Ze konden hem moeilijk diagnosticeren omdat hij niet wilde praten (las ik). We kunnen dus niet zeker weten waar hij (verder nog) aan leed.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij leed bij mij weten niet aan psychopatie, maar aan een vorm van PDD.
Dit heeft hier echt niks mee te maken. Het gaat hier niet om individuele vrouwen die moeite hebben om een bepaald type man van zich af te slaan. Het gaat er hier om dat vrouwen op de één of andere manier collectief kunnen besluiten om bepaalde mannelijk individuen (zoals Elliot Rodger) uit te kotsen en, in sommige gevallen, uiteindelijk tot pure waanzin te drijven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:42 schreef Ryan3 het volgende:
In de VS duikt nog een geheel andere discussie op nav deze shooting, nl. dat vrouwen zich afvragen waarom mannen niet zelden denken recht te hebben om zich aan hen te vergrijpen.
[..]
bron
Ik las ergens dat iemand van school/college wel eens bij hem kwam zitten (want hij ging altijd alleen zitten) en dan met hem probeerde te praten, maar dat hij zelf eerst 5 minuten moest praten om 1 zin ui them los te krijgen en dan weer 5 minuten voor de volgende zin. Een totaal ander beeld dan die babbelende jongen voor de camera op youtubequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze konden hem moeilijk diagnosticeren omdat hij niet wilde praten (las ik). We kunnen dus niet zeker weten waar hij (verder nog) aan leed.
Hoe kunnen vrouwen dat collectief besluiten? Beetje paranoïde?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:43 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dit heeft hier echt niks mee te maken. Het gaat hier niet om individuele vrouwen die moeite hebben om een bepaald type man van zich af te slaan. Het gaat er hier om dat vrouwen op de één of andere manier collectief kunnen besluiten om bepaalde mannelijk individuen (zoals Elliot Rodger) uit te kotsen en, in sommige gevallen, uiteindelijk tot pure waanzin te drijven.
Feministen met hun mannenhaat die weer eens iets ongerelateerds aangrijpen om hun eigen puntje te maken.
Zal wel iets onderbewusts zijn. Een beetje zoals bij de Borg.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:19 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hoe kunnen vrouwen dat collectief besluiten? Beetje paranoïde?
Je leest verkeerd. Ik bedoel dat het jammer voor hem is. Het is ironisch dat hij een hekel heeft aan knappe vrouwen en de meiden die hij doodschiet zijn gewoon hele normale meiden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 01:02 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Je geeft een beetje de schuld aan andere mensen, maar die jongen was zo gek als een deur. Ook als hij wel een 'perfect' leven had gehad, had hij gekke dingen gedaan. Hij was nl. echt niet in orde.
En het gaat nergens over om te stellen dat het jammer is dat de dode meiden er niet uitzien als 'pesterige bitches'. Met andere woorden: als die meiden er wel zo uitzagen, dan was het minder jammer. Raar.
Volgens mij was dat die buurjongen, die CNN had geïnterviewd. Maar dat maakt verder niet uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens dat iemand van school/college wel eens bij hem kwam zitten (want hij ging altijd alleen zitten) en dan met hem probeerde te praten, maar dat hij zelf eerst 5 minuten moest praten om 1 zin ui them los te krijgen en dan weer 5 minuten voor de volgende zin. Een totaal ander beeld dan die babbelende jongen voor de camera op youtube
Je bedoelt dat het duidelijk een creep was, waar alle vrouwen met een boog omheen liepen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:20 schreef hpeopjes het volgende:
Zal wel iets onderbewusts zijn. Een beetje zoals bij de Borg.
Hij was 172? Dat is niet fuckin klein, in Amerika zijn er dan genoeg meisjes kleiner, alhoewel het wel kan leiden tot een inferioriteitscomplex, maar tegelijkertijd leek hij dat niet heel erg te hebben. Volgens mij was het meer een (halve) autist. Hij had goede looks, was rijk, toffe sportauto, met alle individuele collectables verzameld zou hij toch zeker de achievement girlfriend moeten krijgen. Dat is logisch. Dat vrouwen zich niet aanboden als achievement kwam dan vast omdat er iets mis met ze was. Hij had het spel des levens goed gespeeld, zij niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:56 schreef Ixnay het volgende:
Hij had gewoon een compleet verkeerd zelfbeeld.
Als hij gewoon niet de lat zo hoog had gelegd, had hij tientallen vrouwen kunnen neuken.
Maar hij moest de allerlekkerste blondjes hebben, tsja...
Begin dat gewoon met een wat minder mooi exemplaar, die kan je ook heel gelukkig maken. Daarna heb je meer zelfvertrouwen door de vrouwen waarmee je seks hebt gehad en kun je het in een divisie hoger proberen.
Die jocks die hem dissten zijn zelf ook onzeker, anders lieten ze hem wel met rust.
Wat heel vaak vergeten wordt. Hij was niet echt lelijk, had een lekkere glimmende BMW, was erg intelligent (lees maar eens hoe hij kan schrijven...), had genoeg te vertellen en interesses zat. 1 ding, hij was fuckin klein, zelfs de chicks die hij lekker vond moest hij voor omhoog kijken.
Zoek dan toch gewoon wat anders. Je wil toch niet een chick die eigenlijk te hoog voor je gegrepen is.
Het probleem dat hij had met vrouwen is dat hij alfa vrouwtjes zocht die niet geïnteresseerd in hem waren.
Liveleak.comquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:40 schreef Webschip het volgende:
Zijn account op Youtube met filmjes is weg volgens mij. Ik kan ze niet meer vinden.
De camera en forums was het enige dat hij had, soms kreeg hij nog reacties van mensen die hem begrepen ook !quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens dat iemand van school/college wel eens bij hem kwam zitten (want hij ging altijd alleen zitten) en dan met hem probeerde te praten, maar dat hij zelf eerst 5 minuten moest praten om 1 zin ui them los te krijgen en dan weer 5 minuten voor de volgende zin. Een totaal ander beeld dan die babbelende jongen voor de camera op youtube
Ik sta me ook af te vragen waarom hij niet een school shooting deed op alle jocks op wie hij afgunstig was en blond bimbo's die hem niet zagen staan en ipv dat gewone mensen te grazen nam.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:24 schreef tstile het volgende:
Wel jammer zo gezien dat de mensen die hij heeft afgemaakt nou niet echt de meest pesterige bitches lijken...
Kan zo op stormfront joh.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef thenxero het volgende:
Zomaar twee citaten die er voor mij erg uitsprongen. Ik moest er een beetje om lachen en huilen tegelijkertijd:.
[..]
[..]
Ook het volgende verhaaltje vond ik erg bizar. Hij zat op een gegeven moment in de Starbucks, zag daar een zoenend koppel. Hij werd daar zo intens kwaad van dat hij ze gevolgd heeft naar hun auto, zijn koffie naar binnen heeft gepleurd en keihard als een watje was weggerend. Dat was volgens mij het eerste moment dat hij "wraak" nam op de maatschappij.
Ergens kan ik zijn gedachtes en gevoelens ook wel snappen, alleen kan hij het gewoon totaal niet handelen. Wel zielig eigenlijk... maar vind het wel leerzaam om zoiets te lezen. Zelf ken ik ook een persoon die ook een beetje zo'n persoonlijkheid heeft. Vast niet zo extreem, maar je weet nooit wat er allemaal speelt bij iemand. Dit verhaal laat wel zien hoe belangrijk het kan zijn om met zo'n persoon te spreken en een soort vriend voor hem te zijn. Wat voor ellende er dan allemaal voorkomen kan worden... Ik denk dat als die jongen wat met sturing had gekregen van vrienden (wat zijn ouders overigens ook nalieten) heel veel had kunnen helpen.
Jezusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het duidelijk een creep was, waar alle vrouwen met een boog omheen liepen.
Ik heb ze ook wel gekend, dat soort types. Er studeerde één biologie met mij. Die vertelde dat hij alleen biologie was gaan studeren omdat hij de mensheid als een virus zag en een ziekte wilde leren ontwikkelen om het gros van de mensheid uit te roeien (en het was geen grappig ventje of zo, hij was bloedserieus). Zo erg dat geen ènkele vrouw daar dan seks mee wil, het ligt aan de vrouwen, dat is duidelijk.
Misschien hadden jullie hem wat vaker moeten pijpen in de fietsenstallingquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het duidelijk een creep was, waar alle vrouwen met een boog omheen liepen.
Ik heb ze ook wel gekend, dat soort types. Er studeerde één biologie met mij. Die vertelde dat hij alleen biologie was gaan studeren omdat hij de mensheid als een virus zag en een ziekte wilde leren ontwikkelen om het gros van de mensheid uit te roeien (en het was geen grappig ventje of zo, hij was bloedserieus). Zo erg dat geen ènkele vrouw daar dan seks mee wil, het ligt aan de vrouwen, dat is duidelijk.
Mocht ie ooit in het nieuws komen door het uitmoorden van de wereldstad Meppel via het drinkwater of zo, dan zal ik een deel van de schuld op me nemenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef Drxx het volgende:
Misschien hadden jullie hem wat vaker moeten pijpen in de fietsenstalling
Er zijn nog wel mirrors te vinden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:40 schreef Webschip het volgende:
Zijn account op Youtube met filmjes is weg volgens mij. Ik kan ze niet meer vinden.
Er wordt veel onzin geschreven en lukraak gespeculeerd. Dat heb je nu eenmaal met dit soort extreme gebeurtenissen. Men zoekt altijd naar een verklaring. En deels is dat mogelijk wat er aan feiten naar buiten is gebracht door de vader en zijn advocaat, en wat hij zelf allemaal over zichzelf heeft gezegd en geschreven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:49 schreef defineaz het volgende:
Die shooting was hier aan de andere kant van de wijk, best raar, vooral omdat het op een plek is waar ik (en de meeste mensen in de wijk) dagelijks komen. Verder het hele weekend weg geweest dus niet zoveel van gemerkt (behalve een hoop discussies op facebook, een shitload aan mailtjes met messages for the community en een dag vrij vandaag).
Het lijkt wel tot een hoop discussie te leiden, hoewel ik vaak niet helemaal begrijp wat voor punt mensen nou willen maken (dit bijvoorbeeld).
[..]
Er zijn nog wel mirrors te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |