Ja godkk, wat heb ik hier nou aan.quote:Helaas is er iets mis gegaan waardoor uw bestelling niet verzonden is.
Wanneer mogen we een nieuwe afspraak inplannen?
Indien u nog reageert voor morgen, woensdag 28 mei 13:00 uur, kan deze vrijdag 30 mei worden bezorgd.
Mijn excuses voor het ongemak!
Waar?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben BlauweTijger niet
Paar drankjes gedaan in kroeg, eentje bij haar thuis, bedje in![]()
Maar ben nu kapot. Amper geslapen daar want vreemd bed en zij wilde steeds kroelen
Ik vind het een vermakelijk topic.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Manmanmanman, elke keer als ik in dat Tinder topic kijk zie ik één grote droevenis onder aanvoering van Sarasi en UnicornFarts.
Heel leuk hoor dat Sarasi 's morgens met iemand matcht, 's avonds daarheen gaat om zich te laten beffen en de volgende morgen weer vertrekt zonder dat ze nummers hebben uitgewisseld en hij haar zonder een woord te zeggen weer van Tinder heeft verwijderd wat zij schijnbaar allemaal volstrekt logisch vindt.
Waarom moet dit wereldkundig worden gemaakt en waarom moet er een hele topicreeks worden gekaapt met deze onzin? Kunnen die twee en al hun volgers niet worden verplicht te verkassen naar KPD of iets dergelijks?
Wow, shots fired.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga hier niet stoer mee doen. Ben jou niet huehuehue
Jij bent mij zeker nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga hier niet stoer mee doen. Ben jou niet huehuehue
Heb ik toch gedaan in tindertopicquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent mij zeker nietMaar je kan wel even vertellen hoe het was toch?
Net al gegeten met bordje op schoot. ;squote:
Wat ben je toch ook een kutwijfquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap ik, is zo lullig voor je als ze ervoor zorgen dat jij uitgeluld bent.
Hoeveelste chick is dit die je hebt geneukt van Tinder?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ik toch gedaan in tindertopicwas leuk
Waarom niet gewoon aan de eettafel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net al gegeten met bordje op schoot. ;s
Hehehehhe sorry poepie.quote:
Heb jij geen tinder?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoeveelste chick is dit die je hebt geneukt van Tinder?
Ordinaire hoeren zijn het ook, neuken wat je neuken kan idd.
Eerder, eerder. Dadelijk is het te laat en nemen de paupers er de overhand.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, maar als m'n BB abo afloopt is het de eerste app die ik download.
Bek houden, stoepjong.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon aan de eettafel?hahaheheh sukkol :$ :$
Hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerder, eerder. Dadelijk is het te laat en nemen de paupers er de overhand.
RIP BB.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Duurt tot eind jan/begin feb ergens
![]()
![]()
.
Gvd man, zit ik weer die leftovers te regelen hoor. #sloppyfifths
Elke vrouw/man wilt neuken, alleen door woorden zoals dat (ordinaire hoeren) is het zo'n taboe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Koop gewoon telefoon danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Duurt tot eind jan/begin feb ergens
![]()
![]()
.
Gvd man, zit ik weer die leftovers te regelen hoor. #sloppyfifths
1e. En niet zo over haar pratenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mag het wel als hij jou ook ordinair noemt?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Koop gewoon telefoon dan
[..]
1e. En niet zo over haar praten
Nee, feitelijke onjuistheden betreur ik immers ten zeerste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag het wel als hij jou ook ordinair noemt?
Als hij dit gewoon ordinair gedrag vindt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, feitelijke onjuistheden betreur ik immers ten zeerste.
Ik ben niet dood hoorquote:
Hmm, scherpe invalshoek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Elke vrouw/man wilt neuken, alleen door woorden zoals dat (ordinaire hoeren) is het zo'n taboe.
Ga toch niet nog 8x ¤40 weggooien, kom nouquote:
Lol, de boi is in love =$.quote:1e. En niet zo over haar praten
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Elke vrouw/man wilt neuken, alleen door woorden zoals dat (ordinaire hoeren) is het zo'n taboe.
Maar heb je nou geneukt of alleen maar een beetje onder de dekens die marmot liggen voelen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, feitelijke onjuistheden betreur ik immers ten zeerste.
Sunk costs. Moet jij toch wetenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga toch niet nog 8x ¤40 weggooien, kom nou.
[..]
Lol, de boi is in love =$.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar heb je nou geneukt of alleen maar een beetje onder de dekens die marmot liggen voelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel zo, zoveel chicks van die ik het niet of nauwelijks zou verwachten zijn he-le-maal uit elkaar gescheurd, als de broski's van de #squad die informatie nooit met elkaar zouden delen zou je er nooit achter komenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar heb je nou geneukt of alleen maar een beetje onder de dekens die marmot liggen voelen?
Vertel. Hoezo verwacht je het niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is wel zo, zoveel chicks van die ik het niet of nauwelijks zou verwachten zijn he-le-maal uit elkaar gescheurd, als de broski's van de #squad die informatie nooit met elkaar zouden delen zou je er nooit achter komen.
Ook niet allemaal, enkeling heeft die nymfomanische trekjes. Als vrouwen zoals mannen zouden denken, god lawd havvv merceh.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is wel zo, zoveel chicks van die ik het niet of nauwelijks zou verwachten zijn he-le-maal uit elkaar gescheurd, als de broski's van de #squad die informatie nooit met elkaar zouden delen zou je er nooit achter komen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:37 schreef Gridlok het volgende:
Als vrouwen zoals mannen zouden denken, god lawd havvv merceh.
hommoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, liever nietraining babbehs, teen pregnancy
Volkomen logisch. Valt weinig stoer over te doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb trouwens nooit stoer gedaan over mijn seksleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |