abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 27 mei 2014 @ 00:24:17 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140412144


Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
Resistance is futile.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 00:46:43 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140412738
Userfoto's uit het vorige topic:

FoXje:



Dven:



Robskem:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DonnieDarko1979:







HeroinJunk:



GimmeGore's grote vraag, uitbreiden naar gelijke grootte of niet (ondanks de pijn!)



mcbbvb:

Resistance is futile.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 01:01:53 #3
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140413020
Uitstekende post van Mylene:

quote:
Waarop ik nu met deze J Freestyle in gesprek ben voor een uitbreiding op onderstaande tattoo:



Deze man doet verschillende stijlen (water colour, pointillisme, realisme, lineair en maakt er een prachtige sport van om meerdere stijlen in 1 tattoo te verwerken en zijn klanten geven hem blijkbaar vrij spel. Twee jaar geleden heb ik een afspraak met Ondrash afgezegd omdat hij een aparte tattoo wilde zetten, en ik wil ofwel 1 tattoo ofwel meerdere tattoos in dezelfde stijl. Deze tattoo is nu 3 jaar oud, ik wil graag bij het outer space thema blijven omdat ik nu eenmaal zo'n kneusje ben die zich regelmatig vergaapt aan de sterrenhemel en Star Trek. Next step is mijn eigen telescoop en Vulcan oren body modification :') . Maar het thema staat niet vast, als hij een beter idee heeft, prima! Zolang ik me er maar goed bij voel, en dat betekent dat er kleur in moet komen en geen sinistere shit.

Inspiratie-plaatjes die ik meegestuurd heb, omdat ik denk dat deze man er wel iets mee kan:



Resistance is futile.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 11:05:01 #4
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_140418811
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 01:01 schreef Seven. het volgende:
Uitstekende post van Mylene:

[..]

Waarop ik nu met deze J Freestyle in gesprek ben voor een uitbreiding op onderstaande tattoo:

[ afbeelding ]

Deze man doet verschillende stijlen (water colour, pointillisme, realisme, lineair en maakt er een prachtige sport van om meerdere stijlen in 1 tattoo te verwerken en zijn klanten geven hem blijkbaar vrij spel. Twee jaar geleden heb ik een afspraak met Ondrash afgezegd omdat hij een aparte tattoo wilde zetten, en ik wil ofwel 1 tattoo ofwel meerdere tattoos in dezelfde stijl. Deze tattoo is nu 3 jaar oud, ik wil graag bij het outer space thema blijven omdat ik nu eenmaal zo'n kneusje ben die zich regelmatig vergaapt aan de sterrenhemel en Star Trek. Next step is mijn eigen telescoop en Vulcan oren body modification :') . Maar het thema staat niet vast, als hij een beter idee heeft, prima! Zolang ik me er maar goed bij voel, en dat betekent dat er kleur in moet komen en geen sinistere shit.

Inspiratie-plaatjes die ik meegestuurd heb, omdat ik denk dat deze man er wel iets mee kan:

[ afbeelding ]


Hoe ver wil je eigenlijk uitbreiden? Complete rug of een gedeelte ervan?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_140419295
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 01:01 schreef Seven. het volgende:
Uitstekende post van Mylene:

[..]

Waarop ik nu met deze J Freestyle in gesprek ben voor een uitbreiding op onderstaande tattoo:

[ afbeelding ]

Deze man doet verschillende stijlen (water colour, pointillisme, realisme, lineair en maakt er een prachtige sport van om meerdere stijlen in 1 tattoo te verwerken en zijn klanten geven hem blijkbaar vrij spel. Twee jaar geleden heb ik een afspraak met Ondrash afgezegd omdat hij een aparte tattoo wilde zetten, en ik wil ofwel 1 tattoo ofwel meerdere tattoos in dezelfde stijl. Deze tattoo is nu 3 jaar oud, ik wil graag bij het outer space thema blijven omdat ik nu eenmaal zo'n kneusje ben die zich regelmatig vergaapt aan de sterrenhemel en Star Trek. Next step is mijn eigen telescoop en Vulcan oren body modification :') . Maar het thema staat niet vast, als hij een beter idee heeft, prima! Zolang ik me er maar goed bij voel, en dat betekent dat er kleur in moet komen en geen sinistere shit.

Inspiratie-plaatjes die ik meegestuurd heb, omdat ik denk dat deze man er wel iets mee kan:

[ afbeelding ]


Ligt het aan de foto of is die zwarte ster echt zo a-symetrisch?
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:55:40 #6
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140422830
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 11:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[...]

Ligt het aan de foto of is die zwarte ster echt zo a-symetrisch?
Alle sterren zijn asymmetrisch, dat is bewust gedaan. De grote ster is een coverup voor een tattoo die ik ooit met mijn ex had :'). Als ik deze niet asymmetrisch had gedaan, dan was 'ie nog groter geworden. Daarnaast vond ik asymmetrisch leuker dan symmetrisch, al besefte ik dat pas toen ik het verschil in schetsen zag.

Trouwens, de onderste horizontale lijn lijkt niet helemaal netjes door te lopen. Ik kijk er alleen in de spiegel naar natuurlijk dus het valt mij zelden op maar dit moet wel bijgewerkt worden.

Foto is genomen op de dag dat ik de onderste helft erbij heb laten doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Seven. op 27-05-2014 13:02:05 ]
Resistance is futile.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 12:59:47 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140422949
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 11:05 schreef theKiD het volgende:

[..]

Hoe ver wil je eigenlijk uitbreiden? Complete rug of een gedeelte ervan?
Een groot gedeelte, niet mijn hele rug tenzij dat de tattoo ten goede komt maar ik vind dat zelden heel mooi. Ik heb gezegd dat hij aardig wat groter mag worden en dat hij ook mijn ribbenkast mee mag pakken.
Resistance is futile.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:51:01 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140432495
Discussies over tattoo's op kantoor _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 27 mei 2014 @ 16:54:39 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140432650
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.lindanieuws.nl(...)-mislukte-tatoeages/

Interessante tattoo keuzes wel. :')
Zo'n "Tweepersoonstattoo" kan opzich wel tof zijn, alleen deze uitvoering is natuurlijk ruk :D

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140434111
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Zo'n "Tweepersoonstattoo" kan opzich wel tof zijn, alleen deze uitvoering is natuurlijk ruk :D

[ afbeelding ]
Wat slecht :') :'(
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:44:59 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140434702
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Zo'n "Tweepersoonstattoo" kan opzich wel tof zijn, alleen deze uitvoering is natuurlijk ruk :D

[ afbeelding ]
Ik kan me amper voorstellen dat er ook mooie uitvoeringen zijn.
Resistance is futile.
pi_140434770
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 16:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Zo'n "Tweepersoonstattoo" kan opzich wel tof zijn, alleen deze uitvoering is natuurlijk ruk :D

[ afbeelding ]
oh wat erg... :X
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:51:27 #14
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_140434917
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik kan me amper voorstellen dat er ook mooie uitvoeringen zijn.


_O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:52:39 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140434957
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:51 schreef Vlindur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
:')
Resistance is futile.
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:53:10 #16
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_140434970

Deze is niet verkeerd.

Ik zou dan liever twee dezelfden laten zetten.

Zoiets:
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:58:03 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140435111
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik kan me amper voorstellen dat er ook mooie uitvoeringen zijn.
Zoiets bijvoorbeeld



"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 27 mei 2014 @ 17:58:19 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140435124
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is niet verkeerd.

Ik zou dan liever twee dezelfden laten zetten.

Zoiets:
[ afbeelding ]
Toeval :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:00:04 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140435179
Zoiets vind ik ook cool :) Totaal verschillend maar je ziet dat het bij elkaar hoort :)

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 27 mei 2014 @ 18:11:07 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140435550
Ik had dezelfde tattoo als mijn ex :'), het Chinese teken voor altijd notabene :') ! Dus je zult mij nooit weer met zoiets aantreffen hoewel een best een leuke tattoo was.
Resistance is futile.
pi_140436528
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:11 schreef Seven. het volgende:
Ik had dezelfde tattoo als mijn ex :'), het Chinese teken voor altijd notabene :') ! Dus je zult mij nooit weer met zoiets aantreffen hoewel een best een leuke tattoo was.
Had als in: weg laten laseren? Zo ja, heb je daar een foto van? Ben benieuwd hoe zoiets opdroogt.
pi_140436785
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:40 schreef Eerin het volgende:

[..]

Had als in: weg laten laseren? Zo ja, heb je daar een foto van? Ben benieuwd hoe zoiets opdroogt.
Neem aan dat de grote zwarte ster eerder in het topic er overheen is gezet. Of ze moet nog meer tatoeages met exen hebben.
pi_140437148
Ik heb mijn man zn voorletter en de mijne op mn kuit staan geen hele naam, in september komt daar de naam van onze dochter bij met een deel vh geboortekaartje, nu nog even kijken of ik m er boven of onder doe... Keuzes keuzes... :P
S. 2014
J. 2016
pi_140441360
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neem aan dat de grote zwarte ster eerder in het topic er overheen is gezet. Of ze moet nog meer tatoeages met exen hebben.
Ah ik had niet gelezen dat het dezelfde was, haha. Makes sense.
pi_140442459
Mensen die hun eigen naam of geboortedatum laten zetten :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 21:20:17 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140444234
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Neem aan dat de grote zwarte ster eerder in het topic er overheen is gezet. Of ze moet nog meer tatoeages met exen hebben.
Klopt, ik heb 'm laten coveren.
Resistance is futile.
pi_140445089
Deze vind ik toch ook wel erg nice, of ligt dat aan mij?


  woensdag 28 mei 2014 @ 07:47:13 #28
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_140457752


die hebben Knut en ik. :+
  woensdag 28 mei 2014 @ 08:17:40 #29
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_140458054
Die foto is nog in de shop. Met huidbubbeltjes en rode gloed. Zo ziet hij er bij mij nu uit :



Al zie ik nu wel dat ik mijn arm een beetje raar gedraaid heb.
  woensdag 28 mei 2014 @ 09:23:32 #30
19529 Fendy
True Spirit
pi_140458997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef Exterminator het volgende:
Deze vind ik toch ook wel erg nice, of ligt dat aan mij?


[ afbeelding ]
Heel mooi!
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:11:48 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140467500
quote:
3s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:17 schreef GI het volgende:
Die foto is nog in de shop. Met huidbubbeltjes en rode gloed. Zo ziet hij er bij mij nu uit :

[ afbeelding ]

Al zie ik nu wel dat ik mijn arm een beetje raar gedraaid heb.
Cool.
Resistance is futile.
pi_140470188
Weet iemand goede tattooshops in 't zuiden van Limburg?

Ben al bij South Side geweest, maar helaas heb ik hier de afspraak geannuleerd ivm afspraken die niet nagekomen worden (die gast heeft 't gewoon te druk).

Verder nog naar 'n shop in Landgraaf geweest, maar ook hij wist me niet echt te overtuigen... Tekende op PC (kan hij volgens mij wel), maar heb 't idee dat hij niet echt eigen "creaties" maakt maar alles in photoshop plakt en hier zelf iets aan toe voegt...
pi_140470332
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:31 schreef Exterminator het volgende:
Weet iemand goede tattooshops in 't zuiden van Limburg?

Ben al bij South Side geweest, maar helaas heb ik hier de afspraak geannuleerd ivm afspraken die niet nagekomen worden (die gast heeft 't gewoon te druk).

Verder nog naar 'n shop in Landgraaf geweest, maar ook hij wist me niet echt te overtuigen... Tekende op PC (kan hij volgens mij wel), maar heb 't idee dat hij niet echt eigen "creaties" maakt maar alles in photoshop plakt en hier zelf iets aan toe voegt...
Ligt eraan waar je naar op zoek bent qua stijl.
Ik en nog enkele hier kunnen Last Port aanbevelen in Maastricht.
https://www.facebook.com/LastPortTattooParlor/photos_stream
Every living creature on earth dies alone
pi_140470381
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Zoiets bijvoorbeeld

[ afbeelding ]
Hehe, master key en shitty lock..
pi_140470473
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:35 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je naar op zoek bent qua stijl.
Ik en nog enkele hier kunnen Last Port aanbevelen in Maastricht.
https://www.facebook.com/LastPortTattooParlor/photos_stream
Beetje de traditionele neo-traditionele stijl... Misschien ook old/new school...

Beetje vreemd, voorheen hoorde ik negatieve verhalen over last port... Of zit er een nieuwe eigenaar in tegenwoordig?
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:29:29 #36
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_140479132
ligt er aan welke stijl, een collega van mij zweert bij hand of god in Brunssum , vriendin gaat graag naar players club in Maastricht, dan heb je ladyluck in Weert
pi_140488741
Ik ben naar aanleiding van een user's tattoo hier op FOK naar Dice Tattoos of/en Needle Art Tattoos geweest in Gorinchem. In één woord te beschrijven: TRIEST! Het scheelde niet weinig of ik had mijn hele bovenarm naar de tering gebracht. De eerste keer dat ik er kwam werd ik 'geholpen' door een persoon die niets meer dan een paar keer 'joaaa' zegt en alles wel prima vond. Vervolgens maar een tekenafspraak ingepland omdat meneer niet veel kon zeggen. Het kwam nogal onprofessioneel en amateuristisch over.

Drie weken later en tachtig kilometer verder mocht ik daar twee uur lang gezellig op de bank zitten, mensen zonder afspraak werden direct geholpen. Zelfs in slaap vallen was niet te doen omdat de Amerikaanse redneck muziek, wat vol zat met racistische uitlatingen, veel te hard stond. Na een simpele excuses mocht ik mijn tekenafspraak verder vervolgen. Ik mocht vervolgens mijn A4'tjes met ideeën en schetsen niet op een tafel of bureau zetten, maar gewoon op de ligbed waar een persoon een kleine halve meter naast mij getatoeëerd wordt en mocht ik met mijn verhaal beginnen. Hij vond, net als de meneer die de afspraken registreert, echt alles prima. Toen ik een paar gerichte vragen stelde zei hij dat hij alles ter plekke gaat doen. Ook kreten zoals: "het is duidelijk of niet dan?" klinkt totaal niet klantvriendelijk. Kortom: hij was enorm bot, verdiepte zich totaal niet in de klant en wou een volledige tekenafspraak na 2 uur vertraging binnen 5 minuten afsluiten.

Alhoewel ik erg rustig heb gedragen kon ik die kerel wel een kopstoot geven, wat een verschrikkelijk persoon zeg en wat een trieste onderneming. Zelfs zijn rekenvaardigheid mag echter op de schop. Zijn dagtarief is 750 euro, hij had één dag en iets meer nodig: meldt hij doodleuk 1600 euro aan een student die nog thuis woont. Enfin, zolang hij rustig zijn boodschappen kan doen met zijn gloednieuwe Dodge en zijn klanten maar betalen komt het wel goed.
  woensdag 28 mei 2014 @ 23:04:08 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140490057
Nou nou, rustig maar.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140493609
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:39 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben naar aanleiding van een user's tattoo hier op FOK naar Dice Tattoos of/en Needle Art Tattoos geweest in Gorinchem. In één woord te beschrijven: TRIEST! Het scheelde niet weinig of ik had mijn hele bovenarm naar de tering gebracht. De eerste keer dat ik er kwam werd ik 'geholpen' door een persoon die niets meer dan een paar keer 'joaaa' zegt en alles wel prima vond. Vervolgens maar een tekenafspraak ingepland omdat meneer niet veel kon zeggen. Het kwam nogal onprofessioneel en amateuristisch over.

Drie weken later en tachtig kilometer verder mocht ik daar twee uur lang gezellig op de bank zitten, mensen zonder afspraak werden direct geholpen. Zelfs in slaap vallen was niet te doen omdat de Amerikaanse redneck muziek, wat vol zat met racistische uitlatingen, veel te hard stond. Na een simpele excuses mocht ik mijn tekenafspraak verder vervolgen. Ik mocht vervolgens mijn A4'tjes met ideeën en schetsen niet op een tafel of bureau zetten, maar gewoon op de ligbed waar een persoon een kleine halve meter naast mij getatoeëerd wordt en mocht ik met mijn verhaal beginnen. Hij vond, net als de meneer die de afspraken registreert, echt alles prima. Toen ik een paar gerichte vragen stelde zei hij dat hij alles ter plekke gaat doen. Ook kreten zoals: "het is duidelijk of niet dan?" klinkt totaal niet klantvriendelijk. Kortom: hij was enorm bot, verdiepte zich totaal niet in de klant en wou een volledige tekenafspraak na 2 uur vertraging binnen 5 minuten afsluiten.

Alhoewel ik erg rustig heb gedragen kon ik die kerel wel een kopstoot geven, wat een verschrikkelijk persoon zeg en wat een trieste onderneming. Zelfs zijn rekenvaardigheid mag echter op de schop. Zijn dagtarief is 750 euro, hij had één dag en iets meer nodig: meldt hij doodleuk 1600 euro aan een student die nog thuis woont. Enfin, zolang hij rustig zijn boodschappen kan doen met zijn gloednieuwe Dodge en zijn klanten maar betalen komt het wel goed.
Niet elke shop is zo. Gewoon even een andere binnenstappen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_140496515
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef Deshain het volgende:

[..]

Hehe, master key en shitty lock..
:D _O_
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_140496617
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:39 schreef RoW_0 het volgende:

Alhoewel ik erg rustig heb gedragen kon ik die kerel wel een kopstoot geven, wat een verschrikkelijk persoon zeg en wat een trieste onderneming. Zelfs zijn rekenvaardigheid mag echter op de schop. Zijn dagtarief is 750 euro, hij had één dag en iets meer nodig: meldt hij doodleuk 1600 euro aan een student die nog thuis woont. Enfin, zolang hij rustig zijn boodschappen kan doen met zijn gloednieuwe Dodge en zijn klanten maar betalen komt het wel goed.
Een student die thuis woont, heeft meer geld dan een student op kamers... :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 29 mei 2014 @ 01:45:21 #42
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_140496810
Volgens mij nog niet (of niet veel) in dit topic gepost maar ben afgelopen zaterdag in Nijkerk bij Williwood Ink (zo'n 2 a 3 maanden open maar de eigenaar tattoeert al 10 jaar) langs geweest om een tattoo te laten zetten.

1 mans zaakje (soms komt z'n broer helpen). Hele vriendelijke gast die ik een paar weken terug een ontwerpje had geschowed met de vraag of hij er iets moois van kon maken.

resultaat:


Ik ben erg blij.

facebook pagina van de shop:
https://www.facebook.com/williwoodink

[ Bericht 6% gewijzigd door Zeitgeist op 29-05-2014 01:51:54 ]
The Light Is Leaving Us All
pi_140499055
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:11 schreef Seven. het volgende:
het Chinese teken voor altijd notabene :') !
:') :')
  donderdag 29 mei 2014 @ 08:56:27 #44
19529 Fendy
True Spirit
pi_140499075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:45 schreef Zeitgeist het volgende:
Volgens mij nog niet (of niet veel) in dit topic gepost maar ben afgelopen zaterdag in Nijkerk bij Williwood Ink (zo'n 2 a 3 maanden open maar de eigenaar tattoeert al 10 jaar) langs geweest om een tattoo te laten zetten.

1 mans zaakje (soms komt z'n broer helpen). Hele vriendelijke gast die ik een paar weken terug een ontwerpje had geschowed met de vraag of hij er iets moois van kon maken.

resultaat:
[ afbeelding ]

Ik ben erg blij.

facebook pagina van de shop:
https://www.facebook.com/williwoodink
Ja netjes gedaan enzo, maar "A Nothing" klopt niet helemaal volgens mij. "Een niets"
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_140499557
quote:
12s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef theKiD het volgende:

[..]

Een student die thuis woont, heeft meer geld dan een student op kamers... :D
Ik ga dus binnenkort uit huis zeg maar :p
  donderdag 29 mei 2014 @ 10:55:10 #46
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_140500697
Ik zie niet in waarom God heeft een niets, uit niets gemaakt, fout is. Mooie tattoo, mooi gezet.
  donderdag 29 mei 2014 @ 10:55:52 #47
2738 Knut
Loyal Dog
pi_140500712
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 08:56 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ja netjes gedaan enzo, maar "A Nothing" klopt niet helemaal volgens mij. "Een niets"
Het is maar goed dat jij dan niet de spelcheck hebt gedaan.

Daarbij snap ik niet de obsessie van mensen om op tattoos kritiek te hebben. Zelfs al stond er "raspact!" of "ik wordt geweldig" Wie ben jij om dan vervolgens voor de rest van zijn leven die persoon een twijfel te laten hebben over zijn tattoo ?
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 11:39:26 #48
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140501555
Over 2 uurtjes ben ik aan de buurt *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_140501713
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:45 schreef Zeitgeist het volgende:
Volgens mij nog niet (of niet veel) in dit topic gepost maar ben afgelopen zaterdag in Nijkerk bij Williwood Ink (zo'n 2 a 3 maanden open maar de eigenaar tattoeert al 10 jaar) langs geweest om een tattoo te laten zetten.

1 mans zaakje (soms komt z'n broer helpen). Hele vriendelijke gast die ik een paar weken terug een ontwerpje had geschowed met de vraag of hij er iets moois van kon maken.

resultaat:
[ afbeelding ]

Ik ben erg blij.

facebook pagina van de shop:
https://www.facebook.com/williwoodink
Ik vind hem leuk! Enige dat ik jammer vind is dat die zo dicht op de andere tattoo zit.
  donderdag 29 mei 2014 @ 11:48:33 #50
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_140501749
@Knut: omdat je toch gewoon een mening ergens over mag hebben. Ook al is die niet altijd positief. Als jij na een negatieve opmerking voor de rest van je leven aan je tattoo twijfelt had je misschien een beetje beter na moeten denken voor je die tattoo liet zetten.
Als iemand tegen mij zegt: "goh, de lijnen in die tattoo zijn niet supernetjes, dat vind ik niet mooi" Prima, kan ik mee leven hoor, zo lang ik er toch maar gelukkig mee ben, inclusief de wobbelige lijnen.

@Amarantha: Spannend!
pi_140501854
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 01:45 schreef Zeitgeist het volgende:
Volgens mij nog niet (of niet veel) in dit topic gepost maar ben afgelopen zaterdag in Nijkerk bij Williwood Ink (zo'n 2 a 3 maanden open maar de eigenaar tattoeert al 10 jaar) langs geweest om een tattoo te laten zetten.

1 mans zaakje (soms komt z'n broer helpen). Hele vriendelijke gast die ik een paar weken terug een ontwerpje had geschowed met de vraag of hij er iets moois van kon maken.

resultaat:
[ afbeelding ]

Ik ben erg blij.

facebook pagina van de shop:
https://www.facebook.com/williwoodink
Mooie tattoo!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 29 mei 2014 @ 12:16:33 #52
19529 Fendy
True Spirit
pi_140502578
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zie niet in waarom God heeft een niets, uit niets gemaakt, fout is. Mooie tattoo, mooi gezet.
"een niets" is taalkundig gewoon fout.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 10:55 schreef Knut het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij dan niet de spelcheck hebt gedaan.
Want? Volgens jou is het taalkundig helemaal correct? Pas het voor de aardigheid eens in een zin. Krijg je rare dingen.
"So today I received my salary and I bought a nothing" of "I got the material for my project, but after all I can make a nothing with it"

Nothing is abstract, net zoals zaken die je niet kunt tellen, zoals zand, suiker, zout. Je zegt niet mag ik een suiker of daar ligt een zand, zo spreek je ook niet over een niets.
quote:
Daarbij snap ik niet de obsessie van mensen om op tattoos kritiek te hebben. Zelfs al stond er "raspact!" of "ik wordt geweldig" Wie ben jij om dan vervolgens voor de rest van zijn leven die persoon een twijfel te laten hebben over zijn tattoo ?
Zolang dit een forum is waar mensen zaken posten kun je positieve reacties, negatieve reacties of gemengde reacties verwachten.
In mijn geval was het gemengd, want ik zei dat ik de tattoo netjes gezet vond, maar dat het volgens mij taalkundig niet klopt. Als je alleen maar wilt horen "oooh wat mooooi" moet je vooral niet op publiek forum gaan posten.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 29 mei 2014 @ 12:52:55 #53
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_140503740
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 08:56 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ja netjes gedaan enzo, maar "A Nothing" klopt niet helemaal volgens mij. "Een niets"
Klopt wel :) De tekst betekent dat god heeft gefaald.
Als in god heeft 'iets' gemaakt maar het is niets waard. Dat is het idee er achter.

Overigens heb ik de tekst niet zelf bedacht. Het is een quote van de Britse dichter/kunstenaar David Tibet.

[ Bericht 15% gewijzigd door Zeitgeist op 29-05-2014 13:21:19 ]
The Light Is Leaving Us All
  donderdag 29 mei 2014 @ 14:10:01 #54
19529 Fendy
True Spirit
pi_140505967
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:52 schreef Zeitgeist het volgende:

[..]

Klopt wel :) De tekst betekent dat god heeft gefaald.
Als in god heeft 'iets' gemaakt maar het is niets waard. Dat is het idee er achter.

Overigens heb ik de tekst niet zelf bedacht. Het is een quote van de Britse dichter/kunstenaar David Tibet.
Dan is het artistieke, taalkundige vrijheid, maar in the Queen's English zal het niet voorkomen ;)
Nou ja, als jij er maar blij mee bent boeit het verder niet, het viel me alleen op :)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 14:47:55 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140506976
Hij staat erop! Het was echt verschrikkelijk pijnlijk _O- Ik post later wel even foto als folie eraf is. Hij zei tegen mij dat ik pas na de 2de nacht het folie eraf mag laten.. Dat lijkt me zolang? Ik was eigenlijk van plan om vanavond al zonder folie op slippertjes rond te lopen binnen huis of is dat heel dom?

Ik heb dus iets op mijn voet laten zetten
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 15:09:36 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140507669
Hoop dat iemand me hier het goede antwoord op wil geven O+
Your beauty never ever scared me.
pi_140507812
Ik heb het er na een uur altijd.afgehaald...voorzichtig deppen om t bloed weg te halen dan dan goed in t vet! en de mijne zijn allemaal goed genezen...
S. 2014
J. 2016
pi_140507832
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Hij staat erop! Het was echt verschrikkelijk pijnlijk _O- Ik post later wel even foto als folie eraf is. Hij zei tegen mij dat ik pas na de 2de nacht het folie eraf mag laten.. Dat lijkt me zolang? Ik was eigenlijk van plan om vanavond al zonder folie op slippertjes rond te lopen binnen huis of is dat heel dom?

Ik heb dus iets op mijn voet laten zetten
Nee hoor dat kan gewoon. Ik spoel de tattoo meestal af onder de douche wanneer ik thuis kom en smeer hem dan in met bephanten. Ik weet niet op welke plek je de tattoo hebt. Maar als dat bv op je voet is zou ik er folie overdoen als je sokken aan doet totdat hij genezen is.
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 15:15:13 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140507850
Top. Schoonmaken zei hij ook ja, waarmee doen jullie dat precies? Onder de kraan met een beetje lauw water en dan droog deppen met een schone doek?Zo bang dat ik hem verneuk :')
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 15:15:46 #60
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140507865
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:14 schreef Claire-l het volgende:

[..]

Nee hoor dat kan gewoon. Ik spoel de tattoo meestal af onder de douche wanneer ik thuis kom en smeer hem dan in met bephanten. Ik weet niet op welke plek je de tattoo hebt. Maar als dat bv op je voet is zou ik er folie overdoen als je sokken aan doet totdat hij genezen is.
Ja folie als ik schoenen aan doe was ik ook van plan :9 Hoop eigenlijk dat het weer een beetje meegaat zitten en dat ik slippers aan kan laten
Your beauty never ever scared me.
pi_140507904
Ik gebruik zelf unicura zeep. Klein beetje op je handen en dan licht insmeren. Afspoelen en droog deppen.

zo snel zou je hem niet verneuken hoor ;-)
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 15:17:18 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140507910
Dat heb ik niet in huis momenteel :o
Your beauty never ever scared me.
pi_140508005
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:15 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja folie als ik schoenen aan doe was ik ook van plan :9 Hoop eigenlijk dat het weer een beetje meegaat zitten en dat ik slippers aan kan laten
Gewoon n washandje of stuk keukenpapier.. Zolang jij niet gaat raggen verneuk je niks...

Pas op dat je voet niet in de zon komt.. Dus als je op slippers kan lopen en de zon schijnt dan even een gaasje erop .
S. 2014
J. 2016
pi_140508022
Gewoon zeep gaat ook prima... Zelfs alleen water doet de truc
S. 2014
J. 2016
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 15:21:46 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140508042
Bedankt voor jullie reactie's! :* Ik gebruik wel gewoon wat lauw water en keukenpapier, moet ik al een eind komen denk ik
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 29 mei 2014 @ 15:35:42 #66
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_140508422
Het ligt wel een beetje aan je huis. Ik zou bijvoorbeeld als je huisdieren hebt (die ook rondwandelen in huis, honden of katten bijvoorbeeld) toch wel wat langer folie gebruiken, haren in je verse tattoo lijkt me geen geschikt plan.
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 15:37:41 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140508475
Goed punt.. We hebben hier wel veel huisdieren haren ja. Woon met allemaal mensen, we hebben één huiskat en er komen hier ook vaak honden die met vrienden meekomen
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 16:18:20 #68
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140509664

:)
Your beauty never ever scared me.
pi_140511222
holy shitballs dit deed pijn

  roze donderdag 29 mei 2014 @ 17:01:03 #70
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140511287
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
holy shitballs dit deed pijn

[ afbeelding ]
Mooi!
Your beauty never ever scared me.
pi_140511291
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
:)
Nice *O*
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
holy shitballs dit deed pijn

[ afbeelding ]
Mooie tattoo weer O+
pi_140511314
thanks :D volgende maand komt er nog wat bij en dan de puntjes op de i zetten enzo
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 17:06:29 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140511481
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:01 schreef charmed_angel het volgende:
Nice *O*
Thanks :D
Your beauty never ever scared me.
pi_140511483
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
holy shitballs dit deed pijn

[ afbeelding ]
Sexy hoor.
Land of the free. Home of the brave.
pi_140511620
wie gaan morgen naar amsterdam?
  donderdag 29 mei 2014 @ 17:13:53 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140511713
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
holy shitballs dit deed pijn

[ afbeelding ]
Wie mooi wil zijn :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 29 mei 2014 @ 17:14:11 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140511717
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
:)
Veren O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 29 mei 2014 @ 17:17:32 #78
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140511811
Zelf al een week of twee mijn hersenen aan het pijnigen om te zien wat ik met mijn rechteronderarm doe. Maar vooralsnog is het één grote lege vlakte :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  roze donderdag 29 mei 2014 @ 17:22:42 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140511948
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
Zelf al een week of twee mijn hersenen aan het pijnigen om te zien wat ik met mijn rechteronderarm doe. Maar vooralsnog is het één grote lege vlakte :')
Daar heb ik al een half jaar last van _O- Maar ik wil hoe dan ook in September mijn arm laten doen
Your beauty never ever scared me.
pi_140512171
quote:
2s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Daar heb ik al een half jaar last van _O- Maar ik wil hoe dan ook in September mijn arm laten doen
Leuk :D ik ook!
Laat waarschijnlijk op de conventie in Assen wat zetten. Steve van Lucky 7 wil mij dan graag tattooeren :)
pi_140512331
Gaan er nog mensen naar Jailbreak?
  FOK!fotograaf donderdag 29 mei 2014 @ 18:28:21 #82
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_140513618
Ik loop al jaren met het idee dat ik iets groots op mijn rug wil, weet wel in welke vorm/sfeer (geen zware schaduwen maar licht, kleur en 'zwierig' over mijn rug slingerend, dus niet hele rug vol) maar ben er nog niet uit wat het precies moet gaan worden. Wel weet ik dat het in kleur gaat zijn (zwart/blauw/paars) en waarschijnlijk iets van een bloem/plant/wegvliegende vogels/veren (wat dan weer absoluut niet bij die kleur past eigenlijk). Wat is de beste manier om dit beter uit te zoeken? Ik kan zelf absoluut niet tekenen, heb geen creatief inzicht en meteen een tekenafspraak maken met een willekeurige artiest zie ik niet zitten want ik wil me niet 'verplicht' voelen om iets door hem/haar te laten zetten enkel omdat hij/zij er al veel tijd in heeft zitten. Later wil ik het rugstuk evt uitbreiden met een halve sleeve.

Tot nu toe ben ik 2 shops tegengekomen die, volgens internet, goed zijn met kleur: tattoomania en dragontattoo. Zijn er nog andere shops om te overwegen? Is het laagdrempeliger om naar een conventie te gaan of zijn ze daar allemaal te druk met tattooeren om mee te denken met mijn vage plannen? Ik vind het geen probleem om alles nog een paar maanden uit te stellen en het halve land af te reizen als dat betekent dat ik alles goed uit kan zoeken. Heb ik ook nog wat tijd om te sparen.

Stijlindicatie:





[ Bericht 19% gewijzigd door Chemiu op 29-05-2014 19:02:07 ]
pi_140522713
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
holy shitballs dit deed pijn

[ afbeelding ]
Woww, ik vind die stormlantaarn echt gruwelijk gaaf! Heeft het nog een speciale betekenis voor jou?
pi_140529237
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 22:47 schreef Ludd het volgende:

[..]

Woww, ik vind die stormlantaarn echt gruwelijk gaaf! Heeft het nog een speciale betekenis voor jou?
Thanks, en zeker :)
pi_140535383
Vorige week donderdag mijn eerste tatoeage laten zetten. Deze is inmiddels een keer geheel verveld, hij jeukt nog een heel klein beetje maar verder geen last. Alleen nu de tatoeage verveld is blijf ik een soort 'rimpels' zien. Is dit normaal, of gaat alles nog een keer vervellen of trekt dit nog weg? Ik heb er verder vrij weinig verstand van dus daarom vraag ik het maar hier. Een foto ter illustratie:
pi_140535700
Hou je hem wel goed vet?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 30 mei 2014 @ 12:58:00 #87
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_140535718
ik hou het op een neppe :@

nu hoorde ik eens over bodypaint maar naar 't schijnt is dat slechter.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_140535957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:42 schreef mcbbvb het volgende:
Vorige week donderdag mijn eerste tatoeage laten zetten. Deze is inmiddels een keer geheel verveld, hij jeukt nog een heel klein beetje maar verder geen last. Alleen nu de tatoeage verveld is blijf ik een soort 'rimpels' zien. Is dit normaal, of gaat alles nog een keer vervellen of trekt dit nog weg? Ik heb er verder vrij weinig verstand van dus daarom vraag ik het maar hier. Een foto ter illustratie:
[ afbeelding ]
Heb je een (erg) droge huid?
pi_140536473
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hou je hem wel goed vet?
Naar mijn weten wel. Ik was de tatoeage elke ochtend en avond met Unicura en daarna smeer ik hem in met Bepanthen. Het insmeren met Bepanthen doe ik overdag ook nog 2 a 3 keer.

quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:07 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Heb je een (erg) droge huid?
In mijn gezicht heb ik af en toe wel is last van een beetje droge huid maar ik heb naar mijn weten niet perse een droge huid.

Maar aangezien jullie hier allebei over beginnen ziet het er dus naar uit dat mijn huid te droog is en ik meer moet smeren met Bepanthen?
pi_140536620
Nou t ziet er voor mij gewoon erg droog uit.. Probeer eens vaseline of uierzalf..
S. 2014
J. 2016
pi_140536875
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou t ziet er voor mij gewoon erg droog uit.. Probeer eens vaseline of uierzalf..
Ik vind het er zelf ook droog uitzien (vooral op het plaatje, in het echt minder). Maar aangezien het mijn eerste tatoeage is en ik ook overal lees dat je niet teveel moet smeren om het nog wel te kunnen laten ademen wilde ik het even zeker weten voordat ik er iets aan ga doen. Maar thanks voor de hulp!
pi_140537049
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:22 schreef mcbbvb het volgende:
Maar aangezien jullie hier allebei over beginnen ziet het er dus naar uit dat mijn huid te droog is en ik meer moet smeren met Bepanthen?
Nou, ik heb zelf wel een ontzettend droge huid en als ik een tijdje niet goed gesmeerd heb dan ziet het er ook zo 'rimpelig' uit. En ik heb mijn tattoo nu een jaar of twee. Ik zit dus gewoon heel mijn leven vast aan smeerseltjes en cremé's om mijn tattoo er goed uit te laten zien :P.
pi_140537084
Je zult ook eerder plekjes gaan zien die nog een keer moeten, omdat ie zwart is zie je dat veel sneller..

Hij ziet er verder heel netjes uit alleen wat droog en dan kan wat extra vet geen kwaad! ^O^
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:55:42 #94
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_140537515
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
holy shitballs dit deed pijn

[ afbeelding ]
tetten
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_140537687
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Nou, ik heb zelf wel een ontzettend droge huid en als ik een tijdje niet goed gesmeerd heb dan ziet het er ook zo 'rimpelig' uit. En ik heb mijn tattoo nu een jaar of twee. Ik zit dus gewoon heel mijn leven vast aan smeerseltjes en cremé's om mijn tattoo er goed uit te laten zien :P.
Haha oke. Dat vind ik verder geen probleem, dan wordt het dus smeren voor de rest van mijn leven :P
Bedankt voor je hulp!

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je zult ook eerder plekjes gaan zien die nog een keer moeten, omdat ie zwart is zie je dat veel sneller..

Hij ziet er verder heel netjes uit alleen wat droog en dan kan wat extra vet geen kwaad! ^O^
Oke thanks! Ik ga meteen weer even smeren. :)
pi_140539965
ik zou eerder olie (voor droge huid) doen dan vaseline/ uierzalf :') omdat vaseline echt op de huid gaat zitten en dit 'afschermd' olie trekt gewoon je huid in
pi_140542556
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zou eerder olie (voor droge huid) doen dan vaseline/ uierzalf :') omdat vaseline echt op de huid gaat zitten en dit 'afschermd' olie trekt gewoon je huid in
Is een bepaalde olie beter dan Bepanthen zalf? Ik dacht altijd dat zalf beter was dan olie.
pi_140543459
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zou eerder olie (voor droge huid) doen dan vaseline/ uierzalf :') omdat vaseline echt op de huid gaat zitten en dit 'afschermd' olie trekt gewoon je huid in
Waarom nou weer de :')

Dat jij andere opties beter vind betekent niet dat uierzalf niet werkt, al mijn tats zijn er prima mee genezen...
S. 2014
J. 2016
pi_140543640
Niet te veel troep smeren. Nergens voor nodig je huid kan prima zonder herstellen.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 17:58:27 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_140544439
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:39 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben naar aanleiding van een user's tattoo hier op FOK naar Dice Tattoos of/en Needle Art Tattoos geweest in Gorinchem. In één woord te beschrijven: TRIEST! Het scheelde niet weinig of ik had mijn hele bovenarm naar de tering gebracht. De eerste keer dat ik er kwam werd ik 'geholpen' door een persoon die niets meer dan een paar keer 'joaaa' zegt en alles wel prima vond. Vervolgens maar een tekenafspraak ingepland omdat meneer niet veel kon zeggen. Het kwam nogal onprofessioneel en amateuristisch over.

Drie weken later en tachtig kilometer verder mocht ik daar twee uur lang gezellig op de bank zitten, mensen zonder afspraak werden direct geholpen. Zelfs in slaap vallen was niet te doen omdat de Amerikaanse redneck muziek, wat vol zat met racistische uitlatingen, veel te hard stond. Na een simpele excuses mocht ik mijn tekenafspraak verder vervolgen. Ik mocht vervolgens mijn A4'tjes met ideeën en schetsen niet op een tafel of bureau zetten, maar gewoon op de ligbed waar een persoon een kleine halve meter naast mij getatoeëerd wordt en mocht ik met mijn verhaal beginnen. Hij vond, net als de meneer die de afspraken registreert, echt alles prima. Toen ik een paar gerichte vragen stelde zei hij dat hij alles ter plekke gaat doen. Ook kreten zoals: "het is duidelijk of niet dan?" klinkt totaal niet klantvriendelijk. Kortom: hij was enorm bot, verdiepte zich totaal niet in de klant en wou een volledige tekenafspraak na 2 uur vertraging binnen 5 minuten afsluiten.

Alhoewel ik erg rustig heb gedragen kon ik die kerel wel een kopstoot geven, wat een verschrikkelijk persoon zeg en wat een trieste onderneming. Zelfs zijn rekenvaardigheid mag echter op de schop. Zijn dagtarief is 750 euro, hij had één dag en iets meer nodig: meldt hij doodleuk 1600 euro aan een student die nog thuis woont. Enfin, zolang hij rustig zijn boodschappen kan doen met zijn gloednieuwe Dodge en zijn klanten maar betalen komt het wel goed.
Hey! trotse dice-plaatjes-eigenaresse hier :D

Ik ben het met je eens qua ontvangst, wachttijd en teringherrie. Dat hebben ze echt slecht aangepakt. Verder vind ik t ook irritant dat ze je een beetje 'laten' terwijl ze met elkaar aan t geinen zijn. Ik heb aan toen ook suuuperlang moeten wachten, vind ik erg slecht, ik had gewoon een afspraak om 3u, en heb dat zo geplanned. Heel bagger als je dan pas een uur later aan de beurt bent (zeker als je oppas hebt moeten regelen). Bij mn vriend hebben ze zelfs een uur vantevoren een afspraak verzet omdat de eerdere uitliep. Ook niet netjes.
Die superharde kutmuziek is ook niet mijn ding, zelfs erg ergerlijk als je er 3 uur moet liggen om geprikt te worden, maar aan de andere kant: hun werkplaats, hun ding. Maar niet prettig inderdaad!

Ik weet ook niet of ik nog eens naar de shop zou gaan, maar Daan zet toch wel hele strakke en mooie plaatjes, en daar doe ik het toch voor (uurtarief is overigens 'gewoon' 100,-). Jammer hè! Ik vind t ook zonde.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:21:34 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140544934
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Waarom nou weer de :')

Dat jij andere opties beter vind betekent niet dat uierzalf niet werkt, al mijn tats zijn er prima mee genezen...
Misschien om de geile naam

[ Bericht 0% gewijzigd door Dven op 30-05-2014 18:39:10 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140552237
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:58 schreef pinquit het volgende:

[..]

Hey! trotse dice-plaatjes-eigenaresse hier :D

Ik ben het met je eens qua ontvangst, wachttijd en teringherrie. Dat hebben ze echt slecht aangepakt. Verder vind ik t ook irritant dat ze je een beetje 'laten' terwijl ze met elkaar aan t geinen zijn. Ik heb aan toen ook suuuperlang moeten wachten, vind ik erg slecht, ik had gewoon een afspraak om 3u, en heb dat zo geplanned. Heel bagger als je dan pas een uur later aan de beurt bent (zeker als je oppas hebt moeten regelen). Bij mn vriend hebben ze zelfs een uur vantevoren een afspraak verzet omdat de eerdere uitliep. Ook niet netjes.
Die superharde kutmuziek is ook niet mijn ding, zelfs erg ergerlijk als je er 3 uur moet liggen om geprikt te worden, maar aan de andere kant: hun werkplaats, hun ding. Maar niet prettig inderdaad!

Ik weet ook niet of ik nog eens naar de shop zou gaan, maar Daan zet toch wel hele strakke en mooie plaatjes, en daar doe ik het toch voor (uurtarief is overigens 'gewoon' 100,-). Jammer hè! Ik vind t ook zonde.
Als het goed is ben ik ook naar aanleiding van jouw tattoo naar Gorinchem gegaan :P maar ik kon 'm zo niet meer vinden. Maar het is gewoon jammer, niets meer aan te doen zo.

Oftewel! Bij deze ben ik op zoek naar een nieuwe tattoo artist die 'natuurrealistisch' of hoe dat ook heet kan tatoeëren. Beetje dit idee: zoiets, in combinatie met een compas. Beetje dat moderne geometrische hipster-like, i don't know. Iemand in de buurt? (:
pi_140554104
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:47 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Is een bepaalde olie beter dan Bepanthen zalf? Ik dacht altijd dat zalf beter was dan olie.
Nee dat niet. Bepanthen is het beste imo. Maar als je een enorme droge huid hebt zou ik een natuurlijke olie gebruiken zonder toegevoegde geur of kleurstoffen. Dat is beter dan vaseline of uierzalf vind ik zelf. Omdat ( zoals ik eerder zei ) vaseline en uierzalf de tattoo alleen maar afdekt, dus dan kan het niet helen. Bepanthen en olie gaat je huid gewoon in.
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Waarom nou weer de :')

Dat jij andere opties beter vind betekent niet dat uierzalf niet werkt, al mijn tats zijn er prima mee genezen...
Ja de ':')' is dus mijn mening daarover
pi_140554176
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:56 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Als het goed is ben ik ook naar aanleiding van jouw tattoo naar Gorinchem gegaan :P maar ik kon 'm zo niet meer vinden. Maar het is gewoon jammer, niets meer aan te doen zo.

Oftewel! Bij deze ben ik op zoek naar een nieuwe tattoo artist die 'natuurrealistisch' of hoe dat ook heet kan tatoeëren. Beetje dit idee: [ afbeelding ] zoiets, in combinatie met een compas. Beetje dat moderne geometrische hipster-like, i don't know. Iemand in de buurt? (:
iemand hier in dit topic ( leroy ) heeft dit op zijn voet, ik stuur hem hier wel heen
  vrijdag 30 mei 2014 @ 23:37:33 #105
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_140556597
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Nee dat niet. Bepanthen is het beste imo. Maar als je een enorme droge huid hebt zou ik een natuurlijke olie gebruiken zonder toegevoegde geur of kleurstoffen. Dat is beter dan vaseline of uierzalf vind ik zelf. Omdat ( zoals ik eerder zei ) vaseline en uierzalf de tattoo alleen maar afdekt, dus dan kan het niet helen. Bepanthen en olie gaat je huid gewoon in.

[..]

Ja de ':')' is dus mijn mening daarover
Als je niet voor andere middelen open staat en zulke smilys toevoegt, ben je bekrompen is mij al meermalen te lezen gegeven hier in deze topics.
Je laat het nu overkomen alsof je de enige bent die hier verstand van heeft, en doet denigrerend overkomen zo.. :*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_140557055
Ik heb een droge en gevoelige huid. Genezen tattoos smeer ik in met body butter of gewoon body lotion.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 23:51:30 #107
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_140557152
Hallo!!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_140557572
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Nee dat niet. Bepanthen is het beste imo. Maar als je een enorme droge huid hebt zou ik een natuurlijke olie gebruiken zonder toegevoegde geur of kleurstoffen. Dat is beter dan vaseline of uierzalf vind ik zelf. Omdat ( zoals ik eerder zei ) vaseline en uierzalf de tattoo alleen maar afdekt, dus dan kan het niet helen. Bepanthen en olie gaat je huid gewoon in.

[..]

Ja de ':')' is dus mijn mening daarover
Kan mijn inziens ook zonder de :')

Nu weet ik uit ervaring dat uierzalf/vaseline mooie resultaten geeft, maar iemand die de eerste net heeft laten zetten, en dan jouw respons leest denkt misschien wel verkeerd bezig te zijn, terwijl olie niet beter of slechter is, Jij vind het fijner!
Ik zou zelf geen olie gebruiken want ik haat dat geglibber en t inwrijven lijkt mij ook niet fijn op de aangedane huid..
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 31 mei 2014 @ 09:37:06 #109
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_140562770
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 21:56 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Als het goed is ben ik ook naar aanleiding van jouw tattoo naar Gorinchem gegaan :P maar ik kon 'm zo niet meer vinden. Maar het is gewoon jammer, niets meer aan te doen zo.

Oftewel! Bij deze ben ik op zoek naar een nieuwe tattoo artist die 'natuurrealistisch' of hoe dat ook heet kan tatoeëren. Beetje dit idee: [ afbeelding ] zoiets, in combinatie met een compas. Beetje dat moderne geometrische hipster-like, i don't know. Iemand in de buurt? (:
Ik heb z'n soort tattoo, maar die van mij is wel wat minder realistisch en de nadruk ligt bij mij op het dotwork, ik kan je een foto sturen als je wilt.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:07:25 #110
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140564219
Ben ik nou echt de enige die Biodermal littekencreme gebruikt? Het bevordert de genezing zodat het de helft van de genezingstijd afhaalt, oftewel: na een week geen korstjes meer. De dag van het zetten natuurlijk houden aan het advies maar zodra het dicht is, beginnen smeren.

Ik zou wel eens een experiment willen doen, de ene helft van de tattoo met het ene product insmeren, de andere helft met wat anders of zoiets. Maar ik ben geen tattoo regular en dan nog reageert iemand anders zijn huid anders op bepaalde producten.
Resistance is futile.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:18:50 #111
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140564571
Ben ik de enige die het allemaal zinloos gezeik vind, zeker wanneer er ook nog gejammerd wordt over het gebruik van een fucking smiley? :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 31 mei 2014 @ 11:33:00 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140564928
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:18 schreef Dven het volgende:
Ben ik de enige die het allemaal zinloos gezeik vind, zeker wanneer er ook nog gejammerd wordt over het gebruik van een fucking smiley? :'(
Dat zul je altijd houden in dit topic. Het is een zeer persoonlijk onderwerp. Je kunt net zo goed in OUD posten. Zoveel mensen, zoveel wensen. Gooi daar een beetje fok mentaliteit bij en dan heb je een ongezellig topic.

Trouwens: was die smiley van je nou echt nodig? :{w

:P
Resistance is futile.
pi_140565981
https://www.flickr.com/photos/75401607@N00/6408604041/

Deze wil ik graag, maar dan niet op mijn vinger. Weet nog niet waar, denk mijn linker pols. (Heb er al 1 op mijn rechter)

Nog maar ff een tijdje over nadenken... En dan opzoek naar een goede shop.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  roze zaterdag 31 mei 2014 @ 12:19:24 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140566055
Mijn tattoo geneest mooi O+
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 12:26:47 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140566227
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat zul je altijd houden in dit topic. Het is een zeer persoonlijk onderwerp. Je kunt net zo goed in OUD posten. Zoveel mensen, zoveel wensen. Gooi daar een beetje fok mentaliteit bij en dan heb je een ongezellig topic.

Trouwens: was die smiley van je nou echt nodig? :{w

:P
Mensen moeten zich eens niet zo snel aangevallen voelen :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140566776
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 12:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Mensen moeten zich eens niet zo snel aangevallen voelen :P
Ik ben zwanger ik mag dat :P
S. 2014
J. 2016
pi_140568139
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 09:37 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ik heb z'n soort tattoo, maar die van mij is wel wat minder realistisch en de nadruk ligt bij mij op het dotwork, ik kan je een foto sturen als je wilt.
Altijd welkom maat. Ik zie dat je naar RESIST bent geweest. Zie ik je volgende week ook bij Major League? :D Andy motherfucking C.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 14:03:38 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140568423
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik ben zwanger ik mag dat :P
Ik moet een smiley onderdrukken.
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:04:41 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140592155
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Mijn tattoo geneest mooi O+
Heb je al korstjes?
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:07:00 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140592194
quote:
17s.gif Op donderdag 29 mei 2014 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie gaan morgen naar amsterdam?
Ben jij geweest?
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:14:32 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140592324
Iemand heeft mijn idee gejat!



Mijn idee:

quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 01:01 schreef Seven. het volgende:
Uitstekende post van Mylene:

[..]


:P
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:18:00 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140592382
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:14 schreef Seven. het volgende:
Iemand heeft mijn idee gejat!

[ afbeelding ]

Mijn idee:

[..]

:P
[/quote]

Ik kan me niet anders voorstellen dat zoiets met tien jaar echt een bende is :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 1 juni 2014 @ 11:19:44 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140592410
Ploatjes:



Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:23:19 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140592472
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je al korstjes?
Nooit korstjes gehad bij mijn tattoos :@
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 1 juni 2014 @ 11:24:58 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140592492
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:18 schreef Dven het volgende:

Ik kan me niet anders voorstellen dat zoiets met tien jaar echt een bende is :P
Ik weet het niet. We zullen zien. Ik zie niet in waarom de kleuren in zo'n tattoo anders zouden vervagen dan een zwaluw of een geisha sleeve etc etc, maar vooralsnog ken ik niemand die een kleurrijke tattoo heeft laten zetten meer dan 10 jaar geleden.

Ongetwijfeld zullen de kleuren vervagen, daar ontsnap je zelfs met een zwarte tattoo niet aan.

En ik probeer een beetje weg te blijven van realisme, dus eigenlijk meer water colour wat volgens velen nog veel erger zal vervagen.... Maar dat is nu eenmaal wat ik echt wil dus dan neem ik dat op de koop toe. :P
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:25:55 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140592517
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Nooit korstjes gehad bij mijn tattoos :@
Hoeveel tattoos heb jij eigenlijk?

Ik wel trouwens, van die dikke korsten maar ik heb dan ook dikke lijnen laten zetten.
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:39:54 #127
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140592805
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoeveel tattoos heb jij eigenlijk?

Ik wel trouwens, van die dikke korsten maar ik heb dan ook dikke lijnen laten zetten.
2. Al bestaat 1 tattoo eigenlijk uit 2 losse tattoos :P

Druk verzinnen voor mn onderbeen maar ik denk dat ik dat uitstel tot oktober wanneer de zon weer wat minder krachtig is. Ik loop altijd in korte broek en dat gaat hem niet worden met 35 graden en zonkracht 11..
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 1 juni 2014 @ 11:43:44 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140592900
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:39 schreef Dven het volgende:

[..]

2. Al bestaat 1 tattoo eigenlijk uit 2 losse tattoos :P

Druk verzinnen voor mn onderbeen maar ik denk dat ik dat uitstel tot oktober wanneer de zon weer wat minder krachtig is. Ik loop altijd in korte broek en dat gaat hem niet worden met 35 graden en zonkracht 11..
Weet je al welke stijl?
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:45:46 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140592962
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Weet je al welke stijl?
Nee. Ik moet nog een beeld vormen van wat het moet gaan voorstellen. En met dat beeld mag de artiest er zijn artistieke vrijheid op loslaten :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 1 juni 2014 @ 11:51:01 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140593084
Trouwens, waar halen jullie je inspiratie vandaan?

Ik had dus het Chinese teken voor 'altijd' met mijn ex toen ik 17 was (ik besef nu pas dat ik flink afgezet ben door l'Extremiste in Arnhem: 125 gulden voor een kwartiertje!!). Toen ik 21 was gingen we uit elkaar. Toen heeft het nog een jaar of 5-6 geduurd voor sterren in de mode kwamen en toen wist ik ineens waarmee ik het wilde coveren. Dus zo gezegd, zo gedaan. Later nog een flinke uitbreiding in dezelfde stijl. Daarna is het lang stil geweest tot ik 2 jaar geleden ineens water colour voorbij zag komen. En snel daarna kwamen ineens allerlei andere stijlen voorbij die ik allemaal heel mooi vind. Blijkbaar is het voor mij een kwestie van afwachten tot het juiste voorbij komt.

Ik heb de indruk dat er de laatste paar jaar veel meer te kiezen valt, sinds tattoos echt mainstream geworden zijn (ik bedoel maar, toen ik 14 jaar geleden mijn eerste Chinese teken liet zetten was het nog wel een 'ding' om een tattoo te laten zetten).
Resistance is futile.
  roze zondag 1 juni 2014 @ 12:00:56 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140593336
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:04 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je al korstjes?
Nee, ik heb een heel klein mini korstje gehad (denk ik) maar is alweer weg. De veren van mijn tattoo voelen helemaal egaal aan en de kralen hebben nu een klein laagje die ook bijna weg is. Ik heb sowieso ook onwijs chill spul om hem in te smeren. Vannacht kwam er ook geen troep meer van mijn tattoo en net met schoonmaken had ik voor het eerst dat het keukenpapier schoon is gebleven
Your beauty never ever scared me.
  zondag 1 juni 2014 @ 12:04:49 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140593449
Inspiratie komt van gebeurtenissen in het leven, personen rondom mij, levenswijze etc. :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 1 juni 2014 @ 12:07:59 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140593520
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Inspiratie komt van gebeurtenissen in het leven, personen rondom mij, levenswijze etc. :P
LOL, een beetje meer detail kan geen kwaad.
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 12:09:20 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140593556
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:00 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee, ik heb een heel klein mini korstje gehad (denk ik) maar is alweer weg. De veren van mijn tattoo voelen helemaal egaal aan en de kralen hebben nu een klein laagje die ook bijna weg is. Ik heb sowieso ook onwijs chill spul om hem in te smeren. Vannacht kwam er ook geen troep meer van mijn tattoo en net met schoonmaken had ik voor het eerst dat het keukenpapier schoon is gebleven
Ik durf het bijna niet te vragen voordat er weer discussies op gang komen maar waar smeer je mee?
Resistance is futile.
  roze zondag 1 juni 2014 @ 12:22:12 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140593896
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:09 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te vragen voordat er weer discussies op gang komen maar waar smeer je mee?

Ik zweer hierbij met mijn tattoo's, ook gebruikt bij mijn vorige. Tattoo was voor ik het wist genezen en die op mijn voet is ook al bijna genezen na 3 dagen. Oh en iemand die ik ken had mijn vorige potje gekregen toen tattoo op zijn onderbeen stom ging doen.. paar keer ingesmeerd hiermee en tattoo was compleet weer genezen
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 1 juni 2014 @ 12:26:52 #136
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140594008
quote:
6s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:51 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, waar halen jullie je inspiratie vandaan?
Internet voor namelijk, blijft er een bepaalde tattoo/afbeelding jaren door mijn hoofd spoken dan weet ik dat daar iets mee wil gaan doen en wat Dven zegt
Your beauty never ever scared me.
pi_140594143
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zweer hierbij met mijn tattoo's, ook gebruikt bij mijn vorige. Tattoo was voor ik het wist genezen en die op mijn voet is ook al bijna genezen na 3 dagen. Oh en iemand die ik ken had mijn vorige potje gekregen toen tattoo op zijn onderbeen stom ging doen.. paar keer ingesmeerd hiermee en tattoo was compleet weer genezen
Ken ik helemaal niet.. Waar haal je dat?

Mijn inspiratie... Uit het dagelijks leven eigenlijk... Ik heb 3 vlinders op mn enkel die staan voor mijn overleden opa( die echt een 2e vader was)

Op mn linkerkuit staan de voorletters van man en mij.

Op mn vinger heb ik en claddagh.

Op mn rechterpols heb ik 3 sterren staan die ook in elkaar passen, die staan voor mn ouders, mn zus en ik, de eenheid binnen ons gezin.

Linkerschouder een beschermengeltje, ( ben er van overtuigd dat ieder mens er 1 heeft)

En rechterschouder is een cover-up, zat n klavertje 4, maar dan heel lelijk, zit nu een grote ster met dierenpootjes..

En eind vh jaar komt er op mn kuit dus de naam van onze dochter bij met een gedeelte vh geboortekaartje.
S. 2014
J. 2016
  roze zondag 1 juni 2014 @ 12:34:06 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140594173
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ken ik helemaal niet.. Waar haal je dat?
Besteld bij alloverpiercings :) Het is echt een heel schattig mini blikje maar het is het geld zeker waard. Ik wil nooit meer iets anders
Your beauty never ever scared me.
pi_140594198
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Besteld bij alloverpiercings :)
Ga ik onthouden. Thanks!
S. 2014
J. 2016
  roze zondag 1 juni 2014 @ 12:37:09 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140594247
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ga ik onthouden. Thanks!
Ik heb volgens mij iets van 8 euro betaald met verzendkostten erbij. Het is niet erg goedkoop maar persoonlijk maakt mij dat niet uit, voor een mooie tattoo betaal ik graag iets meer
Your beauty never ever scared me.
pi_140594329
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij iets van 8 euro betaald met verzendkostten erbij. Het is niet erg goedkoop maar persoonlijk maakt mij dat niet uit, voor een mooie tattoo betaal ik graag iets meer
Dat vind ik ook hoor. Ga het zeker onthouden voor mn nieuwe plaatje.
S. 2014
J. 2016
  roze zondag 1 juni 2014 @ 12:42:20 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140594371
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook hoor. Ga het zeker onthouden voor mn nieuwe plaatje.
Hou er rekening mee dat het hele kleine blikjes zijn dus als je een hele grote tattoo laat zetten is twee bestellen geen gek idee. Mocht je overhouden dan laat je die ander gewoon dicht tot je weer één laat zetten :9
Your beauty never ever scared me.
  zondag 1 juni 2014 @ 14:35:54 #143
367799 LookAtMe
LookAtMe
pi_140597369
quote:
6s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:51 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, waar halen jullie je inspiratie vandaan?

Ik had dus het Chinese teken voor 'altijd' met mijn ex toen ik 17 was (ik besef nu pas dat ik flink afgezet ben door l'Extremiste in Arnhem: 125 gulden voor een kwartiertje!!). Toen ik 21 was gingen we uit elkaar. Toen heeft het nog een jaar of 5-6 geduurd voor sterren in de mode kwamen en toen wist ik ineens waarmee ik het wilde coveren. Dus zo gezegd, zo gedaan. Later nog een flinke uitbreiding in dezelfde stijl. Daarna is het lang stil geweest tot ik 2 jaar geleden ineens water colour voorbij zag komen. En snel daarna kwamen ineens allerlei andere stijlen voorbij die ik allemaal heel mooi vind. Blijkbaar is het voor mij een kwestie van afwachten tot het juiste voorbij komt.

Ik heb de indruk dat er de laatste paar jaar veel meer te kiezen valt, sinds tattoos echt mainstream geworden zijn (ik bedoel maar, toen ik 14 jaar geleden mijn eerste Chinese teken liet zetten was het nog wel een 'ding' om een tattoo te laten zetten).
Vooral dingen die met mezelf te maken hebben.
Heb m'n chinese sterrenbeeld in een skirre chinese shop laten zetten toen ik daar studeerde.Wil ook 星空 laten zetten.
M'n zwaard heeft niet echt een betekenis, wil ook medusa die ook niet echt.
Verder een uil voor geluk van een uilenpopetje die ik van m'n oma heb, sterrenbeeld van m'n pa etc. in de toekomst
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zondag 1 juni 2014 @ 15:20:46 #144
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_140598378
Inspiratie, mwoh... ik zie het meer als een soort 'rite of passage'. De gelegenheid zelf is belangrijker, zegmaar - als ik de reis naar Griekenland zou voltooien zou er een tatoo komen, en ik heb mezelf hetzelfde beloofd voor als ik IJsland haal.

Natuurlijk is wat je laat zetten ook belangrijk, maar voor mij heeft dat toch een wat ondergeschiktere rol.
  roze zondag 1 juni 2014 @ 18:51:38 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140603770
Aah zoveel kriebels voor een volgende tattoo. Eind deze maand afspraak maken *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_140604407
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Aah zoveel kriebels voor een volgende tattoo. Eind deze maand afspraak maken *O*
Je hebt net je eerste laten zetten toch?

Verslavend he :P
S. 2014
J. 2016
  roze zondag 1 juni 2014 @ 19:19:17 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140604430
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Je hebt net je eerste laten zetten toch?

Verslavend he :P
Nee mijn 3de :9
Your beauty never ever scared me.
pi_140604446
Oooooh mijn fout :+
S. 2014
J. 2016
  zondag 1 juni 2014 @ 19:21:15 #149
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_140604483
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 11:07 schreef Seven. het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Biodermal littekencreme gebruikt? Het bevordert de genezing zodat het de helft van de genezingstijd afhaalt, oftewel: na een week geen korstjes meer. De dag van het zetten natuurlijk houden aan het advies maar zodra het dicht is, beginnen smeren.

Ik zou wel eens een experiment willen doen, de ene helft van de tattoo met het ene product insmeren, de andere helft met wat anders of zoiets. Maar ik ben geen tattoo regular en dan nog reageert iemand anders zijn huid anders op bepaalde producten.
Ik heb 3 tattoos geleden al het vermoeden gekregen dat het specifieke product niet uitmaakt.. Wat ik ook gebruik, of als ik niks gebruik, binnen een dag of 6 is heeft alles hetzelfde resultaat bij mij, eventuele korstjes zijn weg. Korstjes krijg ik hoe dan ook, wat ik ook smeer.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_140605772
wut :D hebben jullie dan geluk mee
ik moet echt oppassen en merk het meteen wanneer ik moet smeren
  zondag 1 juni 2014 @ 20:07:10 #151
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_140606131
Gebruik hier ook Biodermal overigens. Werkt prima.
  zondag 1 juni 2014 @ 21:17:20 #152
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_140609639
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
wut :D hebben jullie dan geluk mee
ik moet echt oppassen en merk het meteen wanneer ik moet smeren
Geluk is met de domme zeggen ze weleens.. In mijn geval gaat dat blijkbaar goed op :+
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_140610158
Ik krijg altijd na dag 2 een dikke korst erop! Ik gebruik zelf bepanthen zalf. Na een week is alles weet als vanouds. 16 juni mag ik weer heb er zin in! :-)
pi_140613027
hoeraaaa een muggenbult op je verse tattoo
  zondag 1 juni 2014 @ 22:34:12 #155
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_140614267
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:42 schreef mcbbvb het volgende:
Vorige week donderdag mijn eerste tatoeage laten zetten. Deze is inmiddels een keer geheel verveld, hij jeukt nog een heel klein beetje maar verder geen last. Alleen nu de tatoeage verveld is blijf ik een soort 'rimpels' zien. Is dit normaal, of gaat alles nog een keer vervellen of trekt dit nog weg? Ik heb er verder vrij weinig verstand van dus daarom vraag ik het maar hier. Een foto ter illustratie:
[ afbeelding ]
Gaat 'ie niet gewoon nog een keer vervellen?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_140615874
Ik heb er niet zoveel last van, alleen het duurt heel lang met vervellen nu. :+ Ik heb hem trouwens 2,5 week geleden laten zetten en heb 2 weken dus niet gezwommen, maar ik wil dat nu toch eigenlijk wel weer gaan doen, zou dat kunnen?
pi_140616399
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb er niet zoveel last van, alleen het duurt heel lang met vervellen nu. :+ Ik heb hem trouwens 2,5 week geleden laten zetten en heb 2 weken dus niet gezwommen, maar ik wil dat nu toch eigenlijk wel weer gaan doen, zou dat kunnen?
Wordt de 1e 6 weken afgeraden als ik het goed onthouden heb.
S. 2014
J. 2016
  maandag 2 juni 2014 @ 02:31:31 #158
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_140620470
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
holy shitballs dit deed pijn

[ afbeelding ]
Wow Sabine, wat gaaf!!!! :D *O*
† The 3 Kings †
  maandag 2 juni 2014 @ 07:11:05 #159
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140621330
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

LOL, een beetje meer detail kan geen kwaad.
De veer en schedel is een herinnering aan dat wat ooit was niet is wat altijd zal zijn. Het wijst me op mijzelf en de fouten die ik heb gemaakt en hetgeen wat ik wél goed heb gedaan. De reden dat er een pen van is gemaakt is simpelweg omdat ik zelf graag schrijf :) en waarom dan een veer? Het is de bijnaam van mn beste vriend/experiencing. Dus sommige mensen verwijderen de herinnering, andere plaatsen hem juist ;)

De andere tattoo bestaat uit twee delen. Een zonnesymbool welke staat voor het nieuwe begin, een nieuw leven. Gekregen toen ik 16 was. Omdat het symbool enorme gelijkenissen vertoont met het logo van de red hot chili peppers heb ik hem op mn pols geplaatst. Een paar jaar heb ik er een anti-patriottische spreuk rondom gezet. Die reden lijkt me duidelijk :+

Grappig feitje is dat het symbool ook overeenkomt met het symbool van het oude Bulgaarse rijk wat zo'n 1000 jaar geleden het misschien wel machtigste land van Europa was en dat allemaal gestart in de stad en zélfs de straat waar ik nu woon.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140621375
Ik kreeg het advies van mijn tattooartist, (30+) jaar in het vak, om een pak (goedkope) babybillen lotiondoekjes te halen met aloë vera erin. Paar keer per dag doekje erover heen halen, ik genas korst en jeukloos...
The waves you made will always be
  maandag 2 juni 2014 @ 07:36:36 #161
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140621417
In bepaalde culturen pissen ze er over. Ik denk dat ik dat de volgende keer maar probeer. Zalfjescultuur :r alsof tattoos door voor wie ze bedoeld zijn (piraten, klaplopers, criminelen, Zeeman en en ander uitschot) ook continue werden ingesmeerd met hippe tat2 but'r en superhelende, dermatologisch zeer verantwoorde en littekenvoorkomende crème gemaakt van het schuim van 24 geile zeeslakken :r
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140622193
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Gaat 'ie niet gewoon nog een keer vervellen?
Geen idee. Ik dacht dat een tatoeage maar 1 keer verveld maar als het meerdere keren kan zijn kan dat inderdaad het geval zijn.
  maandag 2 juni 2014 @ 09:37:41 #163
19529 Fendy
True Spirit
pi_140622639
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:08 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Geen idee. Ik dacht dat een tatoeage maar 1 keer verveld maar als het meerdere keren kan zijn kan dat inderdaad het geval zijn.
Die van mij gingen ook 2 keer. eerste keer echt flinke stukken huid na een dag of 4, 2e keer kleine schilfertjes na een dag of 8...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_140623487
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wordt de 1e 6 weken afgeraden als ik het goed onthouden heb.
Nja, mijn artiest heeft daar niets over gezegd, hij zei in feite dat als het genezen was ik gewoon kon gaan zwemmen. Het mag niet omdat je korstjes eraf weekt zover ik weet en die heb ik niet meer. En zwemmen is zeg maar mijn beweging, anders word ik dik :D en daarom wil ik het weer heel graag gaan doen.
  maandag 2 juni 2014 @ 11:15:55 #165
19529 Fendy
True Spirit
pi_140625156
quote:
17s.gif Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nja, mijn artiest heeft daar niets over gezegd, hij zei in feite dat als het genezen was ik gewoon kon gaan zwemmen. Het mag niet omdat je korstjes eraf weekt zover ik weet en die heb ik niet meer. En zwemmen is zeg maar mijn beweging, anders word ik dik :D en daarom wil ik het weer heel graag gaan doen.
Die van mij gaf iets van 2-3 weken aan dat ik niet mocht sporten/zwemmen, heb ik me keurig aan gehouden...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_140627002
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:36 schreef Dven het volgende:
In bepaalde culturen pissen ze er over. Ik denk dat ik dat de volgende keer maar probeer. Zalfjescultuur :r alsof tattoos door voor wie ze bedoeld zijn (piraten, klaplopers, criminelen, Zeeman en en ander uitschot) ook continue werden ingesmeerd met hippe tat2 but'r en superhelende, dermatologisch zeer verantwoorde en littekenvoorkomende crème gemaakt van het schuim van 24 geile zeeslakken :r
_O-
S. 2014
J. 2016
  maandag 2 juni 2014 @ 12:11:13 #167
56471 pinquit
oh my lama!
pi_140627257
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:36 schreef Dven het volgende:
In bepaalde culturen pissen ze er over. Ik denk dat ik dat de volgende keer maar probeer. Zalfjescultuur :r alsof tattoos door voor wie ze bedoeld zijn (piraten, klaplopers, criminelen, Zeeman en en ander uitschot) ook continue werden ingesmeerd met hippe tat2 but'r en superhelende, dermatologisch zeer verantwoorde en littekenvoorkomende crème gemaakt van het schuim van 24 geile zeeslakken :r
Maar dan ziet het er dus zo uit:



:P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 juni 2014 @ 12:15:42 #168
95752 crew  Chell
Kluns
pi_140627416
Ik zoek een artist voor dotwork. Ik weet Thomas Goossens, maar ik wil dotwork in kleur en een andere stijl dan hij doorgaans doet. Ik weet niet of hij daar iets mee kan en ik vind het sowieso wel fijn me iets verder te oriënteren.

Kent iemand nog meer goede? In Nederland ;)
(of evt. Antwerpen of Berlijn)
  maandag 2 juni 2014 @ 12:16:38 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140627463
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef pinquit het volgende:

[..]

Maar dan ziet het er dus zo uit:

[ afbeelding ]

:P
Een echte zeeheldentattoo. Zo zie ik ze graag _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140627862
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:15 schreef Chell het volgende:
Ik zoek een artist voor dotwork. Ik weet Thomas Goossens, maar ik wil dotwork in kleur en een andere stijl dan hij doorgaans doet. Ik weet niet of hij daar iets mee kan en ik vind het sowieso wel fijn me iets verder te oriënteren.

Kent iemand nog meer goede? In Nederland ;)
(of evt. Antwerpen of Berlijn)
Punktum Köln
Calypso Luik
Beautiful Freak St. Idesbald (Volgende week dinsdag mijn laatste sessie.....voorlopig)
Every living creature on earth dies alone
pi_140630275
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 09:37 schreef Fendy het volgende:

[..]

Die van mij gingen ook 2 keer. eerste keer echt flinke stukken huid na een dag of 4, 2e keer kleine schilfertjes na een dag of 8...
Hmm het lijkt nu inderdaad precies op wat er nu met mijn tattoo gebeurd. zelfs qua dagen komt het overeen :P .
pi_140631160
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:15 schreef Chell het volgende:
Ik zoek een artist voor dotwork. Ik weet Thomas Goossens, maar ik wil dotwork in kleur en een andere stijl dan hij doorgaans doet. Ik weet niet of hij daar iets mee kan en ik vind het sowieso wel fijn me iets verder te oriënteren.

Kent iemand nog meer goede? In Nederland ;)
(of evt. Antwerpen of Berlijn)
Mark Boyle. Is regelmatig in Hasselt en een van de beste ter wereld met dotwork.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 2 juni 2014 @ 15:28:22 #173
16715 Mylene
*schatje*
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 juni 2014 @ 16:02:48 #175
95752 crew  Chell
Kluns
pi_140634685
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mark Boyle. Is regelmatig in Hasselt en een van de beste ter wereld met dotwork.
Oh wow! Die doet mooie dingen zeg! :9~
  maandag 2 juni 2014 @ 16:42:39 #176
19529 Fendy
True Spirit
pi_140635891
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Hmm het lijkt nu inderdaad precies op wat er nu met mijn tattoo gebeurd. zelfs qua dagen komt het overeen :P .
Ik zou lekker smeren met bepanthen creme (dus niet de zalf) tot een dag of 10, daarna nog een paar dagen met Vaseline Intensive Rescue.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_140640795
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:42 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ik zou lekker smeren met bepanthen creme (dus niet de zalf) tot een dag of 10, daarna nog een paar dagen met Vaseline Intensive Rescue.
Waarom de creme als ik vragen mag? Ik hoor juist overal dat je beter de zalf kan gebruiken en niet de creme.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:21:19 #178
19529 Fendy
True Spirit
pi_140643996
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Waarom de creme als ik vragen mag? Ik hoor juist overal dat je beter de zalf kan gebruiken en niet de creme.
De zalf bevat meer van de "huidherstellende meuk" (5% Dexpanthenol) en is daardoor per tube in principe beter.

Ik vind de creme (2.5% Dexpanthenol) veel meer verkoelend, smeert lekkerder uit en laat geen gigantisch vet residue achter.
Puur persoonlijk en niet gestoeld op enig advies van de tattooshop, al zei hij tegen me dat het een persoonlijke voorkeur is en beide goed zijn. Normaliter gebruik ik 1 tube creme per nieuwe ronde (zo'n 6-7 dagen) en daarna stap ik over op Vaseline Intensive Rescue, en voor de stukjes die nog niet helemaal verveld zijn nog wat van de Bepanthen zalf die ik toch altijd wel in huis heb.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_140649180
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef Fendy het volgende:

[..]

De zalf bevat meer van de "huidherstellende meuk" (5% Dexpanthenol) en is daardoor per tube in principe beter.

Ik vind de creme (2.5% Dexpanthenol) veel meer verkoelend, smeert lekkerder uit en laat geen gigantisch vet residue achter.
Puur persoonlijk en niet gestoeld op enig advies van de tattooshop, al zei hij tegen me dat het een persoonlijke voorkeur is en beide goed zijn. Normaliter gebruik ik 1 tube creme per nieuwe ronde (zo'n 6-7 dagen) en daarna stap ik over op Vaseline Intensive Rescue, en voor de stukjes die nog niet helemaal verveld zijn nog wat van de Bepanthen zalf die ik toch altijd wel in huis heb.
Oke duidelijk. Thanks voor het advies!
  maandag 2 juni 2014 @ 23:51:21 #180
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_140655099
Vrijdag m'n Lego laten bijwerken.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 2 juni 2014 @ 23:56:59 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140655376
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:11 schreef Dven het volgende:

[..]

De veer en schedel is een herinnering aan dat wat ooit was niet is wat altijd zal zijn. Het wijst me op mijzelf en de fouten die ik heb gemaakt en hetgeen wat ik wél goed heb gedaan. De reden dat er een pen van is gemaakt is simpelweg omdat ik zelf graag schrijf :) en waarom dan een veer? Het is de bijnaam van mn beste vriend/experiencing. Dus sommige mensen verwijderen de herinnering, andere plaatsen hem juist ;)

De andere tattoo bestaat uit twee delen. Een zonnesymbool welke staat voor het nieuwe begin, een nieuw leven. Gekregen toen ik 16 was. Omdat het symbool enorme gelijkenissen vertoont met het logo van de red hot chili peppers heb ik hem op mn pols geplaatst. Een paar jaar heb ik er een anti-patriottische spreuk rondom gezet. Die reden lijkt me duidelijk :+

Grappig feitje is dat het symbool ook overeenkomt met het symbool van het oude Bulgaarse rijk wat zo'n 1000 jaar geleden het misschien wel machtigste land van Europa was en dat allemaal gestart in de stad en zélfs de straat waar ik nu woon.
RHCP O+ en geschiedenis O+ .
Resistance is futile.
pi_140655723
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:36 schreef Dven het volgende:
In bepaalde culturen pissen ze er over. Ik denk dat ik dat de volgende keer maar probeer. Zalfjescultuur :r alsof tattoos door voor wie ze bedoeld zijn (piraten, klaplopers, criminelen, Zeeman en en ander uitschot) ook continue werden ingesmeerd met hippe tat2 but'r en superhelende, dermatologisch zeer verantwoorde en littekenvoorkomende crème gemaakt van het schuim van 24 geile zeeslakken :r
_O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:25:52 #183
119606 habanero
577000 Scoville
pi_140656365
zo0.jpg

stukje nek erbij midden is gehand poked rest machine komt nog schaduw in :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 00:37:05 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140656685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef habanero het volgende:
[ afbeelding ]

stukje nek erbij midden is gehand poked rest machine komt nog schaduw in :)
Mooie foto, mooie tattoo.
Resistance is futile.
pi_140656768
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef habanero het volgende:
[ afbeelding ]

stukje nek erbij midden is gehand poked rest machine komt nog schaduw in :)
Tof! Ik zou ook wel een tattoo in mn nek willen maar dan kan ik fluiten naar werk. Heb er nu een op mn hoofd die ik wel met haren kan bedekken tenzij ik mn hoofd kaal scheer. Maar in het dagelijkse leven dus niet zichtbaar.
Land of the free. Home of the brave.
pi_140657333
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mooie foto, mooie tattoo.
Dat allebei ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:17:35 #187
119606 habanero
577000 Scoville
pi_140669528
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Tof! Ik zou ook wel een tattoo in mn nek willen maar dan kan ik fluiten naar werk. Heb er nu een op mn hoofd die ik wel met haren kan bedekken tenzij ik mn hoofd kaal scheer. Maar in het dagelijkse leven dus niet zichtbaar.
blijven lastige keuzes ja, hopelijk kan ik mezelf aan het werk houden ;)

bedankt voor de foto complimenten allemaal :)
pi_140669679
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef habanero het volgende:
[ afbeelding ]

stukje nek erbij midden is gehand poked rest machine komt nog schaduw in :)
Hoe voelde het poken?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:24:00 #189
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140669721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef habanero het volgende:
[ afbeelding ]

stukje nek erbij midden is gehand poked rest machine komt nog schaduw in :)
Het wordt ook steeds mooier bij jou he! O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_140670504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef habanero het volgende:

[..]

blijven lastige keuzes ja, hopelijk kan ik mezelf aan het werk houden ;)

bedankt voor de foto complimenten allemaal :)
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:44:30 #191
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140676519
Vers, bij vriendin


"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 3 juni 2014 @ 20:40:45 #192
119606 habanero
577000 Scoville
pi_140681394
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:22 schreef artelligence het volgende:

[..]

Hoe voelde het poken?
dat voel je bijna niet, is eigenlijk cheaten bij het tattooeren heb ook mijn scheen laten handpoken en dat was heel lang achter elkaar voelde ik ook niks van.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Het wordt ook steeds mooier bij jou he! O+
:)
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
hah beeldend kunstenaar maar doe van alles hoor ook motoren bouwen enzo
  woensdag 4 juni 2014 @ 07:47:49 #193
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_140696256
Afspraak gepland! De 20e kan ik langs bij de lokale tattooboer.

image.png

Dit ga ik laten zetten op mijn rechterkuit, het is Galifreyan en er staat "Deep Thought" Een bergje nerdreferenties in één tattoo!

Plaatje hier is erg dun. Ik wil het graag wat bredere lijnen hebben en een verweerde look omheen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 08:55:58 #194
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140697034
quote:
3s.gif Op woensdag 4 juni 2014 07:47 schreef GI het volgende:
Afspraak gepland! De 20e kan ik langs bij de lokale tattooboer.

[ afbeelding ]

Dit ga ik laten zetten op mijn rechterkuit, het is Galifreyan en er staat "Deep Thought" Een bergje nerdreferenties in één tattoo!

Plaatje hier is erg dun. Ik wil het graag wat bredere lijnen hebben en een verweerde look omheen.
Nu maar oppassen dat er geen foutje in zit. Dan wordt het nog 'Deep Throat' :') :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:58:11 #195
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_140698159
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Nu maar oppassen dat er geen foutje in zit. Dan wordt het nog 'Deep Throat' :') :D
:')
pi_140699624
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 07:36 schreef Dven het volgende:
littekenvoorkomende crème gemaakt van het schuim van 24 geile zeeslakken :r
:')!
Whatever you're about to discover we off that.
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:30:08 #197
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140700358
Iemand een link naar goede tatto artiesten per regio? Ik zoek in de IJmond, maar mag ook wel iets verder :)

Waar selecteren jullie op?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_140700920
quote:
3s.gif Op woensdag 4 juni 2014 07:47 schreef GI het volgende:
Afspraak gepland! De 20e kan ik langs bij de lokale tattooboer.

[ afbeelding ]

Dit ga ik laten zetten op mijn rechterkuit, het is Galifreyan en er staat "Deep Thought" Een bergje nerdreferenties in één tattoo!

Plaatje hier is erg dun. Ik wil het graag wat bredere lijnen hebben en een verweerde look omheen.
Dr. Who fandommmm
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:51:31 #199
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_140700968
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:50 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dr. Who fandommmm
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:58:44 #200
19529 Fendy
True Spirit
pi_140701211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:30 schreef sanger het volgende:
Iemand een link naar goede tatto artiesten per regio? Ik zoek in de IJmond, maar mag ook wel iets verder :)

Waar selecteren jullie op?
Tsja, ik ga in Beverwijk naar Silvio, in Beverwijk heb je ook Veni Vidi Vici, maar iets verder is meteen Alkmaar, Zaandam, Amsterdam en daar wemelt het ook van de goede shops.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fendy op 04-06-2014 11:59:08 (typo) ]
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:01:51 #201
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140701297
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:58 schreef Fendy het volgende:

[..]

Tsja, ik ga in Beverwijk naar Silvio, in Beverwijk heb je ook Veni Vidi Vici, maar iets verder is meteen Alkmaar, Zaandam, Amsterdam en daar wemelt het ook van de goede shops.
Maar Silvio is dus wel goed? Ik kan daar dus prima terecht?

En over de prijzen. Het gaat om het bijzetten van twee namen (beiden van 5 letters). Enig idee waar ik een beetje op moet rekenen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_140701578
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar Silvio is dus wel goed? Ik kan daar dus prima terecht?

En over de prijzen. Het gaat om het bijzetten van twee namen (beiden van 5 letters). Enig idee waar ik een beetje op moet rekenen?
100-200 euro?
Ligt aan hoe lang de artist bezig is :)

Mijn twee korte zinnetjes (gezet bij Bunker in Breda) kostten me 250, omdat de artist (Willem) en ik een uur lang hebben zitten pielen met de plaatsing :)
Mon 'en!
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:15:39 #203
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140701662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:11 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

100-200 euro?
Ligt aan hoe lang de artist bezig is :)

Mijn twee korte zinnetjes (gezet bij Bunker in Breda) kostten me 250, omdat de artist (Willem) en ik een uur lang hebben zitten pielen met de plaatsing :)
Het is al bekend waar ze moeten komen, hooguit het exacte formaat nog bepalen omdat het bij een andere tattoo gezet moet worden.

Ga wel een keer langs bij die Silvio waar Fendy het over had :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:34:43 #204
19529 Fendy
True Spirit
pi_140702234
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar Silvio is dus wel goed? Ik kan daar dus prima terecht?

En over de prijzen. Het gaat om het bijzetten van twee namen (beiden van 5 letters). Enig idee waar ik een beetje op moet rekenen?
Ik vind hem erg goed, hij heeft mijn 3/4 sleeve gedaan en daar ben ik meer dan tevreden mee.

Voor de prijs, tsja, gewoon even langs gaan en vragen.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:35:26 #205
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140702250
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:34 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ik vind hem erg goed, hij heeft mijn 3/4 sleeve gedaan en daar ben ik meer dan tevreden mee.

Voor de prijs, tsja, gewoon even langs gaan en vragen.
Kan geen website vinden zo effe snel, maar in de Koningsstraat dus?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:39:10 #206
19529 Fendy
True Spirit
pi_140702365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Kan geen website vinden zo effe snel, maar in de Koningsstraat dus?
https://www.facebook.com/SilvioTattoos

Hij zit in "body art Beverwijk" aan Nieuwstraat 3, 1941 JG, Beverwijk
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 14:19:44 #207
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_140705150
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:39 schreef Fendy het volgende:

[..]

https://www.facebook.com/SilvioTattoos

Hij zit in "body art Beverwijk" aan Nieuwstraat 3, 1941 JG, Beverwijk
Thanks :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:22:09 #208
178065 SupremeDutch
Weg van teruggeweest
pi_140706948
Artist belde laatst dat iemand anders toestemming vroeg om mijn design te gebruiken. Voelde me wel vereerd.
En my huis en my plaas tot kole verbrand sodat hulle ons kan vang, maar daai vlamme en vuur brand nou diep, diep binne my.
Soos een man, sal ons om jou val. Generaal, generaal, sal jy die Boere kom haal?
  woensdag 4 juni 2014 @ 18:16:18 #209
342724 Skateboard
I'm a Sk8er Boi
pi_140712786
Hoi,

12 juni hoor ik of ik ben geslaagd voor mijn examens, en als dit het geval is zou ik graag een tattoo willen zetten. Dit zou ik willen doen bij Icon Tattoo in Alkmaar (www.icontattoo.org). Nu is mijn vraag, zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze studio, en of ze goed zetten? Aan de tattoos die in de gallery staan is niet zo veel op te merken, maar misschien zetten ze alleen de goede erop ofzo :P ik ben nogal wantrouwig, omdat ik zeker wil weten dat het goed gebeurt.

Dan nog een vraag, hoeveel zou het bij deze studio ongeveer kosten (of wat voor prijs kan ik ongeveer verwachten)? Ik wil een zandloper met Latijnse tekst van ongeveer 20 cm lang en 10cm breed, in kleur en op mijn bovenarm. De prijs maakt mij niet zo veel uit, maar mijn ouders betalen het als cadeautje en die willen natuurlijk wel weten waar ze aan toe zijn. :P als iemand goede tattooshops weet in de buurt van Alkmaar/Heerhugowaard/Hoorn mag dat ook!
pi_140712970
gok op ongv 300 eu
pi_140726796
Ik ben aan het twijfelen tussen twee artiesten om een bestaande tattoo te laten uitbreiden, namelijk http://instagram.com/merlingmeijer# en http://instagram.com/florenciorojas# . Wat ik belangrijk vind is contrast, aparte schaduwtechnieken, strakke lijnen en dat ze affiniteit hebben met Japanse stijl (voornamelijk bloemen) en black & grey. Wie van hen vinden jullie beter voldoen aan eerdergenoemde?
pi_140727142
Argh. Waarschijnlijk toch genoeg geld om eerder te kunnen. Maar het is niet 100% zeker.
En ondanks dat ik als echte FOK!ker de hele zomer alleen achter de computer zit vind ik het dan toch tricky met het weer.
Als ik dit een maand geleden nou had geweten :(
It's not too late to change your hikikomori ways!
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:15:17 #213
119606 habanero
577000 Scoville
pi_140728274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:43 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen twee artiesten om een bestaande tattoo te laten uitbreiden, namelijk http://instagram.com/merlingmeijer# en http://instagram.com/florenciorojas# . Wat ik belangrijk vind is contrast, aparte schaduwtechnieken, strakke lijnen en dat ze affiniteit hebben met Japanse stijl (voornamelijk bloemen) en black & grey. Wie van hen vinden jullie beter voldoen aan eerdergenoemde?
ze kunnen beide tattooeren, mijn voorkeur zou uitgaan naar Florencio Rojas maar gebaseerd op jou fototjes. Zou even langs gaan en een praatje maken kan je het vragen wat ze van Japanse stijl vinden en wat ze hebben gedaan ermee.

succes met je zoektocht.
pi_140728391
Halloo allemaal, ik wil bij deze ff inspringen in deze reeks :@ uhm in begin veel kijken lezen denk ik :P

Wat ik mij wel afvraag, zijn er hier ook fok!kers die tattoo's ontwerpen? O+
pi_140728576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:17 schreef AMangold het volgende:
Halloo allemaal, ik wil bij deze ff inspringen in deze reeks :@ uhm in begin veel kijken lezen denk ik :P

Wat ik mij wel afvraag, zijn er hier ook fok!kers die tattoo's ontwerpen? O+
Dromenvangertje tekent veel. En had ook een tattooset gekocht dacht ik.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_140728641
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 23:21 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dromenvangertje tekent veel. En had ook een tattooset gekocht dacht ik.
Heej Miniem jij ook hier :D

Ik heb al veel over dromenvangertje gehoord, maar ben haar nog nooit tegen gekomen in een topic :o
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:53:48 #217
19529 Fendy
True Spirit
pi_140736681
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:51 schreef LookAtMe het volgende:
Argh. Waarschijnlijk toch genoeg geld om eerder te kunnen. Maar het is niet 100% zeker.
En ondanks dat ik als echte FOK!ker de hele zomer alleen achter de computer zit vind ik het dan toch tricky met het weer.
Als ik dit een maand geleden nou had geweten :(
Als je van plan bent om te gaan braden in de zon inderdaad beter niet doen, als je het kunt voorkomen en op de momenten dat je wel in de zon gaat sunblock SPF 50 smeert is er weinig aan de hand, tijdens het helingsproces gewoon niet in de zon en erna goed beschermd, dus smeren smeren smeren. Over de lengte van jaren blijft het ook mooier als je blijft smeren trouwens.
Wear sunscreen!
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_140736803
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:16 schreef Skateboard het volgende:

als iemand goede tattooshops weet in de buurt van Alkmaar/Heerhugowaard/Hoorn mag dat ook!
Kingdom Tattoos op de Dijk (bij Waagplein).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 5 juni 2014 @ 11:04:34 #219
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140738666
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:53 schreef Fendy het volgende:

[..]

Als je van plan bent om te gaan braden in de zon inderdaad beter niet doen, als je het kunt voorkomen en op de momenten dat je wel in de zon gaat sunblock SPF 50 smeert is er weinig aan de hand, tijdens het helingsproces gewoon niet in de zon en erna goed beschermd, dus smeren smeren smeren. Over de lengte van jaren blijft het ook mooier als je blijft smeren trouwens.
Wear sunscreen!

_O_

Al heb ik verder drie keer niets met zonnebrandcreme. Hoogstens als ik eens echt aan het zwembad of strand ga bakken en dat komt maar zelden voor. Is meer iets voor toeristen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140743461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:16 schreef Skateboard het volgende:
Hoi,

12 juni hoor ik of ik ben geslaagd voor mijn examens, en als dit het geval is zou ik graag een tattoo willen zetten. Dit zou ik willen doen bij Icon Tattoo in Alkmaar (www.icontattoo.org). Nu is mijn vraag, zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze studio, en of ze goed zetten? Aan de tattoos die in de gallery staan is niet zo veel op te merken, maar misschien zetten ze alleen de goede erop ofzo :P ik ben nogal wantrouwig, omdat ik zeker wil weten dat het goed gebeurt.

Dan nog een vraag, hoeveel zou het bij deze studio ongeveer kosten (of wat voor prijs kan ik ongeveer verwachten)? Ik wil een zandloper met Latijnse tekst van ongeveer 20 cm lang en 10cm breed, in kleur en op mijn bovenarm. De prijs maakt mij niet zo veel uit, maar mijn ouders betalen het als cadeautje en die willen natuurlijk wel weten waar ze aan toe zijn. :P als iemand goede tattooshops weet in de buurt van Alkmaar/Heerhugowaard/Hoorn mag dat ook!
Legion in Alkmaar en vragen naar Paul.
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:04:04 #221
19529 Fendy
True Spirit
pi_140744578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:04 schreef Dven het volgende:

[..]


_O_

Al heb ik verder drie keer niets met zonnebrandcreme. Hoogstens als ik eens echt aan het zwembad of strand ga bakken en dat komt maar zelden voor. Is meer iets voor toeristen.
Ik normaal gesproken ook niet, mijn indo-huid verbrandt eigenlijk niet en verschiet meteen naar bruin, maar op mijn mooie verse sleeve smeer ik nu 20 of 30 om te voorkomen dat de kleuren vervagen...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 00:02:58 #222
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140766965
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 01:01 schreef Seven. het volgende:
Uitstekende post van Mylene:

[..]

Waarop ik nu met deze J Freestyle in gesprek ben voor een uitbreiding op onderstaande tattoo:

[ afbeelding ]

Deze man doet verschillende stijlen (water colour, pointillisme, realisme, lineair en maakt er een prachtige sport van om meerdere stijlen in 1 tattoo te verwerken en zijn klanten geven hem blijkbaar vrij spel. Twee jaar geleden heb ik een afspraak met Ondrash afgezegd omdat hij een aparte tattoo wilde zetten, en ik wil ofwel 1 tattoo ofwel meerdere tattoos in dezelfde stijl. Deze tattoo is nu 3 jaar oud, ik wil graag bij het outer space thema blijven omdat ik nu eenmaal zo'n kneusje ben die zich regelmatig vergaapt aan de sterrenhemel en Star Trek. Next step is mijn eigen telescoop en Vulcan oren body modification :') . Maar het thema staat niet vast, als hij een beter idee heeft, prima! Zolang ik me er maar goed bij voel, en dat betekent dat er kleur in moet komen en geen sinistere shit.

Inspiratie-plaatjes die ik meegestuurd heb, omdat ik denk dat deze man er wel iets mee kan:

[ afbeelding ]


Hij zegt dat hij met mijn huidige tattoo niks kan dus hij denkt momenteel na over een tattoo links en dan over mijn linker ribbenkast. Ik hoop stiekem dat hij dan op de proppen komt met een idee dat niet vloekt met wat ik al heb en dat zijn idee qua kleur makkelijk door te trekken is naar de andere kant. Dus als zijn tattoo met watercolour eindigt zo ergens rond mijn ruggengraat, dan hoef ik 'm alleen maar te overtuigen om de kleuren door te zetten. >:)
Resistance is futile.
  roze vrijdag 6 juni 2014 @ 17:50:58 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140784994
Hmm mijn tattoo is op één plek bij de veren best wel licht geworden
Your beauty never ever scared me.
pi_140813977
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:53 schreef Fendy het volgende:

[..]

Als je van plan bent om te gaan braden in de zon inderdaad beter niet doen, als je het kunt voorkomen en op de momenten dat je wel in de zon gaat sunblock SPF 50 smeert is er weinig aan de hand, tijdens het helingsproces gewoon niet in de zon en erna goed beschermd, dus smeren smeren smeren. Over de lengte van jaren blijft het ook mooier als je blijft smeren trouwens.
Wear sunscreen!
Ik weet wat er gebeurt als er te veel zon op komt ja. Maar bij deze tattoo kan ik het vermijden maar het gaat me vooral om de helings periode.
Wil deze op m'n zij en is toch vaak afgedekt maar deze tijd van het jaar meer kans om naar het strand te gaan enzo. Tijdens het helen er zonnebrand op smeren vind ik niet prettig.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  FOK!fotograaf zondag 8 juni 2014 @ 10:19:05 #225
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_140825589
Eind augustus tekenafspraak bij Mayke van Ladyluck in Weert *O*. Kan ik ook mooi nog even sparen :+.
  zondag 8 juni 2014 @ 13:39:55 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140829782
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
Hmm mijn tattoo is op één plek bij de veren best wel licht geworden
Foto?
Resistance is futile.
  roze zondag 8 juni 2014 @ 18:45:36 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140838560
quote:
9s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Foto?

Hij is nu nog op meer plekken lichter geworden. Zal mijn tattoo (veren gedeelte) van zichzelf gewoon een redelijk lichte tattoo zijn? Ik schrok er best wel van omdat ik dat pas na anderhalf week begon te zien

Zwarte puntje in het midden, is gewoon vuil (zie ik nu pas)
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 8 juni 2014 @ 18:46:27 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140838589
Mijn voet staat er wel een beetje raar bij op de foto _O- Maar anders kreeg ik hem niet mooi in zijn geheel erop :@
Your beauty never ever scared me.
pi_140838944
Stond dat bandje met paarse bolletjes er eerst en de veren later laten zetten?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  roze zondag 8 juni 2014 @ 19:14:27 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140839523
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
Stond dat bandje met paarse bolletjes er eerst en de veren later laten zetten?
Nee die kwam er als laatst op, hij heeft eerst de veren gezet. Sowieso is het allemaal in één tattoosessie gezet. Maar van het bandje weet ik dat die zwart hoort te zijn en dat de veren lichter zijn maar geen idee of ze zo licht horen te zijn
Your beauty never ever scared me.
  zondag 8 juni 2014 @ 19:35:09 #231
367799 LookAtMe
LookAtMe
pi_140840134
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee die kwam er als laatst op, hij heeft eerst de veren gezet. Sowieso is het allemaal in één tattoosessie gezet. Maar van het bandje weet ik dat die zwart hoort te zijn en dat de veren lichter zijn maar geen idee of ze zo licht horen te zijn
Kan je waarschijnlijk gratis bij laten werken.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  roze zondag 8 juni 2014 @ 19:37:30 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140840185
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:35 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Kan je waarschijnlijk gratis bij laten werken.
Maar misschien worden ze wel helemaal zo licht en hoort het zo? Geen idee. Bijwerken vind ik echt kut om twee redenen.. ik wil er hartje zomer niet mee rondlopen (ben allang blij als dit volledig genezen is) en die tatoeëerder werd pissig op mij omdat mijn voet spastisch deed af en toe. 'Als hij mislukt kan ik er niks aandoen!'
Your beauty never ever scared me.
  zondag 8 juni 2014 @ 19:42:26 #233
367799 LookAtMe
LookAtMe
pi_140840318
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Maar misschien worden ze wel helemaal zo licht en hoort het zo? Geen idee. Bijwerken vind ik echt kut om twee redenen.. ik wil er hartje zomer niet mee rondlopen (ben allang blij als dit volledig genezen is) en die tatoeëerder werd pissig op mij omdat mijn voet spastisch deed af en toe. 'Als hij mislukt kan ik er niks aandoen!'
Als jij het te licht vind kan je het laten bijwerken, ook als die eigenlijk het idee was van de artiest. Jij moet met die tattoo rondlopen.

Misschien kan je een afspraak maken dat het alsnog gratis kan na de zomer, of na de zomer naar een andere artiest gaan als je echt niet nog een keer naar deze gast wil of hij het niet gratis wil doen.

Dat hij pissig werd kan ik me ergens wel voorstellen, zullen vast wel meer mensen die hun tattoo hebben verneukt en hem de schuld gaven.
Jouw reactie kan ik me meer in vinden dan die van hem, hij had er beter op kunnen reageren.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  roze zondag 8 juni 2014 @ 19:44:21 #234
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140840378
Hij had het wel vriendelijker mogen zeggen ja, ik voelde me echt op een gegeven moment een beetje voor schut gezet terwijl ik er alles aandeed om te proberen het onder controle te houden (was ook niet de hele tijd zo hoor, maar af en toe vond mijn lichaam dat mijn voet weg moest van die plek)
Your beauty never ever scared me.
  zondag 8 juni 2014 @ 21:47:16 #235
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140846338
Ik denk dat de veren van zichzelf redelijk licht zijn, maar ze kunnen lichter uitslaan als je bovenste huidlaag aan het vervellen is. Ik denk dat je net voor de foto gesmeerd hebt?
Resistance is futile.
  roze zondag 8 juni 2014 @ 21:55:11 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140846892
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:47 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat de veren van zichzelf redelijk licht zijn, maar ze kunnen lichter uitslaan als je bovenste huidlaag aan het vervellen is. Ik denk dat je net voor de foto gesmeerd hebt?
Ja klopt :9
Your beauty never ever scared me.
  zondag 8 juni 2014 @ 22:30:00 #237
19529 Fendy
True Spirit
pi_140849222
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Hij had het wel vriendelijker mogen zeggen ja, ik voelde me echt op een gegeven moment een beetje voor schut gezet terwijl ik er alles aandeed om te proberen het onder controle te houden (was ook niet de hele tijd zo hoor, maar af en toe vond mijn lichaam dat mijn voet weg moest van die plek)
Redelijk lomp van hem, hij kan hem toch ook gewoon op zijn plek houden met zijn linkerarm en met de rechterhand doorwerken? Soms heb je bepaalde reacties niet onder controle lijkt me, beetje artiest moet weten wat er kan gebeuren ;)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 8 juni 2014 @ 22:43:32 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140850142
Ik ben naar een conventie geweest vandaag. Het valt me op dat er relatief weinig artiesten zijn die zich specialiseren in kleur, terwijl ik daar net naar op zoek ben. Of misschien gewoon pech met de aanwezige artiesten, dat kan ook. Leuk sfeertje maar niet echt de kans gekregen om met een artiest te praten omdat ze allemaal aan het tattoeeren zijn.

Wel nog even bij de freakshow wezen kijken, LOL. Een dwerg die een stofzuiger over het podium trekt aan zijn leuter en meer van zulke banale grappen, wel gelachen.
Resistance is futile.
  roze zondag 8 juni 2014 @ 23:39:22 #239
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140853384
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef Fendy het volgende:

[..]

Redelijk lomp van hem, hij kan hem toch ook gewoon op zijn plek houden met zijn linkerarm en met de rechterhand doorwerken? Soms heb je bepaalde reacties niet onder controle lijkt me, beetje artiest moet weten wat er kan gebeuren ;)
Hij is nog niet zo lang tatoeëerder
Your beauty never ever scared me.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 10 juni 2014 @ 12:50:50 #240
95752 crew  Chell
Kluns
pi_140910921
*O*

Ik heb op 17 november een afspraak bij Punktum in Keulen voor een dotworktattoo op mijn linkeronderarm (binnenkant).

Nu heel hard sparen :+
pi_140920172
Hoi!

Ik wil binnenkort mijn eerst tattoo laten zetten. Ik weet al heel lang dat ik er 1 wil. Ik weet ook al een tijdje waar, maar heb nu eindelijk iets gevonden wat ik mooi vind en wat bij mij past met wat kleine aanpassing waarvan ik hoop dat de tatoeëerder dat kan tekenen.

http://www.flickr.com/photos/maiktattoo/2390747528/

Wil het liefst bovenaan nog een mooi bloem omdat ik altijd het gevoel heb gehad omhoog te moeten kruipen, geen pauze mag nemen en dat ik nu eindelijk ben waar ik ben en ik eigenlijk in de bloei van mijn leven ben (afgezaagd, I know.)

Nu wijzen sommige mensen erop dat het lastig kan zijn ivm de dunnen lijnen, als ik ga rondkijken voor een goede shop in Groningen (tips zijn ook welkom!!) waar moet ik dan op letten en hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten? Iemand een idee? :)

Ik weet dat het een pijnlijke plek is, mensen ervaringen mee?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:21:11 #242
426122 olifantje14
life isn't about flowers
pi_140927326
heeft iemand tips voor een goede tattoo artiest/shop in de buurt van arnhem/nijmegen?
met name gespecialiseerd in vrouwelijke tattoos :D sierlijke lijnen, bloemen, vlinders etc.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 10 juni 2014 @ 21:36:03 #243
95752 crew  Chell
Kluns
pi_140931076
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Punktum Köln
Calypso Luik
Beautiful Freak St. Idesbald (Volgende week dinsdag mijn laatste sessie.....voorlopig)
Merci voor de tips trouwens!
Het is Punktum geworden dus :)

Ik heb Tattoo Pink ook geprobeerd, maar die nemen geen nieuwe klanten aan.

Had liever iets dichterbij huis gehad, maar ach..weekendje Kölln dan maar ;) Stukje rijden voor iets moois, moet kunnen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:44:14 #244
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140939346
Waarom reageren artiesten niet op hun e-mail :') . Ik wil natuurlijk wel weten of het zin heeft om langs te gaan :+ .

Ik heb wat andere mensen gemaild met het idee maar dan gerichter dan J Freestyle, hem zou ik de vrije hand wel geven maar ik heb nog niemand anders gezien die stijlen kan mixen.

Hoe dan ook, op dit moment ben ik Engelse artiesten aan het mailen maar buiten Lianne Moule nog geen artiesten tegengekomen die water colour doen. Het hoeft niet perse water colour te zijn trouwens. Maar ik denk dat ik me ook op de Nederlandse en Belgische artiesten moet gaan richten.

Dus het idee is nu wat gerichter. Ik heb een tribal met zwarte dikke lijnen. Ik wil een tweede tattoo in zwarte dikke lijnen maar absoluut geen uitbreiding a la sterren tribal. Op die manier krijg je geen stijlclash. Ik wil de oversteek naar mijn ribbenkast maken en op die manier mijn tattoo minstens 2 keer zo groot maken. En dat geheel moet dus ingekleurd worden zoals een nevel, al dan niet abstract.

Dus ik zoek een artiest die goed is met (water) kleur EN zwarte lijnen. Wachtlijst en reistijd maakt me echt niet niet echt uit binnen NL en BE, ik moet er sowieso een weekendje weg voor boeken.

En ik moet nog een space invulling hebben voor de uitbreiding (iets dat in zwarte lijnen gedaan kan worden). Is het heel fout om toe te geven dat ik een spaceship wil? :+ . Zo'n oldschool raket. Heheh, misschien een vliegende schotel :') . Genoeg te bedenken dus.

Wie denkt even mee?

[ Bericht 1% gewijzigd door Seven. op 11-06-2014 01:02:22 ]
Resistance is futile.
pi_140940152
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Seven. het volgende:
Waarom reageren artiesten niet op hun e-mail :') . Ik wil natuurlijk wel weten of het zin heeft om langs te gaan :+ .

Ik heb wat andere mensen gemaild met het idee maar dan gerichter dan J Freestyle, hem zou ik de vrije hand wel geven maar ik heb nog niemand anders gezien die stijlen kan mixen.

Hoe dan ook, op dit moment ben ik Engelse artiesten aan het mailen maar buiten Lianne Moule nog geen artiesten tegengekomen die water colour doen. Het hoeft niet perse water colour te zijn trouwens. Maar ik denk dat ik me ook op de Nederlandse en Belgische artiesten moet gaan richten.

Dus het idee is nu wat gerichter. Ik heb een tribal met zwarte dikke lijnen. Ik wil een tweede tattoo in zwarte dikke lijnen maar absoluut geen uitbreiding a la sterren tribal. Op die manier krijg je geen stijlclash. Ik wil de oversteek naar mijn ribbenkast maken en op die manier mijn tattoo minstens 2 keer zo groot maken. En dat geheel moet dus ingekleurd worden zoals een nevel, al dan niet abstract.

Dus ik zoek een artiest die goed is met (water) kleur EN zwarte lijnen. Wachtlijst en reistijd maakt me echt niet uit, ik moet er sowieso een weekendje weg voor boeken.

En ik moet nog een space invulling hebben voor de uitbreiding (iets dat in zwarte lijnen gedaan kan worden). Is het heel fout om toe te geven dat ik een spaceship wil? :+ . Zo'n oldschool raket. Heheh, misschien een vliegende schotel :') . Genoeg te bedenken dus.

Wie denkt even mee?
Ik ben zelf zeer gecharmeerd van Adam Kremer in Praag qua water colour. Ik weet alleen niet of dat hetgeen is wat je zoekt.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 11 juni 2014 @ 01:01:08 #246
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140941821
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 00:00 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik ben zelf zeer gecharmeerd van Adam Kremer in Praag qua water colour. Ik weet alleen niet of dat hetgeen is wat je zoekt.
Ja maar Praag is misschien net wat te ver. Nederland en Belgie kom ik nog een paar keer per jaar. Ik had een afspraak met Ondrash maar dat is afgeketst omdat hij een aparte tattoo wilde zetten. Ik wil perse groter. Maar ik hou je suggestie in mijn achterhoofd, wie weet. ^O^
Resistance is futile.
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:33:23 #247
119606 habanero
577000 Scoville
pi_140954294
Heb je al gepraat/mailed/chat/belt met Dermadonna in Amsterdam daar zit http://www.dermadonna.nl/freestyle-jay-3/
die maakt ook 'water colour'
pi_140965220
Heeft er iemand ervaring met Tattoo Joey in Geldrop? Of kent iemand deze shop?
pi_140965314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:36 schreef Chell het volgende:

[..]

Merci voor de tips trouwens!
Het is Punktum geworden dus :)

Ik heb Tattoo Pink ook geprobeerd, maar die nemen geen nieuwe klanten aan.

Had liever iets dichterbij huis gehad, maar ach..weekendje Kölln dan maar ;) Stukje rijden voor iets moois, moet kunnen.
Graag gedaan.
Ach weekendje Köln is best leuk.
Hopen dat de dames van Punktum je een mooie tattoo/ontwerp kunnen maken.
Succes in ieder geval.

Gisteren voorlopig voor de laatste keer richting belgische kust gereden.
De half sleeve is klaar.
Nu nog even goed laten genezen en dan een paar mooie foto's maken.
Bij deze alvast een paar gsm pics


Every living creature on earth dies alone
pi_140966235
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Ach weekendje Köln is best leuk.
Hopen dat de dames van Punktum je een mooie tattoo/ontwerp kunnen maken.
Succes in ieder geval.

Gisteren voorlopig voor de laatste keer richting belgische kust gereden.
De half sleeve is klaar.
Nu nog even goed laten genezen en dan een paar mooie foto's maken.
Bij deze alvast een paar gsm pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vet! :)
pi_140966460
Awesome _O_ O+
  woensdag 11 juni 2014 @ 20:48:42 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_140966935
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:07 schreef stef040 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Tattoo Joey in Geldrop? Of kent iemand deze shop?
Ja, geen persoonlijke ervaring met hem als tatoeëerder maar wel een keer in de shop geweest en vrienden zijn door hem geprikt. Goede artiest maar hij heeft wel een beetje "kolder in de kop", het succes lijkt er voor te zorgen dat hij zijn mening als artiest erg belangrijk vindt, misschien wel wat belangrijker dan die van de klant. Er zitten een aantal andere artiesten bij hem in de shop met verschillende specialisaties dus voor elk wat wils denk ik.

Joey zelf heeft geloof ik een aardige wachtlijst al. Shop is prima verder qua sfeer enzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 11 juni 2014 @ 23:56:07 #253
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140976178
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:33 schreef habanero het volgende:
Heb je al gepraat/mailed/chat/belt met Dermadonna in Amsterdam daar zit http://www.dermadonna.nl/freestyle-jay-3/
die maakt ook 'water colour'
Hij wil niet uitbreiden op mijn huidige tattoo helaas.
Resistance is futile.
  donderdag 12 juni 2014 @ 00:18:14 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140977006
Maar zijn collega Dermadonna doet ook water colour. Net J weer gemaild met het idee, wie weet verandert hij van gedachten.
Resistance is futile.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 12 juni 2014 @ 09:04:38 #255
95752 crew  Chell
Kluns
pi_140981301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Ach weekendje Köln is best leuk.
Hopen dat de dames van Punktum je een mooie tattoo/ontwerp kunnen maken.
Succes in ieder geval.

Gisteren voorlopig voor de laatste keer richting belgische kust gereden.
De half sleeve is klaar.
Nu nog even goed laten genezen en dan een paar mooie foto's maken.
Bij deze alvast een paar gsm pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!
pi_140984485
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Awesome _O_ O+
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:04 schreef Chell het volgende:

[..]

Gaaf!
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:

[..]

vet! :)
*) Thanks.
Ben ook supertevreden.
Als ik het nog eens een keer wil uitbreiden, hoef ik maar te mailen.
Ik krijg dan sowieso voorrang op de wachtlijst. Da's ook wel nice.
Every living creature on earth dies alone
  donderdag 12 juni 2014 @ 12:10:35 #257
119606 habanero
577000 Scoville
pi_140985781
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 00:18 schreef Seven. het volgende:
Maar zijn collega Dermadonna doet ook water colour. Net J weer gemaild met het idee, wie weet verandert hij van gedachten.
sorry ik lees het nu pas goed wat je vraag was :)
  donderdag 12 juni 2014 @ 12:14:49 #258
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140985925
Nice idd Donny!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  roze donderdag 12 juni 2014 @ 13:44:38 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140988702
Kleur van mijn tattoo is goed bijgetrokken, geen idee hoe het kan dat hij er zo licht uit zag maar alle velletjes enz zijn van mijn tattoo en hij is ineens weer een stuk donkerder
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 12 juni 2014 @ 23:06:47 #260
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141011890
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Kleur van mijn tattoo is goed bijgetrokken, geen idee hoe het kan dat hij er zo licht uit zag maar alle velletjes enz zijn van mijn tattoo en hij is ineens weer een stuk donkerder
^O^
Resistance is futile.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 00:28:32 #261
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_141016525
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Kleur van mijn tattoo is goed bijgetrokken, geen idee hoe het kan dat hij er zo licht uit zag maar alle velletjes enz zijn van mijn tattoo en hij is ineens weer een stuk donkerder
Had ik ook, idee dat het wazig en licht werd. Trok weg toen het goed genezen was inderdaad.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_141019641
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Kleur van mijn tattoo is goed bijgetrokken, geen idee hoe het kan dat hij er zo licht uit zag maar alle velletjes enz zijn van mijn tattoo en hij is ineens weer een stuk donkerder
En na een tijdje wordt ie weer minder zwart/donker :) maar dat is inherent aan tattoos
  roze vrijdag 13 juni 2014 @ 07:13:38 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141019831
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 06:37 schreef artelligence het volgende:

[..]

En na een tijdje wordt ie weer minder zwart/donker :) maar dat is inherent aan tattoos
Weet ik :9 Ik had dit alleen nog niet eerder gehad
Your beauty never ever scared me.
pi_141020257
Heeft iemand misschien ervaring met My Precious Ink uit Eindhoven?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 08:41:38 #265
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_141020636
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:06 schreef Arquero het volgende:
Heeft iemand misschien ervaring met My Precious Ink uit Eindhoven?
Nee, maar het is bij iemand thuis (ik ben in die wijk opgegroeid, dat boeit niet verder). Het is mijn stijl niet.
opgezegd@fok.nl
pi_141021099
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:12 schreef Californium het volgende:
Hoi!

Ik wil binnenkort mijn eerst tattoo laten zetten. Ik weet al heel lang dat ik er 1 wil. Ik weet ook al een tijdje waar, maar heb nu eindelijk iets gevonden wat ik mooi vind en wat bij mij past met wat kleine aanpassing waarvan ik hoop dat de tatoeëerder dat kan tekenen.

http://www.flickr.com/photos/maiktattoo/2390747528/

Wil het liefst bovenaan nog een mooi bloem omdat ik altijd het gevoel heb gehad omhoog te moeten kruipen, geen pauze mag nemen en dat ik nu eindelijk ben waar ik ben en ik eigenlijk in de bloei van mijn leven ben (afgezaagd, I know.)

Nu wijzen sommige mensen erop dat het lastig kan zijn ivm de dunnen lijnen, als ik ga rondkijken voor een goede shop in Groningen (tips zijn ook welkom!!) waar moet ik dan op letten en hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten? Iemand een idee? :)

Ik weet dat het een pijnlijke plek is, mensen ervaringen mee?
Ik kan je foto niet openen, maar ik begrijp dat het om dunne lijnen gaat; ik heb zelf goede ervaringen bij Tainted Love op Zuiderdiep en vrienden van mij zijn nogal fan van Smooth Sailing, waar ik ook heen gegaan zou zijn, ware het niet dat hij dicht was toen ik per se op die dag mijn tattoo wilde. Volgens mij zijn ze van gelijk niveau, het enige negatieve dat ik over Tainted Love kon vinden op internet was dat ze geen Nederlands zouden spreken, maar dat is niet waar, spreken allebei Nederlands.

Vriendin van mij had ook nog goede ervaring met Blitz, maar ik vond haar lijnen vrij dik, dus als het dunne lijnen zijn, zou ik daar zelf niet heen gaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Ach weekendje Köln is best leuk.
Hopen dat de dames van Punktum je een mooie tattoo/ontwerp kunnen maken.
Succes in ieder geval.

Gisteren voorlopig voor de laatste keer richting belgische kust gereden.
De half sleeve is klaar.
Nu nog even goed laten genezen en dan een paar mooie foto's maken.
Bij deze alvast een paar gsm pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! Heel gaaf.
Hoe blijft dotwork eigenlijk? Vervaagt dat sneller/minder snel of gewoon net als andere tattoos?
pi_141025064
Dotwork vervaagt niet sneller of minder snel dan andere tattoos.
Het ligt er vooral aan hoe je je tattoo behandelt/beschermt.
Ga je veel de zon in dan met een hoge factor insmeren.
Daarnaast heeft de plek op je lichaam grote invloed. Op sommige plekken 'slijt' een tattoo veel sneller dan op andere plekken.
Every living creature on earth dies alone
  zondag 15 juni 2014 @ 22:26:34 #268
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_141130949
Sinds een maand mn eerste tattoo en ben er nog steeds heel blij mee. Gezet door Jules bij Tattoo Joey/Treasure Ink.

Nu vroeg ik me af, hoe kan ik het beste mijn tattoo beschermem tegen de zon? Met factor 30 verbrand ik zelfs nog dus dat heeft al geen effect. Heeft iemand hier misschien ervaringen of tips?
  zondag 15 juni 2014 @ 22:30:55 #269
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_141131257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:07 schreef stef040 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Tattoo Joey in Geldrop? Of kent iemand deze shop?
Ik ben er zelf geprikt, vriendelijke mensen, nette shop, zeker een aanrader!

Er zijn wel lijsten voor bijna elke artiest maar die varieren qua lengte.
  zondag 15 juni 2014 @ 22:49:40 #270
119606 habanero
577000 Scoville
pi_141132421
quote:
17s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:26 schreef Kimberliedje het volgende:
Sinds een maand mn eerste tattoo en ben er nog steeds heel blij mee. Gezet door Jules bij Tattoo Joey/Treasure Ink.

Nu vroeg ik me af, hoe kan ik het beste mijn tattoo beschermem tegen de zon? Met factor 30 verbrand ik zelfs nog dus dat heeft al geen effect. Heeft iemand hier misschien ervaringen of tips?
uit de zon blijven met de net getatoeëerde huid, je huid is daar nog erg dun en zal nog sneller verbranden. doe er zelf altijd een seizoen over om met een tattooage echt vol de zon in te gaan en dan nog smeer ik me goed in. handen, voeten en nek etc is lastiger maar probeer het wel :)
  zondag 15 juni 2014 @ 23:21:48 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141134404
Ik heb serieus moeite met het vinden van artiesten die watercolour doen. Maar gek genoeg kom ik steeds vaker bij realisten uit wat betreft het uitzoeken van kleur, blijkbaar trekt mij dat toch meer aan en er zijn veel artiesten die qua schaduwwerk watercolour sterk benaderen.

Ik ben er met Tattoo J niet uitgekomen trouwens, ik hou stug vast aan mijn bestaande tattoo uitbreiden en geen twee aparte tattoos. Maar ik weet nu wel heel wat beter wat ik wil! Nu nog een mooie compositie uitwerken met een artiest van mijn keus en dan beginnen.
Resistance is futile.
  zondag 15 juni 2014 @ 23:22:12 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_141134428
Oh, iemand anders gemerkt dat facebook veel sneller gaat dan mailen?
Resistance is futile.
  maandag 16 juni 2014 @ 01:09:29 #273
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_141139512
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef habanero het volgende:

[..]

uit de zon blijven met de net getatoeëerde huid, je huid is daar nog erg dun en zal nog sneller verbranden. doe er zelf altijd een seizoen over om met een tattooage echt vol de zon in te gaan en dan nog smeer ik me goed in. handen, voeten en nek etc is lastiger maar probeer het wel :)
Zit vrij hoog op mn schouderblad. Topjes vallen er net (deels) overheen maar ik zou wel gewoon graag in bikini het zwembad in duiken.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 16 juni 2014 @ 08:35:28 #274
95752 crew  Chell
Kluns
pi_141142138
Ik verbrand heel snel en gebruik altijd P20 als ik in de zon ga. Dat hoef je maar 1x per dag te smeren en werkt echt supergoed! Ik ben geen strandligger, maar ben wel heel vaak op festivals en kan dan niet echt voorkomen dat ik veel in de zon ben.

Ik smeer dat ook op m'n tattoo, hoewel ik me soms wel afvraag of dat spul niet zo chemisch is dat 't eigenlijk ook misschien niet goed is :{
pi_141191020
Om 12 uur krijg ik m'n 2e tattoo, toch wel erg spannend!! :) Ik zal het resultaat hier posten :s)
pi_141194527
Iemand ervaring met Six Feet Under Tattoo in Oss? Ik heb er nog niet veel over gehoord namelijk, maar als ik op hun FB pagina kijk moeten ze behoorlijke strakke tattoo's zetten.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:09:42 #277
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141195092
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef habanero het volgende:

[..]

uit de zon blijven met de net getatoeëerde huid, je huid is daar nog erg dun en zal nog sneller verbranden. doe er zelf altijd een seizoen over om met een tattooage echt vol de zon in te gaan en dan nog smeer ik me goed in. handen, voeten en nek etc is lastiger maar probeer het wel :)
Standaard factor 50. Maar goed, daar smeer ik sowieso mijn smoel al mee in :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 17 juni 2014 @ 12:36:19 #278
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_141195967
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 20:10 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Ach weekendje Köln is best leuk.
Hopen dat de dames van Punktum je een mooie tattoo/ontwerp kunnen maken.
Succes in ieder geval.

Gisteren voorlopig voor de laatste keer richting belgische kust gereden.
De half sleeve is klaar.
Nu nog even goed laten genezen en dan een paar mooie foto's maken.
Bij deze alvast een paar gsm pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_141196534
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:09 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Standaard factor 50. Maar goed, daar smeer ik sowieso mijn smoel al mee in :D
Hier ook altijd factor 50 voor de tattoos.
Smoelwerk doe ik wel met 30 :)
Every living creature on earth dies alone
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:15:55 #280
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141197128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:57 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Hier ook altijd factor 50 voor de tattoos.
Smoelwerk doe ik wel met 30 :)
30 is me niet genoeg, ik wil geen gezicht als oud leer later :7 naja, straks, later is dichterbij dan ik zou willen :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 17 juni 2014 @ 15:37:18 #281
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_141202127
Vrijdag mijn nieuwe tattoo!!! De "zenuwen" beginnen nu toch wel te komen!
pi_141203173
Krijg 'm niet gedraaid maar hier is 'ie. Gezet door Steve van Tattoo Lucky 7 :)

  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:18:54 #283
119606 habanero
577000 Scoville
pi_141203587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:09 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Standaard factor 50. Maar goed, daar smeer ik sowieso mijn smoel al mee in :D
mja schijnt beter te zijn dan welke dag creme dan ook.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 16:20:22 #284
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141203639
Gewoon niet bakken in de zon. Bruin word je toch wel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 17 juni 2014 @ 17:54:57 #285
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_141207223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:18 schreef habanero het volgende:

[..]

mja schijnt beter te zijn dan welke dag creme dan ook.
Precies! :)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_141250803
Afgelopen maandag weer geweest voor m'n nieuwe tattoo. Samen met m'n beste vriendinnetje laten zetten :-). De tekst betekend 'voor altijd bij je'.

  woensdag 18 juni 2014 @ 23:24:48 #287
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_141271257
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 16:20 schreef Dven het volgende:
Gewoon niet bakken in de zon. Bruin word je toch wel.
Helaas geld dat niet voor iedereen ;)
  donderdag 19 juni 2014 @ 11:57:22 #288
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_141281701
Ik ben op zoek naar een goede artiest die deze stijl mooi kan zetten:



Deze zijn beide van Willem die o.a. bij Desperado werkt.
Maar helaas kom ik er met hem niet uit qua dagen omdat hij niet werkt op de dagen waarop ik vrij ben. En aangezien Eindhoven ook nog eens een heel eind rijden is werd het wel erg kostbaar.

Het liefst dus een artiest in omgeving Noord-Holland, iemand goede tips?
  roze donderdag 19 juni 2014 @ 11:59:03 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141281735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 17:21 schreef Claire-l het volgende:
Afgelopen maandag weer geweest voor m'n nieuwe tattoo. Samen met m'n beste vriendinnetje laten zetten :-). De tekst betekend 'voor altijd bij je'.

[ afbeelding ]
Wow die is strak gezet zeg! Dit is wel één van de mooiste lettertattoo's die ik heb gezien _O_
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 19 juni 2014 @ 12:00:03 #290
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141281765
Ik blijf maar kijken haha, vind hem echt rete strak gezet! _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_141282370
Hij is mooi hè! Ben ook zo blij! Eerst tekst tattoo die ik heb laten zetten. Mochten er meer volgen ga ik sowieso weer terug naar hem. Hij is gezet door Ciske van tattooshop Hilversum.

En voor het eerst dat ik geen korstjes erop krijg.
  donderdag 19 juni 2014 @ 12:49:12 #292
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_141282985
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:57 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede artiest die deze stijl mooi kan zetten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze zijn beide van Willem die o.a. bij Desperado werkt.
Maar helaas kom ik er met hem niet uit qua dagen omdat hij niet werkt op de dagen waarop ik vrij ben. En aangezien Eindhoven ook nog eens een heel eind rijden is werd het wel erg kostbaar.

Het liefst dus een artiest in omgeving Noord-Holland, iemand goede tips?
Poe poe, helemaal van Noord Holland naar Eindhoven rijden en een dagje vrij vragen. Wat een opoffering, dat zou ik inderdaad ook niet over hebben voor iets waar ik de rest van mijn leven mee rond moet lopen :')
pi_141283546
Waarschijnlijk over niet al te lange tijd tekenafspraak. Eindelijk weer, kriebelt al zo lang
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:12:47 #294
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_141283616
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 12:49 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Poe poe, helemaal van Noord Holland naar Eindhoven rijden en een dagje vrij vragen. Wat een opoffering, dat zou ik inderdaad ook niet over hebben voor iets waar ik de rest van mijn leven mee rond moet lopen :')
Tsja het zou gaan om een complete rug, en hij gaf aan dat hij daarvoor 6 afspraken aanhoudt.
6 dagen vrij vragen vind ik dan wel weer veel, zoveel vakantiedagen heeft de gemiddelde Nederlander niet, ik dus ook niet.
Ik heb niet voor niks contact gezocht met hem, ik had het rijden er best voor over.
Er zijn natuurlijk genoeg goede artiesten dus waarom niet verder zoeken dan?
pi_141283956
Wut? Je hebt geen 6 vakantiedagen? -O-
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:28:34 #296
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_141284135
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:23 schreef Mgolovic het volgende:
Wut? Je hebt geen 6 vakantiedagen? -O-
Ik zou graag ook nog op vakantie kunnen.
Maar goed kennelijk moet je alles over hebben voor een tattoo als ik de reacties hier zo lees. :O ^O^
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:36:57 #297
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_141284406
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 11:57 schreef gcjoel het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede artiest die deze stijl mooi kan zetten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze zijn beide van Willem die o.a. bij Desperado werkt.
Maar helaas kom ik er met hem niet uit qua dagen omdat hij niet werkt op de dagen waarop ik vrij ben. En aangezien Eindhoven ook nog eens een heel eind rijden is werd het wel erg kostbaar.

Het liefst dus een artiest in omgeving Noord-Holland, iemand goede tips?
Guen Douglas?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_141284635
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik zou graag ook nog op vakantie kunnen.
Dat stond er niet bij :P

quote:
Maar goed kennelijk moet je alles over hebben voor een tattoo als ik de reacties hier zo lees. :O ^O^
Mij lijkt van wel ja. Het staat er (waarschijnlijk) voor de rest van je leven. Persoonlijk doe ik dan geen concessies aan tijd, afstand en geld. Kan ik 1 van die 3 zaken niet waarmaken, dan houdt het op. Voor minder dan (voor mij) perfect doe ik het niet.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  donderdag 19 juni 2014 @ 13:47:12 #299
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_141284710
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Guen Douglas?
Thanks ga ik bekijken!

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 13:44 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Mij lijkt van wel ja. Het staat er (waarschijnlijk) voor de rest van je leven. Persoonlijk doe ik dan geen concessies aan tijd, afstand en geld. Kan ik 1 van die 3 zaken niet waarmaken, dan houdt het op. Voor minder dan (voor mij) perfect doe ik het niet.
Voor minder dan perfect ga ik ook zeker niet. Maar ik vind ook de stijl niet zo exclusief ogen dat er geen andere goede artiesten te vinden moeten zijn. Mocht ik niemand vinden houdt dit idee gewoon helemaal op ik ga dan inderdaad niet voor minder.
  donderdag 19 juni 2014 @ 15:09:11 #300
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141287364
Ik twijfel tussen 2 dingen voor m'n tweede. Beiden zijn zinnen en komen er met de tijd toch wel op denk ik, maar welke eerst moet, geen idee... de ene is wel 2x zo lang als de ander :+

Plan is om het najaar er 1 te laten zetten, als ik naar de Noordkaap ben geweest. Tijd genoeg om erover na te denken :z
  donderdag 19 juni 2014 @ 15:09:57 #301
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')