Je klinkt wel erg Thijs Zonneveldiaans.quote:
#dietandkomterquote:
#DIETANDKOMTERquote:
Johan zegt gewoon gelijk wat hij er van denkt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die elkaar pas de waarheid vertellen als ze een halve liter jenever in hun mik hebben
Die is van z'n 2e vrouwquote:
Die heeft hier wel eens op dit forum gestaan.quote:
quote:
Leuk jongens.quote:
En dat zonder zondags pak.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johan zegt gewoon gelijk wat hij er van denkt.
Jij bent ook leukquote:
Op een gegeven moment "giet" je het gewoon een beetje naar binnen. dan proef je het niet zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op een gegeven moment krijg je het toch ook gewoon niet meer weg?
Hij rookt niet over zijn longen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Geheelonthouder? Hij steekt de ene sigaar met de andere aan...
Anoesjka geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop