Grappig, en ik maar denken dat een gravelspeler iemand was die vooral goed op gravel speelt.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:33 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, GGL is juist typisch een geval van een gravel speler. Hij staat ver achterin om de service te ontvangen en gooit er dan een loopy, nietszeggende bal in het veld. Een beetje zoals Nadal retourneert.
Zijn service en forehand maken hem een gevaarlijke tegenstander. Zijn backhand is ook wel goed, maar onder druk is die kwetsbaar.
Ik negeer Nederlanders totdat ze iets goeds doen, dan ben ik even blij en vergeet ik ze weer. Dat scheelt op de lange termijn veel teleurstelling.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:37 schreef 1239758715981 het volgende:
Mogelijkheid gemist om de titel nogmaals over Haase te laten gaan
Deze analysequote:Op maandag 26 mei 2014 21:33 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, GGL is juist typisch een geval van een gravel speler. Hij staat ver achterin om de service te ontvangen en gooit er dan een loopy, nietszeggende bal in het veld. Een beetje zoals Nadal retourneert.
Zijn service en forehand maken hem een gevaarlijke tegenstander. Zijn backhand is ook wel goed, maar onder druk is die kwetsbaar.
Dank je wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:38 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik heb even gekeken naar het intelligent fruit Topic en ik vond het briljant.
En daarom ben ik fan van Djokoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:09 schreef DaveDave09 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=686397358080501
ZET DIE FLITS UITquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:01 schreef BobW het volgende:
Zo, weer terug uit Parijs en een leuk dagje gehad. Er werd wel minder gespeeld door de regen, maar ik had met meer regen rekening gehouden dus het viel nog mee.
Eerst met een hoop andere Nederlanders bij Haase gekeken en die wedstrijd ging redelijk makkelijk. Wel een beetje jammer want daardoor is Haase niet boos geworden en ging hij niet schreeuwen.
Daarna heel de marathonpartij gezien van Bagnis tegen Benneteau op Court 1. Die Bagnis stond echt lekker te spelen, vooral die eerste twee sets raakte hij echt alles goed. Ik was voor Bagnis, ook vanwege al die Fransen natuurlijk in het stadion dus dat was wel vermakelijk.
Buiten het park in een restaurant kwamen we Robin nog tegen, dus natuurlijk even op de foto mee geweest.
echt chanantquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Slobeend het volgende:
Deze al langsgekomen? http://nos.nl/video/653294-mahut-zet-journalist-voor-schut.html
Vervolgens breekt Cadantu.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:26 schreef franklop het volgende:
Kiek break achter,
ow en de rebreak uiteraard
Haar mogelijke opponentes maken er ook een typisch WTA potje van; 3-6 5*-0 nu voor date krummquote:
Haha, je zou maar gebageld worden door een 43-jarigequote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Haar mogelijke opponentes maken er ook een typisch WTA potje van; 3-6 5*-0 nu voor date krumm
Bij het wielrennen kijken we daar niet meer van op, alhoewel het dan geen bagel heet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:10 schreef Roceco het volgende:
[..]
Haha, je zou maar gebageld worden door een 43-jarige![]()
True that.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij het wielrennen kijken we daar niet meer van op, alhoewel het dan geen bagel heet.
Tweede set winnen met 6-0 en dan in de derde set weer meteen gebroken worden en 0-3 staanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Haar mogelijke opponentes maken er ook een typisch WTA potje van; 3-6 5*-0 nu voor date krumm
Welkom op de WTA-tour!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tweede set winnen met 6-0 en dan in de derde set weer meteen gebroken worden en 0-3 staan
Niet dus, gelijk weer terug gebrokenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef Max23 het volgende:
Kiek een break voor in de 2e set. Kijken of ze het nu wel kan vasthouden meteen.
Nee, weer rebreakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:23 schreef Max23 het volgende:
Kiek een break voor in de 2e set. Kijken of ze het nu wel kan vasthouden meteen.
Maakt niet uit, is nu een kwestie van de break vasthouden, wordt het uiteindelijk 6-4 voor Kiki.quote:
Dat ze elkaar nu elke keer breaken bedoel je? Want nu mag die tegenstandster weer serveren voor 2-2quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is nu een kwestie van de break vasthouden, wordt het uiteindelijk 6-4 voor Kiki.
Ja, inderdaad. Bij de dames is de service sowieso een groot nadeel eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat ze elkaar nu elke keer breaken bedoel je? Want nu mag die tegenstandster weer serveren voor 2-2
Niet jinxen a.u.b.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is nu een kwestie van de break vasthouden, wordt het uiteindelijk 6-4 voor Kiki.
Komt volgens een aantal mensen door de ultieme gravelspeler GGLquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe kwam het dat Wawrinka zo dik verloor? Blessure of gewoon echt slecht? Hij slaat na de AO sowieso geen deuk in een pakje boter.
WTAquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:32 schreef franklop het volgende:
Date Krumm nu 5-0* achter na de tweede set met 0-6 gewonnen te hebben
Echt slecht. Hij heeft ook geen plan b zoals de echte topspelers dat wel hebben. Als hij geen winners kan slaan vanaf de baseline, tja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe kwam het dat Wawrinka zo dik verloor? Blessure of gewoon echt slecht? Hij slaat na de AO sowieso geen deuk in een pakje boter.
GGL is dan ook een heel goede speler, die je met goed en gevarieerd spel moet aanpakken. Dat heeft Wawrinka niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:31 schreef Roceco het volgende:
[..]
Komt volgens een aantal mensen door de ultieme gravelspeler GGL
Ronald Koeman, ben jij het?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Echt slecht. Hij heeft ook geen plan b zoals de echte topspelers dat wel hebben. Als hij geen winners kan slaan vanaf de baseline, tja.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:39 schreef grrrrg het volgende:
Ik maak me nu niet meer druk om Kiki, dat komt wel goed. Ik maak me meer zorgen om Sijsling nu. In de rallies toont hij zich nog niet echt de meerdere.
Haha, 'NOG niet echt de meerdere'... Je bent een optimistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:39 schreef grrrrg het volgende:
Ik maak me nu niet meer druk om Kiki, dat komt wel goed. Ik maak me meer zorgen om Sijsling nu. In de rallies toont hij zich nog niet echt de meerdere.
Hij won nog best een aardig toernooitje in Monte Carloquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:30 schreef GwaiLow het volgende:
Denken dat iemand anders dan Djokovic het Rafa moeilijk kan maken op RGquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:14 schreef Norrage het volgende:
En laat me raden, Dimi zit in de helft van Rafa
Karlovic kan het hem nog moeilijker maken dan Dimi hoor. Ik kan me op Queens een hele spannende partij tussen Nadal en Karlovic herinneren. 6-7 7-6 7-6 voor Nadal.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:15 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Denken dat iemand anders dan Djokovic het Rafa moeilijk kan maken op RG![]()
![]()
Denken dat het leuk is dat er tenminste iemand is waar hij tenminste een spannende pot tegen kan spelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:15 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Denken dat iemand anders dan Djokovic het Rafa moeilijk kan maken op RG![]()
![]()
Inderdaad, Karlovic is een levensgevaarlijke serveerder (ik zou hem geen tennisser willen noemen).quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Karlovic kan het hem nog moeilijker maken dan Dimi hoor. Ik kan me op Queens een hele spannende partij tussen Nadal en Karlovic herinneren. 6-7 7-6 7-6 voor Nadal.
Semifinale in Rome, winst in Boekarest en eigenlijk weinig genante verliezen (Berdych en Ferrer in Monte Carlo en Madrid, Gulbis een paar keer, kan allemaal gebeuren). Daarom is het juist zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Denken dat het leuk is dat er tenminste iemand is waar hij tenminste een spannende pot tegen kan spelen![]()
In de AO had Dimi gewoon van Rafa moeten winnen, kan ie ook hier als hij die vorm van toen had. Maar nee. Die kwartfinale was zo ongeveer het enige dat Dimi dit jaar gespresteerd heeft..En dat goede Acapulco natuurlijk. Waarom zijn die jonkies allemaal zo wisselvallig
Ja eigenlijk heb je gelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Semifinale in Rome, winst in Boekarest en eigenlijk weinig genante verliezen (Berdych en Ferrer in Monte Carlo en Madrid, Gulbis een paar keer, kan allemaal gebeuren). Daarom is het juist zo, hij leek eindelijk constant te presteren. Maar dan dit na die wanprestatie tegen Nadal in het vorige toernooi.
Even opgezocht, klopt nog ook lol. (3-8)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:20 schreef Rosario het volgende:
Blijkbaar pas Karlovic derde winstpartij op RG.
Het wordt tijd dat 1 van de Grand Slams naar Azië gaat verhuizen. Tennis is daar in opkomst en 2 Grand Slams in Europa is toch overdreven.quote:
Ach een normale backhand kan ie niet meer dan 1 op de 10 keer binnen de lijnen slaan.quote:
Sijs was er sowieso wel in drie sets uitgevlogen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:48 schreef grrrrg het volgende:
Er moet nu toch wel wat gebeuren, anders vliegt Sijsling eruit in 3 sets.
Ging in de eerste set opvallend goed. Helaas is deze stelling (zoals te vaak met de Slice) de laatste games meer en meer de waarheid aan het worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:48 schreef Norrage het volgende:
I
[..]
Ach een normale backhand kan ie niet meer dan 1 op de 10 keer binnen de lijnen slaan.
Iemand moet het doen, ik geloof dat Tomic geen contact met zijn vader meer heeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:30 schreef Ambrosius het volgende:
Gasquet geeft Tomic tot nu toe een flink pak slaag.
Mwah, ligt ook aan de tegenstander, en Pavlyuchenkova speelde ook drie sets in plaats van twee. Vrees dat zij een maatje te groot is voor Kiki, maar goed, alles kan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:38 schreef F.M.D. het volgende:
Voor wat het waard is. Wat statistieken van Bertens en Pavlyuchenkova van de 1e ronde. 3de ronde moet toch haalbaar kunnen zijn.
Pavlyuchenkova:
- 2 aces, 13 dubbele fouten
- 18 winners, 38 onnodige fouten
Bertens:
- 2 aces, 4 dubbele fouten
- 30 winners, 35 onnodige fouten
Echt niet, Kiki is een toekomstige top 10 speelster.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Mwah, ligt ook aan de tegenstander, en Pavlyuchenkova speelde ook drie sets in plaats van twee. Vrees dat zij een maatje te groot is voor Kiki, maar goed, alles kan.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:06 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Echt niet, Kiki is een toekomstige top 10 speelster.
quote:
Haas geeft op.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef borisz het volgende:
Zopp geeft op tegen Haas bij 2-5.
Istomin in vier sets te sterk voor Stakhovsky
Pavlyuchenkova heeft dit jaar al wat aardige resultaten geboekt, onder andere hier: http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Open_GDF_Suez_%E2%80%93_Singlesquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Mwah, ligt ook aan de tegenstander, en Pavlyuchenkova speelde ook drie sets in plaats van twee. Vrees dat zij een maatje te groot is voor Kiki, maar goed, alles kan.
Nog n break. Mugroquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:23 schreef franklop het volgende:
Eerste stap naar een epische 5 setter voor Almagro; verliest zijn eerste servicegame
Haha ja, dat toernooi dat ze won, waarin ze vijf wedstrijden speelde en ze allemaal naar drie sets gingen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:28 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Pavlyuchenkova heeft dit jaar al wat aardige resultaten geboekt, onder andere hier: http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Open_GDF_Suez_%E2%80%93_Singles
twitter:bgtennisnation twitterde op dinsdag 27-05-2014 om 15:36:28Nico Almagro called for trainer at 5-0 down vs Rockum Sock reageer retweet
ben je nou serieus. kiki kan aardig ballen, maar is en wordt echt nooit geen top 10 matriaal. top 30 absoluut de max denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:11 schreef grrrrg het volgende:
[..]![]()
Ze heeft al eens een toernooi gewonnen hoor. Het is gewoon een kwestie van tijd voor ze doorbreekt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:20 schreef Lagrinta het volgende:
Nadal vragen over het Nederlands elftal. Typisch NOS. Te sjanant voor woorden! http://nos.nl/video/653397-nadal-ik-heb-geen-slecht-jaar.html
Sorry, maar sjanant?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:20 schreef Lagrinta het volgende:
Nadal vragen over het Nederlands elftal. Typisch NOS. Te sjanant voor woorden! http://nos.nl/video/653397-nadal-ik-heb-geen-slecht-jaar.html
Ik denk dat hij gênant bedoelt. Chanant is ook geen woord.quote:
Jij hebt duidelijk het Fok! woordenboek nog nooit gelezen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gênant bedoelt. Chanant is ook geen woord.
Da's waar. En ik kom hier al jaren. Da's eigenlijk wel een beetje ...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het Fok! woordenboek nog nooit gelezen.
gastquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ferrer toch nog als eerste echt opstakel? Voor Zopp hoeft ie niet bang te zijn in ieder gevalquote:
Nou, sorry hoor.quote:
Opstakel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ferrer toch nog als eerste echt opstakel? Voor Zopp hoeft ie niet bang te zijn in ieder gevalGabashvili of Thiem moeten het maar doen
wtf is ditquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
KLB / Stijve door chimeid op werk.. chanant
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik krijg zin in een broodje frikandel van Zanger Bobquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat terwijl Djoko achtereenvolgens tegen Chardy, Cilic en Tsonga/Jano mag
Dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik krijg zin in een broodje frikandel van Zanger Bob
2e ronde max dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Haase kan trouwens met een beetje mazzel kwartfinale halenKomende rondes allemaal ongeveer gelijkwaardige tegenstanders.
Hij verliest gewoon van Klizan hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Haase kan trouwens met een beetje mazzel kwartfinale halenKomende rondes allemaal ongeveer gelijkwaardige tegenstanders.
Trieste week voor Wozniacki, eerst maakt haar vriendje het uit, en nu verliest ze in de eerste rondequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Wickmayer wint in drie sets van Wozniacki.
Gaat gewoon winnen in 4 sets, die Haasequote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft inderdaad 0,0 kans tegen Klizan, die in supervorm is. Gaat ie in 3 sets af, mark my words.
Niet zo overdrijven. Klizan is inderdaad behoorlijk in vorm maar hij heeft ook maandenlang buiten de top honderd gebivakkeerd en heeft onder andere dit jaar nog verloren van toppers als Kimmer Coppejans en Guido Andreozzi. Als Haase een beetje constant speelt en Klizan een offday heeft kan het zomaar wat worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft inderdaad 0,0 kans tegen Klizan, die in supervorm is. Gaat ie in 3 sets af, mark my words.
Ben het met je eens, maar je hebt het wel over Haase he. En Klizan heeft van zijn laatste 18 potten er 15 gewonnen, en enkel nipt van Gulbis en Almagro verloren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven. Klizan is inderdaad behoorlijk in vorm maar hij heeft ook maandenlang buiten de top honderd gebivakkeerd en heeft onder andere dit jaar nog verloren van toppers als Kimmer Coppejans en Guido Andreozzi. Als Haase een beetje constant speelt en Klizan een offday heeft kan het zomaar wat worden.
Ik zie Haase ook niet winnen hoor, maar hem 0,0 kans toedichten gaat wel wat ver.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar je hebt het wel over Haase he. En Klizan heeft van zijn laatste 18 potten er 15 gewonnen, en enkel nipt van Gulbis en Almagro verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Met zijn carrière?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:54 schreef Gruisman het volgende:
Verdasco wint van Llodra, en blijkbaar stopt Llodra ermee?
Met de wedstrijd.quote:
Maar dat is toch meestal zo als je hebt verloren?quote:
Wist je dat hij die bijnaam vreselijk vindt? Iemand heet die ooit op wikipedia gezet en nu noemt iedereen hem zo, maar hij blijft volhouden dat het niet zijn bijnaam isquote:
Enkele*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Die Lokoli had de wedstrijd al in de tas met een dubbele break voor in de derde.
Haar spel ook voor de tegenstander, maakt amper fouten. Dat gaat alleen goed als je zelf ook geen fouten maakt, dat deed Keys uiteindelijk toch te vaak.quote:
Uur of 9quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:34 schreef Introvert het volgende:
Kan nog wel eens een leuke vijfsetter worden. Hoelaat zijn ze de afgelopen dagen gestopt met de wedstrijden?
21.15-21.30 maximaal als ik het me goed herinner. Maar het is vrij bewolkt vandaag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:34 schreef Introvert het volgende:
Kan nog wel eens een leuke vijfsetter worden. Hoelaat zijn ze de afgelopen dagen gestopt met de wedstrijden?
Volgens riep hij zoiets tijdens de Aussie Open, ja. Vind het een beestenbijnaam.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:20 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Wist je dat hij die bijnaam vreselijk vindt? Iemand heet die ooit op wikipedia gezet en nu noemt iedereen hem zo, maar hij blijft volhouden dat het niet zijn bijnaam is
Dit is de eerste ronde.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef Rosario het volgende:
Dit is trouwens zijn allereerste tweede ronde in een slam, op z'n 29e.
Lekkere battle, Lokoli doet gewoon drie keer achter elkaar hetzelfde dansjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:48 schreef Max23 het volgende:
Haten op Lokoli![]()
Die dancebattle tegen Monfils was cool
http://nos.nl/video/65266(...)p-roland-garros.html
En wat moeten wij daarmee, dat aftertimen? Morgen weer een nieuwe dag, is Lokoli weer hersteld.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef Introvert het volgende:
Het is klaar met Lokoli. Had nog wat geld gegooid op Johnson bij break achterstand in de derde. Notering: 15![]()
![]()
Zometeen een nachtje rust.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef Introvert het volgende:
Het is klaar met Lokoli. Had nog wat geld gegooid op Johnson bij break achterstand in de derde. Notering: 15![]()
![]()
Adoreren!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En wat moeten wij daarmee, dat aftertimen? Morgen weer een nieuwe dag, is Lokoli weer hersteld.
even lekker kakken om je geest weer helder te makenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:16 schreef wimderon het volgende:
Als ik Lokoli was zou ik nu toch even een potje gaan schijten.
Gevoelige snaar? Aftertimen is dit voor mijn gevoel toch niet. Ik wilde enkel de opmerkelijke bet delen maar blijkbaar niet gepast, zal het nooit nimmer doen.quote:
Nee, geen gevoelige snaar. Het is leuk als je zoiets meldt als je de bet plaatst, dan kunnen wij er misschien ook nog wel wat mee. Daar zijn aparte topics voor trouwens. Maar achteraf gaan vertellen dat je hebt ingezet, is gewoon aftertimen en dus niet wenselijk. Ik had ook Iniesta to score in de verlenging 4 jaar geleden, maar wat moet je daarmee?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:23 schreef Introvert het volgende:
[..]
Gevoelige snaar? Aftertimen is dit voor mijn gevoel toch niet. Ik wilde enkel de opmerkelijke bet delen maar blijkbaar niet gepast, zal het nooit nimmer doen.
Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Een forum is er toch echt voor het delen van gedachtes, interesses en informatie. Aan jou hoe je dat interpreteert. Ik vind het persoonlijk altijd wel leuk om opmerkelijke / hoge notering bets voorbij te zien komen. Als ik zie dat jij in het topic aanwezig ben zal ik daar in het vervolg rekening mee houden, meneer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, geen gevoelige snaar. Het is leuk als je zoiets meldt als je de bet plaatst, dan kunnen wij er misschien ook nog wel wat mee. Daar zijn aparte topics voor trouwens. Maar achteraf gaan vertellen dat je hebt ingezet, is gewoon aftertimen en dus niet wenselijk. Ik had ook Iniesta to score in de verlenging 4 jaar geleden, maar wat moet je daarmee?
Vertel het volgende keer dan als je inzet. Want je had niks gezegd als hij niet voorstond.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:42 schreef Introvert het volgende:
[..]
Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Een forum is er toch echt voor het delen van gedachtes, interesses en informatie. Aan jou hoe je dat interpreteert. Ik vind het persoonlijk altijd wel leuk om opmerkelijke / hoge notering bets voorbij te zien komen. Als ik zie dat jij in het topic aanwezig ben zal ik daar in het vervolg rekening mee houden, meneer.
Het gaat volgens mij puur om het feit dat je het achteraf noemt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:42 schreef Introvert het volgende:
[..]
Tja, het is maar hoe je het bekijkt. Een forum is er toch echt voor het delen van gedachtes, interesses en informatie. Aan jou hoe je dat interpreteert. Ik vind het persoonlijk altijd wel leuk om opmerkelijke / hoge notering bets voorbij te zien komen. Als ik zie dat jij in het topic aanwezig ben zal ik daar in het vervolg rekening mee houden, meneer.
Mag ik je verzoeken om dit soort weddenschappen voortaan vooraf te melden en niet achteraf? Nu komt het niet heel geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef opgebaarde het volgende:
ik had 9/11 zien aankomen en heb ingezet op 7 wimbledon overwinning van federer... toen hij 3 was![]()
Ik geloof hem direct, dat je hem niet meteen gelooft is een beetje chanantquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag ik je verzoeken om dit soort weddenschappen voortaan vooraf te melden en niet achteraf? Nu komt het niet heel geloofwaardig over.
Uiteraard, ik deel eigenlijk nooit weddenschappen maar deze was voor mij uitzonderlijk. Ik heb overigens wel nog in de derde set aangegeven dat ik nog wel een vijf setter verwachtte. Ik laat dan terloops nog even vallen dat ik er ook nog een opmerkelijke weddenschap mee heb gewonnen. Dat hij daar dan betweterig en corrigerend op reageert en het gelijk afdoet als aftertimen is een kwestie van interpretatie. Laat ook maar zitten, was iniedergeval niet mijn intentie om lofzangen en schouderklopjes te ontvangen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij puur om het feit dat je het achteraf noemt.
Nja, hij is natuurlijk wel een moderator. Als moderator had ik er misschien ook wel iets van gezegd, als niet-moderator niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:10 schreef Introvert het volgende:
[..]
Uiteraard, ik deel eigenlijk nooit weddenschappen maar deze was voor mij uitzonderlijk. Ik heb overigens wel nog in de derde set aangegeven dat ik nog wel een vijf setter verwachtte. Ik laat dan terloops nog even vallen dat ik er ook nog een opmerkelijke weddenschap mee heb gewonnen. Dat hij daar dan betweterig en corrigerend op reageert en het gelijk afdoet als aftertimen is een kwestie van interpretatie. Laat ook maar zitten, was iniedergeval niet mijn intentie om lofzangen en schouderklopjes te ontvangen.
Beetje zelfde types maar dan veel krachtiger en mentaal iets sterkerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom denken jullie eigenlijk dat Haase kansloos tegen Klizan zal zijn? Ken hem niet heel goed, maar zn wikipedia ziet er zeker niet indrukwekkend uit.
En ze hebben er nog moeite voor gedaan ook, want in het sportjournaal om 18.45 lieten ze 3 punten van Sijsling en Bertens zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:50 schreef wimderon het volgende:
Samenvattingen op de NOS![]()
Eén punt van Sijsling-Ferrer, Bertens-Cadantu en Li-Mladenovic![]()
En dan van Murray-Golubev drie punten laten zien
Thiem gaat morgen van Rafa winnen hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tot zover de doorbraak van bepaalde spelers. Nishikori, Thiem, Dimitrov
niet jinxenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Thiem gaat morgen van Rafa winnen hoor
Heel misschien een setje idd, maar ik reken er niet op.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Thiem gaat morgen van Rafa winnen hoor
De twee winnaars van de meest recente Grand Slam?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:27 schreef Anonymousz het volgende:
Is het ooit eerder gebeurd dat er 2 gs winnaars (Li na en wawrinka) verliezen in de 1e ronde?
Nee. In ieder geval niet degene die de vorige Grand Slam hadden gewonnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:27 schreef Anonymousz het volgende:
Is het ooit eerder gebeurd dat er 2 gs winnaars (Li na en wawrinka) verliezen in de 1e ronde?
Vind het wel grappig, de statistieken zijn tegenwoordig zo uitgebreid en zo specifiek dat er op elk toernooi wel iets voor het eerst gebeurt. En dat er elke keer weer een record wordt gevestigd (x overwinningen op rij op Zwitsers, x overwinningen op rij op Amerikaans hardcourt). Wel heel leuk allemaal trouwens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. In ieder geval niet degene die de vorige Grand Slam hadden gewonnen.
Of meeste tiebreaks op rij verliezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind het wel grappig, de statistieken zijn tegenwoordig zo uitgebreid en zo specifiek dat er op elk toernooi wel iets voor het eerst gebeurt. En dat er elke keer weer een record wordt gevestigd (x overwinningen op rij op Zwitsers, x overwinningen op rij op Amerikaans hardcourt). Wel heel leuk allemaal trouwens.
Jup, wel vaker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:27 schreef Anonymousz het volgende:
Echt geweldigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:31 schreef Slobeend het volgende:
Deze al langsgekomen? http://nos.nl/video/653294-mahut-zet-journalist-voor-schut.html
Ook dat de twee Australian open winnaars van het zelfde jaar op hun bek gaan in de 1ste ronde van RG?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:41 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me inderdaad niet zo heel zeldzaam, maar desalniettemin bewonderenswaardig
Heb je een voorbeeld? Ik begreep dat het voor het eerst was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |