Gaat 'ie niet gewoon nog een keer vervellen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:42 schreef mcbbvb het volgende:
Vorige week donderdag mijn eerste tatoeage laten zetten. Deze is inmiddels een keer geheel verveld, hij jeukt nog een heel klein beetje maar verder geen last. Alleen nu de tatoeage verveld is blijf ik een soort 'rimpels' zien. Is dit normaal, of gaat alles nog een keer vervellen of trekt dit nog weg? Ik heb er verder vrij weinig verstand van dus daarom vraag ik het maar hier. Een foto ter illustratie:
[ afbeelding ]
Wordt de 1e 6 weken afgeraden als ik het goed onthouden heb.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb er niet zoveel last van, alleen het duurt heel lang met vervellen nu.Ik heb hem trouwens 2,5 week geleden laten zetten en heb 2 weken dus niet gezwommen, maar ik wil dat nu toch eigenlijk wel weer gaan doen, zou dat kunnen?
Wow Sabine, wat gaaf!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
holy shitballs dit deed pijn
[ afbeelding ]
De veer en schedel is een herinnering aan dat wat ooit was niet is wat altijd zal zijn. Het wijst me op mijzelf en de fouten die ik heb gemaakt en hetgeen wat ik wél goed heb gedaan. De reden dat er een pen van is gemaakt is simpelweg omdat ik zelf graag schrijfquote:Op zondag 1 juni 2014 12:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
LOL, een beetje meer detail kan geen kwaad.
Geen idee. Ik dacht dat een tatoeage maar 1 keer verveld maar als het meerdere keren kan zijn kan dat inderdaad het geval zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat 'ie niet gewoon nog een keer vervellen?
Die van mij gingen ook 2 keer. eerste keer echt flinke stukken huid na een dag of 4, 2e keer kleine schilfertjes na een dag of 8...quote:Op maandag 2 juni 2014 09:08 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht dat een tatoeage maar 1 keer verveld maar als het meerdere keren kan zijn kan dat inderdaad het geval zijn.
Nja, mijn artiest heeft daar niets over gezegd, hij zei in feite dat als het genezen was ik gewoon kon gaan zwemmen. Het mag niet omdat je korstjes eraf weekt zover ik weet en die heb ik niet meer. En zwemmen is zeg maar mijn beweging, anders word ik dikquote:Op zondag 1 juni 2014 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wordt de 1e 6 weken afgeraden als ik het goed onthouden heb.
Die van mij gaf iets van 2-3 weken aan dat ik niet mocht sporten/zwemmen, heb ik me keurig aan gehouden...quote:Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nja, mijn artiest heeft daar niets over gezegd, hij zei in feite dat als het genezen was ik gewoon kon gaan zwemmen. Het mag niet omdat je korstjes eraf weekt zover ik weet en die heb ik niet meer. En zwemmen is zeg maar mijn beweging, anders word ik diken daarom wil ik het weer heel graag gaan doen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 07:36 schreef Dven het volgende:
In bepaalde culturen pissen ze er over. Ik denk dat ik dat de volgende keer maar probeer. Zalfjescultuuralsof tattoos door voor wie ze bedoeld zijn (piraten, klaplopers, criminelen, Zeeman en en ander uitschot) ook continue werden ingesmeerd met hippe tat2 but'r en superhelende, dermatologisch zeer verantwoorde en littekenvoorkomende crème gemaakt van het schuim van 24 geile zeeslakken
Maar dan ziet het er dus zo uit:quote:Op maandag 2 juni 2014 07:36 schreef Dven het volgende:
In bepaalde culturen pissen ze er over. Ik denk dat ik dat de volgende keer maar probeer. Zalfjescultuuralsof tattoos door voor wie ze bedoeld zijn (piraten, klaplopers, criminelen, Zeeman en en ander uitschot) ook continue werden ingesmeerd met hippe tat2 but'r en superhelende, dermatologisch zeer verantwoorde en littekenvoorkomende crème gemaakt van het schuim van 24 geile zeeslakken
Een echte zeeheldentattoo. Zo zie ik ze graagquote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef pinquit het volgende:
[..]
Maar dan ziet het er dus zo uit:
[ afbeelding ]
Punktum Kölnquote:Op maandag 2 juni 2014 12:15 schreef Chell het volgende:
Ik zoek een artist voor dotwork. Ik weet Thomas Goossens, maar ik wil dotwork in kleur en een andere stijl dan hij doorgaans doet. Ik weet niet of hij daar iets mee kan en ik vind het sowieso wel fijn me iets verder te oriënteren.
Kent iemand nog meer goede? In Nederland![]()
(of evt. Antwerpen of Berlijn)
Hmm het lijkt nu inderdaad precies op wat er nu met mijn tattoo gebeurd. zelfs qua dagen komt het overeenquote:Op maandag 2 juni 2014 09:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Die van mij gingen ook 2 keer. eerste keer echt flinke stukken huid na een dag of 4, 2e keer kleine schilfertjes na een dag of 8...
Mark Boyle. Is regelmatig in Hasselt en een van de beste ter wereld met dotwork.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:15 schreef Chell het volgende:
Ik zoek een artist voor dotwork. Ik weet Thomas Goossens, maar ik wil dotwork in kleur en een andere stijl dan hij doorgaans doet. Ik weet niet of hij daar iets mee kan en ik vind het sowieso wel fijn me iets verder te oriënteren.
Kent iemand nog meer goede? In Nederland![]()
(of evt. Antwerpen of Berlijn)
Mooie foto's!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef Mylene het volgende:
Wederom een artikel uit de Daily Mail: What do you see when you see a face tattoo? Photographer's bid to debunk the thuggish myth behind those who decide to ink their faces
Oh wow! Die doet mooie dingen zeg!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mark Boyle. Is regelmatig in Hasselt en een van de beste ter wereld met dotwork.
Ik zou lekker smeren met bepanthen creme (dus niet de zalf) tot een dag of 10, daarna nog een paar dagen met Vaseline Intensive Rescue.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Hmm het lijkt nu inderdaad precies op wat er nu met mijn tattoo gebeurd. zelfs qua dagen komt het overeen.
Waarom de creme als ik vragen mag? Ik hoor juist overal dat je beter de zalf kan gebruiken en niet de creme.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zou lekker smeren met bepanthen creme (dus niet de zalf) tot een dag of 10, daarna nog een paar dagen met Vaseline Intensive Rescue.
De zalf bevat meer van de "huidherstellende meuk" (5% Dexpanthenol) en is daardoor per tube in principe beter.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Waarom de creme als ik vragen mag? Ik hoor juist overal dat je beter de zalf kan gebruiken en niet de creme.
Oke duidelijk. Thanks voor het advies!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
De zalf bevat meer van de "huidherstellende meuk" (5% Dexpanthenol) en is daardoor per tube in principe beter.
Ik vind de creme (2.5% Dexpanthenol) veel meer verkoelend, smeert lekkerder uit en laat geen gigantisch vet residue achter.
Puur persoonlijk en niet gestoeld op enig advies van de tattooshop, al zei hij tegen me dat het een persoonlijke voorkeur is en beide goed zijn. Normaliter gebruik ik 1 tube creme per nieuwe ronde (zo'n 6-7 dagen) en daarna stap ik over op Vaseline Intensive Rescue, en voor de stukjes die nog niet helemaal verveld zijn nog wat van de Bepanthen zalf die ik toch altijd wel in huis heb.
RHCPquote:Op maandag 2 juni 2014 07:11 schreef Dven het volgende:
[..]
De veer en schedel is een herinnering aan dat wat ooit was niet is wat altijd zal zijn. Het wijst me op mijzelf en de fouten die ik heb gemaakt en hetgeen wat ik wél goed heb gedaan. De reden dat er een pen van is gemaakt is simpelweg omdat ik zelf graag schrijfen waarom dan een veer? Het is de bijnaam van mn beste vriend/experiencing. Dus sommige mensen verwijderen de herinnering, andere plaatsen hem juist
De andere tattoo bestaat uit twee delen. Een zonnesymbool welke staat voor het nieuwe begin, een nieuw leven. Gekregen toen ik 16 was. Omdat het symbool enorme gelijkenissen vertoont met het logo van de red hot chili peppers heb ik hem op mn pols geplaatst. Een paar jaar heb ik er een anti-patriottische spreuk rondom gezet. Die reden lijkt me duidelijk
Grappig feitje is dat het symbool ook overeenkomt met het symbool van het oude Bulgaarse rijk wat zo'n 1000 jaar geleden het misschien wel machtigste land van Europa was en dat allemaal gestart in de stad en zélfs de straat waar ik nu woon.
Mooie foto, mooie tattoo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef habanero het volgende:
[ afbeelding ]
stukje nek erbij midden is gehand poked rest machine komt nog schaduw in
Tof! Ik zou ook wel een tattoo in mn nek willen maar dan kan ik fluiten naar werk. Heb er nu een op mn hoofd die ik wel met haren kan bedekken tenzij ik mn hoofd kaal scheer. Maar in het dagelijkse leven dus niet zichtbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef habanero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat allebei ja.quote:
blijven lastige keuzes ja, hopelijk kan ik mezelf aan het werk houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tof! Ik zou ook wel een tattoo in mn nek willen maar dan kan ik fluiten naar werk. Heb er nu een op mn hoofd die ik wel met haren kan bedekken tenzij ik mn hoofd kaal scheer. Maar in het dagelijkse leven dus niet zichtbaar.
Hoe voelde het poken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef habanero het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt ook steeds mooier bij jou he!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:25 schreef habanero het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:17 schreef habanero het volgende:
[..]
blijven lastige keuzes ja, hopelijk kan ik mezelf aan het werk houden
bedankt voor de foto complimenten allemaal
dat voel je bijna niet, is eigenlijk cheaten bij het tattooeren heb ook mijn scheen laten handpoken en dat was heel lang achter elkaar voelde ik ook niks van.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds mooier bij jou he!
hah beeldend kunstenaar maar doe van alles hoor ook motoren bouwen enzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
Nu maar oppassen dat er geen foutje in zit. Dan wordt het nog 'Deep Throat'quote:Op woensdag 4 juni 2014 07:47 schreef GI het volgende:
Afspraak gepland! De 20e kan ik langs bij de lokale tattooboer.
[ afbeelding ]
Dit ga ik laten zetten op mijn rechterkuit, het is Galifreyan en er staat "Deep Thought" Een bergje nerdreferenties in één tattoo!
Plaatje hier is erg dun. Ik wil het graag wat bredere lijnen hebben en een verweerde look omheen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu maar oppassen dat er geen foutje in zit. Dan wordt het nog 'Deep Throat'![]()
littekenvoorkomende crème gemaakt van het schuim van 24 geile zeeslakken
Dr. Who fandommmmquote:Op woensdag 4 juni 2014 07:47 schreef GI het volgende:
Afspraak gepland! De 20e kan ik langs bij de lokale tattooboer.
[ afbeelding ]
Dit ga ik laten zetten op mijn rechterkuit, het is Galifreyan en er staat "Deep Thought" Een bergje nerdreferenties in één tattoo!
Plaatje hier is erg dun. Ik wil het graag wat bredere lijnen hebben en een verweerde look omheen.
Tsja, ik ga in Beverwijk naar Silvio, in Beverwijk heb je ook Veni Vidi Vici, maar iets verder is meteen Alkmaar, Zaandam, Amsterdam en daar wemelt het ook van de goede shops.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:30 schreef sanger het volgende:
Iemand een link naar goede tatto artiesten per regio? Ik zoek in de IJmond, maar mag ook wel iets verder![]()
Waar selecteren jullie op?
Maar Silvio is dus wel goed? Ik kan daar dus prima terecht?quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:58 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tsja, ik ga in Beverwijk naar Silvio, in Beverwijk heb je ook Veni Vidi Vici, maar iets verder is meteen Alkmaar, Zaandam, Amsterdam en daar wemelt het ook van de goede shops.
100-200 euro?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar Silvio is dus wel goed? Ik kan daar dus prima terecht?
En over de prijzen. Het gaat om het bijzetten van twee namen (beiden van 5 letters). Enig idee waar ik een beetje op moet rekenen?
Het is al bekend waar ze moeten komen, hooguit het exacte formaat nog bepalen omdat het bij een andere tattoo gezet moet worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:11 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
100-200 euro?
Ligt aan hoe lang de artist bezig is
Mijn twee korte zinnetjes (gezet bij Bunker in Breda) kostten me 250, omdat de artist (Willem) en ik een uur lang hebben zitten pielen met de plaatsing
Ik vind hem erg goed, hij heeft mijn 3/4 sleeve gedaan en daar ben ik meer dan tevreden mee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar Silvio is dus wel goed? Ik kan daar dus prima terecht?
En over de prijzen. Het gaat om het bijzetten van twee namen (beiden van 5 letters). Enig idee waar ik een beetje op moet rekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |