Ahum.. ik woon volgens mij ook nog steeds in Zuilen, heb tenminste geen melding gehad dat de grenzen verlegd zijn, maar hier geen ondergrondse containers hoor!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Sowieso in heel Zuilen hebben ze ondergrondse afvalcontainers. Is best prettig, als ze het doen tenminste
Ze komen hier wel eens door de straat. Bijna altijd wel door de buurt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef Andyy het volgende:
Zien jullie wel eens de skaters voorbij komen op vrijdagen?
Is dit:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef Andyy het volgende:
Zien jullie wel eens de skaters voorbij komen op vrijdagen?
dikke dries aan t oudkerkhofquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:09 schreef Andromache het volgende:
helpppp ik wil ergens WK kijken en ik sta nu Remi te zijn in de massa voor de deur bij Winkel van Sinkel omdat mijn nieuwemensenlerenkennenbuddy nergens te bekennen is. heeft iemand een plan B?
Het was dan ook de uitgelezen wedstrijd voor de WvS.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:12 schreef Andromache het volgende:
dank! maar het werd toch plan A, ge-wel-dig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het nieuwe stationsplein-West of Jaarbeursplein ofzo leek me wel geschikt, maar daar vindt dus nooit iets plaats begrijp ik?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:52 schreef Q. het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat er weer nergens in de stad fatsoenlijke buitenschermen te vinden zijn. De kleinburgelijkheid van Wolfsen blijft rondwaaien in deze stad. Elke andere fatsoenlijke stad heeft minimaal één groot scherm buiten staan.
Dat is geen Utrecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
het nieuwe stationsplein-West of Jaarbeursplein ofzo leek me wel geschikt, maar daar vindt dus nooit iets plaats begrijp ik?
woon jij niet bij mij in de buurt? Pijlsweerd? Wij zetten ook nog steeds de zakken aan de straatquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:37 schreef Q. het volgende:
Woohoo, we krijgen afvalcontainers!Geen middeleeuwse vuilniszakken aan de weg zetten meer!
Nope, Transwijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
woon jij niet bij mij in de buurt? Pijlsweerd? Wij zetten ook nog steeds de zakken aan de straat
Ow, dacht dat ze alles hadden veranderd een aantal jaar geleden. De 2 plekken waar ik heb gewoond of nu woon is het in ieder geval wel ondergrondsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ahum.. ik woon volgens mij ook nog steeds in Zuilen, heb tenminste geen melding gehad dat de grenzen verlegd zijn, maar hier geen ondergrondse containers hoor!
Op dit moment wel 4 volle gft containers omdat ze gewoon donderdag én vrijdag niet geweest zijn. Hang al 2 dagen aan de telefoon met die gasten... nu komen ze morgen. Ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ahum.. ik woon volgens mij ook nog steeds in Zuilen, heb tenminste geen melding gehad dat de grenzen verlegd zijn, maar hier geen ondergrondse containers hoor!
Op dit moment wel 4 volle gft containers omdat ze gewoon donderdag én vrijdag niet geweest zijn. Hang al 2 dagen aan de telefoon met die gasten... nu komen ze morgen. Ben benieuwd!
nu in Dusseldorf voor een vrijgezellenweekend en werkelijk elke kroeg heeft een stuk of wat big ass tv's buiten op het terras staan. Werkt ook prima.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:52 schreef Q. het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat er weer nergens in de stad fatsoenlijke buitenschermen te vinden zijn. De kleinburgelijkheid van Wolfsen blijft rondwaaien in deze stad. Elke andere fatsoenlijke stad heeft minimaal één groot scherm buiten staan.
Wordt ook leuk deze week dan, want er wordt gestaakt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Vuilnis moet hier ook nog altijd op de stoep. Met feestdagen etc verschuiven soms de dagen weleens wanneer ze het op komen halen (woensdag is standaard).
De mensen in mijn wijk zetten dus meestal woensdagochtend hun vuilnis buiten en vertrekken dan naar hun werk. Nu was het vorige week lekker warm en ik stap rond een uur of 12 naar buiten en stinken joh, niet normaal meer om het over de middag nog maar niet te hebbenZe kwamen het dus niet halen dus het heeft tot donderdag liggen broeien
Zou wel fijn zijn als er hier containers kwamen maar dat zit voorlopig denk ik nog niet in de planning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |