Dank!quote:
vannacht van 21 tot 7.45 uur geslapen, had t nodig geloof ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een fiat Punto past wel veel beter bij zijn leeftijd![]()
Ik ben echt zo ontzettend moe. Boek s nog niet uit...
Oh heerlijk zo lang slapen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
vannacht van 21 tot 7.45 uur geslapen, had t nodig geloof iknog 7.5 uur
Dan vakantie, eten en morgen naar Zeeland
Uitwaaienquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh heerlijk zo lang slapen.
Lekker Zeeland, wat ga je doen?
eigen bed, of in mn tent slaap ik heerlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:47 schreef Merlijn het volgende:
Eigen bed is toch echt goud waard heb ik gemerkt. Ik slaap niet in slechte hotels, maar het allerlekkerst slaap je toch in je eigen nest...
* Merlijn hotelrekening maar weer snel wegmoffelt in adminstratie
Fietsen in limburgquote:
Leuk!quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fietsen in limburgKamperen in een tipi
Vanavond dit eten: CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Waar?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fietsen in limburgKamperen in een tipi
Vanavond dit eten: CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Kamperen in Sint Geertruid (camping De Bosrand). Fietsen doen we dit op donderdag en vrijdag gewoon rondje rijden in de buurtquote:
Lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kamperen in Sint Geertruid (camping De Bosrand). Fietsen doen we dit op donderdag en vrijdag gewoon rondje rijden in de buurt
Wel voor een mooi prijsje van de hand kunnen doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:33 schreef Puala het volgende:
Mijn prachtig mooie 24-70 heeft sinds vanmorgen een andere eigenaar![]()
Wat is mooi? Ik vond t minder dan ik had gewild, maar ik denk wel dat het klopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wel voor een mooi prijsje van de hand kunnen doen?
900 kan je er wel voor krijgen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat is mooi? Ik vond t minder dan ik had gewild, maar ik denk wel dat het klopt.
No pics #didnthappenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond voor Marco Borsato gewerkt, wat een avond
Liefst onervaren?quote:Shoot met fashion
Zoek een jonge meid voor een fashionshoot. Liefst onervaren.
Heeft geen verdere uitleg nodig denk ik.quote:Voetjes gezocht
Hallo, Heb jij mooie voetjes en wil je wat verdienen laat het dan weten.. mvg Vito
Over deze site kun je een heel nieuwe topicreeks openen.quote:Hoi,
Ik wil graag een shoot doen met jou in je (rij) laarzen, waarbij je zo gemeen, arrogant, superieur en bitchy overkomt.
Dus heb je de juiste (arrogante) attitude en (rij) laarzen, stuur me dan een berichtje met wat informatie over je leeftijd, lengte, schoenmaat en het soort laarzen waarmee je denkt een verpletterende indruk te maken.
Als je zelf een leuk idee hebt, waarbij jij gemeen, arrogant, superieur en bitcht overkomt, laat dat dan meteen weten.
Ik shoot door heel nederland, maar geef even aan waar je ongeveer woont, zodat ik een evt. shoot met je kan inplannen.
Een shoot duurt max 1.5 uur. Ik ben amateurfotograaf, maar betaal een vergoeding en, als je dat wilt ontvang je natuurlijk ook de foto's/clips: een selectie per mail, of alle foto's/clips op DVD.
Ik hoor graag van je!
dutch groom
Ik moest lachen.quote:Naakte yoga
Yoga is ontspannend, het reinigt lichaam en geest.
Ik kan alleen nooit de oefeningen onthouden, zodoende doe ik het veel te weinig om effect te hebben.
Ik zoek dus jou, yoga is je niet onbekend. Jij doet naakt de oefeningen, ik fotografeer/film jou, zodat ik eindelijk de oefeningen kan onthouden en dagelijks mijn yoga oefeningen kan doen.
Haha, levert altijd die D_Aquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
+ ikke oude top gear afleveringen kijken op Veronica
Is dat zo ongewoon?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Iemand ervaring met Yongnuo flitsers? Sta op het punt een YN-568EX II te bestellen
Lees net dat zo'n 40% van de kijkers vrouw zouden zijn. Nee, niet ongewoon dus.quote:
Ik vind het prachtig haha. Heb ook al clarkson zijn boekenik houd van die humor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lees net dat zo'n 40% van de kijkers vrouw zouden zijn. Nee, niet ongewoon dus.
Vond het wel grappig; maar Top Gear is natuurlijk ook gewoon
Ik heb deze flitser. Prima flitser, weinig misfires, bouwkwaliteit is redelijk te noemen (mijn batterijklepje sluit niet helemaal meer bijvoorbeeld). Maar voor dat geld prima flitserquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Iemand ervaring met Yongnuo flitsers? Sta op het punt een YN-568EX II te bestellen
Humor hebben ze aan de overkant van de plas zeker.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het prachtig haha. Heb ook al clarkson zijn boekenik houd van die humor.
Mooi.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:55 schreef Nalbandian het volgende:
Ik heb deze flitser. Prima flitser, weinig misfires, bouwkwaliteit is redelijk te noemen (mijn batterijklepje sluit niet helemaal meer bijvoorbeeld). Maar voor dat geld prima flitser!
Haha ja precies.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Humor hebben ze aan de overkant van de plas zeker.
[..]
in de buurt ja. Heerlijk gewoonquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zeeland.. Uitwaaien zal je wel lukken hier
.. Het Zwin weer?
24-70 2.8 en 35 1.4, tripod (indien je alleen foto's maakt)quote:Op zondag 1 juni 2014 10:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Volgende week roadtrip met vrienden. Twijfel nog over wat er mee gaat... Wat zouden jullie doen?
5d III
24-70 f/2.8
50 f/1.8
80-200 f/2.8
35 f/1.4
135 f/2.8
Fuji X100s
Fuji X-E1 met OM 50mm f/1.4
Tripod, Monopod, Slider
Ik zag hem langskomen, mooie plaat.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had een idee, en dat pakte zo uit.
KLIK!
Ik ken iets veel leukers: De A77MIIquote:Op zondag 1 juni 2014 22:05 schreef Unites het volgende:
Ben benieuwd wat de specificaties zullen zijn van de Canon EOS 5D Mark 4... hopelijk is de camera ook een beetje betaalbaar
Sterkte. Ik ben blij dat ik vanmiddag al vroeg terug naar huis ben gegaan vanaf de kust.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wou naar huis. Maar het einde lijkt in zicht.
Ik woon redelijk bij de kust en rijd eigenlijk altijd van de kust af 's ochtends... Ook mooi, ff verder doorrijden en dan binnendoor naar huis (anders kom je helemaal niet thuis).quote:Op zondag 1 juni 2014 23:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Sterkte. Ik ben blij dat ik vanmiddag al vroeg terug naar huis ben gegaan vanaf de kust.
zijn d'r al rumour specs oid?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:05 schreef Unites het volgende:
Ben benieuwd wat de specificaties zullen zijn van de Canon EOS 5D Mark 4... hopelijk is de camera ook een beetje betaalbaar
Lekker! Ik moet voor Texel nog paar weekjes wachtenquote:Op maandag 2 juni 2014 09:40 schreef Flipmoehoe het volgende:
Lekker weer om op Texel te zijn aankomend weekend
Vertrekken volgende week, 10 dagen. Beetje kort maar het is niet anders. Goed excuus om nog eens te gaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:56 schreef Flipmoehoe het volgende:
Noorwegen is ook niet verkeerd!
Lijkt me ook echt een prachtig land, wanneer ga je en hoe lang blijf je er?
Ohja ontbijten is ook wel een goed idee.quote:
Alleen als je me wat lekkers komt brengenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee maar wel brunch is dat excuus genoeg?
Tis goed met jou.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen als je me wat lekkers komt brengen
Je mag de nieuwe World Tour van Michael Jackson fotograferen?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mailtjes maandag, met hartkloppingen want mogelijk een enorm toffe klus erbij. Zodra ik iets naar buiten mag brengen laat ik het weten![]()
Z'n hologram iedere dagquote:Op maandag 2 juni 2014 15:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Je mag de nieuwe World Tour van Michael Jackson fotograferen?
fuck die 4k, canon heeft t te hoog in z'n bolletje gekregen..quote:Op maandag 2 juni 2014 09:17 schreef Unites het volgende:
[..]
Niet echt... wel wordt er verwacht: meer mp en 4k
Yep! Ik ookquote:Op maandag 2 juni 2014 15:56 schreef Nalbandian het volgende:
[..]![]()
Maar fingers crossed dat je die klus krijgt!
Haha, ik moet altijd mijn enthousiasme onder bedwang houden in de zakelijke mailtjes. Krijg altijd enorm de neiging om alles met uitroeptekens te roepen en zinnen te maken waar een gemiddelde ADHD'er nog niets van kan maken. Blij dat iemand die altijd naleestquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:31 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd. Het schijnt zo te werken met fotografie, kijken of het werkt op andere vakgebieden
CRE / Hoi, ik zoek een beginnende bouwvakker die een huis voor me kan bouwen
Jahoor, die vind je bij de Mavoquote:Op maandag 2 juni 2014 16:36 schreef DonJames het volgende:
[..]![]()
zou dit dan ook werken bij beginnende prostituees?
Komt de Mk4 al uit?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:05 schreef Unites het volgende:
Er is nog best wat te bedenken...quote:Op maandag 2 juni 2014 16:31 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd. Het schijnt zo te werken met fotografie, kijken of het werkt op andere vakgebieden
Volgens mij rond september de eerste aankondigingen, maar dit weet ik niet zeker. Op internet lees je zoveel verschillende verhalen...quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt de Mk4 al uit?Damn....mijn Mk2 wordt prehistorisch
Ah....da's net als met Apple-zooiquote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef Unites het volgende:
[..]
Volgens mij rond september de eerste aankondigingen, maar dit weet ik niet zeker. Op internet lees je zoveel verschillende verhalen...
Wow, wat een speciaal cameraatje, hahaquote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....da's net als met Apple-zooiNou ja. Die van mij mag nog ff meedoen. Doet het goed genoeg
En net een G16 voor erbij gekocht als ik-ben-onderweg-en-ik-wil-fotograferen-maar-geen-zin-in-5-kg-fotoapparatuur-cameraatje
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:31 schreef SunChaser het volgende:
Je moet wat hequote:
September 2015 jaquote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef Unites het volgende:
[..]
Volgens mij rond september de eerste aankondigingen, maar dit weet ik niet zeker. Op internet lees je zoveel verschillende verhalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |