SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
IK HOU VAN SUPERSOF GR GR TOTO69
ze is mijn getuigequote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wat is er zo speciaal aan supersof?
Ze schijnt een rijke vader te hebben :s :squote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
What happend?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze schijnt een rijke vader te hebben :s :s
quote:
Rijk rijk? Of rijk rijk maakt mij kreunen rijk?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze schijnt een rijke vader te hebben :s :s
Gefeliciteerd?quote:
Inso, ja.quote:
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik blijf graag positief.quote:
Sof is getuige op Inso's bruiloft die er misschien gaat komen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nja nja, mijn busje is er.
Choo choo
quote:
Ei door je salade?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:01 schreef Typisch het volgende:
zal ik een eitje klaar maken
of een salade
keuzes
Ei salade?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:01 schreef Typisch het volgende:
zal ik een eitje klaar maken
of een salade
keuzes
Wat voor dingen heb je voor een salade?quote:
Komt goed schatje.quote:
grappig als ze dronken is.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
sof die dronken is?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
grappig als ze dronken is.
En tevens goede wingwoman
tomaat, komkommer, bosui, rode ui, ui, sla, jalapeños, avocado, augurk, feta, kaas, kip, tonijn, salami en nog wel wat spul denk ikquote:
Je hebt gehosseld?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk dat is pas een legitieme reden.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meer dan voldoende om iets lekkers te maken dus. Ik zou zeggen: salade.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
tomaat, komkommer, bosui, rode ui, ui, sla, jalapeños, avocado, augurk, feta, kaas, kip, tonijn, salami en nog wel wat spul denk ik
Kipquote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
tomaat, komkommer, bosui, rode ui, ui, sla, jalapeños, avocado, augurk, feta, kaas, kip, tonijn, salami en nog wel wat spul denk ik
quote:
Ik ben een kamerplant, ja!quote:
Persona non grata in vblquote:
we moeten hier een vblsc regime tegen hooikoorts startenquote:
En dat terwijl je al zeker een halfuur in de bus zou zitten.quote:
vandermarquote:Op maandag 26 mei 2014 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we moeten hier een vblsc regime tegen hooikoorts starten
rip vandermar
25.4quote:
Schoolquote:Op maandag 26 mei 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl je al zeker een halfuur in de bus zou zitten.
Oh nee. Tijd gaat beduidend langzamer. Kutleven
Maar eerst "MediaMarkt", ik ben gek op elektronicaquote:
Hilarische woordspeling.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna niemand kijkt daar ook overheen, een d/t foutje wil een docent nog wel eens ontflippen (ipv ontglippen, hahahahoho).
Gewoon elk stukje na laten kijken op FOK!
''Het grote corrigeer flips haar taalfouten topic'', ik zie potentie.
Duur te staanquote:Op maandag 26 mei 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door te slaan, check
Maar best begrijpelijk dat het een bron van frustratie kan worden.
Ik kan de pixels tellen. Redelijk inferieur als je het mij vraagt.quote:
Dit was wel heel lastig te ontcijferen en gelukkig maarquote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duur te staan![]()
Best wel, want ik besteed er extra aandacht aan
De glittertjes maken alles goedquote:Op maandag 26 mei 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan de pixels tellen. Redelijk inferieur als je het mij vraagt.
[..]
Dit was wel heel lastig te ontcijferen en gelukkig maar
Rukker.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, tweede keer vandaag al.
Ik kijk wat pr0n en gelijk gaat de bel.
Nounounou.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan de pixels tellen. Redelijk inferieur als je het mij vraagt.
Je bent zelf lastig te ontcijferen.quote:[..]
Dit was wel heel lastig te ontcijferen en gelukkig maar
Weer wat libido opgegraven?quote:
Goed nieuws, toch?quote:
Ach, is alleen handig als je iemand hebt om dat mee te delen.quote:
Over het algemeen wel. Maar toch vond ik zelfs masturberen fijn na zo lang frigide te zijn geweest. Gewoon een teken dat alles weer werkte zoals zou moeten. Dat het gewoon allemaal weer gezond was. Dus in die zin eigenlijk positief.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, is alleen handig als je iemand hebt om dat mee te delen.
Ik zal jou eens kraken.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nounounou.
[..]
Je bent zelf lastig te ontcijferen.
Zo smooth. Ben jelly op deze smoothness.quote:
Meh, vind het alleen maar een extra last.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Maar toch vond ik zelfs masturberen fijn na zo lang frigide te zijn geweest. Gewoon een teken dat alles weer werkte zoals zou moeten. Dat het gewoon allemaal weer gezond was. Dus in die zin eigenlijk positief.
Balen. Is het heel erg aanwezig dan? Anders ebt het toch vanzelf weg na een tijdje, lijkt me.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo smooth. Ben jelly op deze smoothness.
[..]
Meh, vind het alleen maar een extra last.
Och, gaat wel weer weg.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen. Is het heel erg aanwezig dan? Anders ebt het toch vanzelf weg na een tijdje, lijkt me.
Mooi deze eerlijkheid.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Maar toch vond ik zelfs masturberen fijn na zo lang frigide te zijn geweest. Gewoon een teken dat alles weer werkte zoals zou moeten. Dat het gewoon allemaal weer gezond was. Dus in die zin eigenlijk positi
Dan doe je het niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo smooth. Ben jelly op deze smoothness.
[..]
Meh, vind het alleen maar een extra last.
Behoeften zijn niet eenvoudig te onderdrukken LRquote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan doe je het niet?
En mijn smoothness is een farce. Gelukkig maar.
Not sure if sarcasm.quote:
Maar ik heb geen code.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechts de code ontcijferen/kraken. Aan dubbelzinnigheden doe ik niet hoor, jeetje.
Daarom blikopeners.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef Typisch het volgende:
kijk wat mij net is overkomen
[ afbeelding ]
ben er nog steeds een beetje door van slag
Mooie nagel heb je.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
En de gebruikersaanwijzing was nog wel zichtbaarquote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Verslaafd.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik haat curvefever. Ik weet niet waarom ik blijf spelen.
Tosti meesterras.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
Best lekker, een boterham met garnalen en rucola.
Hep.quote:
Feer.quote:
Hai KS.quote:
gewoon grilquote:
sof is barbaarquote:
Pantosti's kunnen best chill zijn hoor.quote:
gril is beterquote:
Heel rustig bakken op laag vuur. Ongeveer tien minuten per kant zodat ze lekker bruin worden.quote:
Veel werk welquote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel rustig bakken op laag vuur. Ongeveer tien minuten per kant zodat ze lekker bruin worden.
Klopt, maar als je te snel bakt wordt het brood zwart voordat de kaas gesmolten is.quote:
Nee ik hou er van als vrouwen daar zo openlijk over praten.quote:
O, ja. Ik kan soms nogal een flapuit zijn. Zelfs via het toetsenbord.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik hou er van als vrouwen daar zo openlijk over praten.
Mits het niet vulgair begint te worden.
Vulgair is misschien niet het juiste woord.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ja. Ik kan soms nogal een flapuit zijn. Zelfs via het toetsenbord.
Wanneer wordt het vulgair voor jou?
Scat?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vulgair is misschien niet het juiste woord.
Maar als het een gimmick begint te worden haak ik af
Ik kan veel ranzigheid hebben al trek ik bij scat toch wel een grens,.
Poepseks.quote:
quote:
Wat fijn dat we op een lijn zitten.quote:
Daar is een open relatie niks bij inderdaadquote:
nouquote:Op maandag 26 mei 2014 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is een open relatie niks bij inderdaad
Zeg jij ...quote:
Hij was leuk.quote:
ik ben eindelijk niet meer moe als een debiel na 12 uur slaap, dus aardigquote:
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij was leuk.
Maar heb je iets tegen open relaties?
Nice Nicequote:Op maandag 26 mei 2014 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben eindelijk niet meer moe als een debiel na 12 uur slaap, dus aardig
daar
hoezo nietquote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice Nice
Gaat wel, wachten op psych.
Eigenlijk niet echt goed maja
Ben je erg van de monogamie of heeft het een andere reden?quote:
Soms?quote:
Fucking opgefokt laatste tijd, onrustigquote:
komt door de meds 100%quote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking opgefokt laatste tijd, onrustig
Zweet veel, waarom geen idee
ja. ik vind een open relatie debielquote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je erg van de monogamie of heeft het een andere reden?
Als de vrouw echt laat merken dat ze er van geniet krijg ik zelf wel plezier in.quote:
Sinds ik weet dat je er keelkanker van kan krijgen, Krijg ik ook echt altijd last van mijn keel als ik het te lang doe.quote:
Welke? AD of ADD-meds?quote:
Mijn ouders hadden een open relatie. Alleen kwam ik daar niet op de fijnste manier achter.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja. ik vind een open relatie debiel
monogamie
mother of god.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
Mijn ouders hadden een open relatie. Alleen kwam ik daar niet op de fijnste manier achter.
Heb je wel eens iemand gebeft die er niet van geniet dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als de vrouw echt laat merken dat ze er van geniet krijg ik zelf wel plezier in.
Dat je dan niet zo discreet bent voor je kinderen vind ik echt achterlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een open relatie. Alleen kwam ik daar niet op de fijnste manier achter.
Ben zelf ook liever monogaam.
Nou ja, ze dachten wel discreet te zijn. Maar ik ging op een gegeven moment mailtjes lezen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dan niet zo discreet bent voor je kinderen vind ik echt achterlijk
Oh zoquote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ze dachten wel discreet te zijn. Maar ik ging op een gegeven moment mailtjes lezen.
Heheheh, eigen schuld.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ze dachten wel discreet te zijn. Maar ik ging op een gegeven moment mailtjes lezen.
Wel van die stille willes.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je wel eens iemand gebeft die er niet van geniet dan?
Nee, dat gelukkig nog niet. Hoewel we vroeger wel een jacuzzi hadden en daar een keer mensen bij zaten en ik vreemde dingen heb gehoord ... Maar ik heb langzaam maar zeker zoveel ''bewijs'' verzameld, dat het hoge woord er wel uit moest. Ik dacht namelijk eerst dat m'n moeder gewoon vreemdging en ik wist nog niet of ik het mijn vader moest vertellen.quote:
M'n moeder had iets openstaan op de computer waar ik even moest zijn. Dus ja ...quote:
Beter dan faken, toch?quote:
Je bent geen 14 meer gvdquote:Op maandag 26 mei 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb hard red bull en frikandelbroodje nodig
Moet ik dan een grapefruit eten omdat ik volwassen ben? :Squote:
Awkward.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n moeder had iets openstaan op de computer waar ik even moest zijn. Dus ja ...
Koffie en een frikandel op een bolletje. :S Dat lijkt meer op de volwassen versie van red bull en frikandelbroodje.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik dan een grapefruit eten omdat ik volwassen ben? :S
Gewoon gezond gvdquote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik dan een grapefruit eten omdat ik volwassen ben? :S
Ja, heel awkward ... Zeker als je 11 - 12 bent en je de tering schrikt. Ik ben eerst heel kwaad op haar geworden.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awkward.Ik hoorde eens van iemand dat ze erachter kwam dat haar ouders partnerruil deden met de buren.
![]()
Ik wilde vroeger best wel mijn buurmeisjes vleselijk leren kennen andersquote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awkward.Ik hoorde eens van iemand dat ze erachter kwam dat haar ouders partnerruil deden met de buren.
![]()
Koffie is zo vieeeees.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koffie en een frikandel op een bolletje. :S Dat lijkt meer op de volwassen versie van red bull en frikandelbroodje.
Maar gezond is minder lekker.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Met de buren nog wel. Moet er niet aan denken.
Je bent zelf vieeeeeees.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger best wel mijn buurmeisjes vleselijk leren kennen anders
[..]
Koffie is zo vieeeees.
[..]
Maar gezond is minder lekker.
Onze buren waren ook echt superlelijk. Wel lieve mensen maar ... Nee.quote:
Faken moet sowieso niet aan de orde zijn.quote:
Best wel goed. Al ontdek ik net dat mijn been slaapt, dat is wel wat lastig. Met jou?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo Flips, hoe gaat het er mee?
Ja, maar sommige genieten nou eenmaal met stilte. Niet iedereen kreunt superhard.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Faken moet sowieso niet aan de orde zijn.
Maar ik hou van vrouwen die gewoon toegeven aan het geil zijn en dan ook helemaal los gaan.
Ik was een beetje depri toen Atleti had verloren maar ik heb inmiddels ontdekt dat Jessica Alba meer dan terecht de Mom of the Year award heeft gewonnen dus nu ben ik weer vrolijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best wel goed. Al ontdek ik net dat mijn been slaapt, dat is wel wat lastig. Met jou?
Dan kunnen ze met de ogen en lichaamstaal nog wel het een of andere laten zienquote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar sommige genieten nou eenmaal met stilte. Niet iedereen kreunt superhard.
Ik moet de honden nog uitlaten.quote:
Wat voor honden heb je?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet de honden nog uitlaten.Maar ja, die willen nu ook niet naar buiten.
ja hondenweerquote:Op maandag 26 mei 2014 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet de honden nog uitlaten.Maar ja, die willen nu ook niet naar buiten.
Hier ook. Terwijl ik net van plan was even naar de stad te gaan.quote:
Als ze gebeft worden? Dan lig je toch op je rug en als het goed is met je ogen dicht.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan kunnen ze met de ogen en lichaamstaal nog wel het een of andere laten zien
naar de shoppa zeker.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier ook. Terwijl ik net van plan was even naar de stad te gaan.
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je me niet aantrekkelijk vindt is 1. Maar dit?
Gunde je het atleti meer? Ik was voor Ronaldo, en dus Real.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was een beetje depri toen Atleti had verloren maar ik heb inmiddels ontdekt dat Jessica Alba meer dan terecht de Mom of the Year award heeft gewonnen dus nu ben ik weer vrolijk.
Golden Retriever en iets wat lijkt op een Tibetaanse spaniël.quote:
Ha nee het minderen gaat me goed af.quote:
Meer over het algemeen natuurlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ze gebeft worden? Dan lig je toch op je rug en als het goed is met je ogen dicht.Plafond staren is ook niet echt een goed teken.
Nice.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha nee het minderen gaat me goed af.
Deze week maar 2 keer geblowd.
Wacht maar. Ik ga net zo knap worden als Scrwls en je dan afwijzen.quote:
Ik gunde het Atleti meer ja, ik leef al jaren mee met die club. Daarom vier ik de goals van Atleti altijd uitbundig, zo af en toe zelfs met koekoek in capslock.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had dit ook nooit verwacht
[..]
Gunde je het atleti meer? Ik was voor Ronaldo, en dus Real.
Mom of the year is een zeer terecht prijs voor Alba. Fijn dat dit ook gelijk je humeur zo positief beïnvloedt.
Ik, nou ja mijn ouders, heb een Engelse setter, ook echt een lieverd.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Golden Retriever en iets wat lijkt op een Tibetaanse spaniël.
Morgen ook een belangrijke afspraak met het zicht op de toekomst dus daar wil ik helemaal helder voor zijn.quote:
Je bedoelt vanuit facesitting?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meer over het algemeen natuurlijkBij beffen is het trouwens wel tering geil als ze van je gezicht gelijk overgaan op je pik en dan als een gek gaan rijden.
Logisch ja. Ik blow echt zelden eigenlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen ook een belangrijke afspraak met het zicht op de toekomst dus daar wil ik helemaal helder voor zijn.
Mooie honden zijn dat.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gunde het Atleti meer ja, ik leef al jaren mee met die club. Daarom vier ik de goals van Atleti altijd uitbundig, zo af en toe zelfs met koekoek in capslock.
Ik blijf mij verbazen over de kwaliteiten van Alba, er lijkt namelijk niks te zijn wat zij niet kan. Daarom ben ik ook verheugd dat dit nou net jouw rolmodel is.
[..]
Ik, nou ja mijn ouders, heb een Engelse setter, ook echt een lieverd.
Yups, Facesitting is sowieso de beste manier.quote:
Ik kan dan niet klaarkomen, dus voor mij is niet de beste manier.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yups, Facesitting is sowieso de beste manier.
Anders moet je in rare kronkels gaan liggen.
Hier is hij aan het springen in de sneeuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn gebroken hart nog harder breken, ik word pot a-seksueel.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht maar. Ik ga net zo knap worden als Scrwls en je dan afwijzen.
Waarom met atleti? En niet een andere club? Wat maakt atleti zo speciaal? Terecht dat je dat viert in een koekoek met hoofdletters. Wat een deceptie moet die 1-1 voor je zijn geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gunde het Atleti meer ja, ik leef al jaren mee met die club. Daarom vier ik de goals van Atleti altijd uitbundig, zo af en toe zelfs met koekoek in capslock.
Ik blijf mij verbazen over de kwaliteiten van Alba, er lijkt namelijk niks te zijn wat zij niet kan. Daarom ben ik ook verheugd dat dit nou net jouw rolmodel is.
[..]
Ik, nou ja mijn ouders, heb een Engelse setter, ook echt een lieverd.
Darten is geen sport.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:10 schreef Ro-ald het volgende:
Ga binnenkort een dartbord kopen denk ik.
In het weekend dan biertje drinken en darten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |