Vrouwenlogica dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij suggereert dat m'n preuts en moeilijk slaat op vrouwen die niet meteen seks hebben, maar ik zeg dat vrouwen die snel seks hebben wrs niet preuts en moeilijk zijn op dat gebied. Nogal een verschil.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kunnen we onze gegevens even langs elkaar leggen?
Maak ik er even een excel sheetje van en dan gaan we de perfecte tijdspanne vinden om onze gevoelens kenbaar te maken.
"Ik hou van je"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkeerde antwoorden? Hoe bedoel je dat precies? Ik kan me er niets bij voorstellen.
Mijn laatste berichtje van een like was " ik hou van kut en kont likken"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Het enige waar ik moeite mee heb om het te zeggen is dat ik iemand echt leuk vind.
[..]
Say whut?
O, ouch.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje van een like was " ik hou van kut en kont likken"
ja ik weet hetquote:
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet kan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica dit.
Ik suggereerde helemaal niets maar zei alleen maar dat ''moeilijk'' en ''preuts'' woorden zijn met een negatieve lading als je het mij vraagt terwijl iemand die niet snel seks wil uiteindelijk alsnog een beest in bed kan zijn, jatog!
Of " ik zal je de energie besparen, ben alleen op zoek naar een sexmaatje"quote:
Bedoel je meer wat ik je gaf als reactie?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet kan.Ik zeg niets over die groep.
Retardlogica dit.
Eh ok...Dat zegt wel iets ja...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje van een like was " ik hou van kut en kont likken"
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Of " ik zal je de energie besparen, ben alleen op zoek naar een sexmaatje"
Auw...Die ken ik en doet pijn.quote:
Ik weet dan ook nooit iets te zeggen en ga dan beetje stom zitten giechelen, ben daar ook echt zoo slecht inquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
Al zeg jij dan nog wel dank je.
Ik kan dan rustig alleen ok zeggen
Nouja, het is dan wel eerlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:
Maar voelde je dan wel hetzelfde? Want zoiets zou ik alleen zeggen als het niet wederzijds was.quote:
Verdomme, zo beginnen de vrouwen nou nooit een gesprekquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spreek je de verkeerde vrouwen aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Verdomme, zo beginnen de vrouwen nou nooit een gesprek
Dat was in een relatie en ik hield ook wel van die persoon maar ik kon het gewoon niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar voelde je dan wel hetzelfde? Want zoiets zou ik alleen zeggen als het niet wederzijds was.
Ach meid wat erg voor jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, ik wilde de was buiten ophangen maar het gaat zo regenen
Hij niet alleen blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spreek je de verkeerde vrouwen aan![]()
Hai Rival
Het is ook nooit goed met jullie vrouwen hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was in een relatie en ik hield ook wel van die persoon maar ik kon het gewoon niet zeggen.
Je laat het liever zien in daden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was in een relatie en ik hield ook wel van die persoon maar ik kon het gewoon niet zeggen.
Ik kan natuurlijk alleen matches aanspreken, verkeerde matches dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Spreek je de verkeerde vrouwen aan![]()
Hai Rival
Ok, dat is wel apart. Binnen een relatie heb ik daar eigenlijk nooit moeite mee gehad.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar ken ik er wel meer van, maar toch is het fijn om het iemand ook te horen zeggen vind ik altijdquote:
was wel goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie vrouwen he
Ik moet juist oppassen dat ik het er uit enthousiasme niet uit gooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en dat deed ik, uitbundig, en dat kreeg ik weer niet terug.quote:
ik wel want als ik zoiets zegt voelt het alsof ik sterf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dat is wel apart. Binnen een relatie heb ik daar eigenlijk nooit moeite mee gehad.
Ok, dat is best apart. Heb je dat altijd gehad?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wel want als ik zoiets zegt voelt het alsof ik sterf.
Klopt. Een combinatie van beiden is nog wel het beste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar ken ik er wel meer van, maar toch is het fijn om het iemand ook te horen zeggen vind ik altijd
Dat is ook heel erg vervelend. Hoewel ik daar vroeger ook niet erg goed in was. Ik kon het moeilijk laten zien, ik was niet erg attent bijvoorbeeld. Dat zit ook niet echt in me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en dat deed ik, uitbundig, en dat kreeg ik weer niet terug.
Heb je gvse al de liefde verklaart per ongeluk?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik moet juist oppassen dat ik het er uit enthousiasme niet uit gooi
Hoe kun jij nou weer weten of ik lach ja of nee. En knipoog niet zo naar me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij lachte je er net toch om, dus nee
ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dat is best apart. Heb je dat altijd gehad?
ohja jij bent een beetje gevoelloos toch zei je?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Een combinatie van beiden is nog wel het beste.
[..]
Dat is ook heel erg vervelend. Hoewel ik daar vroeger ook niet erg goed in was. Ik kon het moeilijk laten zien, ik was niet erg attent bijvoorbeeld. Dat zit ook niet echt in me.
Whehe.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou weer weten of ik lach ja of nee. En knipoog niet zo naar me.
Ik kan alleen attent zijn op de verkeerde momenten lijkt het welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Een combinatie van beiden is nog wel het beste.
[..]
Dat is ook heel erg vervelend. Hoewel ik daar vroeger ook niet erg goed in was. Ik kon het moeilijk laten zien, ik was niet erg attent bijvoorbeeld. Dat zit ook niet echt in me.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je gvse al de liefde verklaart per ongeluk?
Wow, op je teentjes getraptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou weer weten of ik lach ja of nee. En knipoog niet zo naar me.
Gevoelloos?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja.
[..]
ohja jij bent een beetje gevoelloos toch zei je?
Wat zijn verkeerde momenten dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik kan alleen attent zijn op de verkeerde momenten lijkt het wel
Daar ben je vrouw voor....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:49 schreef Carooltje79 het volgende:
En ik denk altijd voor een anderdat breekt mij ook elke keer weer op
Je kent me niet eens.quote:
je bobbel in je broek ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef rival het volgende:
Ik kan het laten zien, ik kan erover praten....
Ik laat het overigens ook graag zien
Ik ben juist te attent vaak waardoor ik er uiteindelijk regelmatig zelf aan onderdoor ga.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
Ik ben niet op mijn tenen getrapt, "quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wow, op je teentjes getrapt
Er stond een '' dus dan ga ik er vanuit dat je het niet serieus neemt
oh okeyquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gevoelloos?Nee, dat bedoelde ik eigenlijk niet. Maar ik was vroeger heel gesloten, niet erg expressief. Dat had ook met onzekerheid te maken. Gelukkig is dat inmiddels niet zo. Ik kan gevoel redelijk goed loslaten, maar ik ben zeker niet gevoelloos.
Wie gaan er seksen met elkaar dan? Dat is de belangrijkste vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef Royco1 het volgende:
We zijn ook wel een mooi sociaal onhandig stelletje bij elkaar zo he.
Ik stel voor dat we alle gasten uit Utopia flikkeren en ons er in zetten.
Goede tv levert dat op
Niet eens een glimlach?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn tenen getrapt, "" wil niet zeggen dat ik lach hoor.
Ik heb vandaag nog geen enkele keer RL gelachen om iets wat op FOK staat.
jij en ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie gaan er seksen met elkaar dan? Dat is de belangrijkste vraag natuurlijk.
niet? en ik ben nog wel zo grappigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sounds like me.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja.
[..]
ohja jij bent een beetje gevoelloos toch zei je?
Wij toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie gaan er seksen met elkaar dan? Dat is de belangrijkste vraag natuurlijk.
Nee dat lieve meisje kan mij niet aan schatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan had je vast een blauw oog opgelopen of nie
Als iemand (een partner bijvoorbeeld) het juist nodig heeft dan zie ik het niet, en op andere momenten ben ik dan ineens heel attent terwijl ze daar helemaal geen behoefte aan hebbenquote:
Nee. wel een gezicht zoals dit:quote:
ik moest glimlachen nuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet? en ik ben nog wel zo grappig
valt me van je tegen dit
Hmmm ... Ik kan op sommige momenten wel kil zijn, maar dat is juist als het gevoel weg is, tegen het einde van een relatie. Ik kan ook heel snel klaar zijn met mensen, maar dan hebben ze het in mijn ogen gewoon verpest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh okeyik dacht dat je dat een keer zei, maar kan ook iemannd anders geweest zijn
Herkenbaar helaas. Al ben jij verder dan mij denk ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Gevoelloos?Nee, dat bedoelde ik eigenlijk niet. Maar ik was vroeger heel gesloten, niet erg expressief. Dat had ook met onzekerheid te maken. Gelukkig is dat inmiddels niet zo. Ik kan gevoel redelijk goed loslaten, maar ik ben zeker niet gevoelloos.
Ja dat zei ik toch al, vrouwenlogica.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet kan.Ik zeg niets over die groep.
Retardlogica dit.
Ik heb hierdoor weleens dat ze denken dat ik meer wil dan ik wil... maar ik ben gewoon liefquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben juist te attent vaak waardoor ik er uiteindelijk regelmatig zelf aan onderdoor ga.
Sws, ja.quote:
Ik vrees dat dat een drama gaat worden, Roy.quote:
Oh ja als ik ontwijkend gedrag ga vertonen komt het ook nooit meer goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Ik kan op sommige momenten wel kil zijn, maar dat is juist als het gevoel weg is, tegen het einde van een relatie. Ik kan ook heel snel klaar zijn met mensen, maar dan hebben ze het in mijn ogen gewoon verpest.
O, dat vind ik ook nog wel eens lastig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als iemand (een partner bijvoorbeeld) het juist nodig heeft dan zie ik het niet, en op andere momenten ben ik dan ineens heel attent terwijl ze daar helemaal geen behoefte aan hebben
Bedoel het niet kwaad dan hoor, maar ga er vaak vanuit dat een partner hetzelfde nodig heeft dan wat ik op dat moment nodig zou hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor....
Dat doen jullie omdat jullie denken dat wij net zo communiceren als jullie
Toch komt ze met regelmaatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat lieve meisje kan mij niet aan schat
Niet serieus nemen dan, zo beter?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Keigrappig inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet? en ik ben nog wel zo grappig
valt me van je tegen dit
Ja dat wil Endemol graag hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws, ja.
[..]
Ik vrees dat dat een drama gaat worden, Roy.
Oh ik zie nu pas dat jij het bent, ik dacht dat ik tegen roy zat te tikkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet serieus nemen dan, zo beter?
Bedankt voor deze mededeling
Misschien ook omdat ik nog relatief jong was toen ik de omslag maakte. Ook het geluk van de juiste mensen leren kennen, anders was ik misschien nog steeds zo geweest.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:53 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar helaas. Al ben jij verder dan mij denk ik
ik denk dat wij nodig eens koffie moeten drinken samen, dan heb ik altijd spierpijn in mn wangen als ik tijd met je doorgebracht heb.quote:
Kom dat maar eens in mn gezichtje zeggen.quote:
Hey hou mij er buiten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat jij het bent, ik dacht dat ik tegen roy zat te tikken
Enkel daar ben ik goed voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat wij nodig eens koffie moeten drinken samen, dan heb ik altijd spierpijn in mn wangen als ik tijd met je doorgebracht heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |