quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Maar wel andere zure dingenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat er bijna geen zure regen meer is... duh
Is dat een gagball in je mond?quote:
Slash bedoel je?quote:
ik heb er een broertje dotan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:32 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij gaan ze proberen Dotan dood te draaien
Slash is vet. als de HMH nou net wat gunstiger was qua OV...moest het einde van Alter Bridge vorig jaar ook al missenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slash bedoel je?
Als ik een lotgenoot kan vinden, en dat moet wel lukken, dan ga ik zeker proberen kaarten te krijgen ja
Hotelletje met je datequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er een broertje dotan.
[..]
Slash is vet. als de HMH nou net wat gunstiger was qua OV...moest het einde van Alter Bridge vorig jaar ook al missen
M'n date/vriendin in spé woont er om de hoekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er een broertje dotan.
[..]
Slash is vet. als de HMH nou net wat gunstiger was qua OV...moest het einde van Alter Bridge vorig jaar ook al missen
dat wordt dus mijn vriendin. ik heb de slaapplek harder nodigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n date/vriendin in spé woont er om de hoek
Niet te snel SCquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n date/vriendin in spé woont er om de hoek
ze lijkt me meer een coldplaymeisje......quote:
Ja ik mag het geen daten meer noemen van m'n omgeving na 6 datesquote:
Ik zie die grap nu pasquote:
6 al? Gaat snelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik mag het geen daten meer noemen van m'n omgeving na 6 dates
dankje.quote:
nja, hij noemt uiteten date 1quote:
Woensdag wordt de 6equote:
Toen was ik vast dronkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
jongens, die dotan grap heb ik volgens mij vrijdagavond ofzo ook gemaakt en toen lachte er niemand. stelletje posers! :-D
te serieus? heb je al over kindernamen gesproken? nee? dan is het niet serieusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Woensdag wordt de 6e
maar goed, nu die gepland is vinden ze het allemaal al serieus worden. Zeker omdat ze al een paar vrienden ontmoet heeft enzo
Toen was ik er nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
jongens, die dotan grap heb ik volgens mij vrijdagavond ofzo ook gemaakt en toen lachte er niemand. stelletje posers! :-D
En uitlikken, welke dates waren dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hij noemt uiteten date 1
uitwonen date 2
uitslapen date 3
ruim 2,5 jaar geleden mensen!quote:
Cee godinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef 3rdRock het volgende:
en ik blijk niet eens de bedenker van die grap te zijn. alle lof naar onze koninging der woordgrappen:
[..]
ruim 2,5 jaar geleden mensen!
ah, die zal tussen 1 en 2 hebben gezeten. dan wordt uitlikken dus 2 en schuift de rest opquote:
Ceequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef 3rdRock het volgende:
en ik blijk niet eens de bedenker van die grap te zijn. alle lof naar onze koninging der woordgrappen:
[..]
ruim 2,5 jaar geleden mensen!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga eten, himym kijken, tiger woods spelen en daarna de Nymphomaniac-maraton. 4 uur cultureel verantwoorde pr0n![]()
![]()
![]()
Trage Harrie dat je d'r bent.quote:
Smoesjes.....quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga ze plakken op de blauwe plekken van rubbereend.
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat doe je allemaal met die arme jongen
Als je wil praten kun je altijd bij me terechtquote:
Oei.twitter:RichardvdBlom twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 18:17:29Misschien moeten Sander en Coen eens in Auschwitz gaan kijken! Stelletje leeghoofden daar op #3FM reageer retweet
Tsjonge jongequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:18 schreef Holenmens het volgende:
Oei.twitter:RichardvdBlom twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 18:17:29Misschien moeten Sander en Coen eens in Auschwitz gaan kijken! Stelletje leeghoofden daar op #3FM reageer retweet
Hilarisch en Hitler in één zin....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:20 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Weer een stukje hilarische radio over Hitler
met al die blauwe plekken vergeet je het niet zomaar meerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomme, respect voor jouw geheugen...![]()
Hitlerarischquote:
xdquote:
twitter:3FMVideo twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 09:51:33@SannevdB @KQKim Ik vind dat te summier om iedere dag alles na te luisteren/kijken. Het is na 4 jaar mooi geweest. reageer retweet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:11 schreef Holenmens het volgende:
NPO3FMVideo is dus gestopt. RIP.twitter:3FMVideo twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 09:51:33@SannevdB @KQKim Ik vind dat te summier om iedere dag alles na te luisteren/kijken. Het is na 4 jaar mooi geweest. reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 09:45:45@SannevdB @KQKim de hardeschijf is er mee opgehouden. En ben eigenlijk ook tot een conclusie gekomen dat het geen meerwaarde meer heeft. reageer retweet
Voor de volledigheid.twitter:3FMVideo twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 09:49:50@SannevdB @KQKim sinds dit jaar plaatsen @coenensander zelf ook fragmenten waardoor alleen playback en stenders filmpjes nog zin hebben. reageer retweet
Ron?quote:
Nee clarksonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:21 schreef alors het volgende:
Mijn HH lijstjeGoed lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met de meeste ben ik het volledig mee eens
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Oeh, lijstjes.quote:
hahahaha wattwitter:Ritchypie twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 21:15:04@3FM @gerardekdom @giel3fm Nationale Plakband dag!!!!! http://t.co/pdfCvWPsxd reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:29 schreef Cee het volgende:
Zo, Hemelse Honderd lijstje klaar.Dat zijn maar 20 liedjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Ja, maarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
De meeste albums hebben er minstens 10 dus het zijn er 200.
Ik wild er stilte mee uitbeelden. Omdat ik niks zinnigs (What else is new) te melden heb.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel ik een chanante vraag als ik zeg: "Van welk album is dat plaatje?"
quote:
Ik wilde je iets zeggen dan wel vragen, maar ik ben het vergeten.quote:
Ohquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde je iets zeggen dan wel vragen, maar ik ben het vergeten.
Ik
Mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh
Maar waarom vertel je me dit? Je moet niet over de fles wrijven als je de geest niet wil sprekenNou zit ik de hele nacht in m'n hoofd met het idee: wat wou muis mij nou vragen/zeggen
?
over de fles wrijvenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh
Maar waarom vertel je me dit? Je moet niet over de fles wrijven als je de geest niet wil sprekenNou zit ik de hele nacht in m'n hoofd met het idee: wat wou muis mij nou vragen/zeggen
?
Het is al meer dan 40-45 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
over de fles wrijven![]()
![]()
en ik vond dat hitlerfilmpje een tikkie ver gaan op de NL-radio. ik kan me voorstellen dat mensen gechoqueerd zijn, zeker als er ook nog een hitlernieuwsjingle ingestart wordt.
nee, daar heb je gelijk in, maar het leeft ook nog wel onder jongeren. bij mij persoonlijk niet, maar wellicht wel bij leeftijdsgenoten van wie opa en oma in een concentratiekamp hebben gezeten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is al meer dan 40-45 jaar geleden, sterker nog, volgend jaar 70 jaar geleden... Mensen die de oorlog bewust hebben meegemaakt luisteren echt niet naar C&S denk ik
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, daar heb je gelijk in, maar het leeft ook nog wel onder jongeren. bij mij persoonlijk niet, maar wellicht wel bij leeftijdsgenoten van wie opa en oma in een concentratiekamp hebben gezeten.
damn, ik word genuanceerd.....5 jaar geleden had ik me waarschijnlijk een scheur gelachen...
quote:
ik heb geen idee waar mn pa om kan lachen eigenlijk...denk dat mn ma em over het randje zou vinden maar stiekem wel zou lachen. hoorde paar weken geleden voor het eerst dat mijn opa van moeders kant een tijd ondergedoken heeft gezeten in Friesland.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, mijn opa en vooral m'n oma hebben het niet makkelijk gehad in de oorlog en toch kan mijn vader altijd goed lachen om oorlogsgrappen
Friesland, daar wilden zelfs de Duitsers niet komenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar mn pa om kan lachen eigenlijk...denk dat mn ma em over het randje zou vinden maar stiekem wel zou lachen. hoorde paar weken geleden voor het eerst dat mijn opa van moeders kant een tijd ondergedoken heeft gezeten in Friesland.
ik hoorde zondag nog Duits in de stad en mijn voormalige bovenburen waren ook Duits....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Friesland, daar wilden zelfs de Duitsers niet komen
Oke nou ga ik echt slapen
Jammer genoeg heb ik geen hakken meegenomen naar Portugal...quote:
Mooie dag? hij heeft zeker niet naar buiten gekekenquote:
Neen. Jack Parow die Happy doet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooie dag? hij heeft zeker niet naar buiten gekeken
Oh ik heb mijn oren gesloten daarvoor geloof ikquote:
Jijquote:
ChatGirl is het met me eenquote:
En ook met Mad Worldquote:
Die nieuwe swing-cd van 'm? Je mist er niet al te veel aan anders.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:09 schreef MarijeH het volgende:
Robbie Williams.![]()
Ik bedenk me net dat ik ongeveer een half jaar geleden een cd van hem heb gewonnen op de site van effe Ekdoim. Ik heb hem nog niet geluisterd.
Poetry man vind ik zo'n mooi nummerquote:
Verdommequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik de equalizer van mijn stereo maar even op standje roxette.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik de equalizer van mijn stereo maar even op standje roxette.
Zekerquote:
RTL Nieuws was eerderquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Bronson het volgende:
Pushbericht van de NOS over van de Vaart.![]()
Ik alles van Princequote:
Tering nu.nl ook alquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Bronson het volgende:
Pushbericht van de NOS over van de Vaart.![]()
Ik heb 'm verwijderd na een discussie met techredacteur Elgerquote:
Daar kreeg ik geen push van, terwijl ik het wel heb ingeschakeldquote:
Wees blijquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar kreeg ik geen push van, terwijl ik het wel heb ingeschakeld
Hoe moet ik anders op de hoogte blijven van het allerlaatste WK-nieuws?quote:
Sportredacteur BJ-Cunequote:Op woensdag 28 mei 2014 11:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders op de hoogte blijven van het allerlaatste WK-nieuws?
Die is te druk met z'n sleutels zoeken.quote:
Dat moge duidelijk zijnquote:
Is dat een reactie op je eigen voorgaande post?quote:
Verdomme.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:16 schreef Bronson het volgende:
Echter Ekdom die elke keer op het einde van Joni mee moet zingen.![]()
![]()
Houdt die schuif gewoon dicht.
Lunaquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is dat een reactie op je eigen voorgaande post?
Ik heb hem zien optreden tijdens Motel Mozaïque in de Paradijskerk. Dat was echt een van de beste optredens die ik in tijden heb gezien.quote:
Ja dusquote:
Super tof!quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem zien optreden tijdens Motel Mozaïque in de Paradijskerk. Dat was echt een van de beste optredens die ik in tijden heb gezien.
ik heb prism onlangs gedownloadquote:
Hij is vermistquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef minthy het volgende:
WTF is dat gedoe om Waylon op Twitter en waarom zoekt iedereen hem?!
Ja:quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Oei... Is er al een Ambert Alert uitgegeven?
quote:
Ik zou voor de zekerheid eens kijken of ie niet in je tuin verstopt zitquote:
Hij is gevonden!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef minthy het volgende:
WTF is dat gedoe om Waylon op Twitter en waarom zoekt iedereen hem?!
Gewoon een forse zaag dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
BJ 'Sensatie' Cune in de bocht.
Daarom ging ik ook zoeken. Anticlimax dit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gewoon een forse zaag dus![]()
Bij levensgroot verwacht ik een zaag van 20m
Tsja bij levensgroot verwacht je iets op ware grootte of iets wat gigantisch is tov wat gangbaar is. Maar dit is dus niet bijzonder. Gewoon een bedrijfsongevalletje. Toevallig ook een BREAKING NEWS notification over ontvangen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook zoeken. Anticlimax dit.
Neequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tsja bij levensgroot verwacht je iets op ware grootte of iets wat gigantisch is tov wat gangbaar is. Maar dit is dus niet bijzonder. Gewoon een bedrijfsongevalletje. Toevallig ook een BREAKING NEWS notification over ontvangen?
Ik moest heel erg lachen om dat Awaylon-plaatjequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:17 schreef sneakydesert het volgende:
https://www.facebook.com/waylonmusic
Waylon
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest heel erg lachen om dat Awaylon-plaatje
Omdat het kán! En omdat niemand anders het doet op het momentquote:
Vermist, gevonden, niet meer Common Linnets oid maar solo. Nothing on the handquote:
Waarom niet? Wat een bullshit. Vind het juist wel een goede plaat die ze samen hadden gemaakt..quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Vermist, gevonden, niet meer Common Linnets oid maar solo. Nothing on the hand
ESF / [2014] Nederland #57 - Waar de Waylon werd verplaatst!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat een bullshit. Vind het juist wel een goede plaat die ze samen hadden gemaakt..
En dik geworden!quote:
Wacht maar, zo meteen krijgen we nog een pushbericht van de NOS.quote:
Manmanman.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wacht maar, zo meteen krijgen we nog een pushbericht van de NOS.
Speknek inderdaadquote:
Heb ik geprobeerd, hij smaakt een beetje zuurquote:
Tja het goeie leven he, van onze belastingcenten!quote:
Allemaal Fleurwallenburgers gegetenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja het goeie leven he, van onze belastingcenten!
Met een drupje citroensap xDquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Allemaal Fleurwallenburgers gegeten
SCHANDALIG!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
De Hemelse 100 is ook weer bekend. Hetzelfde lijstje als elk jaar![]()
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/359053/De-Hemelse-Honderd-2014
Ja, net als de top 2000. Dat is ook elk jaar hetzelfde.quote:
M&S van 3 naar 13.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
De Hemelse 100 is ook weer bekend. Hetzelfde lijstje als elk jaar![]()
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/359053/De-Hemelse-Honderd-2014
Zal Bronson wel blij mee zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
M&S van 3 naar 13.
U2 van 15 naar 2
Heul niet hetzelfde.
En SC zit te faxen!quote:
Dan is ze er vast nog niet?quote:
quote:
Faxen voor vertrekquote:
Heeeeeeel ergquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was druk vandaag voor de verandering, mijn excuses. Ik ben vast gemistmaar niet heus.
Luister eigenlijk helemaal niet meer, enkel als het op het werk op staat.De enige waarvoor ik nog zou willen/kunnen luisteren zijn Ekdom en Veenstra.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Againzender het volgende:
Ik trek me wat terug uit dit topic. Ik heb het met een groot deel van 3FM wel gezien. Eigenlijk luister ik alleen nog maar vrijdagmiddag en eind van vrfijdagavond. En zaterdag en zondag.
Jammer
Kx radio en StuBru hier vooral. Op het werk kan ik mijn stereo niet meer gebruiken, dus dan maar individueel op mn kop. Grootste lol heb ik nog wel op Kx op maandag van 14 tot 16 uur met Fred en de Zuster. Fijne muziek en ongezouten conversaties:) Maandag werd mijn suggestie voor kop-of-munt nog gedaan. Als je dan de mensen in de studio hoort over die nummers heb ik zoiets van: ik ben dus niet de enige:)quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Luister eigenlijk helemaal niet meer, enkel als het op het werk op staat.De enige waarvoor ik nog zou willen/kunnen luisteren zijn Ekdom en Veenstra.
Luister altijd naar StuBru en Pinguin radio![]()
Ik luister de laatste tijd ook minder 3fm. Ik luister ook vaak eigen muziek. De programma's waar ik nog naar luister zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Againzender het volgende:
Ik trek me wat terug uit dit topic. Ik heb het met een groot deel van 3FM wel gezien. Eigenlijk luister ik alleen nog maar vrijdagmiddag en eind van vrfijdagavond. En zaterdag en zondag.
Jammer
Joh, dat geeft toch niet. Zijn er genoeg hier die amper luisteren, dus blijf gewoon.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Againzender het volgende:
Jammer
Dat dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joh, dat geeft toch niet. Zijn er genoeg hier die amper luisteren, dus blijf gewoon.
dan open ik wel een nieuw deelquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joh, dat geeft toch niet. Zijn er genoeg hier die amper luisteren, dus blijf gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |