Ik kan de pixels tellen. Redelijk inferieur als je het mij vraagt.quote:
Dit was wel heel lastig te ontcijferen en gelukkig maarquote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duur te staan![]()
Best wel, want ik besteed er extra aandacht aan
De glittertjes maken alles goedquote:Op maandag 26 mei 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan de pixels tellen. Redelijk inferieur als je het mij vraagt.
[..]
Dit was wel heel lastig te ontcijferen en gelukkig maar
Rukker.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, tweede keer vandaag al.
Ik kijk wat pr0n en gelijk gaat de bel.
Nounounou.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan de pixels tellen. Redelijk inferieur als je het mij vraagt.
Je bent zelf lastig te ontcijferen.quote:[..]
Dit was wel heel lastig te ontcijferen en gelukkig maar
Weer wat libido opgegraven?quote:
Goed nieuws, toch?quote:
Ach, is alleen handig als je iemand hebt om dat mee te delen.quote:
Over het algemeen wel. Maar toch vond ik zelfs masturberen fijn na zo lang frigide te zijn geweest. Gewoon een teken dat alles weer werkte zoals zou moeten. Dat het gewoon allemaal weer gezond was. Dus in die zin eigenlijk positief.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, is alleen handig als je iemand hebt om dat mee te delen.
Ik zal jou eens kraken.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nounounou.
[..]
Je bent zelf lastig te ontcijferen.
Zo smooth. Ben jelly op deze smoothness.quote:
Meh, vind het alleen maar een extra last.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Maar toch vond ik zelfs masturberen fijn na zo lang frigide te zijn geweest. Gewoon een teken dat alles weer werkte zoals zou moeten. Dat het gewoon allemaal weer gezond was. Dus in die zin eigenlijk positief.
Balen. Is het heel erg aanwezig dan? Anders ebt het toch vanzelf weg na een tijdje, lijkt me.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo smooth. Ben jelly op deze smoothness.
[..]
Meh, vind het alleen maar een extra last.
Och, gaat wel weer weg.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen. Is het heel erg aanwezig dan? Anders ebt het toch vanzelf weg na een tijdje, lijkt me.
Mooi deze eerlijkheid.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Over het algemeen wel. Maar toch vond ik zelfs masturberen fijn na zo lang frigide te zijn geweest. Gewoon een teken dat alles weer werkte zoals zou moeten. Dat het gewoon allemaal weer gezond was. Dus in die zin eigenlijk positi
Dan doe je het niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo smooth. Ben jelly op deze smoothness.
[..]
Meh, vind het alleen maar een extra last.
Behoeften zijn niet eenvoudig te onderdrukken LRquote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan doe je het niet?
En mijn smoothness is een farce. Gelukkig maar.
Not sure if sarcasm.quote:
Maar ik heb geen code.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechts de code ontcijferen/kraken. Aan dubbelzinnigheden doe ik niet hoor, jeetje.
Daarom blikopeners.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef Typisch het volgende:
kijk wat mij net is overkomen
[ afbeelding ]
ben er nog steeds een beetje door van slag
Mooie nagel heb je.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
En de gebruikersaanwijzing was nog wel zichtbaarquote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Verslaafd.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik haat curvefever. Ik weet niet waarom ik blijf spelen.
Tosti meesterras.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:01 schreef Fera het volgende:
Best lekker, een boterham met garnalen en rucola.
Hep.quote:
Feer.quote:
Hai KS.quote:
gewoon grilquote:
sof is barbaarquote:
Pantosti's kunnen best chill zijn hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |