Thanks! Hij heeft idd 1,8 ohm clearomizers. Hij heeft een standaardmaat Ego-c batterij, volgens mij is dat ook vision? En qua tanks had ie de kanger t2 of t3, we waren bijzonder teleurgesteld dat dat m óók niet werd. Hij om z'n gier en ik omdat ik het echt heel zonde zou vinden als ie weer volle bak zou gaan roken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Catch22- het volgende:
Halo heeft echt hele goede mint liquids, kan je kopen op www.rookesigaret.nl
Welke kanger tanks had hij, op welke batterij? Dat zijn namelijk wel zo een beetje de beste. Hij kan proberen om er minder ohm in te doen (standaard is 2.2 vaak, 1.8 is ook te koop), of door een batterij met regelbaar wattage te nemen (vision spinner, itaste vv, ego twist) en er wat meer vermogen door te jagen
Dacht eerst dat het aan mij lag dat ik na een dag nog amper damp uit dat ding kreeg... Toen geprobeerd om te dry-burnen maar die hele coil deed niks meer... Uit elkaar gehaald en de coil viel in losse stukjes op tafel...quote:Wij hebben meldingen gekregen dat een aantal liquids uit een bepaalde batch in sommige gevallen een extreem verkorte levensduur van coils kan veroorzaken (1/2 dagen)
Ondervindt u dit probleem? Neem dan even contact op via ons contactformulier en vermeld daarbij de productiedatum, het nicotinegehalte en de smaak van de liquid (zijkant flesje)
Ik heb nu 20... Ik probeerde voor de grap weer eens een zware van Nelle... Die proef ik niet meer...quote:Op zondag 1 juni 2014 19:43 schreef Catch22- het volgende:
18 is wel fors. Ben ik ook mee begonnen, maar dat is wel zwaar. dus even wat lichter gaan
mja.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb nu 20... Ik probeerde voor de grap weer eens een zware van Nelle... Die proef ik niet meer...![]()
Overigens ook totaal geen behoefte meer aan een normale peuk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |