisje was klaarwakker, dus maar lekker even bij mij gelegd na het verschonen, samen tv kijken in bed. Het was alleen rond 1-en dat ze pas weer aan slapen toe was, en aangezien mij wekker gewoon standaard rond 6-en gaat, was dat wel weer een lekker kort nachtje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 maart 2015 @ 12:20:23 #207
13151 crew  Rewimo
pi_150244707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:56 schreef ueberduitser het volgende:

Vooral als je eigenlijk lekker ligt te slapen, of net wil gaan slapen zoals gisteravond :{ . Meisje was klaarwakker, dus maar lekker even bij mij gelegd na het verschonen, samen tv kijken in bed. Het was alleen rond 1-en dat ze pas weer aan slapen toe was, en aangezien mij wekker gewoon standaard rond 6-en gaat, was dat wel weer een lekker kort nachtje.
Niet echt bevorderlijk voor je nachtrust nee :z
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:23:44 #208
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150244830
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Niet echt bevorderlijk voor je nachtrust nee :z
Nee, en als je dan ook nog een droom hebt die je niet wil hebben :{
(had hem al eerder gehad en gelukkig had ik het door toen de droom begon, dus ik kon hem wat de andere kant op sturen. Maar was nog niet prettig, helemaal omdat je weet wat er gaat gebeuren)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 maart 2015 @ 12:25:39 #209
13151 crew  Rewimo
pi_150244886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:23 schreef ueberduitser het volgende:

Nee, en als je dan ook nog een droom hebt die je niet wil hebben :{
(had hem al eerder gehad en gelukkig had ik het door toen de droom begon, dus ik kon hem wat de andere kant op sturen. Maar was nog niet prettig, helemaal omdat je weet wat er gaat gebeuren)
Ja, ik ken het...
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:36:46 #210
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_150248934
Ueber, hier een dochter met een immuunprobleem die nog steeds snipverkouden word en diarree/zure ontlasting heeft bij het wisselen. Nu de laatste twee kiezen die doorkomen en daardoor al twee weken aan het kwakkelen.

Dus het kan wel degelijk.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:46:07 #211
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150249240
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:36 schreef Books1 het volgende:
Ueber, hier een dochter met een immuunprobleem die nog steeds snipverkouden word en diarree/zure ontlasting heeft bij het wisselen. Nu de laatste twee kiezen die doorkomen en daardoor al twee weken aan het kwakkelen.

Dus het kan wel degelijk.
Ah sneu voor je meisje! Maar fijn dat je het even vermeld! ^O^
  woensdag 4 maart 2015 @ 06:52:10 #212
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150272280
Zo, gisteren de Elterninfoabend gehad op de Vechtetalschule. We zouden beide heen gaan, maar de Pflegedienst kwam niet opdagen:(, dus ik ben alleen gegaan. Was erg interessant en ik denk dat meisje het daar wel naar haar zin gaat hebben. 226 kinderen zitten daar nu op school, verdeeld over 26 klassen, mooi kleine groepen dus.
4 september wordt ze "eingeschult" en dan gaat het de maandag erop vol aan de bak.
Meisje is vorige week op de Kindergarten "gekeurd" en volgende week komt er nog iemand van school om met ons te praten, over hoe en wat wij graag willen. Dan worden alle onderzoeksresultaten en bevindingen naar de Landesbehörde gestuurd die een beslissing gaat nemen. Voor ons een formele kwestie, voor meisje is het overduidelijk dat ze hier naar toe moet gaan.
Ze blijft daar dan tot haar 17e of 18e, dus voorlopig zijn we onder de pannen.
  woensdag 4 maart 2015 @ 07:20:02 #213
37150 livelink
keek op mijn week ( Š DJ11)
pi_150272393
Klinkt goed, ueberduitser. Echt weer een hele stap voor jullie en voor je meisje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 maart 2015 @ 09:01:23 #214
13151 crew  Rewimo
pi_150273459
Spannend hoor, school! Hebben ze daar dezelfde schooluren als andere scholen? Of passen ze dat individueel aan? Niet elk kind kan een volledige schoolweek aan lijkt me. Ik hoop dat ze het naar haar zin gaat hebben daar :)
  woensdag 4 maart 2015 @ 13:19:36 #215
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150280367
De uren zijn eigenlijk gelijk, ook gewoon 5 dagen van 8 tot 15 uur, net als de normale Grundschulen. Behalve vrijdag, dan stoppen ze om 12 uur. Anders is het met transport etc. niet te regelen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar dat zijn dan vaak de zwaar gehandicapte kinderen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 maart 2015 @ 13:48:07 #216
13151 crew  Rewimo
pi_150281233
Het ziet er goed uit ^O^ Heb even op de website gekeken. Mooie school om te zien en ruim opgezet ook :)
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:17:24 #217
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150288213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:48 schreef Rewimo het volgende:
Het ziet er goed uit ^O^ Heb even op de website gekeken. Mooie school om te zien en ruim opgezet ook :)
Ja hč, dat vonden wij ook al :)

Edit: sowieso is het hele complex daar goed gedaan. De Kindergarten zit daar, waar ze nu heen gaat, het Therapiezentrum en de Früforderung en volgens mij de Familienentlassende dienst ook. Alles bij elkaar, ideaal eigenlijk.

[ Bericht 12% gewijzigd door ueberduitser op 04-03-2015 19:16:22 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 maart 2015 @ 10:19:16 #218
13151 crew  Rewimo
pi_150307177
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:17 schreef ueberduitser het volgende:

Ja hč, dat vonden wij ook al :)

Edit: sowieso is het hele complex daar goed gedaan. De Kindergarten zit daar, waar ze nu heen gaat, het Therapiezentrum en de Früforderung en volgens mij de Familienentlassende dienst ook. Alles bij elkaar, ideaal eigenlijk.
Goed over nagedacht ^O^
  dinsdag 17 maart 2015 @ 07:24:56 #219
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150724414
Vandaag een bijzonder uitstapje met meisje.
Mijn schoonzusje doet een opleiding tot verpleegkundige in de gehandicaptenzorg en ik ga vanmiddag samen met ons meisje naar het Drenthe College in Assen om daar op een gastles te verzorgen. Ik ga een uur tot anderhalf vol proberen te praten. Vooral over meisje(in alle opzichten), maar ook over ons gezin, de impact etc.
Best spannend, ik heb nog nooit voor een publiek gesproken, dus ik ben erg benieuwd. :D
Ik kan wel een boek schrijven over meisje en de afgelopen 6 jaar, maar zo even voor publiek praten zal wel even wat anders zijn.
pi_150725580
Wat stoer UD!
Succes!
Met een meidenkwartet
pi_150728388
Succes UD!!!
Fake it till you make it...
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:29:57 #222
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150729713
Dank U, de zenuwen beginnen toch wel wat te komen nu... :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 maart 2015 @ 16:18:14 #223
13151 crew  Rewimo
pi_150737972
Spannend UD, ik ben vast te laat maar heel veel succes! ^O^
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:30:19 #224
274310 agenda
altijd vol!
pi_150738282
UD hoe ging het?
  woensdag 18 maart 2015 @ 11:12:44 #225
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150766921
Mogguh!
(was gisteren te laat klaar met alles en had geen puf meer hier even wat te posten)

Het was erg geslaagd gisteren. Ik ben ruim een uur aan het woord geweest, maar toen werd meisje dusdanig vervelend dat we er een eind aan gebreid hebben.
Had het idee dat ze erg geboeid waren door ons verhaal. Heb ook redelijk wat vragen gehad en die heb ik allemaal kunnen beantwoorden.
Al met al best wel een succes, echt een bijzondere ervaring. :Y
pi_150793075
^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 maart 2015 @ 06:45:00 #227
13151 crew  Rewimo
pi_150801641
UD, knap hoor dat het je gelukt is! Fijn dat het zo goed ging :)
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:57:51 #228
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_152094636
Morgen is meisje jarig en wordt 6 jaar, we kunnen echter geen enkel leuk geschikt cadeautje vinden. :@
Kleertjes genoeg, knuffels genoeg, speelballen, rammelaars, lichtknuffels. We hebben het allemaal al. Voel me zooooo slecht dat we gewoon niks leuks meer kunnen vinden :(
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:23:40 #229
37150 livelink
pi_152095228
Houdt ze van voorgelezen worden, UD? Misschien is een mooi voorleesboek dan iets.
pi_152095233
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:57 schreef ueberduitser het volgende:
Morgen is meisje jarig en wordt 6 jaar, we kunnen echter geen enkel leuk geschikt cadeautje vinden. :@
Kleertjes genoeg, knuffels genoeg, speelballen, rammelaars, lichtknuffels. We hebben het allemaal al. Voel me zooooo slecht dat we gewoon niks leuks meer kunnen vinden :(
Vindt ze muziek leuk? Misschien kun je daar iets mee?
Een lavalamp?
En ik weet het voor mijn kinderen ook vaak niet hoor. Gewoon een mooi feestje morgen is ook O+
Met een meidenkwartet
pi_152095402
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:57 schreef ueberduitser het volgende:
Ik probeer even met je mee te denken want het is ook gewoon lastig:
- Iets van een watersproeiertje voor in bad/onder de douche
- een cd met (korte) verhaaltjes of muziek.
- Lekker geurende echte meisjeszeep met een leuke badspons en vrolijke handdoek
- een stoere zonnenbril
- een bellenblaasmachine Heel leuk en rustgevend om naar te kijken.
- nieuwe drinkbeker en bordje

Verder kom ik ook even niet qua inspiratie want ik vind het als lurker heel lastig om in te schatten in hoeverre ze bepaalde dingen wel of niet kan.
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:46:28 #232
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_152095849
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:23 schreef livelink het volgende:
Houdt ze van voorgelezen worden, UD? Misschien is een mooi voorleesboek dan iets.
Voorlezen hebben we een poosje gedaan, maar aangezien meisje echt 0,0 respons geeft zijn we daar mee gestopt. Op de Kindergarten doen ze dat nog wel regelmatig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:23 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Vindt ze muziek leuk? Misschien kun je daar iets mee?
Een lavalamp?
En ik weet het voor mijn kinderen ook vaak niet hoor. Gewoon een mooi feestje morgen is ook O+
Muziek cd's in overvloed en er staat een leuke roze radio op haar kamer. Daar luistert ze wel regelmatig naar.
Een lavalamp heeft ze nog niet, maar we een bubbelbuis, discolamp en andere "lampen".
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 14:30 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Ik probeer even met je mee te denken want het is ook gewoon lastig:
- Iets van een watersproeiertje voor in bad/onder de douche
check, maar werkt helaas niet. Meisje zit in een stoel vastgesjord en vindt douchen helemaal niet leuk. Ik heb beide handen nodig om haar te douchen en zelf kan ze er niets mee.
quote:
- een cd met (korte) verhaaltjes of muziek.
check, maar hebben we in overvloed.
quote:
- Lekker geurende echte meisjeszeep met een leuke badspons en vrolijke handdoek
check, zie eerste.
quote:
- een stoere zonnenbril
die heeft ze nog nieuw, maar dat is een crime bij haar, wil ze echt niet op hebben.
quote:
- een bellenblaasmachine Heel leuk en rustgevend om naar te kijken.
^O^ ^O^ ^O^
quote:
- nieuwe drinkbeker en bordje
drinken doet ze niet zelf, hebben we een speciale beker voor. En bordje gebruikt ze niet, altijd een schaaltje.
quote:
Verder kom ik ook even niet qua inspiratie want ik vind het als lurker heel lastig om in te schatten in hoeverre ze bepaalde dingen wel of niet kan.
Dank voor de input!!!

Lastig is het zeker, meisje kan zelf echt helemaal niets hč. Ze is motorisch gestoord en hypotoon.
Die bellenblazer is nog wel een leuk idee, kijken of ik zoiets hier nog kan vinden.
  dinsdag 28 april 2015 @ 15:57:36 #233
37150 livelink
pi_152097583
Lastig inderdaad, UD. Maar die bellenblaasmachine is wel een heel leuk idee ^O^
Hopelijk gaat het lukken om die nog te krijgen. Gaat het verder lekker met je meisje?
  dinsdag 28 april 2015 @ 16:05:22 #234
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_152097780
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:57 schreef livelink het volgende:
Hopelijk gaat het lukken om die nog te krijgen. Gaat het verder lekker met je meisje?
Dat gaat wel lukken, we vieren haar verjaardag zondag. Maakt voor haar niet uit of ze het nu morgen of zondag krijgt. :P

Het gaat best goed trouwens, al hadden we afgelopen weekend weer het idee dat ze wat onder de leden had/heeft. Dat is even afwachten.
Ze is nu al een paar keer op "proefles"geweest in de Grundschule en ze schijnt het wel leuk te vinden.
Het oordeel van de onderzoekscommissie is binnen, met aanbeveling van de school. Binnenkort moeten we hier op de Grundschule verschijnen, dan wordt ze in de zogenaamde "Förderkommission" van de Grundschule hier besproken. (beetje wassen neus, want het is wel duidelijk dat ze naar een aparte school moet)
pi_152111071
De lavalamp is ook een leuk idee Cathmar!

Alvast gefeliciteerd UD :)
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:18:44 #236
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_152111574
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:06 schreef Suikertante het volgende:
De lavalamp is ook een leuk idee Cathmar!

Alvast gefeliciteerd UD :)
Dank!
Lavalamp staat op de reservelijst, zeker een goed idee ja. :)
  woensdag 29 april 2015 @ 18:26:27 #237
37150 livelink
pi_152130786
Van harte gefeliciteerd met je meisje, Ueberduitser

Ik hoop dat het een fijne en hele feestelijke dag was!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 april 2015 @ 19:28:01 #238
13151 crew  Rewimo
pi_152132277
Van harte gefeliciteerd met Lenthe, ud *O*

Is het gelukt met de bellenblaasmachine? :) Wat een tof idee trouwens!
pi_152133661
Van harte gefeliciteerd!!

Een erg leuke site om na te pluizen is http://www.toys42hands.nl/
Misschien dat daar nog wat leuks voor haar op staat!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 29 april 2015 @ 20:25:14 #240
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_152134081
Dank u!
Het is inderdaad de bellenblaas geworden. Is besteld en komt morgen binnen en ze krijgt hem zondag pas, als we haar verjaardag vieren.
Ze is vandaag lekker op de Kiga verwend, maar ze heeft ook veel geslapen las ik in het boekje. Alle aandacht voor haar was blijkbaar vermoeiend, schatje.
De traktaties zijn goed ontvangen, we kregen nog een A4-tje met een bedankje en wat foto's van vandaag. Erg leuk om te zien. :)

Leuke site trouwens, ga ik nog even doorspitten!
pi_152140238
Gefeliciteerd met L UD! *O* Fijn dat het een leuke dag was op de Kiga. ^O^ Nu op naar het grote feest zondag. Veel plezier alvast!
pi_152144908
Van harte gefeliciteerd UD! Klinkt als een leuke dag op de kiga!
Veel plezier zondag!
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:34:20 #243
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_152322579
De bellenblaasmachine is een succes hoor :Y , ze lacht er behoorlijk om!

Afgelopen maandag rond 17:45 telefoon, de directrice van de Grundschule alhier. Of we hun niet vergeten waren. Ik zeg "nee, natuurlijk niet", eigenlijk geen idee hebbende wat ze bedoelde.
"Ah, dus jullie komen er zo aan?", ik zeg ""Hoezo?". "We hebben nu een afspraak, de Förderkomission heeft nu de vergadering m.b.t. de plaatsing van uw dochter", werd er gezegd aan de andere kant van de lijn.
"Wij weten van niets, geen bevestiging gekregen van een afspraak en kunnen nu niet zomaar weg hier, we kunnen de kinderen niet alleen laten"
Stil aan de andere kant van de lijn en nog een opmerking dat we de uitnodiging moeten hebben gekregen(we hebben wel de verslagen van de onderzoeken gekregen, maar geen uitnodiging). Overleg over en weer daar en er werd besloten dat de Förderkomssion maar naar ons toe kwam, het was lastig om de afspraak te verzetten omdat er meerdere mensen bij moeten zitten.

Goed, kwartiertje later stond men bij ons op de stoep.
En toen kwam het, opening van de vergadering, opnoemen van de aanwezigen en de mededeling dat men een zwijgplicht had m.b.t. deze vergadering.
Toen begon het echt, de directrice kwam allereerst met de opmerking dat het duidelijk was, na alle onderzoeken, dat meisje volledig hulpbehoevend is en dat een reguliere Grundschule niet geschikt zou zijn. Ze vroeg of wij het hier mee eens waren, wij antwoordden uiteraard met ja.
"Nou dat was het dan voor deze vergadering", zei de directrice :?
Er word nog verslag van gemaakt en opgestuurd naar het Landkreis ter beoordeling.

Echt typisch duits dit, regeltjes zijn regeltjes, dus de vergadering moet worden gehouden, moet allemaal officieel worden vastgelegd en ter goedkeuring in 48-voud worden gediend. :')
  woensdag 6 mei 2015 @ 09:52:46 #244
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_152323027
:D Wel weer prettig dat de Förderkomission kennelijk wel zo efficient was dat ze zich wel wilden verplaatsen.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:07:33 #245
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_152323352
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 09:52 schreef Gaoxing het volgende:
:D Wel weer prettig dat de Förderkomission kennelijk wel zo efficient was dat ze zich wel wilden verplaatsen.
Ja gelukkig wel zeg. Ze kwam ook zelf met het idee omdat het lastig was een afspraak te plannen met meerdere mensen. Dit was gewoon de beste oplossing, "aber sehr unkonventionell" volgens haar. Het was ook een vergadering van niks zoals je kunt lezen, dus het zou erg zonde zijn geweest daarvoor mensen naar huis te sturen en nogmaals op te laten komen draven.
  woensdag 6 mei 2015 @ 10:16:05 #246
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_152323616
Dat zal me een dilemma geweest zijn voor 'r: conventie vs efficiëntie! Heavy stuff! ;)
pi_152324139
Tjonge wat een poppenkast eigenlijk dan... maar fijn dat ze naar jullie toe konden komen en dat de vergadering zo toch kon doorgaan!
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:15:19 #248
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_152325259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 10:35 schreef Nijna het volgende:
Tjonge wat een poppenkast eigenlijk dan...
Dat is het zeker :Y . Ik snap het wel hoor, dit moet gewoon gebeuren ook al is het in ons geval een duidelijke zaak.
Protokoll ist Protokoll! _O- _O- _O-
pi_152325839
hihi
  woensdag 6 mei 2015 @ 11:54:52 #250
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_152326215
De taart wilde ik jullie trouwens niet onthouden:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: