Vrouwenlogica dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij suggereert dat m'n preuts en moeilijk slaat op vrouwen die niet meteen seks hebben, maar ik zeg dat vrouwen die snel seks hebben wrs niet preuts en moeilijk zijn op dat gebied. Nogal een verschil.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen we onze gegevens even langs elkaar leggen?
Maak ik er even een excel sheetje van en dan gaan we de perfecte tijdspanne vinden om onze gevoelens kenbaar te maken.
"Ik hou van je"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkeerde antwoorden? Hoe bedoel je dat precies? Ik kan me er niets bij voorstellen.
Mijn laatste berichtje van een like was " ik hou van kut en kont likken"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Het enige waar ik moeite mee heb om het te zeggen is dat ik iemand echt leuk vind.
[..]
Say whut?
O, ouch.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje van een like was " ik hou van kut en kont likken"
ja ik weet hetquote:
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica dit.
Ik suggereerde helemaal niets maar zei alleen maar dat ''moeilijk'' en ''preuts'' woorden zijn met een negatieve lading als je het mij vraagt terwijl iemand die niet snel seks wil uiteindelijk alsnog een beest in bed kan zijn, jatog!
Of " ik zal je de energie besparen, ben alleen op zoek naar een sexmaatje"quote:
Bedoel je meer wat ik je gaf als reactie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet kan.Ik zeg niets over die groep.
Retardlogica dit.
Eh ok...Dat zegt wel iets ja...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje van een like was " ik hou van kut en kont likken"
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Of " ik zal je de energie besparen, ben alleen op zoek naar een sexmaatje"
Auw...Die ken ik en doet pijn.quote:
Ik weet dan ook nooit iets te zeggen en ga dan beetje stom zitten giechelen, ben daar ook echt zoo slecht inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
Al zeg jij dan nog wel dank je.
Ik kan dan rustig alleen ok zeggen
Nouja, het is dan wel eerlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:
Maar voelde je dan wel hetzelfde? Want zoiets zou ik alleen zeggen als het niet wederzijds was.quote:
Verdomme, zo beginnen de vrouwen nou nooit een gesprekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spreek je de verkeerde vrouwen aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Verdomme, zo beginnen de vrouwen nou nooit een gesprek
Dat was in een relatie en ik hield ook wel van die persoon maar ik kon het gewoon niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar voelde je dan wel hetzelfde? Want zoiets zou ik alleen zeggen als het niet wederzijds was.
Ach meid wat erg voor jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, ik wilde de was buiten ophangen maar het gaat zo regenen
Hij niet alleen blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spreek je de verkeerde vrouwen aan![]()
Hai Rival
Het is ook nooit goed met jullie vrouwen hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was in een relatie en ik hield ook wel van die persoon maar ik kon het gewoon niet zeggen.
Je laat het liever zien in daden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was in een relatie en ik hield ook wel van die persoon maar ik kon het gewoon niet zeggen.
Ik kan natuurlijk alleen matches aanspreken, verkeerde matches dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spreek je de verkeerde vrouwen aan![]()
Hai Rival
Ok, dat is wel apart. Binnen een relatie heb ik daar eigenlijk nooit moeite mee gehad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar ken ik er wel meer van, maar toch is het fijn om het iemand ook te horen zeggen vind ik altijdquote:
was wel goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie vrouwen he
Ik moet juist oppassen dat ik het er uit enthousiasme niet uit gooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en dat deed ik, uitbundig, en dat kreeg ik weer niet terug.quote:
ik wel want als ik zoiets zegt voelt het alsof ik sterf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dat is wel apart. Binnen een relatie heb ik daar eigenlijk nooit moeite mee gehad.
Ok, dat is best apart. Heb je dat altijd gehad?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wel want als ik zoiets zegt voelt het alsof ik sterf.
Klopt. Een combinatie van beiden is nog wel het beste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar ken ik er wel meer van, maar toch is het fijn om het iemand ook te horen zeggen vind ik altijd
Dat is ook heel erg vervelend. Hoewel ik daar vroeger ook niet erg goed in was. Ik kon het moeilijk laten zien, ik was niet erg attent bijvoorbeeld. Dat zit ook niet echt in me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en dat deed ik, uitbundig, en dat kreeg ik weer niet terug.
Heb je gvse al de liefde verklaart per ongeluk?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet juist oppassen dat ik het er uit enthousiasme niet uit gooi
Hoe kun jij nou weer weten of ik lach ja of nee. En knipoog niet zo naar me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij lachte je er net toch om, dus nee
ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dat is best apart. Heb je dat altijd gehad?
ohja jij bent een beetje gevoelloos toch zei je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Een combinatie van beiden is nog wel het beste.
[..]
Dat is ook heel erg vervelend. Hoewel ik daar vroeger ook niet erg goed in was. Ik kon het moeilijk laten zien, ik was niet erg attent bijvoorbeeld. Dat zit ook niet echt in me.
Whehe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou weer weten of ik lach ja of nee. En knipoog niet zo naar me.
Ik kan alleen attent zijn op de verkeerde momenten lijkt het welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Een combinatie van beiden is nog wel het beste.
[..]
Dat is ook heel erg vervelend. Hoewel ik daar vroeger ook niet erg goed in was. Ik kon het moeilijk laten zien, ik was niet erg attent bijvoorbeeld. Dat zit ook niet echt in me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |