grappig als ze dronken is.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wat is er zo speciaal aan supersof?
sof die dronken is?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
grappig als ze dronken is.
En tevens goede wingwoman
tomaat, komkommer, bosui, rode ui, ui, sla, jalapeņos, avocado, augurk, feta, kaas, kip, tonijn, salami en nog wel wat spul denk ikquote:
Je hebt gehosseld?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk dat is pas een legitieme reden.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meer dan voldoende om iets lekkers te maken dus. Ik zou zeggen: salade.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
tomaat, komkommer, bosui, rode ui, ui, sla, jalapeņos, avocado, augurk, feta, kaas, kip, tonijn, salami en nog wel wat spul denk ik
Kipquote:Op maandag 26 mei 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
tomaat, komkommer, bosui, rode ui, ui, sla, jalapeņos, avocado, augurk, feta, kaas, kip, tonijn, salami en nog wel wat spul denk ik
quote:
Ik ben een kamerplant, ja!quote:
Persona non grata in vblquote:
we moeten hier een vblsc regime tegen hooikoorts startenquote:
En dat terwijl je al zeker een halfuur in de bus zou zitten.quote:
vandermarquote:Op maandag 26 mei 2014 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we moeten hier een vblsc regime tegen hooikoorts starten
rip vandermar
25.4quote:
Schoolquote:Op maandag 26 mei 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl je al zeker een halfuur in de bus zou zitten.
Oh nee. Tijd gaat beduidend langzamer. Kutleven
Maar eerst "MediaMarkt", ik ben gek op elektronicaquote:
Hilarische woordspeling.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna niemand kijkt daar ook overheen, een d/t foutje wil een docent nog wel eens ontflippen (ipv ontglippen, hahahahoho).
Gewoon elk stukje na laten kijken op FOK!
''Het grote corrigeer flips haar taalfouten topic'', ik zie potentie.
Duur te staanquote:Op maandag 26 mei 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door te slaan, check
Maar best begrijpelijk dat het een bron van frustratie kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |