Belgie doet ook meequote:Op maandag 26 mei 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier verder
Er wordt een wereldkampioenschap voetbal gehouden in Rio, Brazilië. Nederland doet ook mee.
Maar niemand in deze wereld geeft een fuck om België.quote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar niemand in deze wereld geeft een fuck om België.
Boskamp wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar niemand in deze wereld geeft een fuck om België.
quote:
Ja en nu?quote:
En het WK is nog niet begonnen....quote:Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Insomnia en GGMM, deze SC heeft nog wat potentie.
kun je nagaanquote:Op maandag 26 mei 2014 21:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En het WK is nog niet begonnen....
Misschien eentje zonder Nederland?quote:
Ah, het volgende grote Feyenoord-talent uit de rij grote namen van euhm.. nou ja, dit wordt hem échtquote:Op maandag 26 mei 2014 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slabbekoorn maakt ons dan wereldkampioen.
De slab
Ik kan je vertellen dat ik de slab PERSOONLIJK ken en dat dat een hele grote gaat worden.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, het volgende grote Feyenoord-talent uit de rij grote namen van euhm.. nou ja, dit wordt hem écht
Die zijn er ook helaas vaak genoeg bij Ajax.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, het volgende grote Feyenoord-talent uit de rij grote namen van euhm.. nou ja, dit wordt hem écht
Nou nou nou.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Misschien eentje zonder Nederland?
Ja, die mag wel eens doodvallen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef tong80 het volgende:
Nu de vreselijk toneelspelende Harry Vermeegen op TV.
Jaap Stam heeft ook weer een rolletje. Nog redelijk vermakelijk eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef tong80 het volgende:
Nu de vreselijk toneelspelende Harry Vermeegen op TV.
jancees jij vind toch ook dat de slab wereldspeler wordquote:Op maandag 26 mei 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jaap Stam heeft ook weer een rolletje. Nog redelijk vermakelijk eigenlijk.
*vindtquote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jancees jij vind toch ook dat de slab wereldspeler word
je weet dat ik de discussie heb gewonnen dus je valt mensen maar aan op hun grammaticale fouten.quote:
quote:
Dat wordt een hele grote.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jancees jij vind toch ook dat de slab wereldspeler word
/failquote:
die belgen moeten gewoon naar joekellandquote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee, hee, hee. Het was nog zo'n vredige slowchat. Vieze sfeerverzieker die je bent.
quote:
Iedereen is welkom in deze slowchat.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die belgen moeten gewoon naar joekelland![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Rechtse vink die je bent.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misselijk word ik er van, Belgen die zelf geen forum kunnen maken en dan maar op Nederlandse forums komen trollen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Rechtse vink die je bent.
Hahahah, was zelf ook in de war.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij lijkt op iemand...
Oh nee dat is Van Geel. Hahahahha
Wat is jouw definitie van trollen, ouwe rukker.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misselijk word ik er van, Belgen die zelf geen forum kunnen maken en dan maar op Nederlandse forums komen trollen.
Je mist wat context geloof ikquote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is een joekelland?
Of ben je grammaticaal weer de mist ingegaan?
9lives.bequote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misselijk word ik er van, Belgen die zelf geen forum kunnen maken en dan maar op Nederlandse forums komen trollen.
Aanwezig zijn als belg.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van trollen, ouwe rukker.
Jeetje, hoe bekrompen kan je zijn zegquote:
Heb je al de goal van de badmeester gezien? ohohohoh, die ken balle zeg!quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die gozer is dik joh, onvoorstelbaar.
Tegen wie?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al de goal van de badmeester gezien? ohohohoh, die ken balle zeg!
Nee jij dan met je racistische bananen UI.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jeetje, hoe bekrompen kan je zijn zeg
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die gozer is dik joh, onvoorstelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de eerste keer dat je insomnia ziet posten?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jeetje, hoe bekrompen kan je zijn zeg
Jij wordt rap misselijk hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee jij dan met je racistische bananen UI.
Misselijk word ik ervan!
Doet pijn aan de ogenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je insomnia ziet posten?
Okquote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef tong80 het volgende:
Mietjes die Australiërs. Pink wins. Homo's.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Chili?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen de aanstaande wereldkampioen.
Snickers zijn wel vies man. Beetje eet je mars.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef JanCees het volgende:
Straks op RTL7 Snickers Mooiste Wereldgoals mede mogelijk gemaakt door Snickers.
maar je zegt net de aanstaande wereldkampioenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit niet met mijn kloten te spelen, eikel. België natuurlijk.
Volgens België zelf zijn ze het geniaalste en meest frivool voetballende elftal.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
maar je zegt net de aanstaande wereldkampioen
Marsquote:Op maandag 26 mei 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snickers zijn wel vies man. Beetje eet je mars.
Ze spelen met het system van Down.quote:
Ik eet geen van beidenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snickers zijn wel vies man. Beetje eet je mars.
Leegloop bij Barçaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Alexis Sanchez waarschijnlijk naar Juventus.
Allergie?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Gouden generatie komt eraan, Ik verwacht winst Engeland op het WK van 2018 EN (mijn modjaar) 2022.
Ken hem niet man.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lewis baker nu weer 2 keer gescoord.
Een marsje of snicker kan best gezond zijn, serieus.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee maar moet beetje op m'n gewicht letten. FOK!ken is slecht voor je.
Ik zie geen sixpack dus jaquote:
Kan jaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een marsje of snicker kan best gezond zijn, serieus.
[..]
Ik zie geen sixpack dus ja
Ga je mond spoelenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgie is echt goed
die gaan WK worden
onderschat de badmeester nietquote:
de Fairplay? Ook die winnen ze nietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Werelds wordt dat als Engeland de troffee omhoog tilt
Nou nou nou nou nou nouquote:
België heeft zeker een leuke ploeg die kan groeien maar....wij hebben naast onze ongemakken de beste clubcoach ter wereld.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgie is echt goed
die gaan WK worden
Die gaan wel ver komen, gunstige lotingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:57 schreef TheFastOne het volgende:
Iedereen ziet toch wel in dat Frankrijk wereldkampioen gaat worden
Ik laat ze in al m'n poules winnen. Finale Argentinie - Frankrijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaan wel ver komen, gunstige loting
Ik weet niet of Argentinië zover komt, tegen wie zou Frankrijk in de halve finale staan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik laat ze in al m'n poules winnen. Finale Argentinie - Frankrijk.
Duitsland of Brazilië uit m'n hoofd. Maar op dat moment is het gewoon gokken. En ik ga dus voor Frankrijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of Argentinië zover komt, tegen wie zou Frankrijk in de halve finale staan?
Op zich een goeie keuzequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Duitsland of Brazilië uit m'n hoofd. Maar op dat moment is het gewoon gokken. En ik ga dus voor Frankrijk.
Ik vind Zwitserland ook vrij sterk, voor je het weet wordt Frankrijk tweede in de poule, komen ze tegen Argentinië en dan gaan ze er uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:57 schreef TheFastOne het volgende:
Iedereen ziet toch wel in dat Frankrijk wereldkampioen gaat worden
In principe heeft Frankrijk meer kwaliteit, vraag is of het er ook uitkomtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:44 schreef hafcfan het volgende:
Frankrijk gaat onder Zwitserland eindigen let maar op.
Zwitserland heeft echt een geweldig team. Voetbal zit daar sowieso erg in de lift. 1 van de meeste opkomende landen qua recente prestaties.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe heeft Frankrijk meer kwaliteit, vraag is of het er ook uitkomt
Ooit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Belgosome het volgende:
[ afbeelding ]
Een selfie met de toekomstige wereldkampioenen
Bij mij komt Zwitserland de poulefase niet eens door want Ecuador wint de groep voor Frankrijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:44 schreef hafcfan het volgende:
Frankrijk gaat onder Zwitserland eindigen let maar op.
Ben benieuwd wat er in Manaus gaat gebeuren. Wat een kut locatie is dat zeg, zo héquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij mij komt Zwitserland de poulefase niet eens door want Ecuador wint de groep voor Frankrijk
Ecuador is minder dan Zwitersland.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij mij komt Zwitserland de poulefase niet eens door want Ecuador wint de groep voor Frankrijk
Ken ik niet, beetje een leuke gozer?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij doet me op de één of andere manier aan MrBanaan1 denken
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Belgosome het volgende:
[ afbeelding ]
Een selfie met de toekomstige wereldkampioenen
Is toch niet dik man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch maar dik met 5-1 gewonnen, kon meer zijn ook. Maar ja, Luxemburg was ook verschrikkelijk zwak.
Een tegendoelpunt tegen Luxemburg krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch maar dik met 5-1 gewonnen, kon meer zijn ook. Maar ja, Luxemburg was ook verschrikkelijk zwak.
Is geen San Marino waar je met 15-0 tegen wint. Maar wat is volgens jou dan 'dik' winnen?quote:
Ja, echt een topgozerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ken ik niet, beetje een leuke gozer?
San Marino win je ook niet met 15-0.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is geen San Marino waar je met 15-0 tegen wint. Maar wat is volgens jou dan 'dik' winnen?
Troll.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef banaantjeEE het volgende:
1-1 tegen Ecuador ->
2-0 verliezen van Frankrijk ->
0-0 tegen Colombia ->
En dan te bedenken dat Ecuador alleen presteert op grote hoogte.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef banaantjeEE het volgende:
1-1 tegen Ecuador ->
2-0 verliezen van Frankrijk ->
0-0 tegen Colombia ->
Dat is toch gunstig?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
Onze kansen slinken met de dag, VdV gaat niet mee
Voor dit spel zijn bamihapjes essentieel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:38 schreef Karina het volgende:
Haha hij vertelt het net even andersIk zie wel een frituurpan staan, bamiehappies gemaakt?
Hij vertelde al dat hij een keer van je had gewonnen, vond ik goed van hem!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor dit spel zijn bamihapjes essentieel.
We hebben allebei een potje gewonnen, dus hij mag het verslag doen van dat andere potje.
Zie de VBL SCquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor dit spel zijn bamihapjes essentieel.
We hebben allebei een potje gewonnen, dus hij mag het verslag doen van dat andere potje.
Op 25 juni. Epische match wordt dat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Karina het volgende:
Ah gaan jullie nu nog een beslissend potje spelen?
Waren geen leugens, slechts een onvolledig verhaal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef Paxcon het volgende:
Ah zit jij hier, ik twijfelde al welk topic ik het moest zetten
Gelukkig doorgrondt Karina jouw leugens
Kijk ik wel of alles eerlijk gaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op 25 juni. Epische match wordt dat.
Je kan ook best meedoen, we baalden wel een beetje dat we met twee personen niet gebruik konden maken van de Lowie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk ik wel of alles eerlijk gaatWinnaar krijgt van mij een pilsje of fris naar keuze.
Ik zou graag zien dat dit gestreamed wordt op twitch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op 25 juni. Epische match wordt dat.
Nou weet je, misschien kunnen we het gewoon met zijn allen doen!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook best meedoen, we baalden wel een beetje dat we met twee personen niet gebruik konden maken van de Lowie.
Maximaal vier toch? Meer speelstukken zijn er niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou weet je, misschien kunnen we het gewoon met zijn allen doen!
Denk niet dat dat kan, de laptop heb ik namelijk al nodig voor de DVD feature.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat dit gestreamed wordt op twitch.
Had ik al ingecalculeerd, sommigen gewoon met zijn 2en.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maximaal vier toch? Meer speelstukken zijn er niet.
[..]
Denk niet dat dat kan, de laptop heb ik namelijk al nodig voor de DVD feature.
Nee nog niet. Ik denk dat hij vrijdag komt, er stond ca. 3 dagen maar morgen is er natuurlijk geen post.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Karina heb jij je flagdress al binnen?
Aha ja ik heb geen mail, dus ik vroeg het me afquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik denk dat hij vrijdag komt, er stond ca. 3 dagen maar morgen is er natuurlijk geen post.
Als meerdere mensen hun speelstukken meenemen kan je gewoon 2 Boskampen loslaten op het spelbord.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik al ingecalculeerd, sommigen gewoon met zijn 2en.
Ik ben ook benieuwd hoe het staat. Jammer dat het vrijdag niet zo warm wordt anders had ik hem aangetrokken (mocht hij 's morgens binnenkomen).quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ja ik heb geen mail, dus ik vroeg het me af
Ben zo benieuwdMijn coolcat jurkjes zijn ook binnen, dus ik hoop dat ze vrijdag binnenkomen
Kan ook natuurlijk al is er iig 1 niet kenner aanwezigquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als meerdere mensen hun speelstukken meenemen kan je gewoon 2 Boskampen loslaten op het spelbord.
als Paxcon er is zijn er in elk geval 2 niet kenners aanwezig hahahaha!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk al is er iig 1 niet kenner aanwezigmaar die mag dan met mij meedoen.
Doet hij met jou samenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als Paxcon er is zijn er in elk geval 2 niet kenners aanwezig hahahaha!
(grapje)
Met 21 graden en zonnetje kan dat toch welquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe het staat. Jammer dat het vrijdag niet zo warm wordt anders had ik hem aangetrokken (mocht hij 's morgens binnenkomen).
Misschien. Tijdje terug had ik een jurk aangetrokken en toen werd ik uitgelachen omdat ik paarse knieen had van de kouquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met 21 graden en zonnetje kan dat toch wel
OWquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien. Tijdje terug had ik een jurk aangetrokken en toen werd ik uitgelachen omdat ik paarse knieen had van de kou
promes naar het WK? Johannes zeg het maar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez jonge voila was dat straf zeg
Doe mij maar Nick van der Velden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
promes naar het WK? Johannes zeg het maar.
amaiquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez jonge voila was dat straf zeg
WK is nog niet begonnen hé!quote:
Gelukkig heb ik dat alweer vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
In 2010 ging het veel sneller
EK 2012 ging echt mega langzaam die SC
Wat moet hier dan allemaal gezegd worden, gezien er helemaal nog niets begonnen is?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
In 2010 ging het veel sneller
EK 2012 ging echt mega langzaam die SC
Bijvoorbeeld dat ik nu op de wc zit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat moet hier dan allemaal gezegd worden, gezien er helemaal nog niets begonnen is?
Ja, en ik ben naar Life of Pi aan het kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ik nu op de wc zit.
Nou fijn om te weten JCquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ik nu op de wc zit.
Wat zijn jouw plannen vandaag?quote:
Ik ga zo even eten en daarna een beetje schoonmaken in huis. Verder weet ikhet nog niet, het is rotweer.quote:
wat je normaal ook zegt in een sc. Een sc gaat eigenlijk bijna nooit over het onderwerp van het forum waar we in posten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat moet hier dan allemaal gezegd worden, gezien er helemaal nog niets begonnen is?
Fokken in bad? Heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat je normaal ook zegt in een sc. Een sc gaat eigenlijk bijna nooit over het onderwerp van het forum waar we in posten.
Ik lig nu heerlijk in bad
Mijn spierpijn trekt net wegquote:
ja fokken in badquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Fokken in bad? Heb ik nog nooit geprobeerd
Hier lekker relax in bed
Gisteren getraind of zo? Ik denk dat het bij mij komt doordat ik gisteravond een raampje open had staan en het was niet echt heel warm.quote:
dat is minder.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mijn spierpijn trekt net weg![]()
Week geleden iets in geschoten
Ik ben eigenlijk blij dat ik eens een luie dag heb. En morgen doen we de brugquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja fokken in bad
Ik heb allemaal plannen voor vandaag, maar daar kom niks van denk ik
ja bodypump weer, dat heb ik 2 jaar niet gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren getraind of zo? Ik denk dat het bij mij komt doordat ik gisteravond een raampje open had staan en het was niet echt heel warm.
Pijn bestrijden met pijn is de beste remediequote:Op donderdag 29 mei 2014 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is minder.
Ik heb spierpijn van het sporten. Vanmiddag moet ik weer
Geen idee wat dat isquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja bodypump weer, dat heb ik 2 jaar niet gedaan
wat doe je morgen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij dat ik eens een luie dag heb. En morgen doen we de brug
klopt van les millsquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat dat isMet gewichtjes of zo?
Ja wel dat bedoel ik. Morgen een vrije dag! Dus een lekker lang weekend.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat doe je morgen?
Ik heb gewoon 4 dagen weekend
die hipsters en.slippersquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK. Bij Kruidvat hebben ze nu ook allemaal leuke dingen, volgende week even kijken denk ik:
[ afbeelding ]
morgen doen we de brug is iets Belgisch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja wel dat bedoel ik. Morgen een vrije dag! Dus een lekker lang weekend.
Beetje lezen in mijn boek, filmpje zien, bibliotheek gaan, ... voor de rest niets gepland.
net als je kont afkuisen zekerquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
morgen doen we de brug is iets Belgisch?
Jup, eerder de brug maken:quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
morgen doen we de brug is iets Belgisch?
mijn moeder heeft oorbellen gekocht voor mequote:Op donderdag 29 mei 2014 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hipsters wil ik ook kopen en een boxer voor mijn vriendof hij wil of niet.
Ow best logisch eigenlijk die term.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jup, eerder de brug maken:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/146/brug_de_maken/
Je weet wat ik wou zeggen héquote:
Ach mannen zijn zo makkelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn moeder heeft oorbellen gekocht voor me
En de mijne zegt altijd ik hoef geen oranje boxers, maar dan koop ik ze en dqn trekt hij hem.toxh aan
even kijken of don hem ook snaptquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jup, eerder de brug maken:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/146/brug_de_maken/
Je moet toch een onderbroek aan hequote:Op donderdag 29 mei 2014 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn moeder heeft oorbellen gekocht voor me
En de mijne zegt altijd ik hoef geen oranje boxers, maar dan koop ik ze en dqn trekt hij hem.toxh aan
Dat van de afrit ook?quote:
Niet noodzakelijkquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als Paxcon er is zijn er in elk geval 2 niet kenners aanwezig hahahaha!
(grapje)
Nou precies, je ziet hem toch niet, tenzij je zo een tokkie bent die zijn spijkerbroek onder zijn kont laat hangenquote:
Ja, of je boxer over je broekquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou precies, je ziet hem toch niet, tenzij je zo een tokkie bent die zijn spijkerbroek onder zijn kont laat hangen
Boek vond ik wel leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb trouwens gisteren Het Diner gezien.
Na veel goede en leuke recensies gelezen te hebben, vond ik hem toch maar zwak.
Vooral dat open einde
Dus das een aanrader? Zal ik eventjes naar zoeken dan. Geschreven door wie?quote:
Herman Kochquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus das een aanrader? Zal ik eventjes naar zoeken dan. Geschreven door wie?
Jup vooral schitterend acteerwerk van Butterfield èn natuurlijk ook Harrison Fordquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Gister ender's game gekeken
Ik vond hem.wel leuk
Thanks!quote:
oeh dat klinkt interessantquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
Zo dat was lekker, ben weer opgewarmd.
Ik ben zo lui
Ik kruip er straks ook inquote:
heerlijkquote:
Succesquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heerlijk
Ik ga nu mijn pc kamer opruimen, wat een tyfus zooi, was enzoEn ik ga er ook maar eens in stofzuigen
Kut boek.. verhaal gaat enorm traag door al die oeverloze details.. de enige reden dat dit boek een hype is geworden is denk ik het thema.. je kind beschermen dat iets naars heeft gedaan. Maar verder is het zwaar overrated.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Vooral dat open einde
Nooit boeken lezen met een open einde!quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Vooral dat open einde
Ik ben net klaar met de huiskamer, nu de keuken en dan stofzuigen en dweilen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heerlijk
Ik ga nu mijn pc kamer opruimen, wat een tyfus zooi, was enzoEn ik ga er ook maar eens in stofzuigen
zo goed bezigquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met de huiskamer, nu de keuken en dan stofzuigen en dweilen.
/dagboek
Kan je er al van eten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo goed bezig
Mijn vloer in de pc kamer in nu zichtbaar
IK heb nog een hele zooi van dat haarkrijt liggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:29 schreef sararaats het volgende:
wel dit vind ik nu wel leuk!
[ afbeelding ]
Ik lees nogal selectiefquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was een grapje he. Eigenlijk ben jij een grote kenner.
Herman Koch is er wel rijk door geworden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kut boek.. verhaal gaat enorm traag door al die oeverloze details.. de enige reden dat dit boek een hype is geworden is denk ik het thema.. je kind beschermen dat iets naars heeft gedaan. Maar verder is het zwaar overrated.
Moest er ook aan denken. Briljant.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit boeken lezen met een open einde!
Er zijn meer mensen rijk geworden door rotzooi dan door kwaliteit.. zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman Koch is er wel rijk door geworden.
Dit blijft m'n favoriet. Ook in het kader van de jonge WK-selectie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan is Het Diner ook nog geschreven door Herman Koch
Zo is Danny steenrijk geworden door FOK!quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen rijk geworden door rotzooi dan door kwaliteit.. zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
picsquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo goed bezig
Mijn vloer in de pc kamer in nu zichtbaar
pfffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu weer beneden, Revenge kijken
Geen zin om naar boven te lopen
Ik vond het wel een aardig boek want ik heb het uitgelezen, tussen rotzooi en kwaliteit zitten nog wel wat gradatiesquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen rijk geworden door rotzooi dan door kwaliteit.. zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar.
Heel die pc kamer opgeruimd, en heel veel was opgevouwenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pfffffffffffffffffffffffffffff
Je bent idd lui, maar begrijpelijk uiteraard...
dat is dan weer het voordeel van druilerig weerquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel die pc kamer opgeruimd, en heel veel was opgevouwenIk ben niet lui meer
Ja klopt.. ik doelde met rotzooi niet zozeer op het Diner.. meer in het algemeen. Ik heb dat boek ook uitgelezen en vond het thema wel aardig, alleen de schrijfstijl tamelijk vermoeiend. Hoe tergend gedetailleerd Koch een etentje in een restaurant beschrijft vinden sommigen misschien grappig, ik kwam er bijna niet doorheen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aardig boek want ik heb het uitgelezen, tussen rotzooi en kwaliteit zitten nog wel wat gradaties
Ja want anders had ik op een terrasje gezetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dan weer het voordeel van druilerig weer
Revengequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu weer beneden, Revenge kijken
Geen zin om naar boven te lopen
Seizoen 1quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Revenge
Ook weer zoiets, dat eerste seizoen was fenomenaal...alleen jammer dat het nooit meer werd geëvenaard.
Mja ben zelfs niet meer door seizoen 2 geraakt. Ben nu bezig met Resurrection en dat is toch wel watquote:
Das nu iets dat ik niet kan, tv kijken overdag.... Wat doe je 's avonds dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben met de laatste 5 afleveringen bezig. Die wil ik vandaag wel gezien hebben
Overdag werk ik meestalquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Das nu iets dat ik niet kan, tv kijken overdag.... Wat doe je 's avonds dan?
Heb ik mijn oog ook al op laten vallen. Lijkt veelbelovend!quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
Over 2 dagen: http://followmy.tv/shows/31661/Crossbones
Ben ik ook erg benieuwd naar
Ja ik ook, overdag hele dag werken. Ik kom thuis tegen 18u, beetje internetten (facebook, mails,...) en dan 's avonds vaak films en series zien. Weekends zijn ook zo buiten het werkquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Overdag werk ik meestalMaar nu doe ik series kijken en was vouwen/strijken.
Maar meestal kijk ik 's avonds na het sporten 1 of 2 afleverigen. Maar ik moet zoveel inhalen
Ik loop te ver achter
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:44 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb ik mijn oog ook al op laten vallen. Lijkt veelbelovend!
Fargo lijkt me ook de moeite
In het weekend soms ook werkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:46 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja ik ook, overdag hele dag werken. Ik kom thuis tegen 18u, beetje internetten (facebook, mails,...) en dan 's avonds vaak films en series zien. Weekends zijn ook zo buiten het werken dan af en toe in de plaats van films en series op stap gaan.
Maar ik ken het, is zooo ontspannend...zeker na een zware werkdag
Oeh een meisje dat voetbal speeltquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het weekend soms ook werkenEn als ik niet werk dan moet ik voetballen of ga ik naar Feyenoord.
Dus meestal alleen in de avond kijken
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik loop nu 29 series achter... en 91 films
Dit is trouwens mijn whatiwatch profiel:quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ik heb geen idee hoeveel series. Maar ik ben aan veel begonnen, maar nog niet afgekeken.
Films heb ik er nu 6 staan die ik wil kijken
Uhhhh ja derde elftal hoor, met een goede derde helftquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oeh een meisje dat voetbal speelt![]()
Wat voor werk doe je?
dat is een soort followmy.tv ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dit is trouwens mijn whatiwatch profiel:
http://www.whatiwatch.net/overview.php
Ooit al van whatiwatch gehoord?
Jup, maar dan meer met een focus op filmsquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is een soort followmy.tv ?
Ik ben me aan het registrerenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jup, maar dan meer met een focus op films.
Professionele website heb je![]()
Ik ben maar een één-uit-de-duizend kantoorslaaf.
Serieus? Het leuke is natuurlijk de routine zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben me aan het registreren
Ik was een kantoorslaaf en ik mis het
Nou ja het leuke is elk weekend vrij, nu moet ik soms op zaterdag werkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Serieus? Het leuke is natuurlijk de routine zeker?
Maar qua stress kan het wel tellen hoor. En is momenteel verschrikkelijk druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |