abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 mei 2014 @ 11:59:40 #1
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_140420704



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140420944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 11:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

mooi om te zien altijd.
van die totaal ongemotiveerde figuren pakken dan zo'n bodyfat% meter in de handen. X procent, gaan ze een kwartier crosstraineren, pakken hem weer, zijn ze vetter geworden _O- _O- _O-
_O- Mooi man.
If not now, then when.
pi_140422482
quote:
En straps gebruiken bij deadliften (doe nu 140kg) en ze achterwege laten bij bijv. pull down, rows en straight leg deadlift op leg day om grip te trainen?
Kan je doen, ik denk echter dat je grip kracht sneller vooruit zou gaan als je ook bij deadlifts strapless tilt. Maar die keuze laat ik aan jou.
pi_140424673
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik kreeg spontaan pijn in m'n rug toen ik iemand 120KG als een bruggetje zag deadliften ;( Dus ik vriendelijk naar hem toe stappen en zeggen dat die moet proberen om z'n rug recht te houden word ik afgesnauwd :') "Bemoei je lekker met je eigen training"

Godverdomme zeg, zal nog een keer advies geven.. :{
Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan en al helemaal bij iemand die eruit ziet alsof hij nog nooit een barbell heeft opgetild. Nu hoeft dat niet relevant te zijn aangezien diegene ook gewoon gelijk (kunnen) hebben, maar toch.

Ik bemoei me ook nooit met anderen. Kan me eerlijk gezegd ook geen reet schelen hoe iemand zijn oefeningen uitvoert. Ik had ook 1x iemand die mij corrigeerde. Ik pak de dumbbells iets scheef (dus niet helemaal horizontaal of verticaal) bij DB BP omdat ik dat fijner vind. Gaat hij ongevraagd achter me staan en aan die DB's trekken. Viel me ook in het verkeerde keelgat.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:51:20 #5
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_140424749
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 11:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

En straps gebruiken bij deadliften (doe nu 140kg) en ze achterwege laten bij bijv. pull down, rows en straight leg deadlift op leg day om grip te trainen?
Als je straps wil gebruiken moet je dat doen maar het zit hem meer tussen de oren
Wat je het beste zou kunnen doen als je een extratje wil is een magnesiumbal halen

Ik doe het ook zonder en ik zit iets hoger qua DL en nooit gripproblemen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_140424762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:49 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan en al helemaal bij iemand die eruit ziet alsof hij nog nooit een barbell heeft opgetild. Nu hoeft dat niet relevant te zijn aangezien diegene ook gewoon gelijk (kunnen) hebben, maar toch.

Ik bemoei me ook nooit met anderen. Kan me eerlijk gezegd ook geen reet schelen hoe iemand zijn oefeningen uitvoert. Ik had ook 1x iemand die mij corrigeerde. Ik pak de dumbbells iets scheef (dus niet helemaal horizontaal of verticaal) bij DB BP omdat ik dat fijner vind. Gaat hij ongevraagd achter me staan en aan die DB's trekken. Viel me ook in het verkeerde keelgat.
Gast, z'n rug stond nog boller dan een U-bocht en hij donderde bijna achterover met zn hardloopschoenen.. Lekker boeiend dat ik er niet uitzie als Ronnie Coleman, ik lift tenminste wel met proper techniek.

En ik gun niemand een hernia
pi_140424825
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Gast, z'n rug stond nog boller dan een U-bocht en hij donderde bijna achterover met zn hardloopschoenen.. Lekker boeiend dat ik er niet uitzie als Ronnie Coleman, ik lift tenminste wel met proper techniek.
Dat is het punt niet. Ik zeg er toch expliciet bij dat iemands fysiek niets zegt over zijn/haar kennis. Alleen ik durf wel gewoon toe te geven dat ik zelf ook zoiets zou hebben, of je nou gelijk hebt of niet.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 13:58:32 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_140425073
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Gast, z'n rug stond nog boller dan een U-bocht en hij donderde bijna achterover met zn hardloopschoenen.. Lekker boeiend dat ik er niet uitzie als Ronnie Coleman, ik lift tenminste wel met proper techniek.

En ik gun niemand een hernia
vraag dan op z'n minst waarom ie het zo doet. Waarschijnlijk krijg je als antwoord zo heb ik het geleerd. Klaar.

Ik zit ook niet te wachten op ongevraagd commentaar als ik bezig ben van iemand die ik verder niet ken.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:01:33 #9
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_140425190
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef stinkie het volgende:

[..]

vraag dan op z'n minst waarom ie het zo doet. Waarschijnlijk krijg je als antwoord zo heb ik het geleerd. Klaar.

Ik zit ook niet te wachten op ongevraagd commentaar als ik bezig ben van iemand die ik verder niet ken.
Bredebroeder kennende heeft hij het met alle rust en de beste bedoelingen gezegd.

Sommige mensen zijn ook gewoon te trots (lees te dom) om iets van een ander aan te nemen/ te leren
pi_140425345
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Gast, z'n rug stond nog boller dan een U-bocht en hij donderde bijna achterover met zn hardloopschoenen.. Lekker boeiend dat ik er niet uitzie als Ronnie Coleman, ik lift tenminste wel met proper techniek.

En ik gun niemand een hernia
Ik vind het in ieder geval tof dat je de moeite neemt om mensen er op aan te spreken, doen ze er niks mee prima maar je hebt het in ieder geval geprobeerd.
Ik ben een paar keer in de gym aangesproken op mn vorm/techniek en had er totaal geen moeite mee.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:05:26 #11
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_140425356
Ik kan bij mij in de gym wel de hele dag mensen gaan corrigeren, de ene is nog treurig dan de ander (minus een paar jongens die wel serieus doen)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:17:48 #12
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_140425924
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:01 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Bredebroeder kennende heeft hij het met alle rust en de beste bedoelingen gezegd.

Sommige mensen zijn ook gewoon te trots (lees te dom) om iets van een ander aan te nemen/ te leren
of doen iets met een bepaalde reden, hoe goed of slecht ook. Feit blijft dat als je iemand wil helpen beginnen met zeggen JE DOET HET FOUT niet de beste manier is.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:19:21 #13
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_140426005
Even kort over straps of niet imo:

Zoveel mogelijk warming up sets zonder straps. Liefst ook je werkset(s) zonder. Red je het niet meer? Probeer eens magnesium en een hookgrip of mixed grip. Magnesium is meestal te verkrijgen in outdoor winkels zoals bever sport of online.

Helpt dit ook niet. Gebruik dan alleen straps op de sets die je niet vast kan houden.

P.s. hookgrip moet je wel aan wennen en een paar weken de tijd gunnen voor je er aan 'went'.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:20:12 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_140426051
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:17 schreef stinkie het volgende:

[..]

of doen iets met een bepaalde reden, hoe goed of slecht ook. Feit blijft dat als je iemand wil helpen beginnen met zeggen JE DOET HET FOUT niet de beste manier is.
daarom gewoon vragen "Mag ik je een tip geven"

moet de eerste nog tegen komen die nee zegt...
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:23:06 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140426183
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Gast, z'n rug stond nog boller dan een U-bocht en hij donderde bijna achterover met zn hardloopschoenen.. Lekker boeiend dat ik er niet uitzie als Ronnie Coleman, ik lift tenminste wel met proper techniek.

En ik gun niemand een hernia
Lesson learned...

Daarom staar ik altijd maar een beetje in het luchtledige met m'n oordoppen in. En soms spiek ik ff als ik weer wil lachen. Ik ga me niet meer druk maken over andermans trainingstechnieken. Er is 1 gast in de gym waar ik meestal een praatje mee maak en waarbij ik wel eens spot of hij mij. Voor de rest moeten ze me vooral met rust laten, dat doe ik ook bij hen. Full-autism mode zodra ik naar binnen stap :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_140426347
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef RaymondK het volgende:

[..]

daarom gewoon vragen "Mag ik je een tip geven"

moet de eerste nog tegen komen die nee zegt...
Mensen nemen automatisch tips van jou aan omdat je buff bent. :P Ik denk dat wanneer BredeBroeder het doet ze de tips niet zullen aannemen. No offense richting mu niggu BB doe.
If not now, then when.
pi_140426451
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mensen nemen automatisch tips van jou aan omdat je buff bent. :P Ik denk dat wanneer BredeBroeder het doet ze de tips niet zullen aannemen. No offense richting mu niggu BB doe.
Nee bij Raymond denken ze, lekker makkelijk lullen als je vol aan het kuren bent :P
pi_140426546
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef RaymondK het volgende:

[..]

daarom gewoon vragen "Mag ik je een tip geven"

moet de eerste nog tegen komen die nee zegt...
Ja, maar ik zou ook eerder geneigd zijn om te luisteren naar iemand die eruit ziet dat hij er echt verstand van heeft.

Het hoort niet zo te zijn, maar toch is het zo. :N
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:35:23 #19
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_140426737
Ik ben juist blij met feedback die ik krijg; zeker als de mensen die met die feedback komen serieus aan het trainen zijn.

En inderdaad, aan komen stormen en 'JE DOET HET FOUHOUT!!!' is misschien niet de handigste manier maar als iemand op een normale manier aanwijzingen geeft dan kun je op z'n minst toch normaal reageren? :?
A grand adventure has begun.
pi_140426746
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Lesson learned...

Daarom staar ik altijd maar een beetje in het luchtledige met m'n oordoppen in. En soms spiek ik ff als ik weer wil lachen. Ik ga me niet meer druk maken over andermans trainingstechnieken. Er is 1 gast in de gym waar ik meestal een praatje mee maak en waarbij ik wel eens spot of hij mij. Voor de rest moeten ze me vooral met rust laten, dat doe ik ook bij hen. Full-autism mode zodra ik naar binnen stap :')
Ik vraag alleen als ik een spotter nodig heb, maar voor de rest praat ik met niemand. Heb maar een paar koetjes en kalfjes gesprekken gehad in een jaar tijd en dat was omdat ze tegen mij begonnen te praten. Ben dan ook weer niet zo onbeleefd om niks terug te zeggen.

Zeg ook een keer iemand bicep curls doen met 12 en 14 kg omdat ze om 1 of andere reden verwisseld waren en hij had het niet door. Ik vond het wel grappig eigenlijk :@
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:37:59 #21
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_140426843
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:35 schreef Keshet het volgende:
Ik ben juist blij met feedback die ik krijg; zeker als de mensen die met die feedback komen serieus aan het trainen zijn.

En inderdaad, aan komen stormen en 'JE DOET HET FOUHOUT!!!' is misschien niet de handigste manier maar als iemand op een normale manier aanwijzingen geeft dan kun je op z'n minst toch normaal reageren? :?
daarom.
je kan op z'n minst ff luisteren, en of een boom starten als je het er niet mee eens bent.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:38:53 #22
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_140426892
Of thuis even youtuben als je twijfelt aan het advies van de ander. :+
A grand adventure has begun.
pi_140427090
Niks mis met een beetje feedback m.i., het is maar hoe je het brengt.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  dinsdag 27 mei 2014 @ 14:46:07 #24
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_140427207
Maarreh, hoe kan ik het best beginnen met deadlifts? Kunnen jullie me dat eens uitleggen? :)
A grand adventure has begun.
pi_140427293
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:46 schreef Keshet het volgende:
Maarreh, hoe kan ik het best beginnen met deadlifts? Kunnen jullie me dat eens uitleggen? :)
Dit doe ik:

Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')