Luisteren dan.quote:
Die bedoelde ik jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:21 schreef Moody het volgende:
[..]
October? Ja die is fijn. De jaren '80 van U2 waren geweldig.
Welke?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Luisteren dan.
Doe ik mee. Hoe gay
Bob? Jij ook?
Eigenlijk heeft dit geen zin. Het is geen album dat iemand na 1 luisterbeurt goed gaat vinden
Zit wel midden in een Fu Manchu album, ben over 26 min plus minus ermee klaar, dan kan ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Luisteren dan.
Doe ik mee. Hoe gay
Bob? Jij ook?
Eigenlijk heeft dit geen zin. Het is geen album dat iemand na 1 luisterbeurt goed gaat vinden
Ok, om 23u stipt dan maar doen. Ga ik nu ff wegquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zit wel midden in een Fu Manchu album, ben over 26 min plus minus ermee klaar, dan kan ik.
Autistquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zit wel midden in een Fu Manchu album, ben over 26 min plus minus ermee klaar, dan kan ik.
Doe die ander maar, anders kan ik pas heel laat Mulholland kijken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:32 schreef Moody het volgende:
Of we doen deze: http://www.musicmeter.nl/album/20481
Ik wordt schijtziek dat ik Bell X1 steeds noem, maar de debuutplaat blijft een mega grote pop-parel van de jaren '90.
Ik ben al begonnen trouwens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:55 schreef Moody het volgende:
Billy Joel bij Fallow zo op 3Is toch wel something.
Jup...beetje wel. Jeremy leeft nog btw.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen trouwens.
Klinkt als Elliot Smith
Begint wel lekker, fijne stem.quote:
Meerdere. Sister Dew, Instant Street en Nothing Really Ends springen er wel uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie het beste liedje van dEUS?
Eerste 2 eens. Verder Roses en Secret Hellquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Meerdere. Sister Dew, Instant Street en Nothing Really Ends springen er wel uit.
Ook fijn. Ligt ook aan je stemming. Zoveel goede nummers. The Architect kan ik zelfs waarderen, hun beste "radio-vriendelijke" nummertje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste 2 eens. Verder Roses en Secret Hell
Suds and Soda, verrewegquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie het beste liedje van dEUS?
Fijn om te horen. Uiteindelijk is het doel van dergelijke topics om je smaak te verbredenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vond het een leuk albumpje hoor, verfrissend. Merk dat mn smaak een beetje begint te verbreden, want had het een jaar geleden niet kunnen waarderen, toen wilde ik alles hard, snel en experimenteel hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |