Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Haha. De plakjes zijn te klein voor op broodquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leuk als je een vegetariër bent.
Meestal 2 dagen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:03 schreef Fierce. het volgende:
En hoe ver van tevoren beginnen jullie altijd te leren voor een tentamen, dan?
Verschilt. Nu heb ik maar een dag (vandaag) voor het tentamen omdat ik hiervoor practica had. Normaal begin ik een week van te voren en dan gemiddeld 3 volle dagen studeren. Gelukkig heb ik voor dit vak al een midterm gehad en tijdens het practica ook veel moeten leren dus hoop dat ik er genoeg aan heb.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:03 schreef Fierce. het volgende:
Ik heb het vandaag moeten inleveren dus verandering kan ik niet meer brengen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:56 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Oké, tof! Om dan op je vraag terug te komen, je verhaal is een al aardig eind in de goede richting. Misschien dat je verklaring van het lineaire gedeelte nog wel wat langer kan. Mag je ook formules gebruiken?
Ik begon meestal 4-5 dagen van te voren. Als ik later begon haalde ik het vaak niet, of maar net als ik geluk had.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:03 schreef Fierce. het volgende:
Eh, meestal gewoon niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:03 schreef Fierce. het volgende:
Op het moment dat m'n laatste deadline geweest is. Dus das meestal 5-6 dagen voor de tentamens, en dan leer ik nog best wel een uurtje of 7/8 per dag.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:03 schreef Fierce. het volgende:
Maar geldt dat dan alleen voor nieuwe studenten of ook voor mensen die dan al studeren?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
Iedereen hier al gehoord dat sociaal leenstelsel in gaat vanaf 15/16?
Zolang elke euro linea directe terug gaat naar het hoger onderwijs heb ik er niet zo veel moeite mee, maar anders...quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
Iedereen hier al gehoord dat sociaal leenstelsel in gaat vanaf 15/16?
Nieuwe studenten, gelukkig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar geldt dat dan alleen voor nieuwe studenten of ook voor mensen die dan al studeren?
Trouwens, de OV-chipkaart blijft gelukkig.
Oh, gelukkig maar. Bouw liever geen schuld op tijdens mijn studie.quote:
Misschien zijn ze, de politiek, bang dat die mensen dat nooit kunnen terugbetalen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef Fierce. het volgende:
Waarom geldt het sociaal leenstelsel eigenlijk niet voor mbo'ers?
Heb je gelijk in, hoewel het leenstelsel mij stiekem toch niet heel verschrikkelijk lijkt. Studentenov blijft gewoon bestaan en verder betaalt mijn vader toch alles voor me.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Bouw liever geen schuld op tijdens mijn studie.
[..]
Misschien zijn ze, de politiek, bang dat die mensen dat nooit kunnen terugbetalen.
Bij mij hetzelfde. Ouders betalen mijn collegegeld en boeken, dus echt veel kosten heb ik niet qua studeren. Als het studenten-OV zou worden afgeschaft zou ik het veel erger vinden, reizen moet ik namelijk sowieso, en ik doe dat dan liever gratis.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:14 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, hoewel het leenstelsel mij stiekem toch niet heel verschrikkelijk lijkt. Studentenov blijft gewoon bestaan en verder betaalt mijn vader toch alles voor me.Maar toch wel chill dat wij er geen last van krijgen!
Wie weet.quote:Hahaha,. Ik vraag me wel af wat de daadwerkelijke reden is. Misschien heb je gelijk ook nog.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:21 schreef Anoonumos het volgende:
Als je een master begint ben je ook een nieuwe student volgens mij.
Ik begin precies op tijd met master.
Zo simpel werkt het helaas niet. Wat er nu ongeveer gebeurt is het volgende: de overheid heeft moeite om haar begroting in orde te krijgen, wil niet al teveel de lasten voor de werkende burgers verhogen maar tevens niet bezuinigen op haar uitgaven. Met een stelsel van studiefinanciering - al sterk versoberd - betalen de huidige werkenden voor de huidige studerenden. Met dat leenstelsel worden de lasten naar de toekomst verschoven, de huidige studerenden betalen in de toekomst deze lasten. Alleen, in die toekomst krijgen we een gigantische vergrijzing. Dat gaat dus nog leuk worden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef Novermars het volgende:
[..]
Zolang elke euro linea directe terug gaat naar het hoger onderwijs heb ik er niet zo veel moeite mee, maar anders...
Lag het aan het feit dat ik naast je zat of omdat je gewoon niet goed had gestudeerd?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef yosander het volgende:
Tentamen verneukt denk ik, ach komende 3 avonden zuipen
Als je aan je master gaat beginnen, krijg je geen stufi meer.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar. Bouw liever geen schuld op tijdens mijn studie.
Nou, da's stom dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je aan je master gaat beginnen, krijg je geen stufi meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |