SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door smegmanus op 26-05-2014 20:01:19 ]
????quote:
Hallo Jeroen.quote:
Ik zal m'n best doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:20 schreef Klokov het volgende:
Fanta pls, weer geen geupdate OP(doe er wat aan Smegmanus, dit kan zo niet langer)
quote:
Dank, doe het niet alleen voor mij maar ook voor Jeroen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe maar ff wat nice chickkies dan kan ik me zo weer ff afberen
Kun je beter handschoenen aandoen zodat je je mussels lekker kan laten afsterven.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Fucking warm en benauwd in de gym net, ging echt kapot. Wel lekkere training gehad en hele handen afgestorven.
Heb nog liever een mooie, schone piemel in m'n mond en ik ben niet eens homo.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je beter handschoenen aandoen zodat je je mussels lekker kan laten afsterven.
Ah daarom hebben ze jou de mascotte gemaaktquote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef Jahr00n het volgende:
Echt ziek getraind net. Zo'n pomp als ik nu heb zou ik zaterdagnacht moeten hebben. Wow.
Vriend je kan haten maar ik ben mentaal niet te breken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ah daarom hebben ze jou de mascotte gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |