Voor dit spel zijn bamihapjes essentieel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:38 schreef Karina het volgende:
Haha hij vertelt het net even andersIk zie wel een frituurpan staan, bamiehappies gemaakt?
Hij vertelde al dat hij een keer van je had gewonnen, vond ik goed van hem!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor dit spel zijn bamihapjes essentieel.
We hebben allebei een potje gewonnen, dus hij mag het verslag doen van dat andere potje.
Zie de VBL SCquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor dit spel zijn bamihapjes essentieel.
We hebben allebei een potje gewonnen, dus hij mag het verslag doen van dat andere potje.
Op 25 juni. Epische match wordt dat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Karina het volgende:
Ah gaan jullie nu nog een beslissend potje spelen?
Waren geen leugens, slechts een onvolledig verhaal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef Paxcon het volgende:
Ah zit jij hier, ik twijfelde al welk topic ik het moest zetten
Gelukkig doorgrondt Karina jouw leugens
Kijk ik wel of alles eerlijk gaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op 25 juni. Epische match wordt dat.
Je kan ook best meedoen, we baalden wel een beetje dat we met twee personen niet gebruik konden maken van de Lowie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk ik wel of alles eerlijk gaatWinnaar krijgt van mij een pilsje of fris naar keuze.
Ik zou graag zien dat dit gestreamed wordt op twitch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op 25 juni. Epische match wordt dat.
Nou weet je, misschien kunnen we het gewoon met zijn allen doen!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook best meedoen, we baalden wel een beetje dat we met twee personen niet gebruik konden maken van de Lowie.
Maximaal vier toch? Meer speelstukken zijn er niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou weet je, misschien kunnen we het gewoon met zijn allen doen!
Denk niet dat dat kan, de laptop heb ik namelijk al nodig voor de DVD feature.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat dit gestreamed wordt op twitch.
Had ik al ingecalculeerd, sommigen gewoon met zijn 2en.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maximaal vier toch? Meer speelstukken zijn er niet.
[..]
Denk niet dat dat kan, de laptop heb ik namelijk al nodig voor de DVD feature.
Nee nog niet. Ik denk dat hij vrijdag komt, er stond ca. 3 dagen maar morgen is er natuurlijk geen post.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Karina heb jij je flagdress al binnen?
Aha ja ik heb geen mail, dus ik vroeg het me afquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik denk dat hij vrijdag komt, er stond ca. 3 dagen maar morgen is er natuurlijk geen post.
Als meerdere mensen hun speelstukken meenemen kan je gewoon 2 Boskampen loslaten op het spelbord.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik al ingecalculeerd, sommigen gewoon met zijn 2en.
Ik ben ook benieuwd hoe het staat. Jammer dat het vrijdag niet zo warm wordt anders had ik hem aangetrokken (mocht hij 's morgens binnenkomen).quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha ja ik heb geen mail, dus ik vroeg het me af
Ben zo benieuwdMijn coolcat jurkjes zijn ook binnen, dus ik hoop dat ze vrijdag binnenkomen
Kan ook natuurlijk al is er iig 1 niet kenner aanwezigquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als meerdere mensen hun speelstukken meenemen kan je gewoon 2 Boskampen loslaten op het spelbord.
als Paxcon er is zijn er in elk geval 2 niet kenners aanwezig hahahaha!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk al is er iig 1 niet kenner aanwezigmaar die mag dan met mij meedoen.
Doet hij met jou samenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als Paxcon er is zijn er in elk geval 2 niet kenners aanwezig hahahaha!
(grapje)
Met 21 graden en zonnetje kan dat toch welquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe het staat. Jammer dat het vrijdag niet zo warm wordt anders had ik hem aangetrokken (mocht hij 's morgens binnenkomen).
Misschien. Tijdje terug had ik een jurk aangetrokken en toen werd ik uitgelachen omdat ik paarse knieen had van de kouquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met 21 graden en zonnetje kan dat toch wel
OWquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien. Tijdje terug had ik een jurk aangetrokken en toen werd ik uitgelachen omdat ik paarse knieen had van de kou
promes naar het WK? Johannes zeg het maar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez jonge voila was dat straf zeg
Doe mij maar Nick van der Velden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
promes naar het WK? Johannes zeg het maar.
amaiquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez jonge voila was dat straf zeg
WK is nog niet begonnen hé!quote:
Gelukkig heb ik dat alweer vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
In 2010 ging het veel sneller
EK 2012 ging echt mega langzaam die SC
Wat moet hier dan allemaal gezegd worden, gezien er helemaal nog niets begonnen is?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
In 2010 ging het veel sneller
EK 2012 ging echt mega langzaam die SC
Bijvoorbeeld dat ik nu op de wc zit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat moet hier dan allemaal gezegd worden, gezien er helemaal nog niets begonnen is?
Ja, en ik ben naar Life of Pi aan het kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ik nu op de wc zit.
Nou fijn om te weten JCquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ik nu op de wc zit.
Wat zijn jouw plannen vandaag?quote:
Ik ga zo even eten en daarna een beetje schoonmaken in huis. Verder weet ikhet nog niet, het is rotweer.quote:
wat je normaal ook zegt in een sc. Een sc gaat eigenlijk bijna nooit over het onderwerp van het forum waar we in posten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat moet hier dan allemaal gezegd worden, gezien er helemaal nog niets begonnen is?
Fokken in bad? Heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat je normaal ook zegt in een sc. Een sc gaat eigenlijk bijna nooit over het onderwerp van het forum waar we in posten.
Ik lig nu heerlijk in bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |