quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:02 schreef heywoodu het volgende:
Wie ooit heeft gezegd dat dit echter leek is echt niet goed bij z'n hoofd
Nee, in de voorstukjes leek het echt niet echter. Serieus, echt niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef alors het volgende:
[..]In de voorstukjes leek het echter. Het komt denk ik ook doordat het geen acteurs zijn.
Ja dat is wel heel irritant iddquote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
Ik word nu al misselijk van die heen en weer slingerende camera. Dit gaat hem niet worden.
Ongelooflijk!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Het acteren is nog slechter dan bij spangas
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Het acteren is nog slechter dan bij spangas
Een ware legende is hij!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Door deze serie ga ik nu alvast Tinco serieus nomineren voor een Oscar, net als de zusjes van Bodil
quote:
DIe juf heeft geen mobielquote:Op maandag 26 mei 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Ja ze komt vast die klas niet meer uit hoor als er een stok voor staat. Nooit van een telefoon gehoord zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |