Nee dat is iets van Theetrut, misschien zijn dochter met zijn kleinzoon/dochter, ik weet het nietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit nog ff naar die foto te kijken ... Is dat de kleine van PP met zn dochter ... ?
Theemuts is ook leukquote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me af wanneer de Theemuts kloon komt?
Taterataaa...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is geen kloon.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als hij 200 kg is afgevallen dan woog hij nog steeds 360 kgquote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
Afvallen is ongezond:
NWS / Voormalig dikste man ter wereld overleden
Gofferquote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even voor de goede orde het is niet mijn kloon en die moeder op de foto is niet mijn dochter.
Wat erg toch!quote:Op maandag 26 mei 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
Afvallen is ongezond:
NWS / Voormalig dikste man ter wereld overleden
Dat dacht ik ook niet, ik denk dat jij nooit een foto van je dochter zou posten hier..quote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even voor de goede orde het is niet mijn kloon en die moeder op de foto is niet mijn dochter.
Als hij het niet was kwijtgeraakt zou hij vast nu niet zijn overleden, raar om afvallen daarom ongezond te noemen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Als hij 200 kg is afgevallen dan woog hij nog steeds 360 kg![]()
misschien een hartvervettingzou zomaar kunnen...
OKquote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn dochter zou mijn nek omdraaien wanneer ik haar foto op inet plaats.
Bizar....dat mensen wat te zwaar kunnen worden snap ik....maar dit soort hoeveelheden is amper voor te stellen.quote:
Whatever, een observatieteam houdt 'm in de peiling...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, bij nader inzien denk ik dat ook niet.
Nah...lang had hij niet meer geleefd, dus een maandje meer of minder maakt ook niet meer uit danquote:Op maandag 26 mei 2014 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Als hij het niet was kwijtgeraakt zou hij vast nu niet zijn overleden, raar om afvallen daarom ongezond te noemen.
Die is ook een beetje te knap voor jou doenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |