Ken hem niet man.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lewis baker nu weer 2 keer gescoord.
Een marsje of snicker kan best gezond zijn, serieus.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee maar moet beetje op m'n gewicht letten. FOK!ken is slecht voor je.
Ik zie geen sixpack dus jaquote:
Kan jaquote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een marsje of snicker kan best gezond zijn, serieus.
[..]
Ik zie geen sixpack dus ja
Ga je mond spoelenquote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgie is echt goed
die gaan WK worden
onderschat de badmeester nietquote:
de Fairplay? Ook die winnen ze nietquote:Op maandag 26 mei 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Werelds wordt dat als Engeland de troffee omhoog tilt
Nou nou nou nou nou nouquote:
België heeft zeker een leuke ploeg die kan groeien maar....wij hebben naast onze ongemakken de beste clubcoach ter wereld.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgie is echt goed
die gaan WK worden
Die gaan wel ver komen, gunstige lotingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:57 schreef TheFastOne het volgende:
Iedereen ziet toch wel in dat Frankrijk wereldkampioen gaat worden
Ik laat ze in al m'n poules winnen. Finale Argentinie - Frankrijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gaan wel ver komen, gunstige loting
Ik weet niet of Argentinië zover komt, tegen wie zou Frankrijk in de halve finale staan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik laat ze in al m'n poules winnen. Finale Argentinie - Frankrijk.
Duitsland of Brazilië uit m'n hoofd. Maar op dat moment is het gewoon gokken. En ik ga dus voor Frankrijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of Argentinië zover komt, tegen wie zou Frankrijk in de halve finale staan?
Op zich een goeie keuzequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Duitsland of Brazilië uit m'n hoofd. Maar op dat moment is het gewoon gokken. En ik ga dus voor Frankrijk.
Ik vind Zwitserland ook vrij sterk, voor je het weet wordt Frankrijk tweede in de poule, komen ze tegen Argentinië en dan gaan ze er uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:57 schreef TheFastOne het volgende:
Iedereen ziet toch wel in dat Frankrijk wereldkampioen gaat worden
In principe heeft Frankrijk meer kwaliteit, vraag is of het er ook uitkomtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:44 schreef hafcfan het volgende:
Frankrijk gaat onder Zwitserland eindigen let maar op.
Zwitserland heeft echt een geweldig team. Voetbal zit daar sowieso erg in de lift. 1 van de meeste opkomende landen qua recente prestaties.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe heeft Frankrijk meer kwaliteit, vraag is of het er ook uitkomt
Ooit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Belgosome het volgende:
[ afbeelding ]
Een selfie met de toekomstige wereldkampioenen
Bij mij komt Zwitserland de poulefase niet eens door want Ecuador wint de groep voor Frankrijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:44 schreef hafcfan het volgende:
Frankrijk gaat onder Zwitserland eindigen let maar op.
Ben benieuwd wat er in Manaus gaat gebeuren. Wat een kut locatie is dat zeg, zo héquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij mij komt Zwitserland de poulefase niet eens door want Ecuador wint de groep voor Frankrijk
Ecuador is minder dan Zwitersland.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij mij komt Zwitserland de poulefase niet eens door want Ecuador wint de groep voor Frankrijk
Ken ik niet, beetje een leuke gozer?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij doet me op de één of andere manier aan MrBanaan1 denken
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:14 schreef Belgosome het volgende:
[ afbeelding ]
Een selfie met de toekomstige wereldkampioenen
Is toch niet dik man.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch maar dik met 5-1 gewonnen, kon meer zijn ook. Maar ja, Luxemburg was ook verschrikkelijk zwak.
Een tegendoelpunt tegen Luxemburg krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch maar dik met 5-1 gewonnen, kon meer zijn ook. Maar ja, Luxemburg was ook verschrikkelijk zwak.
Is geen San Marino waar je met 15-0 tegen wint. Maar wat is volgens jou dan 'dik' winnen?quote:
Ja, echt een topgozerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ken ik niet, beetje een leuke gozer?
San Marino win je ook niet met 15-0.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is geen San Marino waar je met 15-0 tegen wint. Maar wat is volgens jou dan 'dik' winnen?
Troll.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef banaantjeEE het volgende:
1-1 tegen Ecuador ->
2-0 verliezen van Frankrijk ->
0-0 tegen Colombia ->
En dan te bedenken dat Ecuador alleen presteert op grote hoogte.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:12 schreef banaantjeEE het volgende:
1-1 tegen Ecuador ->
2-0 verliezen van Frankrijk ->
0-0 tegen Colombia ->
Dat is toch gunstig?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
Onze kansen slinken met de dag, VdV gaat niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |