Vrouwenlogica dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij suggereert dat m'n preuts en moeilijk slaat op vrouwen die niet meteen seks hebben, maar ik zeg dat vrouwen die snel seks hebben wrs niet preuts en moeilijk zijn op dat gebied. Nogal een verschil.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen we onze gegevens even langs elkaar leggen?
Maak ik er even een excel sheetje van en dan gaan we de perfecte tijdspanne vinden om onze gevoelens kenbaar te maken.
"Ik hou van je"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkeerde antwoorden? Hoe bedoel je dat precies? Ik kan me er niets bij voorstellen.
Mijn laatste berichtje van een like was " ik hou van kut en kont likken"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Het enige waar ik moeite mee heb om het te zeggen is dat ik iemand echt leuk vind.
[..]
Say whut?
O, ouch.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje van een like was " ik hou van kut en kont likken"
ja ik weet hetquote:
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica dit.
Ik suggereerde helemaal niets maar zei alleen maar dat ''moeilijk'' en ''preuts'' woorden zijn met een negatieve lading als je het mij vraagt terwijl iemand die niet snel seks wil uiteindelijk alsnog een beest in bed kan zijn, jatog!
Of " ik zal je de energie besparen, ben alleen op zoek naar een sexmaatje"quote:
Bedoel je meer wat ik je gaf als reactie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet kan.Ik zeg niets over die groep.
Retardlogica dit.
Eh ok...Dat zegt wel iets ja...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje van een like was " ik hou van kut en kont likken"
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Of " ik zal je de energie besparen, ben alleen op zoek naar een sexmaatje"
Auw...Die ken ik en doet pijn.quote:
Ik weet dan ook nooit iets te zeggen en ga dan beetje stom zitten giechelen, ben daar ook echt zoo slecht inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
Al zeg jij dan nog wel dank je.
Ik kan dan rustig alleen ok zeggen
Nouja, het is dan wel eerlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:
Maar voelde je dan wel hetzelfde? Want zoiets zou ik alleen zeggen als het niet wederzijds was.quote:
Verdomme, zo beginnen de vrouwen nou nooit een gesprekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spreek je de verkeerde vrouwen aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Verdomme, zo beginnen de vrouwen nou nooit een gesprek
Dat was in een relatie en ik hield ook wel van die persoon maar ik kon het gewoon niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar voelde je dan wel hetzelfde? Want zoiets zou ik alleen zeggen als het niet wederzijds was.
Ach meid wat erg voor jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, ik wilde de was buiten ophangen maar het gaat zo regenen
Hij niet alleen blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spreek je de verkeerde vrouwen aan![]()
Hai Rival
Het is ook nooit goed met jullie vrouwen hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was in een relatie en ik hield ook wel van die persoon maar ik kon het gewoon niet zeggen.
Je laat het liever zien in daden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was in een relatie en ik hield ook wel van die persoon maar ik kon het gewoon niet zeggen.
Ik kan natuurlijk alleen matches aanspreken, verkeerde matches dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spreek je de verkeerde vrouwen aan![]()
Hai Rival
Ok, dat is wel apart. Binnen een relatie heb ik daar eigenlijk nooit moeite mee gehad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar ken ik er wel meer van, maar toch is het fijn om het iemand ook te horen zeggen vind ik altijdquote:
was wel goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie vrouwen he
Ik moet juist oppassen dat ik het er uit enthousiasme niet uit gooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en dat deed ik, uitbundig, en dat kreeg ik weer niet terug.quote:
ik wel want als ik zoiets zegt voelt het alsof ik sterf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dat is wel apart. Binnen een relatie heb ik daar eigenlijk nooit moeite mee gehad.
Ok, dat is best apart. Heb je dat altijd gehad?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wel want als ik zoiets zegt voelt het alsof ik sterf.
Klopt. Een combinatie van beiden is nog wel het beste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar ken ik er wel meer van, maar toch is het fijn om het iemand ook te horen zeggen vind ik altijd
Dat is ook heel erg vervelend. Hoewel ik daar vroeger ook niet erg goed in was. Ik kon het moeilijk laten zien, ik was niet erg attent bijvoorbeeld. Dat zit ook niet echt in me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en dat deed ik, uitbundig, en dat kreeg ik weer niet terug.
Heb je gvse al de liefde verklaart per ongeluk?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet juist oppassen dat ik het er uit enthousiasme niet uit gooi
Hoe kun jij nou weer weten of ik lach ja of nee. En knipoog niet zo naar me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij lachte je er net toch om, dus nee
ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dat is best apart. Heb je dat altijd gehad?
ohja jij bent een beetje gevoelloos toch zei je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Een combinatie van beiden is nog wel het beste.
[..]
Dat is ook heel erg vervelend. Hoewel ik daar vroeger ook niet erg goed in was. Ik kon het moeilijk laten zien, ik was niet erg attent bijvoorbeeld. Dat zit ook niet echt in me.
Whehe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou weer weten of ik lach ja of nee. En knipoog niet zo naar me.
Ik kan alleen attent zijn op de verkeerde momenten lijkt het welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Een combinatie van beiden is nog wel het beste.
[..]
Dat is ook heel erg vervelend. Hoewel ik daar vroeger ook niet erg goed in was. Ik kon het moeilijk laten zien, ik was niet erg attent bijvoorbeeld. Dat zit ook niet echt in me.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je gvse al de liefde verklaart per ongeluk?
Wow, op je teentjes getraptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou weer weten of ik lach ja of nee. En knipoog niet zo naar me.
Gevoelloos?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja.
[..]
ohja jij bent een beetje gevoelloos toch zei je?
Wat zijn verkeerde momenten dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik kan alleen attent zijn op de verkeerde momenten lijkt het wel
Daar ben je vrouw voor....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef Carooltje79 het volgende:
En ik denk altijd voor een anderdat breekt mij ook elke keer weer op
Je kent me niet eens.quote:
je bobbel in je broek ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef rival het volgende:
Ik kan het laten zien, ik kan erover praten....
Ik laat het overigens ook graag zien
Ik ben juist te attent vaak waardoor ik er uiteindelijk regelmatig zelf aan onderdoor ga.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet op mijn tenen getrapt, "quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow, op je teentjes getrapt
Er stond een '' dus dan ga ik er vanuit dat je het niet serieus neemt
oh okeyquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gevoelloos?Nee, dat bedoelde ik eigenlijk niet. Maar ik was vroeger heel gesloten, niet erg expressief. Dat had ook met onzekerheid te maken. Gelukkig is dat inmiddels niet zo. Ik kan gevoel redelijk goed loslaten, maar ik ben zeker niet gevoelloos.
Wie gaan er seksen met elkaar dan? Dat is de belangrijkste vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef Royco1 het volgende:
We zijn ook wel een mooi sociaal onhandig stelletje bij elkaar zo he.
Ik stel voor dat we alle gasten uit Utopia flikkeren en ons er in zetten.
Goede tv levert dat op
Niet eens een glimlach?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn tenen getrapt, "" wil niet zeggen dat ik lach hoor.
Ik heb vandaag nog geen enkele keer RL gelachen om iets wat op FOK staat.
jij en ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie gaan er seksen met elkaar dan? Dat is de belangrijkste vraag natuurlijk.
niet? en ik ben nog wel zo grappigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sounds like me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja.
[..]
ohja jij bent een beetje gevoelloos toch zei je?
Wij toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie gaan er seksen met elkaar dan? Dat is de belangrijkste vraag natuurlijk.
Nee dat lieve meisje kan mij niet aan schatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan had je vast een blauw oog opgelopen of nie
Als iemand (een partner bijvoorbeeld) het juist nodig heeft dan zie ik het niet, en op andere momenten ben ik dan ineens heel attent terwijl ze daar helemaal geen behoefte aan hebbenquote:
Nee. wel een gezicht zoals dit:quote:
ik moest glimlachen nuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet? en ik ben nog wel zo grappig
valt me van je tegen dit
Hmmm ... Ik kan op sommige momenten wel kil zijn, maar dat is juist als het gevoel weg is, tegen het einde van een relatie. Ik kan ook heel snel klaar zijn met mensen, maar dan hebben ze het in mijn ogen gewoon verpest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh okeyik dacht dat je dat een keer zei, maar kan ook iemannd anders geweest zijn
Herkenbaar helaas. Al ben jij verder dan mij denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gevoelloos?Nee, dat bedoelde ik eigenlijk niet. Maar ik was vroeger heel gesloten, niet erg expressief. Dat had ook met onzekerheid te maken. Gelukkig is dat inmiddels niet zo. Ik kan gevoel redelijk goed loslaten, maar ik ben zeker niet gevoelloos.
Ja dat zei ik toch al, vrouwenlogica.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet kan.Ik zeg niets over die groep.
Retardlogica dit.
Ik heb hierdoor weleens dat ze denken dat ik meer wil dan ik wil... maar ik ben gewoon liefquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben juist te attent vaak waardoor ik er uiteindelijk regelmatig zelf aan onderdoor ga.
Sws, ja.quote:
Ik vrees dat dat een drama gaat worden, Roy.quote:
Oh ja als ik ontwijkend gedrag ga vertonen komt het ook nooit meer goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Ik kan op sommige momenten wel kil zijn, maar dat is juist als het gevoel weg is, tegen het einde van een relatie. Ik kan ook heel snel klaar zijn met mensen, maar dan hebben ze het in mijn ogen gewoon verpest.
O, dat vind ik ook nog wel eens lastig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als iemand (een partner bijvoorbeeld) het juist nodig heeft dan zie ik het niet, en op andere momenten ben ik dan ineens heel attent terwijl ze daar helemaal geen behoefte aan hebben
Bedoel het niet kwaad dan hoor, maar ga er vaak vanuit dat een partner hetzelfde nodig heeft dan wat ik op dat moment nodig zou hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor....
Dat doen jullie omdat jullie denken dat wij net zo communiceren als jullie
Toch komt ze met regelmaatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat lieve meisje kan mij niet aan schat
Niet serieus nemen dan, zo beter?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Keigrappig inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet? en ik ben nog wel zo grappig
valt me van je tegen dit
Ja dat wil Endemol graag hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws, ja.
[..]
Ik vrees dat dat een drama gaat worden, Roy.
Oh ik zie nu pas dat jij het bent, ik dacht dat ik tegen roy zat te tikkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet serieus nemen dan, zo beter?
Bedankt voor deze mededeling
Misschien ook omdat ik nog relatief jong was toen ik de omslag maakte. Ook het geluk van de juiste mensen leren kennen, anders was ik misschien nog steeds zo geweest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar helaas. Al ben jij verder dan mij denk ik
ik denk dat wij nodig eens koffie moeten drinken samen, dan heb ik altijd spierpijn in mn wangen als ik tijd met je doorgebracht heb.quote:
Kom dat maar eens in mn gezichtje zeggen.quote:
Hey hou mij er buiten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat jij het bent, ik dacht dat ik tegen roy zat te tikken
Enkel daar ben ik goed voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat wij nodig eens koffie moeten drinken samen, dan heb ik altijd spierpijn in mn wangen als ik tijd met je doorgebracht heb.![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat jij het bent, ik dacht dat ik tegen roy zat te tikken
Dude.quote:
Ja dat wint ze wel van mequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch komt ze met regelmaat
hihaho komt
jij kunt overal wat negatiefs van maken hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enkel daar ben ik goed voor
ik voel me gebruikt
sorry, komt omdat jij eerst ook zo'n zwarte UI had.quote:
ik scrollde terug om te checken of ik echt woorden had overgeslagen.quote:
Daarom heb ik een andere genomen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij kunt overal wat negatiefs van maken hestouterik dat je bent.
[..]
sorry, komt omdat jij eerst ook zo'n zwarte UI had.
[..]
ik scrollde terug om te checken of ik echt woorden had overgeslagen.
Bij mij uit zich het meer dat ik soms te snel het idee heb dat ik te snel in iemands persoonlijke sfeer kom als ik bepaalde dingen doe of uit tegen die persoon en het daarom dus niet doe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hierdoor weleens dat ze denken dat ik meer wil dan ik wil... maar ik ben gewoon lief
Dat zou kunnen. Bij mij merk je een duidelijk verschil tussen vrienden of mensen waar verder gewoon alleen een vriendschappelijke intentie bij zit, of juist vrouwen waar ik best op zou kunnen vallen behoorlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien ook omdat ik nog relatief jong was toen ik de omslag maakte. Ook het geluk van de juiste mensen leren kennen, anders was ik misschien nog steeds zo geweest.
Maar daarvoor is dit forum toch ook?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij kunt overal wat negatiefs van maken hestouterik dat je bent.
Nee, positief zijn is veel leuker.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar daarvoor is dit forum toch ook?
Ohja, was het even vergetenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze is toch om alles geiler te maken?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe sowieso wat ik doen wil. (of zeggen)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij uit zich het meer dat ik soms te snel het idee heb dat ik te snel in iemands persoonlijke sfeer kom als ik bepaalde dingen doe of uit tegen die persoon en het daarom dus niet doe.
.
Gatverquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Deze is toch om alles geiler te maken?
Er staat nog wat op mijn nachtkastjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk je dat het nog te vinden is ergens?
owquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gatver
ik ben er weg van hoor, als het nou ook nog eens over seks gaat
Ik ben ook wel bij aardig wat hulpverleners geweest. Niet dat ze allemaal echt hebben geholpen, maar met name toen ik al volwassen was werden de gesprekken wat nuttiger en had ik er gewoon meer aan. Verder waren het ook vrienden die me uit m'n schulp trokken. Soms werd ik gewoon gedwongen me anders op te stellen. Dat werkt soms tegen, maar in dit geval was het effect positief.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij uit zich het meer dat ik soms te snel het idee heb dat ik te snel in iemands persoonlijke sfeer kom als ik bepaalde dingen doe of uit tegen die persoon en het daarom dus niet doe.
[..]
Dat zou kunnen. Bij mij merk je een duidelijk verschil tussen vrienden of mensen waar verder gewoon alleen een vriendschappelijke intentie bij zit, of juist vrouwen waar ik best op zou kunnen vallen behoorlijk.
Beetje jammer dit, samen zullen we alles delen geldt hier toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er staat nog wat op mijn nachtkastje
MIJN
Dat is een stuk beter om te hebben dan het niet doen of uiten. Dan krop je het ook niet op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe sowieso wat ik doen wil. (of zeggen)
Dan is het eruit
Hulpverlening heeft mij eigenlijk nooit echt veel geholpen. Dat bleef toch een beetje bij trucjes bespreken om anders over jezelf te gaan denken etc i.p.v. de oorzaak te onderzoeken en die aan te pakken. Al heb ik er gelukkig daar nooit last van als ik onder vrienden ben, juist omdat het met vrienden is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bij aardig wat hulpverleners geweest. Niet dat ze allemaal echt hebben geholpen, maar met name toen ik al volwassen was werden de gesprekken wat nuttiger en had ik er gewoon meer aan. Verder waren het ook vrienden die me uit m'n schulp trokken. Soms werd ik gewoon gedwongen me anders op te stellen. Dat werkt soms tegen, maar in dit geval was het effect positief.
wil je een likje van mn ijsje?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, samen zullen we alles delen geldt hier toch?
Ik heb net de auto gewassenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, ik wilde de was buiten ophangen maar het gaat zo regenen
Ja, in het begin had ik dat ook. Maar later was het gewoon perfect om m'n ei kwijt te kunnen en iemand die écht naar me luisterde en het ook begreep. Ook de juiste vragen gesteld krijgen, waardoor je zelf ook na gaat denken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een stuk beter om te hebben dan het niet doen of uiten. Dan krop je het ook niet op.
[..]
Hulpverlening heeft mij eigenlijk nooit echt veel geholpen. Dat bleef toch een beetje bij trucjes bespreken om anders over jezelf te gaan denken etc i.p.v. de oorzaak te onderzoeken en die aan te pakken. Al heb ik er gelukkig daar nooit last van als ik onder vrienden ben, juist omdat het met vrienden is.
Helaas heb ik dat zelf nog niet echt meegemaakt met een hulpverlener, dat had ik ook wel heel fijn gevondenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, in het begin had ik dat ook. Maar later was het gewoon perfect om m'n ei kwijt te kunnen en iemand die écht naar me luisterde en het ook begreep. Ook de juiste vragen gesteld krijgen, waardoor je zelf ook na gaat denken.
Dat is zeker waar. Maar soms heb je daar een beetje hulp bij nodig. Zeker als als het de eerste jaren van je leven ronduit kut was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
@ Fera en yats, vergeet ook niet dat naarmate je ouder wordt je jezelf meer en meer zult accepteren.
Ik heb wel gemerkt dat je echt een klik met iemand moet hebben. Toen ik dat eenmaal had, wilde ik die persoon ook blijven zien. Ondanks dat het op een gegeven moment een aardig stuk reizen was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat zelf nog niet echt meegemaakt met een hulpverlener, dat had ik ook wel heel fijn gevonden
Oh dat ontken ik ook zeker niet hoor, en dat is ook zeker niet iets waar je je voor zou moeten schamen ofzo verder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar soms heb je daar een beetje hulp bij nodig. Zeker als als het de eerste jaren van je leven ronduit kut was.
Dat klinkt heel fijn. Helaas heb ik dat dus nooit zo ervaren. Maar daar heb ik dus mijn vrienden voor. Die stellen soms best confronterende vragen. Alhoewel ik ook lang niet alles tegen hun zeg of beantwoord.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, in het begin had ik dat ook. Maar later was het gewoon perfect om m'n ei kwijt te kunnen en iemand die écht naar me luisterde en het ook begreep. Ook de juiste vragen gesteld krijgen, waardoor je zelf ook na gaat denken.
Dat geloof ik best, maar naarmate je ouder word heb je ook meer levenservaring waardoor je dit hebt. Aan de andere kant veranderen je behoeftes ook, wat het soms makkelijker, en soms moeilijker maakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
@ Fera en yats, vergeet ook niet dat naarmate je ouder wordt je jezelf meer en meer zult accepteren.
Ik lul ontzettend vaak uit mijn nek hiero, maar wat dit betreft, geloof me!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef yats het volgende:
Dat geloof ik best, maar naarmate je ouder word heb je ook meer levenservaring waardoor je dit hebt. Aan de andere kant veranderen je behoeftes ook, wat het soms makkelijker, en soms moeilijker maakt.
Ik schaam me ook nergens voor, het is tenslotte niet mijn schuld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh dat ontken ik ook zeker niet hoor, en dat is ook zeker niet iets waar je je voor zou moeten schamen ofzo verder.
Was just sayin'Ben zelf stokoud aan t worden natuurlijk en merk echt wel dat ik nu veel meer van mezelf hou dan dat ik pakweg 10 jaar geleden deed.
Ja dat ben ik wel met je eens, maar op een of 2 na heb ik nooit een klik gevonden, wel jammerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel gemerkt dat je echt een klik met iemand moet hebben. Toen ik dat eenmaal had, wilde ik die persoon ook blijven zien. Ondanks dat het op een gegeven moment een aardig stuk reizen was.
Klonk misschien alsof ik dat impliceerde ja maar zo bedoelde ik 't niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik schaam me ook nergens voor, het is tenslotte niet mijn schuld.
Ja, dat hoor je sowieso wel vaker. Maar soms wel jammer dat het zolang moet duren.
Nee, weet ik. Maar even om te benadrukken dat ik weet dat ik geen reden heb om me te schamen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klonk misschien alsof ik dat impliceerde ja maar zo bedoelde ik 't niet.
Yep maar ach, heb je wat om naar uit te kijken!
Ik geloof je ook wel. Als ik mezelf vergelijk met hoe ik 10 jaar geleden als 18 jarig broekie was zie ik ook wel dat er verschil zit tussen toen en nu. Alleen wat ik al eerder zei, je kunt wel (deels) veranderen, maar sommige dingen zullen blijven sluimeren als je de oorzaak niet aanpakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lul ontzettend vaak uit mijn nek hiero, maar wat dit betreft, geloof me!
+1quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Was just sayin'Ben zelf stokoud aan t worden natuurlijk en merk echt wel dat ik nu veel meer van mezelf hou dan dat ik pakweg 10 jaar geleden deed.
Dan is alles koel Fera!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Maar even om te benadrukken dat ik weet dat ik geen reden heb om me te schamen.Toch nog een voordeel gevonden aan ouder worden.
En het mooie is, nu ben je dus 28 en denk je vast over een heleboel zaken dat je het allemaal wel weet, straks ben je 38, kijk je terug en verbaas je je toch weer over het verschil tussen toen en nu.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel. Als ik mezelf vergelijk met hoe ik 10 jaar geleden als 18 jarig broekie was zie ik ook wel dat er verschil zit tussen toen en nu. Alleen wat ik al eerder zei, je kunt wel (deels) veranderen, maar sommige dingen zullen blijven sluimeren als je de oorzaak niet aanpakt.
Ongetwijfeld, al hoop ik toch wel over 10 jaar een compleet ander leven te hebben dan nu.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
En het mooie is, nu ben je dus 28 en denk je vast over een heleboel zaken dat je het allemaal wel weet, straks ben je 38, kijk je terug en verbaas je je toch weer over het verschil tussen toen en nu.
En ja dat zal zeker zo zijn, ouder worden is geen remedie voor alles inderdaad.
Same.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:20 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik merk echt dat ik steeds meer dingen loslaat hoe ouder ik word![]()
Ja helemaal mee eens hoor, en ik geniet nu veel meer dan 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Same.
Dingen waar je toch geen enkele invloed op hebt bijvoorbeeld, daar kon ik me ''vroeger'' echt nog wel aan storen maar nu?
Zeker, minder zorgen meer genieten!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens hoor, en ik geniet nu veel meer dan 10 jaar geleden
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ewww, ik ga toch niet aan een vreemde z'n ijsje likken.
Meer feesten en genieten inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, minder zorgen meer genieten!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Tijd om te gaan koken en die stofzuiger door het huis te trekken, dat zit ik nu al de hele tijd uit te stellen
Fijne middag allemaal
hier al de hele dag regenquote:
quote:
oh, nou het begon hier om 9 uur vanmorgen en is nog niet gestopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier begint het nu pas donker donker te worden
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bahregende net zo hard dat ik haast niks zag
Stomquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh, nou het begon hier om 9 uur vanmorgen en is nog niet gestopt.
Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, dan eet ik wel gewoon gefrituurde kip thuis.
Is zo gedaan en dan heb je weer een mooi opgeruimd aanrecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
ik moet afwassen en heb geen zin door die rot regen.
Dit ja. Als ik moet afwassen kijk ik naar buitenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef Moeraskat het volgende:
ik moet afwassen en heb geen zin door die rot regen.
dan kan ik eindelijk mn koffiezet apparaat neerzetten ipv in de vensterbankquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is zo gedaan en dan heb je weer een mooi opgeruimd aanrecht.
Wat vind je er nou zo leuk aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:03 schreef Faxie het volgende:
Nou van mij mag het de hele dag nog regenen hoor, en de hele nacht ook
Preciesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit ja. Als ik moet afwassen kijk ik naar buiten
ik dacht door de aambeiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet poepen maar door die regen heb ik geen zin
Want dan kijk je ook naar buiten?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet poepen maar door die regen heb ik geen zin
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan kan ik eindelijk mn koffiezet apparaat neerzetten ipv in de vensterbank
ohquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sst niet iedereen hoeft dat te weten
oke, vertel maar.quote:
2 vliegen in 1 klapquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan kan ik eindelijk mn koffiezet apparaat neerzetten ipv in de vensterbank
Slecht geweten?quote:
Gelukkig maar.quote:
Nou ja, als ik net iemand date dan breng ik juist nog veel tijd met die persoon door. Meestal als er behoefte is aan tijd alleen ben je al weer wat verder in de ''relatie', lijkt me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
Oké, n00bvraagje: als je met iemand date en bij de ander voor een dag of paar dagen verblijft, heb je dan moeite met tijd alleen door te brengen (omdat het niet je huis is), aangezien je niet constant op elkaar geplakt wil zitten.
Nog nooit zover gekomen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
Oké, n00bvraagje: als je met iemand date en bij de ander voor een dag of paar dagen verblijft, heb je dan moeite met tijd alleen door te brengen (omdat het niet je huis is), aangezien je niet constant op elkaar geplakt wil zitten.
Je bedoelt of het lastig is om daar dan alleen een boek te gaan lezen ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
En hoe gaat het dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, als ik net iemand date dan breng ik juist nog veel tijd met die persoon door. Meestal als er behoefte is aan tijd alleen ben je al weer wat verder in de ''relatie', lijkt me.
Zoiets, omdat het je eigen huis niet is en je niet alles bij de hand hebt wat je thuis wel hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt of het lastig is om daar dan alleen een boek te gaan lezen ofzo?
gewoon lang schijtenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
Als je al een tijdje samen bent bedoel je?quote:
Yes, Feertjedepeertje.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je al een tijdje samen bent bedoel je?
Dat probeer ik juist altijd zo lang mogelijk op te houden tot thuis.quote:
Ja beetje lastig is dat wel danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
En hoe gaat het dan?
[..]
Zoiets, omdat het je eigen huis niet is en je niet alles bij de hand hebt wat je thuis wel hebt.
Home is where you shit the bestquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat probeer ik juist altijd zo lang mogelijk op te houden tot thuis.
Meestal heb ik mijn laptop bij en anders ga ik TV kijken. Maar ik heb nooit echt gehad dat ik per se iets apart wilde doen, alleen toen m'n ex hier woonde was het wel anders ... Dan woon je samen, dus dat is niet te vergelijken. Maar als ik bij Hep ben of hij bij mij, doen we eigenlijk gewoon alles min of meer samen.quote:
Ah wat schattigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal heb ik mijn laptop bij en anders ga ik TV kijken. Maar ik heb nooit echt gehad dat ik per se iets apart wilde doen, alleen toen m'n ex hier woonde was het wel anders ... Dan woon je samen, dus dat is niet te vergelijken. Maar als ik bij Hep ben of hij bij mij, doen we eigenlijk gewoon alles min of meer samen.Daar vinden we elkaar nog leuk genoeg voor.
Eens. Bij andere mensen voel ik me altijd bezwaard.quote:
Ja ik heb dat ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Eens. Bij andere mensen voel ik me altijd bezwaard.
Maar dat is toch vrij normaal?quote:
Zoals samen neuken. En samen zoenen. En samen knuffelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal heb ik mijn laptop bij en anders ga ik TV kijken. Maar ik heb nooit echt gehad dat ik per se iets apart wilde doen, alleen toen m'n ex hier woonde was het wel anders ... Dan woon je samen, dus dat is niet te vergelijken. Maar als ik bij Hep ben of hij bij mij, doen we eigenlijk gewoon alles min of meer samen.Daar vinden we elkaar nog leuk genoeg voor.
Ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoals samen neuken. En samen zoenen. En samen knuffelen.
Ik voel me in iemands anders huis niet snel op m'n gemak. Dus ik zou er niet zomaar dingen zelf pakken, maar een uurtje zelf achter m''n laptop bezig zijn vind ik niet erg. Beter nog, ik kan er absoluut niet tegen om 24/7 met iemand bezig te zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:15 schreef Fascination het volgende:
Zeker in het begin. Dan heb ik nog niet zoiets van: "Damn, nu wil ik toch even in m'n eigen hoekje een boek lezen hoor. Je vermaakt je wel, toch?"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je dingen samen doet?
Ja ik denk het wel.
Maar wie ben ik he
En scheetjes ophouden 's nachts.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat probeer ik juist altijd zo lang mogelijk op te houden tot thuis.
Gewoon je kont naar de bedrand toe schuiven.quote:
En dan ineens een keiharde laten. Zo'n knalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon je kont naar de bedrand toe schuiven.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan ineens een keiharde laten. Zo'n knal
Van die mensen die aan je ondergoed gaat ruikenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
In het begin doe je vaak dingen samen, zoals series kijken, elkaar beter leren kennen (kletsen), naar buiten gaan bijv wandelen of naar de stad of iets anders doen wat toevallig in de buurt is.
samen boodschappen doen en koken, of juist ergens eten of bestellen.
En ik vind het altijd prima om iets voor mezelf te doen of dat de ander dat graag wil. Vooral bij meerdere dagen. Vind het wel prettig als de ander zichzelf kan vermaken. En ik vind het ook niet erg dat die persoon dan aan mijn spullen zit. Vertrouw er wel op dat ze niet te erg snuffelen of zo.
Ja, precies. Ik snap dat je op een gegeven moment die behoefte wel hebt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
In het begin doe je vaak dingen samen, zoals series kijken, elkaar beter leren kennen (kletsen), naar buiten gaan bijv wandelen of naar de stad of iets anders doen wat toevallig in de buurt is.
samen boodschappen doen en koken, of juist ergens eten of bestellen.
En ik vind het altijd prima om iets voor mezelf te doen of dat de ander dat graag wil. Vooral bij meerdere dagen. Vind het wel prettig als de ander zichzelf kan vermaken. En ik vind het ook niet erg dat die persoon dan aan mijn spullen zit. Vertrouw er wel op dat ze niet te erg snuffelen of zo.
Diep inhaleren en kreunende geluiden erbij maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die mensen die aan je ondergoed gaat ruiken
Nee, dat is toch juist goed? Als jullie dat beiden leuk vinden is het prima. Ik deed met m'n ex te weinig samen, dat zorgde voor een ongezonde afstand.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik doe stiekem nog steeds wel heel erg veel samen eigenlijk. Is dat raar?
neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ja, je bent raar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik bedoel dat ze bijv niet ineens in je mailbox gaan neuzen of zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik snap dat je op een gegeven moment die behoefte wel hebt.
En snuffelen is leuk, ik moet me soms echt inhouden.
En dan betrapt wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Diep inhaleren en kreunende geluiden erbij maken.
datquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die mensen die aan je ondergoed gaat ruiken
Of je fok post history.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze bijv niet ineens in je mailbox gaan neuzen of zo.
Denk dat het ook wel scheelt dat ik nu werkloos thuis zit. Dus overdag kan ik al "mijn" dingen doen. En 's avonds of in het weekend vind ik het dan leuk om samen dingetjes te doen. Maar alleen de dingen die we beide leuk vinden doen we samen. Ik kijk geen voetbal ofzo. En de dingen die we beide niet leuk vinden doen we ook samen. Boodschappen, schoonmaken enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is toch juist goed? Als jullie dat beiden leuk vinden is het prima. Ik deed met m'n ex te weinig samen, dat zorgde voor een ongezonde afstand.
Elke zondag morgen eerst naar haar ouders en dan 's middags naar die van jou.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:34 schreef artelligence het volgende:
Alles samen doen. Dezelfde fiets his and hers. Dezelfde Gaastra jas
mn ouders hadden een paar jaar geleden dezelfde Gaastra-jas.quote:Op [url=http://forum.fok.
nl/topic/2110523/11/25#140434310]dinsdag 27 mei 2014 17:34[/url] schreef artelligence het volgende:
Alles samen doen. Dezelfde fiets his and hers. Dezelfde Gaastra jas
fok history is openbaar. Bookmarks maken me niet uit, en een porno verzameling heb ik nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je fok post history.
Of al je bookmarks.
Of je porno verzameling.
Al je naaktpics staan daar op zeker?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:40 schreef Myraela het volgende:
Oh, mijn laptop is verboden terrein. Dat vind ik niet fijn.
Ik vind het gewoon raar om dat soort dingen te gaan bekijken. En dan ben ik heel nieuwsgierig aangelegd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fok history is openbaar. Bookmarks maken me niet uit, en een porno verzameling heb ik niet
Ik kan eerlijk zeggen, dat er geen enkele naaktpic van mezelf op mijn laptop staat.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al je naaktpics staan daar op zeker?
ik vind het wel lief, die interesse, maar mensen mogen me ook gewoon 80 vragen stellen of zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar om dat soort dingen te gaan bekijken. En dan ben ik heel nieuwsgierig aangelegd.
Dat zou ik eerder doen ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het wel lief, die interesse, maar mensen mogen me ook gewoon 80 vragen stellen of zo.
Wat vind jij van vochtig toiletpapier?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het wel lief, die interesse, maar mensen mogen me ook gewoon 80 vragen stellen of zo.
Dito, maar mij boeit het niet als iemand op mijn laptop of tablet bezig is, want ik heb niks te verbergen.. Behalve voor mn oudersquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen rare dingen op mijn laptop staan, maar ik sta overal automatisch ingelogd want ik kan geen wachtwoorden onthouden. Vind ik gewoon niet chill.
Maar wel van anderen dus?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk zeggen, dat er geen enkele naaktpic van mezelf op mijn laptop staat.
Wekenlang.. Stel je aan.. Ik geloof dat het er maar een stuk of 3 waren, dus die heb je zelf gewoon bewaard voor de fapnachtenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
Sommige mensen moet je niet in de buurt van je iPad laten.
Voor je het weet ben je homo en kom je nog wekenlang pics van naakte mannen tegen.
mijn ipad synct met mijn imac macbook en iphone, en als ik dan berichtjes op fb krijg komen ze ook op mijn ipad binnen. Mijn neefjes en nichtjes begrijpen niet dat ze niet op mn ipad mogenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
Sommige mensen moet je niet in de buurt van je iPad laten.
Voor je het weet ben je homo en kom je nog wekenlang pics van naakte mannen tegen.
Ik mag graag een beetje overdrijven hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wekenlang.. Stel je aan.. Ik geloof dat het er maar een stuk of 3 waren, dus die heb je zelf gewoon bewaard voor de fapnachten
Stomme tante Moeraskatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn ipad synct met mijn imac macbook en iphone, en als ik dan berichtjes op fb krijg komen ze ook op mijn ipad binnen. Mijn neefjes en nichtjes begrijpen niet dat ze niet op mn ipad mogen
En blijkbaar rukken op plaatjes van naakte mannen. Graag gedaanquote:
Geen last van. Ik vind het wel lekker, al mag de temperatuur wat hoger. Zomerbuitjes zijn heerlijk.quote:
Ik heb niets te verbergen. Als iemand het interessant vind om daarin te neuzen mogen ze.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je fok post history.
Of al je bookmarks.
Of je porno verzameling.
Ik ruk nooit op mijn iPad, veel te klein schermquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En blijkbaar rukken op plaatjes van naakte mannen. Graag gedaan
Porno op de iPad werkt prima hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ruk nooit op mijn iPad, veel te klein scherm
Whehe, als ik me bedenk wat ze hadden kunnen zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn ipad synct met mijn imac macbook en iphone, en als ik dan berichtjes op fb krijg komen ze ook op mijn ipad binnen. Mijn neefjes en nichtjes begrijpen niet dat ze niet op mn ipad mogen
Daaromquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, als ik me bedenk wat ze hadden kunnen zien.
Waarom zou je op een iPad rukken? Dat zit toch niet lekker?!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ruk nooit op mijn iPad, veel te klein scherm
ze zijn hier nu niet hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hou die tong even binnen jongedame.
Dat is geen goed voorbeeld voor je neefjes en nichtjes
Jammer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al ruimte te kort voor m'n pannen en servies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |