"Vrouwen en de mensheid krijgen een laatste kans om zich aan mij aan te passen"quote:Op zondag 25 mei 2014 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
I wanted to give women and humanity one more chance to accept me and give me a chance to have a pleasurable youth.
[..]
I was giving the female gender one last chance to provide me with the pleasures I deserved from them.
Ik zie hem al staan in die club. Stomdronken, wanhopig rondkijkend of een vrouw hem een blik waardig gunt. Erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:19 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
"Vrouwen en de mensheid krijgen een laatste kans om zich aan mij aan te passen"
Wat een mafkees...![]()
Deze jonge was een gek die wou dat iedereen zich aan hem aanpaste.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie hem al staan in die club. Stomdronken, wanhopig rondkijkend of een vrouw hem een blik waardig gunt. Erg aantrekkelijk.
Oh nee! Dat wil ik daarmee ook niet impliceren. Juist dat het logisch was dat er geen vrouw op hem afkwam.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze jonge was een gek die wou dat iedereen zich aan hem aanpaste.
Dit heeft verder niets te maken met een cultureel gegeven ofzo.
Jammer dat Jawsus een hypocriete aandachtshoer, die zijn hoogtepunt 5 jaar geleden bereikte toen hij een filmpje maakte met 50 cent. Ik zie dat hij nu nog altijd filmpjes maakt over controversiële thema's zodat hij snel YouTube money kan verdienen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
g knap en heeft zeker niet elke dag chicks op zijn dick ..
Toch snapt hij dat hij daarvoor geen mensen moet doodschieten. Elliot begreep dat n
Nee, je had al eerder wat post gemaakt waarin je je afvroeg of het meer was dan enkel en alleen een gek. Of het misschien lag aan de maatschappelijke/culturele mentaliteit.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh nee! Dat wil ik daarmee ook niet impliceren. Juist dat het logisch was dat er geen vrouw op hem afkwam.
Overanalyseren is een beetje mijn ding.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, je had al eerder wat post gemaakt waarin je je afvroeg of het meer was dan enkel en alleen een gek. Of het misschien lag aan de maatschappelijke/culturele mentaliteit.
Ik denk persoonlijk dat je dan aan het over analyseren bent. Deze jonge vond zichzelf gewoon absurd belangrijk en kon er niet mee leven dat de mensheid daar anders over dacht en hem maar een creep vonden.
Gelijk heeft die toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:26 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Jammer dat Jawsus een hypocriete aandachtshoer, die zijn hoogtepunt 5 jaar geleden bereikte toen hij een filmpje maakte met 50 cent. Ik zie dat hij nu nog altijd filmpjes maakt over controversiële thema's zodat hij snel YouTube money kan verdienen.
Het enige wat Jawsus een beter persoon maakt dan Elliot is dat hij (tot nu toe) niemand gedood heeft.
Bij de comments:quote:
Schopje BNWquote:Op zondag 25 mei 2014 19:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij de comments:
dude you really don't even know if this is for real. don't you know there are staged killings so the government can take our guns, you know like the sandy hoax! I haven't seen any dead bodies yet and also there are discrepancies in the police's story. people witnessed a passenger in the car but yet the police officer Denies this. also people say they heard automatic gunfire and the police say he was only found with a semi automatic pistol. Also the police don't even know whether they killed him or he killed himself isn't that kind of weird? I'm not saying it didn't happen but the people will find out the truth eventually.
![]()
Is ook leuk en interessant, maar het moet niet te overdreven worden..quote:Op zondag 25 mei 2014 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Overanalyseren is een beetje mijn ding.
Wat is er?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij de comments:
dude you really don't even know if this is for real. don't you know there are staged killings so the government can take our guns, you know like the sandy hoax! I haven't seen any dead bodies yet and also there are discrepancies in the police's story. people witnessed a passenger in the car but yet the police officer Denies this. also people say they heard automatic gunfire and the police say he was only found with a semi automatic pistol. Also the police don't even know whether they killed him or he killed himself isn't that kind of weird? I'm not saying it didn't happen but the people will find out the truth eventually.
![]()
Gewoon dat het nergens op slaat. Een troll hoeft het niet te zijn er is zelfs een Wikipedia pagina over complottheorieën over de "sandy hoax":quote:Op zondag 25 mei 2014 19:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet niet? gewoon een standaard internet-troll..
Dan is het een paranoïde mafkees..quote:Op zondag 25 mei 2014 19:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gewoon dat het nergens op slaat. Een troll hoeft het niet te zijn er is zelfs een Wikipedia pagina over complottheorieën over de "sandy hoax":
https://en.wikipedia.org/(...)_conspiracy_theories
Ik zeg ook niet dat het erg relevant is.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan is het een paranoïde mafkees..
Troll of paranoïde mafkees, allebei even irrelevant.
Niet geluisterd want strontvervelende nasale stem.quote:
Eens. Maar 'gewoon' socialer doen is moeilijk als je nooit de kans hebt gehad om dat te leren door vriendschappen e.d. Het is sneu dat juist degenen met een sociale achterstand die de meeste baat zouden hebben bij een leuke vriendengroep, vaak te afwijkend zijn om daar deel van uit te maken. Dan raken dat soort mensen nog meer vervreemd van anderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is ook leuk en interessant, maar het moet niet te overdreven worden..
Als hij zich gewoon socialer zou gedragen, dan zou hij gewoon goed kans maken bij de vrouwen.
Maar zo moeilijk is het toch niet om een beetje sociaal te doen?quote:Op zondag 25 mei 2014 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Maar 'gewoon' socialer doen is moeilijk als je nooit de kans hebt gehad om dat te leren door vriendschappen e.d. Het is sneu dat juist degenen met een sociale achterstand die de meeste baat zouden hebben bij een leuke vriendengroep, vaak te afwijkend zijn om daar deel van uit te maken. Dan raken dat soort mensen nog meer vervreemd van anderen.
Waarmee ik de oorzaak niet buiten hemzelf probeer te leggen, want met hem persoonlijk heb ik geen medelijden.
Doet mij denken aan die gozer van Seven en zijn verziekte wereldbeeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
"sexuality will cease to exist"
Nu twijfel ik eraan of hij überhaupt bekend was met homoseksualiteit.
quote:What sick ridiculous puppets we are / and what gross little stage we dance on / What fun we have dancing and fucking / Not a care in the world / Not knowing that we are nothing / We are not what was intended.
Wel als je Asperger hebt, blijkbaar.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar zo moeilijk is het toch niet om een beetje sociaal te doen?
Dikke onzin.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:43 schreef silbergrun het volgende:
[..]
Wel als je Asperger hebt, blijkbaar.
Ken genoeg mensen met asperger die gewoon een normaal gesprek kunnen voeren.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:43 schreef silbergrun het volgende:
[..]
Wel als je Asperger hebt, blijkbaar.
Sandy Hook heeft zoveel gaten datje niet anders kan dan "het officiele verhaal" niet geloven. Vooralsnog lijkt dit een heel andere zaak...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gewoon dat het nergens op slaat. Een troll hoeft het niet te zijn er is zelfs een Wikipedia pagina over complottheorieën over de "sandy hoax":
https://en.wikipedia.org/(...)_conspiracy_theories
Laat me raden, je kent iemand met asperger die wel sociaal is?quote:
Tsja, ik ook wel (naar het schijnt kunnen mensen met een stoornis in het autistisch spectrum door middel van training/ervaring net als iedereen ook wel beter in het onderhouden van sociale contacten worden), maar waar het mij in deze om gaat is dat je er niet klakkeloos vanuit moet gaan dat 'een beetje sociaal doen' voor iedereen zo makkelijk is.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ken genoeg mensen met asperger die gewoon een normaal gesprek kunnen voeren.
Meer is er in principe niet nodig. Ja, als je in het bedrijfsleven wil wel, maar gewoon voor sociaal contact?
Welnee.
Hij lijkt mij niet iemand met bijster veel zelfinzicht wat dat betreft...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar zo moeilijk is het toch niet om een beetje sociaal te doen?
Het is niet alsof je altijd je woordje klaar moet hebben en je overal uit moet kunnen lullen ofzo. Gewoon een beetje minder monotoon praten zou al helpen bij die Elliot..
Mwau.. het zit serieus wel complexer in elkaar dan dit hoor.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat me raden, je kent iemand met asperger die wel sociaal is?
Het is voor de meesten erg moeilijk.
:''''''')quote:Op zondag 25 mei 2014 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
"sexuality will cease to exist"
Nu twijfel ik eraan of hij überhaupt bekend was met homoseksualiteit.
Dat is mogelijk inderdaad...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij lijkt mij niet iemand met bijster veel zelfinzicht wat dat betreft...
Minder monotoon praten is voor jij en ik niet moeilijk, maar ik kan me voorstellen dat iemand met asperger dan klemtonen en hoogteverschillen in spraak verkeerd gaat leggen waardoor het alsnog bizar overkomt.
Sowieso zijn Aspergers zeker niet allemaal hetzelfde, natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau.. het zit serieus wel complexer in elkaar dan dit hoor.
Maar daar kan je beter een aparte topic voor openen.
Mwah.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sandy Hook heeft zoveel gaten datje niet anders kan dan "het officiele verhaal" niet geloven. Vooralsnog lijkt dit een heel andere zaak...
Dat ook, maar heel het syndroom staat niet echt voor "minder sociaal" ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:55 schreef silbergrun het volgende:
[..]
Sowieso zijn Aspergers zeker niet allemaal hetzelfde, natuurlijk.
Het is een symptoom...quote:Op zondag 25 mei 2014 19:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is mogelijk inderdaad...
Al zie ik niet echt een verband tussen asperger en monotoon praten.
Wel voor meer moeite met sociale interacties dan gemiddeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ook, maar heel het syndroom staat niet echt voor "minder sociaal" ofzo.
Ja okay, daar heb je gelijk in. Maar dat is wel een verband. Ontopic maar weer.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sterker nog, het KAN een symptoom zijn.
Het is een erg complexe stoornis hoor.
Nee en ja.. XDquote:Op zondag 25 mei 2014 19:58 schreef silbergrun het volgende:
[..]
Wel voor meer moeite met sociale interacties dan gemiddeld.
Sterker nog, ik ben er zelf 1, en ik ken er genoeg die op een normale manier sociaal kunnen doen. Hangt van de gradatie af. Sommigen kunnen helemaal niks zelfstandig en anderen ogen alleen wat verlegen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat me raden, je kent iemand met asperger die wel sociaal is?
Het is voor de meesten erg moeilijk.
Dat is vooral omdat jij alleen een beeld hebt van de extreme gevallen.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij lijkt mij niet iemand met bijster veel zelfinzicht wat dat betreft...
Minder monotoon praten is voor jij en ik niet moeilijk, maar ik kan me voorstellen dat iemand met asperger dan klemtonen en hoogteverschillen in spraak verkeerd gaat leggen waardoor het alsnog bizar overkomt.
Dat zou kunnen. Degenen in mijn omgeving hebben er wat meer moeite mee dan enkel in intieme relaties.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is vooral omdat jij alleen een beeld hebt van de extreme gevallen.
Die hebben waarschijnlijk ook een FOK! account.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Degenen in mijn omgeving hebben er wat meer moeite mee dan enkel in intieme relaties.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk ook een FOK! account.
Maar het feit dat hij al een "begeleidster" had, deed bij jou geen bellen rinkelen?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:08 schreef silbergrun het volgende:
[..]![]()
Het is natuurlijk wel zo dat vooral de negatieve uitschieters opvallen. Van een van mijn beste vrienden op de middelbare school had ik bijvoorbeeld niet eens een vermoeden, tot zijn begeleidster haar mond voorbij praatte.
Deze jonge was gewoon een loser. Het was beter geweest als die doodgepest was.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:08 schreef silbergrun het volgende:
[..]![]()
Het is natuurlijk wel zo dat vooral de negatieve uitschieters opvallen. Van een van mijn beste vrienden op de middelbare school had ik bijvoorbeeld niet eens een vermoeden, tot zijn begeleidster haar mond voorbij praatte.
Niettemin wordt er regelmatig over de 'gemiddelde' Asperger gesproken, zoals er ook een 'gemiddelde' man, 'gemiddelde' Nederlander etcetera is. In hoeverre de dader van deze schietpartij in positieve of negatieve zin van het gemiddelde afweek (en hoe), daar valt mi weinig zinnigs over te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |