quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef heywoodu het volgende:
Wie ooit heeft gezegd dat dit echter leek is echt niet goed bij z'n hoofd
Nee, in de voorstukjes leek het echt niet echter. Serieus, echt niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef alors het volgende:
[..]In de voorstukjes leek het echter. Het komt denk ik ook doordat het geen acteurs zijn.
Ja dat is wel heel irritant iddquote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
Ik word nu al misselijk van die heen en weer slingerende camera. Dit gaat hem niet worden.
Ongelooflijk!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Het acteren is nog slechter dan bij spangas
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Een ware legende is hij!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Door deze serie ga ik nu alvast Tinco serieus nomineren voor een Oscar, net als de zusjes van Bodil
quote:
DIe juf heeft geen mobielquote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Ja ze komt vast die klas niet meer uit hoor als er een stok voor staat. Nooit van een telefoon gehoord zeker?
Stoerquote:Op maandag 26 mei 2014 19:10 schreef Doler12 het volgende:
Bij mijn scholen hebben we ook een aantal leraren weggepest lolz
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:10 schreef PenetratorNL het volgende:
Dear god.. hangt er een papiertje met tekst naast de camera
Stoer manquote:Op maandag 26 mei 2014 19:10 schreef Doler12 het volgende:
Bij mijn scholen hebben we ook een aantal leraren weggepest lolz
Nou ja die vrouw was totaal ongeschikt, ze deed cursussen met volwassen voor haar nieuwe baan, maar ja pubers, zijn toch een geval apartquote:
Dit is de eerste lichting acteurs die het zogeheten 'Tinco-acting' over heeft genomen.quote:
Nou het is ook niet zo dat er hier iemand tussen zit die ook maar enige vorm van talent heeft laten zien he.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:13 schreef alors het volgende:
Nouja deze zijn nog niet zo lang bezig. Tinco bakt er na 3 jaar nog niks van.
Véél slechter.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:16 schreef PenetratorNL het volgende:
(Ik mis Heartbreak High, wat een topserie was dat vergeleken deze ongeinspireerde bagger)
Fort Alphaquote:Op maandag 26 mei 2014 19:16 schreef PenetratorNL het volgende:
En we dachten dat spangas het dieptepunt der acteren was... Dit is zo'n programma dat zo slecht is, dat het leuk blijft om naar te kijken.
(Ik mis Heartbreak High, wat een topserie was dat vergeleken deze ongeinspireerde bagger)
DAAR ken ik die stem vanquote:
En dat inderdaad.quote:
Lol pubersquote:Op maandag 26 mei 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
Wacht ze zien die vrouw met een andere vrouw in de stad en ze is meteen lesbisch
[..]
DAAR ken ik die stem van
De scriptschrijvers zijn gewoon niet zo goed.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
Wacht ze zien die vrouw met een andere vrouw in de stad en ze is meteen lesbisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |