Ik vind het wel aardig, zeker het eerste album, maar niet mijn favoriete band.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef Norrage het volgende:
Wat heeft men tegen Spinvis?ik dacht dat misschien wel de meest geliefde band van het hele MUZ forum was
Van afgelopen jaar een iets betere; geen slecht album.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
I suggest you put your flamesuit on.
Ok.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt
Waardeloos.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van afgelopen jaar een iets betere; geen slecht album.
[ afbeelding ]
ha haquote:Op maandag 26 mei 2014 23:05 schreef Norrage het volgende:
Wat heeft men tegen Spinvis?ik dacht dat misschien wel de meest geliefde band van het hele MUZ forum was
Behalve jou dan. Maar volgens mij was er een tijd dat alle albums van Spinvis in de album top 50 kwamen. En zelfs Spinvis s/t in de top 10. ? Of heb ik slecht geheugen?quote:
Nee, er zijn veel meer haters. Maar ook veel liefhebbers, dat wel. Maar meest geliefd, dat nooit.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Behalve jou dan. Maar volgens mij was er een tijd dat alle albums van Spinvis in de album top 50 kwamen. En zelfs Spinvis s/t in de top 10. ? Of heb ik slecht geheugen?
Ja, wel een haat-liefde artiest. Net als Roosquote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, er zijn veel meer haters. Maar ook veel liefhebbers, dat wel. Maar meest geliefd, dat nooit.
Eeeen, nu niet meer...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Daar moeten toch wel wat lekkere wijven tussen zitten of nie?![]()
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef Kerftminister het volgende:
Nou laatste versie dan.
[ afbeelding ]
Geen Smiths en wel Beatlesquote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef Kerftminister het volgende:
Nou laatste versie dan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |