Beter dan faken, toch?quote:
Je bent geen 14 meer gvdquote:Op maandag 26 mei 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb hard red bull en frikandelbroodje nodig
Moet ik dan een grapefruit eten omdat ik volwassen ben? :Squote:
Awkward.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:54 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n moeder had iets openstaan op de computer waar ik even moest zijn. Dus ja ...
Koffie en een frikandel op een bolletje. :S Dat lijkt meer op de volwassen versie van red bull en frikandelbroodje.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik dan een grapefruit eten omdat ik volwassen ben? :S
Gewoon gezond gvdquote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik dan een grapefruit eten omdat ik volwassen ben? :S
Ja, heel awkward ... Zeker als je 11 - 12 bent en je de tering schrikt. Ik ben eerst heel kwaad op haar geworden.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awkward.Ik hoorde eens van iemand dat ze erachter kwam dat haar ouders partnerruil deden met de buren.
![]()
Ik wilde vroeger best wel mijn buurmeisjes vleselijk leren kennen andersquote:Op maandag 26 mei 2014 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awkward.Ik hoorde eens van iemand dat ze erachter kwam dat haar ouders partnerruil deden met de buren.
![]()
Koffie is zo vieeeees.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koffie en een frikandel op een bolletje. :S Dat lijkt meer op de volwassen versie van red bull en frikandelbroodje.
Maar gezond is minder lekker.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Met de buren nog wel. Moet er niet aan denken.
Je bent zelf vieeeeeees.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger best wel mijn buurmeisjes vleselijk leren kennen anders
[..]
Koffie is zo vieeeees.
[..]
Maar gezond is minder lekker.
Onze buren waren ook echt superlelijk. Wel lieve mensen maar ... Nee.quote:
Faken moet sowieso niet aan de orde zijn.quote:
Best wel goed. Al ontdek ik net dat mijn been slaapt, dat is wel wat lastig. Met jou?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo Flips, hoe gaat het er mee?
Ja, maar sommige genieten nou eenmaal met stilte. Niet iedereen kreunt superhard.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Faken moet sowieso niet aan de orde zijn.
Maar ik hou van vrouwen die gewoon toegeven aan het geil zijn en dan ook helemaal los gaan.
Ik was een beetje depri toen Atleti had verloren maar ik heb inmiddels ontdekt dat Jessica Alba meer dan terecht de Mom of the Year award heeft gewonnen dus nu ben ik weer vrolijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best wel goed. Al ontdek ik net dat mijn been slaapt, dat is wel wat lastig. Met jou?
Dan kunnen ze met de ogen en lichaamstaal nog wel het een of andere laten zienquote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar sommige genieten nou eenmaal met stilte. Niet iedereen kreunt superhard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |