Och, ik dacht dat het voor huiswerkbegeleiding oid was. Het was niet zo dat ze continue om hem heen dartelde...quote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar het feit dat hij al een "begeleidster" had, deed bij jou geen bellen rinkelen?
Ochja, da's waar ook. Tegenwoordig hebben al die jongens hun eigen "rugzakje" met bijbehorende begeleidster.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:13 schreef silbergrun het volgende:
[..]
Och, ik dacht dat het voor huiswerkbegeleiding oid was. Het was niet zo dat ze continue om hem heen dartelde...
Opzich was deze jongen zeker niet kansloos: hij was van goede komaf en zag er zeker niet slecht uit. Zijn onzekere en uiteindelijk haatdragende gedrag is wat hem ongewild gemaakt heeft. Met een positievere instelling en wat hulp had hij het er waarschijnlijk veel beter vanaf gebracht.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze jonge was gewoon een loser. Het was beter geweest als die doodgepest was.
Dan had hij geen onschuldige mensen meegenomen.
Klopt, maar die positievere en socialere instelling had hij niet in zich. En uiteindelijk heeft hij daardoor 7 onschuldige mensen afgeslacht.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef silbergrun het volgende:
[..]
Opzich was deze jongen zeker niet kansloos: hij was van goede komaf en zag er zeker niet slecht uit. Zijn onzekere en uiteindelijk haatdragende gedrag is wat hem ongewild gemaakt heeft. Met een positievere instelling en wat hulp had hij het er waarschijnlijk veel beter vanaf gebracht.
Genoeg 'normale' mensen die op welke manier dan ook begeleiding krijgen op geestelijk vlak.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Maar het feit dat hij al een "begeleidster" had, deed bij jou geen bellen rinkelen?
Het was beter geweest als de maatschappij niet zo enorm gericht was op 'scoren', op het leveren van "prestaties" en het claimen van de daarbij behorende "trofeeën". Daardoor vallen steeds meer mensen voortijdig af in de ratrace naar wat uiteindelijk de bodem zal blijken te zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar die positievere en socialere instelling had hij niet in zich. En uiteindelijk heeft hij daardoor 7 onschuldige mensen afgeslacht.
Daarom dat ik zeg, het was beter geweest als mensen hem gewoon lekker tot zelfmoord hadden gedreven.
quote:Women should not have the right to choose who to mate and breed with. That decision should be made for them by rational men of intelligence. If women continue to have rights, they will only hinder the advancement of the human race by breeding with degenerate men and creating stupid, degenerate offspring
Ook het volgende verhaaltje vond ik erg bizar. Hij zat op een gegeven moment in de Starbucks, zag daar een zoenend koppel. Hij werd daar zo intens kwaad van dat hij ze gevolgd heeft naar hun auto, zijn koffie naar binnen heeft gepleurd en keihard als een watje was weggerend. Dat was volgens mij het eerste moment dat hij "wraak" nam op de maatschappij.quote:How could an inferior, ugly black boy be able to get a white girl and not me? I am beautiful, and I am half white myself. I am descended from British aristocracy. He is descended from slaves. I deserve it more. I tried not to believe his foul words, but they were already said, and it was hard to erase from my mind. If this is actually true, if this ugly black filth was able to have sex with a blonde white girl at the age of thirteen while I’ve had to suffer virginity all my life, then this just proves how ridiculous the female gender is. They would give themselves to this filthy scum, but they reject ME? The injustice!
Ahja.. het is de schuld van de maatschappij !!!quote:Op zondag 25 mei 2014 20:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het was beter geweest als de maatschappij niet zo enorm gericht was op 'scoren', op het leveren van "prestaties" en het claimen van de daarbij behorende "trofeeën". Daardoor vallen steeds meer mensen voortijdig af in de ratrace naar wat uiteindelijk de bodem zal blijken te zijn.
30 jaar geleden had je ook gewoon mensen met het syndroom van Asperger, of andere psychische 'aandoeningen'. Maar het was toen vrijwel nooit nodig om die diagnose te stellen; die lui functioneerden immers prima binnen de gestelde randvoorwaarden.
Nu veranderingen binnen scholen en op de werkvloer sneller gaan dan het licht, er door die veranderingen heen steeds grotere prestaties geleverd moeten worden en de factor stress als gevolg van dat alles steeds groter wordt, vallen steeds meer mensen door de mand met een zgn. afwijking. Daar douwen dan weer wat pillen in, we gooien er wat psychotherapie tegenaan, zonder ook maar enigszins de oorzaak van alle problemen (namelijk: stress) te willen aanpakken.
Steeds meer stress voor steeds meer mensen, die steeds meer pillen slikken. Dat gaat op de lange termijn natuurlijk nooit goed aflopen.
Oh bah, die eerste had ik nog niet gelezen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:34 schreef thenxero het volgende:
Zomaar twee citaten die er voor mij erg uitsprongen. Ik moest er een beetje om lachen en huilen tegelijkertijd:.
[..]
[..]
Ook het volgende verhaaltje vond ik erg bizar. Hij zat op een gegeven moment in de Starbucks, zag daar een zoenend koppel. Hij werd daar zo intens kwaad van dat hij ze gevolgd heeft naar hun auto, zijn koffie naar binnen heeft gepleurd en keihard als een watje was weggerend. Dat was volgens mij het eerste moment dat hij "wraak" nam op de maatschappij.
Ergens kan ik zijn gedachtes en gevoelens ook wel snappen, alleen kan hij het gewoon totaal niet handelen. Wel zielig eigenlijk... maar vind het wel leerzaam om zoiets te lezen. Zelf ken ik ook een persoon die ook een beetje zo'n persoonlijkheid heeft. Vast niet zo extreem, maar je weet nooit wat er allemaal speelt bij iemand. Dit verhaal laat wel zien hoe belangrijk het kan zijn om met zo'n persoon te spreken en een soort vriend voor hem te zijn. Wat voor ellende er dan allemaal voorkomen kan worden... Ik denk dat als die jongen wat met sturing had gekregen van vrienden (wat zijn ouders overigens ook nalieten) heel veel had kunnen helpen.
Komt hij weer aan met z'n aluhoedjequote:Op zondag 25 mei 2014 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sandy Hook heeft zoveel gaten datje niet anders kan dan "het officiele verhaal" niet geloven. Vooralsnog lijkt dit een heel andere zaak...
Dit was zelfmoordquote:Op zondag 25 mei 2014 20:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar die positievere en socialere instelling had hij niet in zich. En uiteindelijk heeft hij daardoor 7 onschuldige mensen afgeslacht.
Daarom dat ik zeg, het was beter geweest als mensen hem gewoon lekker tot zelfmoord hadden gedreven.
Umm volgens mij werd hij gepest en buitengesloten in zijn leven. Dat heeft hier dus juist aan bijgedragen. Waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze jonge was gewoon een loser. Het was beter geweest als die doodgepest was.
Dan had hij geen onschuldige mensen meegenomen.
Nee, hij sloot zichzelf buiten, dat is heel iets anders.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Umm volgens mij werd hij gepest en buitengesloten in zijn leven. Dat heeft hier dus juist aan bijgedragen. Waarschijnlijk.
Hij heeft het wel over gepest worden, maar...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hij sloot zichzelf buiten, dat is heel iets anders.
Als hij dit opvat als gepest worden dan zat het misschien vooral in zijn hoofd.quote:After being bullied so much in Eighth and Ninth Grade, I became more shy and timid than I ever was in my life. I felt very small, weak, and above all, worthless. I cried by myself at school every day.
The very last day of Ninth Grade was the worst. I was having P.E. at the gym, and one of my obnoxious classmates named Jesse was bragging about having sex with his girlfriend. I defiantly told him that I didn’t believe him, so he played a voice recording of what sounded like him and his girlfriend having sex. I could hear a girl saying his name over and over again while she panted franticly. He grinned at me smugly. I felt so inferior to him, and I hated him. It was at that moment that I was called to the office.
Hij vindt zichzelf sowieso nogal zielig he...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft het wel over gepest worden, maar...
[..]
Als hij dit opvat als gepest worden dan zat het misschien vooral in zijn hoofd.
Amerikanen fappen nietquote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef ElderPledge het volgende:
Suffer virginity ook echt. Alsof het echt zo'n lijdensweg is om op je 22e geen seks te hebben. Genoeg vrienden die pas rond die tijd ontmaagd zijn. En als je geil bent, dan is er altijd nog je linkerhand.
Beetje selectief gequote zo. Hij werd op school ook bekogeld met eten, tegen de kluisjes geduwd, etc.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft het wel over gepest worden, maar...
[..]
Als hij dit opvat als gepest worden dan zat het misschien vooral in zijn hoofd.
Je bedoelt als normaal gedrag van sommige pubersquote:Op maandag 26 mei 2014 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beetje selectief gequote zo. Hij werd op school ook bekogeld met eten, tegen de kluisjes geduwd, etc.
Het probleem is dat dit gezien wordt als normaal gedrag van pubers. De populaire jongens doen dit en meisjes vallen voor hen. Elliot vat het echter op als een persoonlijke aanval op hem en een persoonlijke afwijzing. Terwijl door gewoon de menselijke aard is. Een sneu onderdeel van de menselijke aard maar wel iets dat overal ter wereld gebeurt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 00:46 schreef jakosi het volgende:
Deze man was een lid van puahate.com
een zooitje psychopaten bij elkaar die onder mensen die 'into game' zijn als 'game denialists' worden aangemerkt. Enerzijds een bewijs voor degenen die into game zijn dat PUAHATE toch echt uit een zootje idioten bestaat, maar anderzijds wordt het door de mainstream zo verdraaid dat hij zogenaamd into game zou zijn.
Ik weet dat mensen op dit forum soms 'game' nogal belachelijk maken. Zo ook deze Elliot.
Het is echter iemand die bij de anti-game groep zat.
puahate.com ligt er nu uit.
interessant leesvoer: http://www.rooshvforum.com/thread-36406-page-6.html
Echter, wordt het door mainstream opgepikt alsof hij deel uitmaakte van de men's right movement, wat nergens op slaat.
Het hoeft aan geen enkele groep te worden toegeschreven, deze gast was door en door verrot.
Ach jeetje, t is toch watquote:Op maandag 26 mei 2014 00:52 schreef jakosi het volgende:
En lees dit!!! http://www.returnofkings.(...)-rodger-learned-game
Maar dat is toch juist het hele "probleem"? Dat sommige pubers pesten maar toch populair zijn. Althans, dat schijnt een probleem te zijn omdat sommige meisjes dat blijkbaar interessant vinden. En voor Elliot was het een probleem in die zin dat hij blijkbaar juist die meisjes wilde. Vandaar ook die schizofrene haat-liefde verhouding. Het is een beetje alsof je alleen maar Armani wil dragen vanwege het merk maar je de kleding zelf eigenlijk niet comfortabel vindt. Hij had een hekel aan die meisjes vanwege hun gedrag en partnerkeuze, maar tegelijkertijd vond hij dat ze 't beste waren wat je kon krijgen.quote:Op maandag 26 mei 2014 04:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt als normaal gedrag van sommige pubers
Verdere nuancering van jouw post mag je zelf aanbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |