En je laat je tegenhouden door een beetje regen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
Klotezooi wat een aidsweer. Ik wil hardlopen.
Wie is die emo hipster bij je UI?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En je laat je tegenhouden door een beetje regen?
Hey Setoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wij voelen ons allemaal klein ongeacht hoelang we trainen en deze dude voelt zich massive.
ik had Robb gespoilerd voor de afleveringquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iemand echt keihard gespoilerd over de uitslag van Oberyn vs The MountainHij werd kankerboos.
Zekers niet. Heb ziek huisgehouden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En je laat je tegenhouden door een beetje regen?
Waar heb je gelopen vriend?quote:
Dat hadden ze hier ook in een coffeeshop.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:07 schreef THEFXR het volgende:
wat is het hier toch kut, terwijl ze dit in de USA hebben.
[ afbeelding ]
daar staan gewoon openbaar, is weer eens wat anders dan gummiberenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat hadden ze hier ook in een coffeeshop.
Echt? Dat is dan wel nice. Maar Nederland loopt ondertussen een beetje achter idd met dat kromme gedoogbeleid.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar staan gewoon openbaar, is weer eens wat anders dan gummiberen
Gewoon naast een school zetten. Lekker accijns cashen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar staan gewoon openbaar, is weer eens wat anders dan gummiberen
in 7 staten, ga je dus naar de dokter, ja, ik heb last van mijn rug en je krijgt een wietpas als medicijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt? Dat is dan wel nice. Maar Nederland loopt ondertussen een beetje achter idd met dat kromme gedoogbeleid.
gewoon verbieden die rotzooiquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt? Dat is dan wel nice. Maar Nederland loopt ondertussen een beetje achter idd met dat kromme gedoogbeleid.
dat is het nu juist, die plant bestaat al langer dan de mensheid zelf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
gewoon verbieden die rotzooi
niemand is ooit beter geworden van drugs
gewoon pompen in de gym en goed eten, niks geen chemische troep in je lichaam stoppen
Coke plant ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het nu juist, die plant bestaat al langer dan de mensheid zelf.
je moet ook op de bladeren kauwen en niet chemisch bewerken, slimmequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Coke plant ook
Vieze junks altijd goed praten wat slecht is
#comazuipenforlifequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
Houdt het gewoon bij alcohol. Dat kan tenminste geen kwaad.
http://www.theonion.com/a(...)on-where-this,36131/quote:‘No Way To Prevent This,’ Says Only Nation Where This Regularly Happens
ISLA VISTA, CA—In the days following a violent rampage in southern California in which a lone attacker killed seven individuals, including himself, and seriously injured over a dozen others, citizens living in the only country where this kind of mass killing routinely occurs reportedly concluded Tuesday that there was no way to prevent the massacre from taking place. “This was a terrible tragedy, but sometimes these things just happen and there’s nothing anyone can do to stop them,” said North Carolina resident Samuel Wipper, echoing sentiments expressed by tens of millions of individuals who reside in a nation where over half of the world’s deadliest mass shootings have occurred in the past 50 years and whose citizens are 20 times more likely to die of gun violence than those of other developed nations. “It’s a shame, but what can we do? There really wasn’t anything that was going to keep this guy from snapping and killing a lot of people if that’s what he really wanted.” At press time, residents of the only economically advanced nation in the world where roughly two mass shootings have occurred every month for the past five years were referring to themselves and their situation as “helpless.”
Inbe4 Yuri die een carry over verzint voor drugsgebruikquote:
Stel je niet aan manquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
Klotezooi wat een aidsweer. Ik wil hardlopen.
Hier begint de tori pas, G.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
The Red Wedding; what the fuck man. I don't know how to feel. Het is niet eerlijk.
Niks mis met een lekker cocktailtje op z'n tijdquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Yuri die een carry over verzint voor drugsgebruik
Inbe4 dikke henk die mensen die geen drugs gebruiken uitmaakt voor saai
Lol aint life a bitch Rob.quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
The Red Wedding; what the fuck man. I don't know how to feel. Het is niet eerlijk.
Oké bedankt ik pak em mee voor de Kids leuk voor de regenachtige dagen grgr henk en een poot van rufusquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Oké bedankt ik pak em mee voor de Kids leuk voor de regenachtige dagen grgr henk en een poot van rufus
20 knikkers voor de moeite
Henk was een FTD'er.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Oké bedankt ik pak em mee voor de Kids leuk voor de regenachtige dagen grgr henk en een poot van rufus
Ftd leeft Brein beeftquote:
Tissue'tje nodig brobro?quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gouden tijden waren datquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Hey girlbroquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:34 schreef G.R.S. het volgende:
sap
http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1105177763
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nu blijkt er een freelance journaliste van de Daily Mail op Facebook naar mensen te zoeken die de dader kenden en zat blijkbaar naar informatie te spitten die ze konden gebruiken voor een publicatie. Ze komt een troll tegen die beweert dat de dader met bodybuilding bezig was en creatine begon in te nemen waardoor die uiteindelijk door het lint is gegaan.
Wat een treurige journalistiek en dit lijkt zich nog te verspreiden ook onder de media.
De combinatie van een troll en geen fact checking levert dus dit soort resultaten op:
Friend tells how 'virgin killer' turned angry after getting addicted to body-building drug creatine in his quest to attract women
Reddit:
According to the Daily Mail, creatine, the "mood-altering drug" was one of the causes of Elliot Rodger's rampage
Topic van de trollmeester op fitmisc.com:
ITT ghettocandyman gets questioned by reporter on facebook about elliot, GTFIH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |