quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Ja. Duh. Je bent geen echte hippy als je niet in een tent woont.quote:
Hmm even denken...... Geen idee. Bewaren misschien?quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Holenmens het volgende:
What the fuck moet je met een Dit Is Domien stickervel
Op je voorhoofd plakkenquote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Holenmens het volgende:
Ik ga ze plakken op de blauwe plekken van rubbereend.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Holenmens het volgende:
Voor in je agenda!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Holenmens het volgende:
wtf doe je met hemquote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga ze plakken op de blauwe plekken van rubbereend.
wat doe je allemaal met die arme jongenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga ze plakken op de blauwe plekken van rubbereend.
Je baardhaar/dons harsen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Holenmens het volgende:
De plakplaatjes er vanaf tracken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:29 schreef Holenmens het volgende:
Verdommequote:
Heel stiekem dan. Ik heb 1x in mijn leven staand geplast op een openbare plek en toen was ik 4.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Jij moet stiekem een man zijn
#YOLOquote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel stiekem dan. Ik heb 1x in mijn leven staand geplast op een openbare plek en toen was ik 4.
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel stiekem dan. Ik heb 1x in mijn leven staand geplast op een openbare plek en toen was ik 4.
Typisch weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:03 schreef DaMook het volgende:
Hahaha de nieuwslezer was er niet dus doet Roosmarijn samen met haar sidekick zelf het nieuws maar, voorgelezen vanaf nu.nl.
twitter:EricCorton twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 08:32:06Over een kwartier maak ik bij @giel3fm bekend wat het thema van @SeriousRequest van dit jaar is... @3fm #3fm reageer retweet
het thema is: wolfrolf zijn bankrekening spekkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:37 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
twitter:EricCorton twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 08:32:06Over een kwartier maak ik bij @giel3fm bekend wat het thema van @SeriousRequest van dit jaar is... @3fm #3fm reageer retweet
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 08:52:52Doel #3FM #SR14: Helpen van meisjes en vrouwen die slachtoffer zijn geworden van seksueel geweld in conflictgebieden: http://t.co/pWBvDhja6T reageer retweet
Ik geef je 2 euroquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het thema is: wolfrolf zijn bankrekening spekken
Daar moet je best sterk voor zijnquote:
Gezien het echte thema moet ik dan oude beelden tevoorschijn halen van SC die mij de broederliefde via de artiesteningang toedientquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien kan Crouton daar een mooie reportage over maken.
Die beelden zijn er gelukkig nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gezien het echte thema moet ik dan oude beelden tevoorschijn halen van SC die mij de broederliefde via de artiesteningang toedient
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gezien het echte thema moet ik dan oude beelden tevoorschijn halen van SC die mij de broederliefde via de artiesteningang toedient
Met je verkeerde been uit het goede bed gestaptquote:
Zoiets, maar ook met het verkeerde been in bed gestapt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met je verkeerde been uit het goede bed gestapt?
Was wijn wederom de boosdoener?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoiets, maar ook met het verkeerde been in bed gestapt.
Huisgenote?quote:
o.a.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huisgenote?
Eve![]()
bazentrack
16 jarige SC weer op de dansvloer
Een geruststelling: het regent hier pijpenstelen, al de hele fucking dag!quote:
Hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een geruststelling: het regent hier pijpenstelen, al de hele fucking dag!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hier schijnt de zonal de hele fucking dag.
Noord Nederlandquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hier schijnt de zonal de hele fucking dag.
Regen zou wel bij mijn gemoedsstemming passenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een geruststelling: het regent hier pijpenstelen, al de hele fucking dag!
Ik luister geen radioquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
Speciaal voor je gemoedstoestand Coldplay![]()
Maar goed, trouble gaat nog wel...
De Randstad waar je altijd overal een snelweg hoort en waar de bospaden geasfalteerd zijn. PRACHTIGquote:
Ik wist niet dat Pandaplint al kinderen heeft...quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De Randstad waar je altijd overal een snelweg hoort en waar de bospaden geasfalteerd zijn. PRACHTIG
Ik ben heel goed met kinderenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Pandaplint al kinderen heeft...
Welles!quote:
Sowieso zijn alle bossen in NL aangelegdquote:
NIETquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle bossen in NL aangelegd
Nou ja, sowieso is elke vierkante cm in Nederland ingedeeld/gepland/whatever.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NIET
En ik kan het weten!
Ligt er trouwens aan wat je bedoelt met aangelegd...
Uhm volgens mij kijk je naar een laan... en ja die worden recht aangeplant.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso is elke vierkante cm in Nederland ingedeeld/gepland/whatever.
Maar idd, niet alle bossen zijn van die mooie kaarsrechte bossen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso is elke vierkante cm in Nederland ingedeeld/gepland/whatever.
Maar idd, niet alle bossen zijn van die mooie kaarsrechte bossen
[ afbeelding ]
Tien minuten fietsen vanaf mijn huis.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso zijn alle bossen in NL aangelegd
Volgens mij zijn naaldbomen ook altijd aangelegd, restanten van productiebossen. Muis weet het vast preciezer.quote:
Is dat Speulderbos?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tien minuten fietsen vanaf mijn huis.![]()
[ afbeelding ]
10 minuten lopen vanaf mijn huisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tien minuten fietsen vanaf mijn huis.![]()
[ afbeelding ]
Kan. We hebben een inheemse naaldboom genaamd Grove Den. De rest is uitheems. Helaas zijn deze zo geïntegreerd in de bossen dat ook natuurlijke verjonging met deze naaldbomen mogelijk is en zelfs vaker voorkomt. Daarom wordt er op dit moment zoveel mogelijk naaldbos gekapt, maar de bomen worden nog wel gebruikt voor houtproductie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:11 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zijn naaldbomen ook altijd aangelegd, restanten van productiebossen. Muis weet het vast preciezer.
Bos van de dansende bomenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee deze is bij Wekerom.
Speulderbos is ook mooi.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
10 minuten lopen vanaf mijn huis
[ afbeelding ]
Overvoorde Park, Wilhelminapark en het Zuiderpark zijn best grootquote:
Met van die uitheemse parkieten en schildpadden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
10 minuten lopen vanaf mijn huis
[ afbeelding ]
Ja is echt mooi.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bos van de dansende bomen![]()
ook wel boombos genoemd. Mijn favoriete type bos.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overvoorde Park, Wilhelminapark en het Zuiderpark zijn best groot
Mooiste park blijft toch Central Park, maar da's 8 uur vliegen
Ik hoop eigenlijk dat ze een landingsbaan heeft...quote:
Ja die groene parkieten die ze hebben losgelatenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met van die uitheemse parkieten en schildpadden?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze een landingsbaan heeft...
Een van m'n betere wildkampeerspotsquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze een landingsbaan heeft...
Hardangerfjord & Hardangervidda.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een van m'n betere wildkampeerspots![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dit was vlakbij Utøyaquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:47 schreef ChatGirl het volgende:
Gelukkig viel de verbinding hier even weg. Hoef ik dat gekweel van U2 niet helemaal aan te horen.
U2 geadoreerquote:
Volledig terecht.quote:
Je kan ook beter op bijen kauwenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie ooit bedacht heeft dat honing in de thee goed voor je is, is niet goed wijs. Manmanman wat smerig en helpt niet eens
Fixedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:51 schreef Pandaplint het volgende:
Sta ik weer in en foute gezellige kroeg?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
Accenten
Behalve Leids en Rotterdams en alles buiten de randstad(behalve Vlaams
)
Twents, Vlaams en heel soms Brabantsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
Accenten
Behalve Leids en Rotterdams en alles buiten de randstad![]()
Sauwen, met een squote:
Brabantsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Twents, Vlaams en heel soms Brabants
quote:
Limburgsquote:
Zelfs de Belgen vinden Limburgs maar een raar taaltje.quote:
Haagsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja, Haags is mooi![]()
Man man man
[ afbeelding ]
Dat is zo mogelijk het lelijkste dialect van het land.quote:
Idd het hangt een beetje tussen Duits, Vlaams en Nederlands inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk het lelijkste dialect van het land.
Verdomme, weet je dit uit je hoofd?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haags
Maar goed,
Snipertje komt uit Rijswijk
Roos komt uit Rijswijk
Jokertje en Barbie praten geen Haags maar Schevenings (da's wel degelijk anders)
Matsoe Matsoe komt uit Zoetermeer
Bibi komt uit Rotterdam
Alleen Tony is een echte Hagenees
Ik vind dat dat kind wel een hele toffe 'r' heeft. OeRRquote:
Roos is een ex van een vriend van mequote:
Vertel eens wat nieuwsquote:
Dat is een van de beste eigenschappen die een mens kan hebben, dus bedanktquote:
Dat is mijn tekstquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Dat is een van de beste eigenschappen die een mens kan hebben, dus bedankt![]()
GMTAquote:
Da's waar. Ik accepteer het omdat jij het bent.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's waar. Ik accepteer het omdat jij het bent.
Waarom zou je dat nou weer doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:16 schreef Pandaplint het volgende:
De radio uitzetten bij het inparkeren is toch ook iets wat alleen mannen doen?
Ik wil 'm wel in je parkeren hoorquote:
Ik kan me anders niet concentreren en ik hoor graag de motor bij het inparkerenquote:
ik doe het alleen als ik m'n chevrolet inparkeer in de stalling, maar dat is meer omdat het een achtelijk kleine plek is en minimaal 2 keer stekenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik kan me anders niet concentreren en ik hoor graag de motor bij het inparkeren
Ze is altijd nog van haarzelf, mijn eigendom zal het nooit wordenquote:
En een draaicirkel van een olietankerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik doe het alleen als ik m'n chevrolet inparkeer in de stalling, maar dat is meer omdat het een achtelijk kleine plek is en minimaal 2 keer steken
ook dat nog ja...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En een draaicirkel van een olietanker
Ik ben dol op chocolade, maar dit liedje niet.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Snow Patrol wordt met elke single ook maar slechter.
Doe ik ook. Concentratiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:16 schreef Pandaplint het volgende:
Een heel enkele keer heb ik wel eens dat gedaan ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:16 schreef Pandaplint het volgende:
een 45km wagentje maakt niet voor niets zoveel lawaai.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
45Km/h in de eerste versnelling
Echt relaxed lijkt het me niet rijden met zoveel toeren.
Daar zitten net wat andere blokjes inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een 45km wagentje maakt niet voor niets zoveel lawaai.
Ik heb geen verstand van auto'squote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daar zitten net wat andere blokjes in
Fixedquote:
quote:
Dit valt niet goed te maken met een kusjequote:
Ik wel, maar dat komt doordat bij mij de meest gekke dingen stukgaan en ik vaak met de neus op reparaties sta. Leerzaamquote:
Ik heb ook geen rijbewijs. Ik laat mij altijd rijden dus hoef verder ook niets met auto's te doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat komt doordat bij mij de meest gekke dingen stukgaan en ik vaak met de neus op reparaties sta. Leerzaam
Wij weten allemaal dat jij helemaal niet naar de auto's kijkt als de garagemannen met je wagen bezig zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat komt doordat bij mij de meest gekke dingen stukgaan en ik vaak met de neus op reparaties sta. Leerzaam
Idd houd je mond maarquote:
Nee, handig wel! Ik ben meestal de Bobquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook geen rijbewijs. Ik laat mij altijd rijden dus hoef verder ook niets met auto's te doen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij weten allemaal dat jij helemaal niet naar de auto's kijkt als de garagemannen met je wagen bezig zijn
Je doet het erom hequote:
Dat zeg ik ook vaker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd houd je mond maarSlik het maar in.
Goed dat jullie het veilig doenquote:
quote:
quote:
Viele Spass!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef minthy het volgende:
Dit topic soms![]()
Ik wip de grens even over, auf wienerschnitzel
Gruss Got!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef minthy het volgende:
Dit topic soms![]()
RIP Minthy.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef minthy het volgende:
Dit topic soms![]()
haha je zei 'wip'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:31 schreef minthy het volgende:
Dit topic soms![]()
Beter laat dan nooitquote:
quote:
vraag me af wat de reclamecodecommissie daarvan vindt.....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
Gerard plugt zijn BBQ-box nog maar een keer
idem, mij te traag allemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:41 schreef Bronson het volgende:
Studietrack Top 5
Chef'Special - 'In Your Arms'
George Ezra - 'Budapest'
Vance Joy - 'Riptide'
Common Linnets - 'Calm After the Storm'
Coldplay - 'Magic'
Ik zou daar echt niet op kunnen studeren.
Ik ook niet. Ik ga meestal voor de zogenaamde "slaapmuziek" als Norah Jones, Jack Johnson, Ben Howard.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:41 schreef Bronson het volgende:
Studietrack Top 5
George Ezra - 'Budapest'
Vance Joy - 'Riptide'
Coldplay - 'Magic'
Slapen daarentegen gaat prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:41 schreef Bronson het volgende:
Studietrack Top 5
George Ezra - 'Budapest'
Vance Joy - 'Riptide'
Coldplay - 'Magic'
Was er een date?quote:
Hij zou het toch gaan vragen gisteren? Of ben ik nou in de war?quote:
Dat zou hij ook vorige week, en de week daarvoor en de week daarvoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij zou het toch gaan vragen gisteren? Of ben ik nou in de war?
Dat iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat zou hij ook vorige week, en de week daarvoor en de week daarvoor
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
Ik kan misschien weer mijn slechtste openingszin ooit van stal halen![]()
Pillow Fight Groningen
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat zou hij ook vorige week, en de week daarvoor en de week daarvoor
Oeh vertel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
Ik kan misschien weer mijn slechtste openingszin ooit van stal halen![]()
Pillow Fight Groningen
Denk eens even naquote:
Kan ik niet. Eerder deze dag zei je nog dat ik geen verstand had.quote:
Weer m'n kussen kwijtraken en vervolgens aan een leuk meisje vragen "Mag ik je kussen?"quote:
hihi.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weer m'n kussen kwijtraken en vervolgens aan een leuk meisje vragen "Mag ik je kussen?"
Om vervolgens weer snoeihard een kussen in m'n gezicht te ontvangen
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:56 schreef 3rdRock het volgende:
het komt langzaam dichterbij....heb haar vandaag uit een dagdroom gewekt en toen ze binnenkwam zat ik op een bankje bij de trap en volgens mij fleurde ze een beetje op toen ze mij zag......of dat verbeeld ik me natuurlijk
Fijne avondquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:58 schreef 3rdRock het volgende:
na vandaag nog 22 werkdagen.....dus nog max 22 kansen.
en nu zit mijn dag erop. tabee
Ik zei toch dat hij slecht wasquote:
Als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik zonder na te denken ja zeggen en hem mijn kussen gevenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik zonder na te denken ja zeggen en hem mijn kussen geven
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zou zeggen, zou ik zonder na te denken ja zeggen en hem mijn kussen geven
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:56 schreef 3rdRock het volgende:
het komt langzaam dichterbij....heb haar vandaag uit een dagdroom gewekt en toen ze binnenkwam zat ik op een bankje bij de trap en volgens mij fleurde ze een beetje op toen ze mij zag......of dat verbeeld ik me natuurlijk
okequote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat er bijna geen zure regen meer is... duh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |