net als dat beest op je UIquote:
Ja, zo!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
net als dat beest op je UI![]()
Ot: druhuhuuuuk, waarom passen er niet meer uur in een dag
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zo!![]()
En er kan nog meer bij, zo op naar yoga. In een rietgedekte boerderij mét onweer. Angstig dus
Ja!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]overleefd?
Ot: na een lange dag je bed opzoeken is heerlijk
Fuck mijn dirty mind in dezequote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
net als dat beest op je UI![]()
Ot: druhuhuuuuk, waarom passen er niet meer uur in een dag
naar de huisartsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:41 schreef Lollertrolle het volgende:
Heb er allemaal gewoon geen zin meer in en heb steeds minder om voor te leven
hangt ervan af waar die je naartoe stuurtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
en dan een rekening krijgen die ik niet kan betalen
Welcome broederquote:
klinkt niet bestquote:
Mwa is het ook niet. Te horen gekregen dat de zus van mijn oma afgelopen zondag is overleden. Precies een jaar later na mijn oma. Dat brengt herinneringen terug.quote:
ah wat kutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa is het ook niet. Te horen gekregen dat de zus van mijn oma afgelopen zondag is overleden. Precies een jaar later na mijn oma. Dat brengt herinneringen terug.
Aww, sterktequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:53 schreef Raene het volgende:
Ik ben weer vrijgezel jeuj!
Ik ga een beetje heel erg dood van binnen
What's up?quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Cynisch en chagrijnig... Geen goed teken.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ff schouders eronder en gaan huphupquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Cynisch en chagrijnig... Geen goed teken.
Noeeessssssquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:53 schreef Raene het volgende:
Ik ben weer vrijgezel jeuj!
Ik ga een beetje heel erg dood van binnen
Veel plezierquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje zenuwachtig weerSnap niet waarom, ga morgen met vrienden op vakantie
Ben alleen altijd bang iets te vergeten
Gaat je helemaal lukken!quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:50 schreef DaMook het volgende:
Goed want weekenden goed want leuke dingen doen
.
Het stoppen met roken gaat iets minder dan gewild, maar iig meer dan de helft geminderd en 3 dagen en vooral op mijn werk al geen behoefte meer aan roken, op andere plekken nog wel wat en een enkele keer toegegeven, maar na elke per ongeluke peuk stop ik gewoon opnieuw en binnen nu en een week rook ik gewoon helemaal 0,0 meer, krijg er met het uur meer vertrouwen in (voorgaande pogingen kreeg ik er per uur minder vertrouwen in) .
Succes met de meubelsquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:18 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gaat je helemaal lukken!![]()
![]()
Wij zijn druk bezig om de nieuwe meubels in elkaar aan het zetten. Apart om te zien dat moeders nu voor modernere meubels gaat (vanuit haar keuze), maar nog steeds haar ouderwetse frutsels gebruikt ter "decoratie"We zullen zien hoe alles zal staan uiteindelijk. En wat zijn die nieuwe meubels zwaaaaaaar!
Nu slaap ik maar 5 of 6 uurtjes terwijl het er gewoon 8 moeten zijn net als vroegerquote:
Hier hetzelfde. Een week met gemiddeld 4 uurtjes slaap en nu voel ik het pasquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu slaap ik maar 5 of 6 uurtjes terwijl het er gewoon 8 moeten zijn net als vroeger
Is gewoon waardeloos. Drink maar veel thee en koffie om te compenserenquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Een week met gemiddeld 4 uurtjes slaap en nu voel ik het pas
Koffiequote:Op donderdag 29 mei 2014 14:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is gewoon waardeloos. Drink maar veel thee en koffie om te compenseren
Melkquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwart met een klein beetje suiker
Dat loopt toch niet fijn met al die veren johquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef _Dido_ het volgende:
Hardgelopen met de moeder erbij op de fiets. Die de hele rit veren in mn kont stak omdat ze zo positief verrast was over mn nette manier van lopen vgl met vroegah. En zij zegt nooit iets wat ze niet meent dus extra tof
Volgende keer wil ze weer mee![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
Super spannend, morgen dé grote dag, mijn presentatie, kleren en accessoires voor de dansshow, helemaal klaar! I can't waiiiiiiiiiiiiiit!
Dank u wel Sylquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ben benieuwd! Succes.
OT: moe, heel erg moe. Niet mentaal, maar fysiek.Afgezien daarval voel ik me super.
![]()
Ik heb vanochtend op het laatste moment besloten om aan een 10KM hardloopevenement deel te nemen in plaats van 5KM. Dat heb ik op een - voor mij - hoog tempo gelopen. Daarna 1,5u met de trein gereisd voor een etentje aan de andere kant van het land. Nu weer onderweg naar huis.
wat dan? Ga je trouwen? Word je papa?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog een maandzenuwen beginnen langzaam te komen nu
* complicate geeft knuffeltje aan de leukste meid van heel FOK!quote:
quote:
*geeft een knuffel*quote:
Dan geef ik natuurlijk een knuffeltje terug.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:15 schreef complicate het volgende:
[..]
* complicate geeft knuffeltje aan de leukste meid van heel FOK!
Thxs! Kan het ook wel gebruiken nuquote:
Stap achterop voor een ritje, voel je je niet zo eenzaam meerquote:
Dat is alleen maar goed, succes!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:13 schreef complicate het volgende:
Binnen een uurtje begint mijn dansshow, voel me beetje nerveus, maar ook echt super spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend.
Komt wel goed meidquote:
Zie DMquote:
quote:
Ik zou 'm friendzonenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:56 schreef complicate het volgende:
Gister was echt een top avond, mijn dansshow was keigeslaagd behalve dat ik in het begin even geschrokken was van de 500 mensen in de zaal en mijn danschoreo is goedgekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn date-guy stond op het einde van de show met een doos vol roosjes toen hij mij zijn liefde verklaarde![]()
Ik mag echt niet klagen
Kind of too late.quote:
En daarom blijf je dus vrijgezelquote:
Top om te horen meid!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:56 schreef complicate het volgende:
Gister was echt een top avond, mijn dansshow was keigeslaagd behalve dat ik in het begin even geschrokken was van de 500 mensen in de zaal en mijn danschoreo is goedgekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn date-guy stond op het einde van de show met een doos vol roosjes toen hij mij zijn liefde verklaarde![]()
Ik mag echt niet klagen
wauw! Heel veeel succes en plezier!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]nee
Ik ga over een maand naar de andere kant van de wereld om iets te kunnen betekenen voor mensen die het minder goed hebben dan wijontwikkelingshulp.
En dat is toch best wel spannend
Dank u wel Thijs.quote:
It is no trouble.quote:
Bredaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ik voel me heel goed. Straks lekker weg en morgen naar Breda. Word een leuk weekend heb ik het idee
Cool.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:56 schreef complicate het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag echt niet klagen
Muchas gracias.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Cool.
Dus, wanneer is jullie bruiloft?
Genieten doe je toch ná het huwelijk?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Muchas gracias.Haha trouwen, eerst genieten hč.
Waarover gaat dit?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Genieten doe je toch ná het huwelijk?
Blijkbaar heeft iedereen trauma van dat klein diepe warme veelbelovende zinnetje.quote:
Okido, ik was al in de war.quote:
Patsen tegenover hun vrienden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
OT... eenzaam en klote... waarom willen mannen snachts je nummer als ze er toch niets mee doen?
Leuke stad zo op zijn tijdquote:
die er niet bij waren??quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Patsen tegenover hun vrienden.
[..]
Leuke stad zo op zijn tijd
Vetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]nee
Ik ga over een maand naar de andere kant van de wereld om iets te kunnen betekenen voor mensen die het minder goed hebben dan wijontwikkelingshulp.
En dat is toch best wel spannend
quote:
Zeg het haar.quote:
Kut-Whatsapp en een toetsweek van d'rquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg het haar.![]()
OT: ole ole ik moet boodschappen doen maar ik heb geen goesting.
Oh toetsweekquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Kut-Whatsapp en een toetsweek van d'r
Oh, en laat je boodschappen gewoon bezorgen anders
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh toetsweek, geef haar anders even geen aandacht, dan gaat ze u nog meer willen.
![]()
Nee, zo lui ben ik nu ook weer niet he.Ik zal wel straks goesting krijgen als mijn darmen rommelen.
Smakelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:53 schreef KaBuf het volgende:
[..]Klinkt goed, ga het overwegen
![]()
En succes dan maarMijn darmen rommelen al dus ik ga maar eens koken
Daarom is het ook een alle-mannen-zijn-klootzakken-maar-ik-ben-heel anders-mind-you post. Doet 'ie vaker de laatste tijd, onze Thijs.quote:
Eh, om vooral niet te bellen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
OT... eenzaam en klote... waarom willen mannen snachts je nummer als ze er toch niets mee doen?
Ik ken het gevoel...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik word gek van die schouderpijn die uitstraalt naar mn nek.![]()
![]()
Dankjequote:
Kalmte kan U reddenquote:Op zondag 1 juni 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal gestoord word ik.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wauw! Heel veeel succes en plezier!
Thanksquote:
Welke film??quote:Op maandag 2 juni 2014 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
Prima, lekkere vrije dag gehad. Dadelijk eten en vanavond bioscoop
Verhuis naar een grote stad ?:pquote:Op maandag 2 juni 2014 22:42 schreef StelioKontos het volgende:
Er zijn van die mensen die je zonder reden soms het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen. Blijkbaar ben ik de zondebok voor iemands frustraties. Tijd voor wat tegengas, want ik trek dit niet veel langer meer op een vriendelijke manier.
En waarom moet ik in zo"n pokkendorp wonen waar niets te doen is om me af te leiden van dit gezeik
X-men Days of Future Past. Viel niet tegen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijd om aan de beveiliging door te geven dat ze mensen niet zomaar moeten doorverbinden naar m'n mobiel.Ze heeft het voor elkaar gekregen om op dit tijdstip met een onzinverhaal doorverbonden te worden.
Hoe durft ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: deadlines
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Notquote:
Ze heeft zelf al wat gestuurdquote:
Dat dacht ik dus al.quote:
5+ uur aan beeldmateriaal terugbrengen naar 5 clips van elk 5 a 6 minuten. Waar ben ik aan begonnenquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ook nog een filmpje bewerken janu: brak en moe
Dat heb jij toch niet nodig manquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij moet ik op zoek naar een sportfysio.
Fokt op. Succes met een junk met een fiets vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:03 schreef CherryOnTop het volgende:
Godverdomme wéér is m'n fiets gejat. Deze keer nog uit een afgesloten fietsenhok ookIk ga de volgende fiets maar gewoon in huis zetten, ben het nou zat
Dankjequote:Op woensdag 4 juni 2014 10:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Fokt op. Succes met een junk met een fiets vinden.
kut. Watskeburt?quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:50 schreef sylvesterrr het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Last van mijn knie. Morgenmiddag ga ik naar de sportfysio.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
kut. Watskeburt?
Ik voel me goed en lacherig vandaag, handig, melig op t werk
wat is er dan met je knie? Ik ben er ook voor naar de sportfysio geweest. Oefeningen helpen erg goed (knieprobleem zit vaak eigenlijk in de heupen/billen, dus daar heb ik oefeningen voor gekregen). Benieuwd wat de jouwe zegt. Succes!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Last van mijn knie. Morgenmiddag ga ik naar de sportfysio.
Tijdens het hardlopen krijg ik na verloop van tijd last van een minder soepele knie en een pijntje..quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat is er dan met je knie? Ik ben er ook voor naar de sportfysio geweest. Oefeningen helpen erg goed (knieprobleem zit vaak eigenlijk in de heupen/billen, dus daar heb ik oefeningen voor gekregen). Benieuwd wat de jouwe zegt. Succes!
ik dm je ffquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tijdens het hardlopen krijg ik na verloop van tijd last van een minder soepele knie en een pijntje..
Over zes dagen rond dit tijdstip zal ik hier zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit wel ja.![]()
Nog drie weken, maar negen dagen in totaal. Eindelijk.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik word langzamerhand niet goed van iemand.
Komt goed!quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb me juist verslapen.
Rotnachtstress
quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Rot dromenblij dat ik wakker ben en het slechts een droom bleek te zijn..
Net terug van de fysio. Gelukkig minder ernstig dan ik dacht.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ken datquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ik heb de laatste tijd alleen maar leuke dromen. Gister zelfs een droom gehad dat ik verliefd werd op een heel leuk mooi meisje en we echt een hele leuke tijd hebben gehad. Maar toen moest ik wel wakker worden. Toen ik wakker werd bleef ik dat verliefde gevoel bijna heel de dag houden
Dat is ook wel apart kan ik je zeggen.
Ken hetquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:03 schreef minthy het volgende:
Ontzettend chaotisch, ben tientig dingen tegelijk aan het doen...
Ben ik je tegengekomenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:13 schreef complicate het volgende:
Leuk, een man die niet van voetbal houdt.
Nee, tenzij jouw naam begint met J. hahaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben ik je tegengekomen?
Goed, vandaag lekker gewerkt, nu een pilsje en eten onderweg. Zo nog een serie kijken en dan slapen.
Stomme vriendinnenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, tenzij jouw naam begint met J. haha
OT: ruzie met vriendinnen, maar euh morgen los ik het wel op.
Dat dus! Maar ze zijn ook wel leuk hoor.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja hou je maar van de domme![]()
Stoppen maar met deze sc?
Nee helaas ben ik dat nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, tenzij jouw naam begint met J. haha
OT: ruzie met vriendinnen, maar euh morgen los ik het wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |