SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door smegmanus op 26-05-2014 20:01:19 ]
????quote:
Hallo Jeroen.quote:
Ik zal m'n best doen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:20 schreef Klokov het volgende:
Fanta pls, weer geen geupdate OP(doe er wat aan Smegmanus, dit kan zo niet langer)
quote:
Dank, doe het niet alleen voor mij maar ook voor Jeroen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe maar ff wat nice chickkies dan kan ik me zo weer ff afberen
Kun je beter handschoenen aandoen zodat je je mussels lekker kan laten afsterven.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Fucking warm en benauwd in de gym net, ging echt kapot. Wel lekkere training gehad en hele handen afgestorven.
Heb nog liever een mooie, schone piemel in m'n mond en ik ben niet eens homo.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je beter handschoenen aandoen zodat je je mussels lekker kan laten afsterven.
Ah daarom hebben ze jou de mascotte gemaaktquote:Op maandag 26 mei 2014 19:30 schreef Jahr00n het volgende:
Echt ziek getraind net. Zo'n pomp als ik nu heb zou ik zaterdagnacht moeten hebben. Wow.
Vriend je kan haten maar ik ben mentaal niet te breken.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ah daarom hebben ze jou de mascotte gemaakt
Ja idd. Vieze aders overal.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is toch niks, lig je op zo'n hard stuk beton
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is toch niks, lig je op zo'n hard stuk beton
Real men have curves <3quote:Op maandag 26 mei 2014 20:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja idd. Vieze aders overal.
Als ie weer van de anabolen af is zakt ie als een pudding in elkaar. Blerg ik moet er niet aan denken.
Huilie masterrace.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:20 schreef Klokov het volgende:
Fanta pls, weer geen geupdate OP(doe er wat aan Smegmanus, dit kan zo niet langer)
Dit soort uitspraken moet je van misc. hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb nog liever een mooie, schone piemel in m'n mond en ik ben niet eens homo.
Ik sou egt onseker worde als ik daarrnaast moes lopeh.quote:
Heb je dat alles gelezen?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
wtf, niemand die haar vriend op de hoogte stelt ofzo
Typ gewoon normaal.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:00 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Huilie masterrace.
[..]
Dit soort uitspraken moet je van misc. hebben.
[..]
Ik sou egt onseker worde als ik daarrnaast moes lopeh.
[..]
Heb je dat alles gelezen?
Oneens, als je elkaar echt vertrouwd hoef je elkaar niet te controleren, srs.quote:
Niet zo happen klokie, zie PI.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Oneens, als je elkaar echt vertrouwd hoef je elkaar niet te controleren, srs.
Ik heb hoeveel bied jequote:Op maandag 26 mei 2014 22:38 schreef no1uknow het volgende:
V&A / [GEZ] 2 x 4GB 1066Mhz SODIMM geheugen
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ben niet echt een Katy Perry fan maar
[ afbeelding ]
hier zou ik haar anus wel prolapsen.
Gristus.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ben niet echt een Katy Perry fan maar
[ afbeelding ]
hier zou ik haar anus wel prolapsen.
Turnquote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Jahr00n het volgende:
Welke serie moet ik gaan kijken? Heb alle leuke al gehad denk ik man pffff.
wel aardigquote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ziet er redelijk homofiel uit op imdb. Is het wat?
Waar hou je van welke heb je al gezien?quote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Jahr00n het volgende:
Welke serie moet ik gaan kijken? Heb alle leuke al gehad denk ik man pffff.
breaking badquote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Waar hou je van welke heb je al gezien?
Kijk eens pilot van the newsroom imdb lijkt t saar maar als je de pilot kijkt ben je verkocht als je ook van suits hieldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |