ik zit bijna op die BF% fucking zwaar laatste cut aarrgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Awesome_ op 27-05-2014 18:44:57 ]BEASTMODE
pics?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zit bijna op die BF% fucking zwaar laatste cut aarrg
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:38 schreef Awesome_ het volgende:
Het leukste bij game of thrones vond ikIk heb gisteren iemand echt keihard gespoilerd over de uitslag van Oberyn vs The MountainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij werd kankerboos.
Deathlift or Die.
TR gezetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iemand echt keihard gespoilerd over de uitslag van Oberyn vs The MountainHij werd kankerboos.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hhnngggg![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jaallemaal van die skip legday typesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hhnngggg
Die asser is wel goed, voor de rest niet heel bijzonder IMHO.quote:
yepquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik heb tot 2x toe gedroomd over een meisje en als ik wakker word zie ik een bericht op mijn mobiel. Volgens mij is die brain wave shizzle legit. Dit gebeurde ook alleen wanneer ik internet aan heb (die ik normaliter uit zet).
Moet ik bang zijn?
on the beachquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wij voelen ons allemaal klein ongeacht hoelang we trainen en deze dude voelt zich massive.
Hij speelt ook in een relatief bekende band in Amerika. Ik volg hem al best lang. Toen hij begon had die al die tats nog niet, daarna had die een jaar niets geüpload en toen had die opeens allemaal tats.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:30 schreef Teddyburrr het volgende:
Deze gast heeft ook een ziek lichaam. De tats zijn ook dope.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |