OWquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien. Tijdje terug had ik een jurk aangetrokken en toen werd ik uitgelachen omdat ik paarse knieen had van de kou
promes naar het WK? Johannes zeg het maar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez jonge voila was dat straf zeg
Doe mij maar Nick van der Velden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
promes naar het WK? Johannes zeg het maar.
amaiquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allez jonge voila was dat straf zeg
WK is nog niet begonnen hé!quote:
Gelukkig heb ik dat alweer vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
In 2010 ging het veel sneller
EK 2012 ging echt mega langzaam die SC
Wat moet hier dan allemaal gezegd worden, gezien er helemaal nog niets begonnen is?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
In 2010 ging het veel sneller
EK 2012 ging echt mega langzaam die SC
Bijvoorbeeld dat ik nu op de wc zit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat moet hier dan allemaal gezegd worden, gezien er helemaal nog niets begonnen is?
Ja, en ik ben naar Life of Pi aan het kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ik nu op de wc zit.
Nou fijn om te weten JCquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ik nu op de wc zit.
Wat zijn jouw plannen vandaag?quote:
Ik ga zo even eten en daarna een beetje schoonmaken in huis. Verder weet ikhet nog niet, het is rotweer.quote:
wat je normaal ook zegt in een sc. Een sc gaat eigenlijk bijna nooit over het onderwerp van het forum waar we in posten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat moet hier dan allemaal gezegd worden, gezien er helemaal nog niets begonnen is?
Fokken in bad? Heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat je normaal ook zegt in een sc. Een sc gaat eigenlijk bijna nooit over het onderwerp van het forum waar we in posten.
Ik lig nu heerlijk in bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |