quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Maar wel andere zure dingenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat er bijna geen zure regen meer is... duh
Is dat een gagball in je mond?quote:
Slash bedoel je?quote:
ik heb er een broertje dotan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:32 schreef Pandaplint het volgende:
Volgens mij gaan ze proberen Dotan dood te draaien
Slash is vet. als de HMH nou net wat gunstiger was qua OV...moest het einde van Alter Bridge vorig jaar ook al missenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slash bedoel je?
Als ik een lotgenoot kan vinden, en dat moet wel lukken, dan ga ik zeker proberen kaarten te krijgen ja
Hotelletje met je datequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er een broertje dotan.
[..]
Slash is vet. als de HMH nou net wat gunstiger was qua OV...moest het einde van Alter Bridge vorig jaar ook al missen
M'n date/vriendin in spé woont er om de hoekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er een broertje dotan.
[..]
Slash is vet. als de HMH nou net wat gunstiger was qua OV...moest het einde van Alter Bridge vorig jaar ook al missen
dat wordt dus mijn vriendin. ik heb de slaapplek harder nodigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n date/vriendin in spé woont er om de hoek
Niet te snel SCquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n date/vriendin in spé woont er om de hoek
ze lijkt me meer een coldplaymeisje......quote:
Ja ik mag het geen daten meer noemen van m'n omgeving na 6 datesquote:
Ik zie die grap nu pasquote:
6 al? Gaat snelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik mag het geen daten meer noemen van m'n omgeving na 6 dates
dankje.quote:
nja, hij noemt uiteten date 1quote:
Woensdag wordt de 6equote:
Toen was ik vast dronkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
jongens, die dotan grap heb ik volgens mij vrijdagavond ofzo ook gemaakt en toen lachte er niemand. stelletje posers! :-D
te serieus? heb je al over kindernamen gesproken? nee? dan is het niet serieusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Woensdag wordt de 6e
maar goed, nu die gepland is vinden ze het allemaal al serieus worden. Zeker omdat ze al een paar vrienden ontmoet heeft enzo
Toen was ik er nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
jongens, die dotan grap heb ik volgens mij vrijdagavond ofzo ook gemaakt en toen lachte er niemand. stelletje posers! :-D
En uitlikken, welke dates waren dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hij noemt uiteten date 1
uitwonen date 2
uitslapen date 3
ruim 2,5 jaar geleden mensen!quote:
Cee godinquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef 3rdRock het volgende:
en ik blijk niet eens de bedenker van die grap te zijn. alle lof naar onze koninging der woordgrappen:
[..]
ruim 2,5 jaar geleden mensen!
ah, die zal tussen 1 en 2 hebben gezeten. dan wordt uitlikken dus 2 en schuift de rest opquote:
Ceequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:46 schreef 3rdRock het volgende:
en ik blijk niet eens de bedenker van die grap te zijn. alle lof naar onze koninging der woordgrappen:
[..]
ruim 2,5 jaar geleden mensen!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:52 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga eten, himym kijken, tiger woods spelen en daarna de Nymphomaniac-maraton. 4 uur cultureel verantwoorde pr0n![]()
![]()
![]()
Trage Harrie dat je d'r bent.quote:
Smoesjes.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |