Ze lult uit d'r nekquote:Op maandag 26 mei 2014 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Misschien wil ze leren melk geven ofzo?
Ja!! EN als ze dan veel en vaak de salsa danst of andersom twerkt, worden het vanzelf kwarktassenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we wel melktassen voor nodig ....
Doe mij maar zuurkool erbij dan.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wel met spekkies
Ik las eten in plaats van roken......![]()
en die heb ik nietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we wel melktassen voor nodig ....
Je praat vaak via smileys tegenwoordig. Boulemie hadden we het over. Trustequote:
Niks mis mee, maar die hype over superfood vind ik wel ernstig hoor. Broccoli is ook al superfoodquote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze lult uit d'r nekmaar ik het weleens zo'n glaasje geprobeerd, van dat spciale gras wat ze nu superfood noemen, het was niet vies en niet lekker, het smaakte naar gras
![]()
Ik was nieuwsgierig ,
Wie weet wordt Fann nog eens produktiefquote:Op maandag 26 mei 2014 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja!! EN als ze dan veel en vaak de salsa danst of andersom twerkt, worden het vanzelf kwarktassen
Trustequote:Op maandag 26 mei 2014 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je praat vaak via smileys tegenwoordig. Boulemie hadden we het over. Truste
Flikker dan op, kunnen we roddelenquote:
Nee te oudquote:
Schiet niet op zeg... Ligt dat aan jouw internet of MM's server waar je het afhaalt?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar die hype over superfood vind ik wel ernstig hoor. Broccoli is ook al superfoodKom op zeg, gewoon, gezond eten ,en dan heb je al superfood
229 MB
Bij jouw baas...quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je alles lokaal of ergens op een andere server staan?
Ik heb nog wel fatsoenlijke PC te koop.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:03 schreef ElizabethR het volgende:
Da's goverdergodverderdergodverrrrrrrrrr toch neit te geloven
op 276 MB
[ afbeelding ]
Dat ligt aan mijn internetquote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Schiet niet op zeg... Ligt dat aan jouw internet of MM's server waar je het afhaalt?
Het ligt dus niet aan mij.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:03 schreef ElizabethR het volgende:
Da's goverdergodverderdergodverrrrrrrrrr toch neit te geloven
op 276 MB
[ afbeelding ]
Ik had het er in minder dan 10 minuten op staan...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Schiet niet op zeg... Ligt dat aan jouw internet of MM's server waar je het afhaalt?
Dat doet ie dus niet, hij begint helemaal opnieuw. Zal ik dan toch maar morgenvroeg op het werk, met 100MB internet effe gauw in een minuutje binnentrekken om 7 uur??quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan mij.
Gewoon hervatten?
Kijk maar, ik heb geen haast, zoals ik al zei...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat doet ie dus niet, hij begint helemaal opnieuw. Zal ik dan toch maar morgenvroeg op het werk, met 100MB internet effe gauw in een minuutje binnentrekken om 7 uur??
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk maar, ik heb geen haast, zoals ik al zei...
Pics!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
Komt mijn man net binnen, en zegt dat ie zojuist hoorde dat ze Kim K.uit Ailwee cave hebben moeten zagen omdat ze vast is komen zitten met dr tieten. Waarom komt dat mens uberhaupt in Ierland haar honeymoon vieren
Blijf lekker in de US, waar je thuishoortr
Wletruassten ook!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:13 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, sorry MM, het wordt morgenvroeg, ik moet nu ernstig naar bed aangezien morgen om 5:30 de wekker gaat. WLetruassten allemaal![]()
Ik heb me er nog niet in verdiept ...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se slecht te zijn...
Da's Gaelicquote:
Met d'r stalagtieten tussen de stalagmieten!!!quote:THE honeymoon of rap mogul Kanye West and reality TV star Kim Kardashian got off to a sticky start this morning, after emergency services were called to the Ailwee Caves in County Clare to help free the new bride after she became hopelessly trapped between two stalagmites.
Ierse Tiroler film...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
Woehahahahahahaha!!!!!!
[..]
Met d'r stalagtieten tussen de stalagmieten!!!![]()
![]()
![]()
Die man van je heeft een tick van de Geologische hamer gehad ...quote:
Nee man, google het dan!!!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Die man van je heeft een tick van de Geologische hamer gehad ...En zit in de redactie van de lokal fun-news Post
Ik krijg er gelijk inspiratie van.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
Woehahahahahahaha!!!!!!
[..]
Met d'r stalagtieten tussen de stalagmieten!!!![]()
![]()
![]()
He, dat heb je dan nog snel gedaan!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
MM, hij is nu wel binnen, helemaal, hartstikke bedanktMede namens mijn echtgenoot.
En dan kan ik nu eindelijk gaan slapen
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik krijg er gelijk inspiratie van.
Van Soury of je eigen beelden...?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jeuh daar ga ik wakker van liggen.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat je niet gaat liggen...
Ik wel zo, ajuus!
sterkte PPquote:
Graag gedaan.quote:
*pets* Zo! Dat zal je leren hardwerkende zwoegers te pesten met dergelijke opmerkingen!!quote:
Ik moet gewoon de hele week. Ze doen niet aan Hemelvaart en Pinksteren in Ierland.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:03 schreef chufi het volgende:
Morgen, Ik zit al weer bijna op de helft van deze werkweek
Jullie hebben St. Patricksday en de dag er na...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik moet gewoon de hele week. Ze doen niet aan Hemelvaart en Pinksteren in Ierland.
De dag erna?? Nee hoor. Gewoon 1 dag. That's all.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie hebben St. Patricksday en de dag er na...
De dag erna meldt iedereen zich ziek, dus dat is ook een vrije dag...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De dag erna?? Nee hoor. Gewoon 1 dag. That's all.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dag erna meldt iedereen zich ziek, dus dat is ook een vrije dag...
Clooneyquote:
Boudewijn de Groot?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mist er nog één die wel op de foto staat...
vandaag ontvangen die kon ik zo gauw niet vinden op internet.quote:
ah, Boudewijn...quote:
Tim Knol is wel een schatje hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van Arno en Vrienten weinig interessante namen.
Weet jij veel...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van Arno en Vrienten weinig interessante namen.
Geen links hier, mag niet van Danny...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef chufi het volgende:
Dutch mountains of Nits .. Geniet er maar van MM en we zien wel een link voorbij komen met de opnames ...
Ja snap ik...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen links hier, mag niet van Danny...
speelt hier vaak in de zomerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hing hier ook nog wel rond, deed mee in MUZ Trivia...
In dit topic mag dat wel.....hier gelden die regels niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen links hier, mag niet van Danny...
Net als in Utopia, daar gelden ook geen regelsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit topic mag dat wel.....hier gelden die regels niet.
Het schijnt dat illegaal opnames maken van concerten ook niet helemaal volgens de regels is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als in Utopia, daar gelden ook geen regels
hiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als in Utopia, daar gelden ook geen regels
Net ff wat gegoogled en kwam gewoon hier terechtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit topic mag dat wel.....hier gelden die regels niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |