Heel rustig bakken op laag vuur. Ongeveer tien minuten per kant zodat ze lekker bruin worden.quote:
Veel werk welquote:Op maandag 26 mei 2014 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel rustig bakken op laag vuur. Ongeveer tien minuten per kant zodat ze lekker bruin worden.
Klopt, maar als je te snel bakt wordt het brood zwart voordat de kaas gesmolten is.quote:
Nee ik hou er van als vrouwen daar zo openlijk over praten.quote:
O, ja. Ik kan soms nogal een flapuit zijn. Zelfs via het toetsenbord.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik hou er van als vrouwen daar zo openlijk over praten.
Mits het niet vulgair begint te worden.
Vulgair is misschien niet het juiste woord.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ja. Ik kan soms nogal een flapuit zijn. Zelfs via het toetsenbord.
Wanneer wordt het vulgair voor jou?
Scat?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vulgair is misschien niet het juiste woord.
Maar als het een gimmick begint te worden haak ik af
Ik kan veel ranzigheid hebben al trek ik bij scat toch wel een grens,.
Poepseks.quote:
quote:
Wat fijn dat we op een lijn zitten.quote:
Daar is een open relatie niks bij inderdaadquote:
nouquote:Op maandag 26 mei 2014 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is een open relatie niks bij inderdaad
Zeg jij ...quote:
Hij was leuk.quote:
ik ben eindelijk niet meer moe als een debiel na 12 uur slaap, dus aardigquote:
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij was leuk.
Maar heb je iets tegen open relaties?
Nice Nicequote:Op maandag 26 mei 2014 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben eindelijk niet meer moe als een debiel na 12 uur slaap, dus aardig
daar
hoezo nietquote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice Nice
Gaat wel, wachten op psych.
Eigenlijk niet echt goed maja
Ben je erg van de monogamie of heeft het een andere reden?quote:
Soms?quote:
Fucking opgefokt laatste tijd, onrustigquote:
komt door de meds 100%quote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fucking opgefokt laatste tijd, onrustig
Zweet veel, waarom geen idee
ja. ik vind een open relatie debielquote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je erg van de monogamie of heeft het een andere reden?
Als de vrouw echt laat merken dat ze er van geniet krijg ik zelf wel plezier in.quote:
Sinds ik weet dat je er keelkanker van kan krijgen, Krijg ik ook echt altijd last van mijn keel als ik het te lang doe.quote:
Welke? AD of ADD-meds?quote:
Mijn ouders hadden een open relatie. Alleen kwam ik daar niet op de fijnste manier achter.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja. ik vind een open relatie debiel
monogamie
mother of god.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
Mijn ouders hadden een open relatie. Alleen kwam ik daar niet op de fijnste manier achter.
Heb je wel eens iemand gebeft die er niet van geniet dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als de vrouw echt laat merken dat ze er van geniet krijg ik zelf wel plezier in.
Dat je dan niet zo discreet bent voor je kinderen vind ik echt achterlijkquote:Op maandag 26 mei 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een open relatie. Alleen kwam ik daar niet op de fijnste manier achter.
Ben zelf ook liever monogaam.
Nou ja, ze dachten wel discreet te zijn. Maar ik ging op een gegeven moment mailtjes lezen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dan niet zo discreet bent voor je kinderen vind ik echt achterlijk
Oh zoquote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ze dachten wel discreet te zijn. Maar ik ging op een gegeven moment mailtjes lezen.
Heheheh, eigen schuld.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ze dachten wel discreet te zijn. Maar ik ging op een gegeven moment mailtjes lezen.
Wel van die stille willes.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je wel eens iemand gebeft die er niet van geniet dan?
Nee, dat gelukkig nog niet. Hoewel we vroeger wel een jacuzzi hadden en daar een keer mensen bij zaten en ik vreemde dingen heb gehoord ... Maar ik heb langzaam maar zeker zoveel ''bewijs'' verzameld, dat het hoge woord er wel uit moest. Ik dacht namelijk eerst dat m'n moeder gewoon vreemdging en ik wist nog niet of ik het mijn vader moest vertellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |