Is er een Sjeik in de zaal?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 23:25:53Man, man, man, Arnoud van Doorn die mensen hypocriet noemt. reageer retweet
Dat kan helaas niet, Johan moet een uitgeverij runnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze Johan gewoon als vaste tafelheer moeten aanstellen.
Met commentator van Jeroen Elshoffquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Slobeend het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 23:25:53Man, man, man, Arnoud van Doorn die mensen hypocriet noemt. reageer retweet
Elshoffquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Hij lijkt op Rob Kamphuesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/ArnoudvDoorn
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou me niks verbazen. Hij was tot dit voorjaar nog raadslid voor de Partij van de Eenheid (PvdE) in Den Haag, na zijn vertrek uit de PVV. De PvdE haalde echter maar één raadszetel en alleen de lijsttrekker is in de raad gekozen. Van Doorn zit nu niet meer in de gemeenteraad.quote:
Johan gaat straks weer een maand lang op zoek naar de blues in Amerika.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze Johan gewoon als vaste tafelheer moeten aanstellen.
Kek mutsjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/ArnoudvDoorn
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat nu weer over sport. Wel even ontopic blijven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Hoezo "profiteren" wij van die landen? We kopen een bepaald product van ze en we betalen daar geld voor. Het is niet alsof we de olie er vandaan stelen.
Nee, ze hebben geen stagiair over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef Tito_Otis het volgende:
Had KvdB ook niet altijd iets van een soort van Zapservice?
Dat zou genot zijn!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:29 schreef Nober het volgende:
Nieuwe talkshow: Johan & Genee elke avond om 22:10 tot 23:00.
Ik kijk via internet. Dat loopt net even 10-20 seconden achter op de tv.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat nu weer over sport. Wel even ontopic blijven.
Het gaat misschien wel over ruggen van mensen die zich in die landen niet kunnen verweren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Hoezo "profiteren" wij van die landen? We kopen een bepaald product van ze en we betalen daar geld voor. Het is niet alsof we de olie er vandaan stelen.
Ex PVV-raadslid in Den Haag, uit de PVV gestapt, bekeerd tot de islam.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef Travel. het volgende:
Godverdomme gaat iemand nog vertellen wie Arnoud is
Dan profiteren we toch van de handel die we met hun drijven?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ze hebben ooit al eens dagelijkse items gemaakt maar dat trokken ze op een gegeven moment niet meer.quote:
lekker boeiendquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
Het gaat misschien wel over ruggen van mensen die zich in die landen niet kunnen verweren.
VI Vandaag, Doordekkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben ooit al eens dagelijkse items gemaakt maar dat trokken ze op een gegeven moment niet meer.
bedanktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ex PVV-raadslid in Den Haag, uit de PVV gestapt, bekeerd tot de islam.
OOG TVquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben we nog een interview met een 16 jarige Seedorf op OOG TV?
Of zijn optreden in Ted's Familie Spelshowquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben we nog een interview met een 16 jarige Seedorf op OOG TV?
Honda, he? Alle ballen op Honda!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Derksen..
Ja echt een slecht elftal.
Als je Honda niet aan het voetballen kan krijgen kan je er gewoon niets van
Dat was leukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Of zijn optreden in Ted's Familie Spelshow
Beter dan Suzukiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Honda, he? Alle ballen op Honda!
Als jij nu ook al tussenzinnetjes gaat doen duurt het lang vanavond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Honda, he? Alle ballen op Honda!
Amateur spiegoloog.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Louis
Hypocriet
Zelfingenomen
Rode nek
Stemverheffing
goede idee, zal wel te moeilijk zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:35 schreef tralalala het volgende:
Van dat Juichen zouden ze een gifje moeten maken
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, kom er maar in met het juichen-plaatje...
Omdat je zo aandringtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
geilquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt
[ [url=htp://www.imgdumper.nl/uploads7/522f2fbeafd51/522f2fbeada2d-Gaaljuichen.gif]afbeelding[/url] ]
Blindquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jullie het even weten. Dit is de opstelling van bondscoach Derksen.
spoilerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Blind is niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij geeft het je op een briefje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan heeft een briefje met opstelling meegenomen
Ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Clasie
Slobeend is het hier mee eens
Hij heeft weer platen bitterballen naar binnen gewerkt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Johan is trouwens weer wat aangekomen.
Jij vindt Clasie niks hè.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Clasie
Slobeend is het hier mee eens
Ja, zullen we verder gaan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft weer platen bitterballen naar binnen gewerkt.
Bierworstjes en bananenschuimpjesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Johan is trouwens weer wat aangekomen.
Schetend en boerend komt hij uit de auto.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja, zullen we verder gaan?
Knevel gelooft in sprookjes hè.quote:
Het is echt ongelofelijk dat je dit durft te zeggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Clasie.
Voor in de tuin.
leermomentjes noem ik datquote:
is toch gvd niks joh. Dat is indrinkenquote:
Je moet daar eigenwijs zijn. Als je dat niet bent, dan red je het niet in die rauwe volkswijk in Deventer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Bert weer eigenwijs wilde zijn. Maar ja, hij komt uit de Worp he.
HHAHAHAHAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat merkten we al aan je posts.
Geen VI Oranje voor jou.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Na 8 bier ben ik altijd helemaal naar de tyfus.
halve liters of glazen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Na een paar speciaalbiertjes is die Paxcon ook altijd kacheltje lam.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Alles voor mijn vriend Johannes_vquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat leuk dat je mijn opmerking zo grappig vond JanCees
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Over alcoholgebruik en met name -misbruik wordt altijd heel erg lacherig en laconiek gedaan. Alsof het volstrekt normaal is. Jongeren zitten soms nog op de basisschool als ze beginnen met drinken.
We moeten dit echt minder normaal gaan vinden en de problemen onder ogen gaan zien. Te veel alcohol tast de hersenen aan, terwijl deze nog in ontwikkeling zijn.
Ik zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Over alcoholgebruik en met name -misbruik wordt altijd heel erg lacherig en laconiek gedaan. Alsof het volstrekt normaal is. Jongeren zitten soms nog op de basisschool als ze beginnen met drinken.
We moeten dit echt minder normaal gaan vinden en de problemen onder ogen gaan zien. Te veel alcohol tast de hersenen aan, terwijl deze nog in ontwikkeling zijn.
Vooral die Wolf biertjes hakken er in.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na een paar speciaalbiertjes is die Paxcon ook altijd kacheltje lam.
Ik ben het met je eens. En dan heel dramatisch doen over een jointje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Wot?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Jongeren zitten soms nog op de basisschool als ze beginnen met drinken.
Is comazuipen überhaupt mogelijk met bier?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
Comazuipen met Heineken, dan wil je echt dood.
"Oh oh tomaat. Fijne vrucht, om in te bijten. In de salade, op het brood of zo erbij. Oh oh tomaat, ik zou je nooit meer willen ruilen. Meteen gaan huilen als er geen tomaatje meer zou zijn."quote:
Je vraagt nu om probleemwijkenplaatjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef borisz het volgende:
Maar hoe krijg je 20 bier weg? Dat snap ik nooit. Lukte mij in ieder geval niet.
Ik snap al niet hoe je 1 bier wegkrijgt. Gatverdamme.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef borisz het volgende:
Maar hoe krijg je 20 bier weg? Dat snap ik nooit. Lukte mij in ieder geval niet.
Veel zeiken, dan gaat er veel alcohol uit je lichaamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef borisz het volgende:
Maar hoe krijg je 20 bier weg? Dat snap ik nooit.
Vanaf 7a8 standaardglazen kan het.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is comazuipen überhaupt mogelijk met bier?
Op tijd beginnen, op sommige feestdagen lukt dat makkelijk tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef borisz het volgende:
En dan vergaten we nog te proosten voor Martin Adams.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vooral die Wolf biertjes hakken er in.
Je zit op een gegeven moment op een grens waarna je het niet meer echt proeftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef borisz het volgende:
Ja. Niet letterlijk in het klaslokaal, maar ze zijn soms nog maar 11-12 jaar als ze beginnen met drinken.quote:
Ik moet altijd kotsen van die bocht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
Comazuipen met Heineken, dan wil je echt dood.
Jij bent geheelonthouder?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap al niet hoe je 1 bier wegkrijgt. Gatverdamme.
Tomado Den Haagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Oh oh tomaat. Fijne vrucht, om in te bijten. In de salade, op het brood of zo erbij. Oh oh tomaat, ik zou je nooit meer willen ruilen. Meteen gaan huilen als er geen tomaatje meer zou zijn."
Gewoon doordrinkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef borisz het volgende:
Zonder dat ik het door heb heb ik dat halve bakje nu leeggegeten. Maar goed dat het geen bananenschuimpjes zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Oh oh tomaat. Fijne vrucht, om in te bijten. In de salade, op het brood of zo erbij. Oh oh tomaat, ik zou je nooit meer willen ruilen. Meteen gaan huilen als er geen tomaatje meer zou zijn."
Thijs werd elke dag in elkaar geslagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Knevel was vroeger ook sociaal uitgesloten
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Tito_Otis het volgende:
Waar pleit mevrouw precies voor? Verhoging van de minimumleeftijd?
Tijs mocht altijd fungeren als knikkerpotje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Knevel was vroeger ook sociaal uitgesloten
meer fotoshoots voor jonge meisjes ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Tito_Otis het volgende:
Waar pleit mevrouw precies voor? Verhoging van de minimumleeftijd?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijs mocht altijd fungeren als knikkerpotje.
Op een gegeven moment krijg je het toch ook gewoon niet meer weg?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je zit op een gegeven moment op een grens waarna je het niet meer echt proeft
Ik ben een gezellige drinkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm niet principieel, maar in de praktijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |