net als dat beest op je UIquote:
Ja, zo!quote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
net als dat beest op je UI![]()
Ot: druhuhuuuuk, waarom passen er niet meer uur in een dag
quote:Op maandag 26 mei 2014 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zo!![]()
En er kan nog meer bij, zo op naar yoga. In een rietgedekte boerderij mét onweer. Angstig dus
Ja!quote:Op maandag 26 mei 2014 23:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]overleefd?
Ot: na een lange dag je bed opzoeken is heerlijk
Fuck mijn dirty mind in dezequote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
net als dat beest op je UI![]()
Ot: druhuhuuuuk, waarom passen er niet meer uur in een dag
naar de huisartsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:41 schreef Lollertrolle het volgende:
Heb er allemaal gewoon geen zin meer in en heb steeds minder om voor te leven
hangt ervan af waar die je naartoe stuurtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
en dan een rekening krijgen die ik niet kan betalen
Welcome broederquote:
klinkt niet bestquote:
Mwa is het ook niet. Te horen gekregen dat de zus van mijn oma afgelopen zondag is overleden. Precies een jaar later na mijn oma. Dat brengt herinneringen terug.quote:
ah wat kutquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa is het ook niet. Te horen gekregen dat de zus van mijn oma afgelopen zondag is overleden. Precies een jaar later na mijn oma. Dat brengt herinneringen terug.
Aww, sterktequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:53 schreef Raene het volgende:
Ik ben weer vrijgezel jeuj!
Ik ga een beetje heel erg dood van binnen
What's up?quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Cynisch en chagrijnig... Geen goed teken.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ff schouders eronder en gaan huphupquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Cynisch en chagrijnig... Geen goed teken.
Noeeessssssquote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:53 schreef Raene het volgende:
Ik ben weer vrijgezel jeuj!
Ik ga een beetje heel erg dood van binnen
Veel plezierquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje zenuwachtig weerSnap niet waarom, ga morgen met vrienden op vakantie
Ben alleen altijd bang iets te vergeten
Gaat je helemaal lukken!quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:50 schreef DaMook het volgende:
Goed want weekenden goed want leuke dingen doen
.
Het stoppen met roken gaat iets minder dan gewild, maar iig meer dan de helft geminderd en 3 dagen en vooral op mijn werk al geen behoefte meer aan roken, op andere plekken nog wel wat en een enkele keer toegegeven, maar na elke per ongeluke peuk stop ik gewoon opnieuw en binnen nu en een week rook ik gewoon helemaal 0,0 meer, krijg er met het uur meer vertrouwen in (voorgaande pogingen kreeg ik er per uur minder vertrouwen in) .
Succes met de meubelsquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:18 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Gaat je helemaal lukken!![]()
![]()
Wij zijn druk bezig om de nieuwe meubels in elkaar aan het zetten. Apart om te zien dat moeders nu voor modernere meubels gaat (vanuit haar keuze), maar nog steeds haar ouderwetse frutsels gebruikt ter "decoratie"We zullen zien hoe alles zal staan uiteindelijk. En wat zijn die nieuwe meubels zwaaaaaaar!
Nu slaap ik maar 5 of 6 uurtjes terwijl het er gewoon 8 moeten zijn net als vroegerquote:
Hier hetzelfde. Een week met gemiddeld 4 uurtjes slaap en nu voel ik het pasquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu slaap ik maar 5 of 6 uurtjes terwijl het er gewoon 8 moeten zijn net als vroeger
Is gewoon waardeloos. Drink maar veel thee en koffie om te compenserenquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Een week met gemiddeld 4 uurtjes slaap en nu voel ik het pas
Koffiequote:Op donderdag 29 mei 2014 14:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is gewoon waardeloos. Drink maar veel thee en koffie om te compenseren
Melkquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwart met een klein beetje suiker
Dat loopt toch niet fijn met al die veren johquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef _Dido_ het volgende:
Hardgelopen met de moeder erbij op de fiets. Die de hele rit veren in mn kont stak omdat ze zo positief verrast was over mn nette manier van lopen vgl met vroegah. En zij zegt nooit iets wat ze niet meent dus extra tof
Volgende keer wil ze weer mee![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:32 schreef complicate het volgende:
Super spannend, morgen dé grote dag, mijn presentatie, kleren en accessoires voor de dansshow, helemaal klaar! I can't waiiiiiiiiiiiiiit!
Dank u wel Sylquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ben benieuwd! Succes.
OT: moe, heel erg moe. Niet mentaal, maar fysiek.Afgezien daarval voel ik me super.
![]()
Ik heb vanochtend op het laatste moment besloten om aan een 10KM hardloopevenement deel te nemen in plaats van 5KM. Dat heb ik op een - voor mij - hoog tempo gelopen. Daarna 1,5u met de trein gereisd voor een etentje aan de andere kant van het land. Nu weer onderweg naar huis.
wat dan? Ga je trouwen? Word je papa?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog een maandzenuwen beginnen langzaam te komen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |