Gewoon doordrinkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef borisz het volgende:
Maar hoe krijg je 20 bier weg? Dat snap ik nooit. Lukte mij in ieder geval niet.
Zonder dat ik het door heb heb ik dat halve bakje nu leeggegeten. Maar goed dat het geen bananenschuimpjes zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Oh oh tomaat. Fijne vrucht, om in te bijten. In de salade, op het brood of zo erbij. Oh oh tomaat, ik zou je nooit meer willen ruilen. Meteen gaan huilen als er geen tomaatje meer zou zijn."
Thijs werd elke dag in elkaar geslagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Knevel was vroeger ook sociaal uitgesloten
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Tito_Otis het volgende:
Waar pleit mevrouw precies voor? Verhoging van de minimumleeftijd?
Tijs mocht altijd fungeren als knikkerpotje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Knevel was vroeger ook sociaal uitgesloten
meer fotoshoots voor jonge meisjes ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Tito_Otis het volgende:
Waar pleit mevrouw precies voor? Verhoging van de minimumleeftijd?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijs mocht altijd fungeren als knikkerpotje.
Op een gegeven moment krijg je het toch ook gewoon niet meer weg?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je zit op een gegeven moment op een grens waarna je het niet meer echt proeft
Ik ben een gezellige drinkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Hmm niet principieel, maar in de praktijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |