Nice man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We gaan het proberenHeb wel het geluk dat m'n ouders op maar 5 min fietsen zitten, dus als het ff kut gaat zijn ze er zo.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eindelijk reactie van iemand![]()
Ja, het voelde goed, lekker veel ruimte enzoHeb direct na het bezoek het formulier ingevuld waarop ik mijn jawoord gaf en er twee andere vereiste formulieren bijgedaan en de boel op post gegooid. Zoals het er naar uit ziet heb ik 16 juni de sleutel en kan er geklust gaan worden
Idd, werd weer eens tijd dat ik wat vrijheid terugkreegquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice man.
Gewoon je eigen vrijheid, maar ook de veiligheid voor als het nodig is. Niks mis mee.
Zit je nog in (experimentele) behandeling oid?
Ja enorm snel! Ik schreef me in januari in en kreeg toen te horen dat het wel 1,5 jaar zou kunnen durenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GefeliciteerdSnel ook al.
Maar nu echt weg.
Mooi man, zit wel progressie in dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, werd weer eens tijd dat ik wat vrijheid terugkreeg
Ik ben nog bezig met revalidatie ja, al wordt dat ook langzaam afgebouwd. Ben nog wel net bij een slaapneuroloog begonnen om te zien of dat wat oplevert.
[..]
Ja enorm snel! Ik schreef me in januari in en kreeg toen te horen dat het wel 1,5 jaar zou kunnen duren
Uhu, toen ik bijna 3 jaar geleden noodgedwongen weer naar m'n ouders moest was ik echt een wrak, zo slap als een vaatdoek. Pas 9 maanden later werd neurocoeliakie vastgesteld (1 april 2012) en sindsdien gaat het heeeeel gestaag steeds ietsje beter, al heb ik nog dagen dat ik gewoon niks kan.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, toen ik bijna 3 jaar geleden noodgedwongen weer naar m'n ouders moest was ik echt een wrak, zo slap als een vaatdoek. Pas 9 maanden later werd neurocoeliakie vastgesteld (1 april 2012) en sindsdien gaat het heeeeel gestaag steeds ietsje beter, al heb ik nog dagen dat ik gewoon niks kan.
Maar een mooie vergelijking: 3 jaar geleden kon ik amper 500 meter lopen zonder kapot te zijn. Nu, als ik me redelijk ok voel, leg ik soms iets van 10 tot 12 km op de fiets af. Erg fijnNadruk op "soms", want dat is ook nog lang niet alle dagen zo.
Al heeft Quintana wel een oorinfectie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
goede post. Ik ga om 1400 naar huis om de etappe te kunnen zien, best triest eigenlijk
Rollandequote:
het modden beviel je niet?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het modden beviel je niet?
ik ben mod in burger
1 kilo jellybeans gisterenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou gekocht bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
1 kilo jellybeans gisterenEn ik wacht nog op zo een machinetje om ze in te doen. Die heb ik gisteren helaas gemist.
Papzakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
1 kilo jellybeans gisterenEn ik wacht nog op zo een machinetje om ze in te doen. Die heb ik gisteren helaas gemist.
Ons bin zuunig?quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 03:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Goed om te horen. Hopelijk blijft die progressie doorzetten.
quote:
Senkjoequote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:47 schreef Tarado het volgende:
En Drizzt gefeliciteerd met je woning (als ik het goed begrijp tenminste)
In België wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:44 schreef Typisch het volgende:
is die rit ook online via een stream te bekijken?
http://www.feed2all.eu/type/others.htmlquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:44 schreef Typisch het volgende:
is die rit ook online via een stream te bekijken?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Pics van je tetten zijn een vereiste om hier te posten.
.quote:
Waar is dat, Bangladesh?quote:
ergens in Aziëquote:
Blijven hangen in je Acidfeestjes?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
India, mooie streek naar het schijnt. Ben zelf nooit zuidelijker dan Goa gekomen.
goa is een mooie plaatsje had ik gehoordquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
India, mooie streek naar het schijnt. Ben zelf nooit zuidelijker dan Goa gekomen.
Dit ja. Meeste hippyplekjes worden op den duur te populair en gaan dan totaal de verkeerde kant op. Zie ook Ibiza, Tarifa en Biarritzquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Was 't altijd wel. Tegenwoordig schijnt t vooral vol wappie backpackers te zitten
Bij Biarritz denk ik dan eigenlijk meer aan van die sjieke toestanden. Beetje zoals Marbella.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit ja. Meeste hippyplekjes worden op den duur te populair en gaan dan totaal de verkeerde kant op. Zie ook Ibiza, Tarifa en Biarritz
Terwijl het dus oorspronkelijk vol surfers en hippies zat. Die commune is er nog wel maar de authentieke sfeer is verdwenen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Biarritz denk ik dan eigenlijk meer aan van die sjieke toestanden. Beetje zoals Marbella.
Ah dat wist ik niet eens. Ik ken het ook uit James Bond. Strand ziet er in ieder geval niet verkeerd uit:quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Terwijl het dus oorspronkelijk vol surfers en hippies zat. Die commune is er nog wel maar de authentieke sfeer is verdwenen.
Daar zijn er niet zo veel meer van. Goa is een staat, geen stad. (al is oud Goa wel een stadje met wat erfgoed). Noord Goa is meer party, Zuid Goa is meer relaxt. Echt hippies zitten nog maar in 2/3 plaatsen in het noorden. Is voor India relatief duur, maar voor ons zeer betaalbaar.quote:
Mijn beste vriend woont er. Moet nog steeds een keertje op visite.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet eens. Ik ken het ook uit James Bond. Strand ziet er in ieder geval niet verkeerd uit:
[ afbeelding ]
Oh volgens deze site http://www.europeword.com/blog/europe/top-ten-beaches-in-europe/ staat dat strand zelf op nr. 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over een maand zit ik met m'n vieze vingers aan allemaal minderjarige Thaise "meisjes"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef Karina het volgende:
Irakli ziet er echt heerlijk uit als ik zo die foto's bekijk.
Ik wil op vakantie
Fijn hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:18 schreef Karina het volgende:
Irakli ziet er echt heerlijk uit als ik zo die foto's bekijk.
Ik wil op vakantie
Over twee maanden rot je vinger er vanafquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Over een maand zit ik met m'n vieze vingers aan allemaal minderjarige Thaise "meisjes"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |