abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2014 @ 16:47:41 #126
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140348990
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:45 schreef Drxx het volgende:

[..]

Wat een gedachtesprong ineens, godverdomme Amerikanen :')

[..]

Lekker veel waard dan, zo'n Psy.D :')
Vaak zijn ze meer bezig om een eigen dingetje te pushen, dus anti-videogames, anti-gays, anti-islam, etc etc... dan dat ze gewoon objectief naar de aanwijzingen kijken en op basis daarvan een normale inschatting maken.

Het is des te treuriger dat nieuwszenders zich naar dat niveau verlagen. Je zou het eerder verwachten bij van die kansloze vrouwenpraatzenders enzo...
pi_140349015
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:45 schreef Drxx het volgende:

[..]

Wat een gedachtesprong ineens, godverdomme Amerikanen :')

[..]

Lekker veel waard dan, zo'n Psy.D :')
Waarom is dit zo'n rare gedachtensprong? Homoseksualiteit + niet willen erkennen = frustratie + vernederd voelen + Asperger = batshit insane? Plausibel.

Maakt het niet meteen 'waarschijnlijk' of ook maar enigszins 'de waarheid', maar toch. Belachelijk is het evenmin.
pi_140349028
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Televisie wordt steeds extremer. :Y Ik vind het zelf ook gewoon vermakelijk, maar het geeft wel een verkeerd signaal af denk ik. Misschien is het een oplossing om TV minder commercieel te maken. Dan neemt de neiging tot extremen opzoeken om kijkers te trekken misschien af. Spuiten en slikken is daarbij toevallig wel een verkeerd voorbeeld, omdat het niet commercieel maar juist educatief behoort te zijn. :P
Juist ja... :')
  zondag 25 mei 2014 @ 16:50:50 #129
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140349137
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waarom is dit zo'n rare gedachtensprong? Homoseksualiteit + niet willen erkennen = frustratie + vernederd voelen + Asperger = batshit insane? Plausibel.

Maakt het niet meteen 'waarschijnlijk' of ook maar enigszins 'de waarheid', maar toch. Belachelijk is het evenmin.
quote:
99s.gif Op zondag 25 mei 2014 15:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij beschreef zichzelf als 'metro-man', dus wellicht vandaar de neiging naar dure merk-kleding en andere status-verhogende onzin...

Hij lijkt me niet homo-sexueel, aangezien hij geen enkele indicatie geeft dat hij iets met mannen wilt. Integendeel, hij lijkt niet alleen alle vrouwen te haten omdat ze niets met hem willen, maar meer nog alle mannen juist als minderwaardig en concurrent te zien.
Nogmaals, helemaal NERGENS zie je hem ook maar IETS van adoratie of respect of aandacht voor andere mannen uiten. Hij noemt ze allemaal lelijk en minderwaardig en douchebags etc etc etc.

Dus nee, lijkt me vrij ver gezocht. Zelfs IK heb in dit topic al gezegd dat ik liever met Clooney in bed stap dan met Rita Verdonk, en ik ben ook niet gay...
pi_140349283
quote:

[..]

Waarom is dit zo'n rare gedachtensprong?
Omdat-ie jaloers was op jongens die een meisje kusten. Niet op homoseksuele stelletjes.
  zondag 25 mei 2014 @ 16:57:01 #131
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140349342
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Op welke pagina ben je nu?
Net uit nu. Ogen zijn wel beetje kapot van scherm staren. :P

Laatste deel van manifesto heb ik beetje skippend gelezen. Veel van hetzelfde en eigenlijk gebeurt er niet zo veel meer. Vooral veel schreeuwen over uitroeien enzo.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 25 mei 2014 @ 17:00:02 #132
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_140349417
In a video posted to YouTube, Rodger, the son of a Hollywood director who worked on the Hunger Games film series, said:

I don't know why you girls are so repulsed by me. I am polite. I am the ultimate gentleman. And yet, you girls never give me a chance. I don't know why.
  zondag 25 mei 2014 @ 17:01:32 #133
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140349461
quote:
9s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat-ie jaloers was op jongens die een meisje kusten. Niet op homoseksuele stelletjes.
Vind het ook wat te ver gaan om dat als waarheid aan te nemen. Er glippen wel wat dingen door af en toe al kan dat ook te maken hebben met zijn obsessie dat hij beter is dan andere mannen. Hij beschrijft wel erg vaak de fysieke elementen van andere mannen die hij blijkbaar attractief vindt. Zo heeft hij het over welgevormde kaken, gespierde lichamen enz.

Maar zelfs met dat is het wel een heel kromme conclusie van Fox ( :') ) inderdaad. :P
pi_140349606
op Fox geven ze homo's zelfs de schuld van natuurrampen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_140349614
quote:
9s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien dacht hij dat alleen? Geen reden om alles wat hij zegt/schrijft meteen aan te nemen als waarheid.

Veel homoseksuelen maken een dergelijke periode door, waarin ze zichzelf wijsmaken dat ze hetero zijn, verliefd proberen te worden op vrouwen, etcetera. Gooi daar eens Asperger bij.
  zondag 25 mei 2014 @ 17:08:51 #136
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140349682
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
op Fox geven ze homo's zelfs de schuld van natuurrampen.
Most volcanoes and earthquakes occur in a circular area rimming the pacific which is known as the "ring of fire" ...
https://answers.yahoo.com(...)0100522171346AA2HWpy

....'Rimming'... 'ring of fire' .... tja.... wie weet..!? :P
pi_140349718
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Misschien dacht hij dat alleen? Geen reden om alles wat hij zegt/schrijft meteen aan te nemen als waarheid.

Veel homoseksuelen maken een dergelijke periode door, waarin ze zichzelf wijsmaken dat ze hetero zijn, verliefd proberen te worden op vrouwen, etcetera. Gooi daar eens Asperger bij.
Ben je zelf niet toevallig homo Panzer? Mij om het even hoor, maar het klinkt alsof je spreekt uit ervaring.

En er is verder geen enkele aanleiding om aan zijn verhaal te twijfelen. Behalve dan de dubbele agenda van bepaalde lieden. What the fuck, alsof hij die leugen zelfs vol zou houden bij z'n laatste 'heldendaad'.
pi_140349882
quote:
9s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ben je zelf niet toevallig homo Panzer? Mij om het even hoor, maar het klinkt alsof je spreekt uit ervaring.

En er is verder geen enkele aanleiding om aan zijn verhaal te twijfelen. Behalve dan de dubbele agenda van bepaalde lieden. What the fuck, alsof hij die leugen zelfs vol zou houden bij z'n laatste 'heldendaad'.
Die shit gaat onbewust. Dan lieg je niet niet bewust tegen jezelf en heeft het dus geen klap met liegen te maken.

Dit jong zat overduidelijk vol met frustratie, verwarring en onbegrip.
pi_140349915
quote:
99s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Most volcanoes and earthquakes occur in a circular area rimming the pacific which is known as the "ring of fire" ...
https://answers.yahoo.com(...)0100522171346AA2HWpy

....'Rimming'... 'ring of fire' .... tja.... wie weet..!? :P
_O-
pi_140349924
quote:

[..]

Ik heb het over mijn citaat.

Eerst dacht ze: deze jongen haat vrouwen.

Toen dacht ze: hey wacht s, misschien is ie homo!

Dat is geen rare gedachtesprong? Van hij haat vrouwen naar hij is homo?
pi_140349936
Mis een paar belangrijke feitjes deze jongen was de zoon van een mederegisseur van The Hungergames. Ouders hebben wel degelijk de politie politie gebeld omdat ze zelf ook zagen dat die van het padje af was en hij was onder behandeling.
pi_140350046
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:17 schreef formerjellybean het volgende:
Mis een paar belangrijke feitjes deze jongen was de zoon van een mederegisseur van The Hungergames. Ouders hebben wel degelijk de politie politie gebeld omdat ze zelf ook zagen dat die van het padje af was en hij was onder behandeling.
Is allemaal al genoemd :P
pi_140350055
quote:
Is allemaal genoemd. Sommige in deeltje 1 en de rest in dit deel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_140350103
quote:
Mis een paar belangrijke feitjes deze jongen was de zoon van een mederegisseur van The Hungergames.
En waarom is dit eigenlijk een belangrijk feit? Het maakt het nieuws sappiger voor sommigen, maar wat maakt het relevant?
pi_140350130
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:15 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Die shit gaat onbewust. Dan lieg je niet niet bewust tegen jezelf en heeft het dus geen klap met liegen te maken.
Aha. Dus hij was homo maar hij wist het zelf nog niet.
pi_140350168

"sexuality will cease to exist"

Nu twijfel ik eraan of hij überhaupt bekend was met homoseksualiteit.
pi_140350281
quote:
10s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]

"sexuality will cease to exist"

Nu twijfel ik eraan of hij überhaupt bekend was met homoseksualiteit.
Als je alle mannen hun seksualiteit zou ontnemen en vrouwen in concentratiekampen wilt laten sterven (enkel omdat je zelf geen relaties kunt aangaan) ben je wel heel erg gefrustreerd zeg. :{
pi_140350372
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:27 schreef silbergrun het volgende:

[..]

Als je alle mannen hun seksualiteit zou ontnemen en vrouwen in concentratiekampen wilt laten sterven (enkel omdat je zelf geen relaties kunt aangaan) ben je wel heel erg gefrustreerd zeg. :{
quote:
Fanatic narcissist
Including paranoid features - An individual whose self-esteem was severely arrested during childhood, who usually displays major paranoid tendencies, and who holds on to an illusion of omnipotence. These people are fighting delusions of insignificance and lost value, and trying to re-establish their self-esteem through grandiose fantasies and self-reinforcement. When unable to gain recognition or support from others, they take on the role of a heroic or worshipped person with a grandiose mission.
Textbook.
  zondag 25 mei 2014 @ 17:37:18 #149
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_140350569
Edit: M'n internet fuckt een beetje. Had hier iets gequote en geschreven maar weet niet meer wat precies. :P Chinees internet. :')

[ Bericht 74% gewijzigd door SuperHarregarre op 25-05-2014 17:44:28 ]
  zondag 25 mei 2014 @ 17:41:52 #150
30910 Disorder
Disorder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')